Dacia Jogger Essential 7 sedišta 1.0 ECO-G 2022. god.

prethodna tema - sledeća tema

Ljuba_Zemun


saša61beograd

Citat: Mare poslato 07.09.2022. - 20:07
Gospodine Saša, molim vas idite u penziju i pustite nas da živimo.  :to: :ziveli:
Čitanje mojih postova nije obavezna lektira.Mogu se ignorisati ili izbrisati,meni je svejedno.
Da sam ja mlad kao ti i da imam novu Dačiju ne bih ni gledao šta matore budale piskaraju.

Capriolo

Citat: saša61beograd poslato 07.09.2022. - 07:41
Štedi se itekako.
Reno i Nisan koriste CMF-B High spesification platformu (HS).Dačija koristi istu,ali low specification platformu (LS).
Ne znam koja je konkretno razlika,ali znam šta je low,a šta je high.

Načelno si u pravu, ali, ima izuzetaka. Jer, npr. kod Renoa, Captur za Evropu je uradjen na (CMF-B) High specification platformi, ali, za Rusiju, Južnu Ameriku i Indiju Renault Kaptur se radi na (CMF-B) Low specification platformi.
Jedna od razlika te dve platforme je i broj i vrsta komponenti koju ta platforma može da "nosi", a zbog čega vozila na LS platformi (pa i Dačija modeli) i ne mogu da poseduju neke elemente opreme koji se mogu sresti na skupljoj HS platformi.

Loganovac

A jel vi to platformu zamišljate kao neki čelični okvir, šasiju ili tako nešto?
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

silent

Citat: saša61beograd poslato 07.09.2022. - 19:44
...Megana 2,a koji je u svoje vreme koštao više nego Dačija sada.

Пронађох ово у подруму, новине из 2007. Меган 14.982е


Veterinar

Dakle, vise nego Jogger koji sam kupio. Airbag,+ ABS + Bluetooth parrot... Danas je serijski spisak opreme drugačiji. Plin, dva sedišta vise, osećaj u vožnji. Zaista verujem da je današnja Dacia bolja nego Megane tada.

Mare

Citat: silent poslato 08.09.2022. - 08:52
Пронађох ово у подруму, новине из 2007. Меган 14.982е



Takav sada ne bi koštao manje od 20000e.

Dajte bre ljudi, ne tripujte se više i nemojte ofovati i hejtovati temu - odličan je Jogger za taj novac. Mat Watson napravio nekoliko klipova testirajući nove Dačije i utisci su pozitivni.  :)


Sir Oliver

@mare
Mali off...
Mene čudi kako si isterao 165 postova, a nisi banovan...
Ne priča se na ovom forumu tako i takvim tonom. Trebalo je i meni vremena da shvatim to, Kića malo pomogao...
Živ bio 🍻
I drink to make other people more interesting.

kiconix

Kad smo kod toga, Megane u temi o Joggeru.  :banghead:

Mare

Citat: Sir Oliver poslato 08.09.2022. - 11:04
@mare
Mali off...
Mene čudi kako si isterao 165 postova, a nisi banovan...
Ne priča se na ovom forumu tako i takvim tonom. Trebalo je i meni vremena da shvatim to, Kića malo pomogao...
Živ bio 🍻
:offtopic:
Šta sam pogrešno napisao i kakvim tonom?  :ces:
Jel ovo kićin privatan forum?

Citat: kiconix poslato 08.09.2022. - 11:18
Kad smo kod toga, Megane u temi o Joggeru.  :banghead:

Moderátori, zaista ne znam šta čekate?

Sir Oliver

#100
Citat: Mare poslato 07.09.2022. - 20:07
Gospodine Saša, molim vas idite u penziju i pustite nas da živimo.  :to: :ziveli:

Citat: Mare poslato 08.09.2022. - 09:14
Takav sada ne bi koštao manje od 20000e.

Dajte bre ljudi, ne tripujte se više i nemojte ofovati i hejtovati temu - odličan je Jogger za taj novac. Mat Watson napravio nekoliko klipova testirajući nove Dačije i utisci su pozitivni.  :)



Kao npr...
Ovo ti vise dodje kao porodican forum, preeepun korisnih informacija, potkrepljenih veoma strucnim ljudima, a ne kao bojište. Dobro, pametovanja ima, ali na nivou (što bi rekao her Žika Pavlović).

