Problemi sa sistemom za TNG

prethodna tema - sledeća tema

Batakole

Sve zamenjeno jer uskoro istice 10 godina , boca ventil isparivac ecu i dizne. Zamena uradjena u AC Babic poznajem ga dugo i odrzava mi punta sa slicnim uredjajem vec 13 godina radi kao nov. Kostalo sa vadjenjem starog i instaliranjem novog 500€ 
Mozda sam mogao da nadjem povoljnije ali njemu verujem i stvarno je odlican majstor. Dobio sve sertifikate i izvestaj o ugradnji, to sam kod njega vec radio i nisam imao problems u AMSS za reatest

Andrix

Samo da mi je znati kod koga cemo mi ici, kada na Loganima 3 istekne 10 god, sa fabrickim plinom. Treba sve to vezati i na comp od kola....
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar

Verujem da se sve to lepo da podesiti. Kao sto moze da se ugradi plin naknadno, tako moze i da se zameni. Imamo jos dosta godina do tada...

Mare

Ne očekujem nikakav problem jer je ECU podešen za rad na dva goriva i kontam da će eventualna zamena biti laka.

Loganovac

Alo, Zemlja zove Mars! Svaki uređaj može da se osposobi originalnim rezervnim delivima u određenom servisu, jasno kao dan. Ali ŝta ako ti iz servisa stigne ovako glup odgovor kao ŝto je Batakole dobio? Kome onda da se obratiŝ i kako da nabudžiŝ neku zamenu?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mare

Pa na forumu ima pametnih likova poput tebe pa će valjda biti nekog saveta šta i kako....za nekih 5-10 godina.

Raja

Čemu ovako neprijatan ton?

Mare

Jer Andrix je postavio realno pitanje, koje Veterinar i ja komentarišemo najkuluturnije što možemo.

I onda maliciozni komentar od Loganovca "Alo, zemlja zove Mars"???

Ili "stariji" članovi imaju prava da pišu po forumu na takav način?

Ne sumnjam u stručnost Loganovca da je svestran i da se razume u razne stvari, što zaista cenim i poštujem, ali prepotentnost je nešto što mi izuzetno smeta.

Andrix

Citat: Loganovac poslato 20.08.2023. - 10:10Ali ŝta ako ti iz servisa stigne ovako glup odgovor kao ŝto je Batakole dobio? Kome onda da se obratiŝ i kako da nabudžiŝ neku zamenu?
Problem je sto mislim da na nasim kolima/logan 3/ nece moci da se budzi, znaci bice zamena samo u ovl.servisima ali za Daciu a ne plinske uredjaje, a pitanje je koliko oni imaju iskustva sa radom sa plinom. Mislim na ugradnju/zamenu celog sistema. Jer verovatno posle zamene ce morati da se zakaci na comp i odradi sta treba. Ili mozda bude samo puka zamena delova bez softverskog diranja, ali opet uredjaj iste marke i kompatibilnosti. I ja sam na prvom loganu /1/ ugradio plinski sistem u gar.roku, ali sam isao u odredjenji specijalizovani plinski servis, koji su mi oni rekli, da ne bih gubio garanciju na auto.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Loganovac

#564
 :offtopic:

"Alo, Zemlja zove Mars" je maliciozno? Ovakav stav potvrđuje da stvarno nismo sa iste planete, dakle tvrdnja je na mestu.
Drugo, šta znači "Ne očekujem nikakav problem jer je ECU podešen za rad na dva goriva i kontam da će eventualna zamena biti laka."? Podešen je za rad sa dva goriva i šta će biti kad pokušam da zamenim ceo sistem ili neki njegov krucijalni deo - ponovo će biti neophodno podesiti ga, ako je to uopše moguće i ako iko u ovlašćenom ili neovlašćenom servisu ima tu mogućnost (softver i softverske opcije). Dakle, šta onda znači to što je podešen???
Inače, odavno je poznata stvar da forumi generalno nisu dobro mesto za ljude sa kratkim fitiljima.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mare

Da zanemarimo tvoju prepotentnost, ne želim da idem u  :a0266: i ne želim da se spuštam na tvoj nivo komunikacije. Tako da, zamolio bih te, da na ovome završimo.

Dakle, recimo da nije podešen (priznajem, možda sam se pogrešno izrazio) nego
da je ECU programiran da radi na dva goriva. Zašto bi bio to problem? :)



Loganovac

ECU u tom slučaju upravlja radom i benzinskih i gasnih dizni, nije više u pitanju aftermarket varijanta gde benzinski ECU sve vreme upravlja radom motora misleći pri tome da motor radi na benzin, dok gasni računar "presreće" impulse ka diznama i na osnovu svojih mapa ove impulse prepračunava i prenosi gasnim diznama. Dakle u aftermarket varijanti nije problem zameniti ceo uređaj, jednostavno se kreće ispočetka a ništa se u principu ne menja, dok kod fabričke ugradnje to nije tako jednostavno.

Citat: Mare poslato 21.08.2023. - 07:35Da zanemarimo tvoju prepotentnost, ne želim da idem u  :a0266: i ne želim da se spuštam na tvoj nivo komunikacije.

Za razliku od onoga što je tebe iritiralo bez ikakve potrebe, ovo je zaista uvredljivo i maliciozno.

Kraj komunikacije.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Mare


dekiv68

Citat: Loganovac poslato 21.08.2023. - 10:18ECU u tom slučaju upravlja radom i benzinskih i gasnih dizni, nije više u pitanju aftermarket varijanta gde benzinski ECU sve vreme upravlja radom motora misleći pri tome da motor radi na benzin, dok gasni računar "presreće" impulse ka diznama i na osnovu svojih mapa ove impulse prepračunava i prenosi gasnim diznama. Dakle u aftermarket varijanti nije problem zameniti ceo uređaj, jednostavno se kreće ispočetka a ništa se u principu ne menja, dok kod fabričke ugradnje to nije tako jednostavno.
Jel to znači da je lakše zameniti aftermarket sistem od onog koji je ugradio proizvođač automobila, kada za to dođe vreme :conf:

Loganovac

#569
Fabrički sistem se ne menja, koliko mi je poznato, nego se popravlja, koliko god koštalo. Aftermarket popravljaš ako se i dok se isplati, a posle možeš da ga izbudačiš napolje i/ili da zameniš bilo kojim drugim ako je po volji.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.