I da, Kića je jedan veoma za*eban lik, koji moze telefon ili tastaturu da ti uzme iz ruke i da je baci u Dunav.
I drink to make other people more interesting.

kiconix


Mare


Veterinar

#103
U poslednje vreme malo više koristim Joggera. Pokazao se kao sjajan za moje povremene poslovne i najčešće do sada porodične potrebe.
Zadnji prozor (čitaj zadnji brisač) je mali, ali ne premali i uz zadnje parking senzore sve je više nego odlično.
Sviđa mi se što , kada auto stoji, brisači uspore takt, ako su radili brzo tokom vožnje.
Ovo što ću sada napisati je subjektivno, splet okolnosti, posledica kombinacije mojih petljanja oko auta i ćelave glave. Na komandnoj tabli,
levo od volana, kad se otvore vrata vozača, postoji "ćošak". Tu sam uspeo dvaput da razbijem glavu. Jednom kada sam vadio patosnice da ih operem,
drugi put kad sam postavljao samolepljivu tapetu pored pedale gasa.
  Pisano je vec da motor kod 1.0 motora sa plinom radi cudno i gasi se dok je hladan. Ne gasi mi se, ali zato što, dok radi na benzin (prvih nekoliko stotina metara)
krećem iz mesta kao da vučem teret. Dakle, mora jači gas, sve ostalo je u redu. Prošlog vikenda sam vozio decu na Divčibare, osim u najsporijim serpentinama po
planini se uzbrdo penje auto uglavnom u četvrtom stepenu prenosa, bez osećaja bilo kakvog opterećenja.
Tokom prvih 11000km više od pola vožnje je bilo na autoputu. Računar bi pokazivao (pošto nisam resetovao potrošnju svaki put, nego samo kilometražu, zbog
ručnog računanja potrošnje) 8.6 l plina/100km, a ručna računica najčešće oko pola litra manje.
Poslednje tri hiljade km (dakle, sada je na oko 14000) sam bio usmeren ka gradu (oko pola kilometraže) i van grada (uglavnom do 90km/h), računar pokazuje
7.8 l/100km, a praksa pokazuje čak litar manje. Mislio sam da su mi manje natočili plina, pa da zato imam potrošnju po kalkulatoru 6,8 (nakon pređenih oko 400km,
pa sipanjem do "vrha"), tako sa sam očekivao na sledećem točenju viši prosek. Ipak, na sledećem točenju bilo je opet 6.8, pa zatim 7.1, tako sam sam prezadovoljan.
U napomeni treba da stoji da je na krovu i kofer.
  Benzin ne troši. Mislim, troši ga tako malo da ću forsirano da potrošim ono što je u rezervoaru i rezervoar mi neće služiti kao "rezerva" ako ne bude benzina na pumpama
i slično, jer će to gorivo, kako praksa pokazuje, samo da stoji i gubi svoja svojstva. Dakle, više od trećine rezervoara nema potrebe da se sipa, jer i ta količina će da
traje jaaako dugo. Promera radi, u rezervoar 0.9tCe motora sam sipao zimi pun rezervoar benzina i to bi se potrošilo tokom zime. Sa novim motorom je znatno bolja situacija,
na plin prebacuje gotovo odmah, potrošnja benzina je, barem kod mene, zanemarljiva. Toliko zanemarljiva da ne mogu benzin ni da stavljam u računicu o potrošnji.
  Radarski sistem u prednjem braniku je odličan. Ne daj Bože da se čuknem, to bi verovatno bilo jako skupo,a u nestašici delova i dugotrajan problem, ali nekoliko puta
je odradio odlično svoj zadatak. Imao sam tri situacije u kojima se sistem aktivirao i pištanje uz kočenje je počelo pre nego što sam dotakao kočnicu. U dve od te tri situacije
vozila ispred su se i dalje kretala i ne bi došlo do kontakta, a u situaciji u kojoj je auto uleteo ispred mene (kroz crveno svetlo prošao iz bočne ulice) verujem da bi došlo do štete
na autu jer je taj deo sekunde značio nekoliko metara za zaustavljanje.
  Zadnja strana (leđa) trećeg reda sedišta imaju poprečna ojačanja na nekoliko mesta, a između je tekstil (u više slojeva, verovatno). To znači da bi, ako su sedišta položena i
na njihova leđa se stavi neki kabasti ćoškasti predmet došlo možda do oštećenja tih leđa. Zato jedno sedište najčešće čuvam u koferu na krovu, a drugo je pokriveno, kako bi se
dodatno zaštitilo.
  Nakon 14000 km utisci o automobilu su odlični.
Izvinjavam se zbog čudno koncipiranog posta u smislu formiranja pasusa, ali nešto se dešava sa mojim nalogom ili podešavanjima na forumu da trenutno ne mogu drugačije da
sastavim post.
 

Mare

Nisam glavom, ali sam kolenom nabadao taj špic više puta. Ako uništim kolena, neće biti od trčanja, jahanja i previše sporta, nego zbog Dačije. 😄
Treba mu malo da odradi u mestu, nakon hladnog starta.
To je to što se tiče potrošnje benzina, zanemarljivo malo. Recimo da 1000 dinara traje oko 2000-3000 km. Ja to naveo pre nekoliko meseci, a ljudi misle da se sprdam kad sam naveo potrošnju od 0.3 litre na 100. 😁