Vek trajanja Pločica i Paknova

prethodna tema - sledeća tema

Raja

#105
Malo opajam prašinu i poberem paučinu sa +150. :Smiley:

speedo

Piše u servisnoj knjižici da se zadnje kočnice čiste na 60.000 km ili nešto tome slično uglavnom...

zac

Ja moje dobose skinem posle svake zime, ocistim i pregledam kocione cilindre, podmazem tarne povrsine anker -platne (tamo gde se naslanjaju paknovi), raskacim sajlu rucne i izdignem je na gore, pa u buzir nakapam 10-tak kapi motornog ulja. Naravno prekontrolisem i stanje diskova, plocica i kocionih celjusti na prednjim tockovima.  :whistling:

Zoran

Žac, bogami si dobar. Još to nisam dirao ali na proljeće sigurno  :wave:.
Sam svoj gazda - vazda.

Aleks

Doboše su mi skidali i čistili ceo sklop na velikom servisu.

teodor

prve plocice menjao na 110 000, pakne na 145 000. koristim sada spanske,izdrzale plocice 50 000, pakne 80 000.koristim dosta motorno kocenje.

Keka

Originalne pakne posle 156.000 km otisle u penziju. 

Zapravo su ih oterali cilindri koji su procureli.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


VaskezNS

Komšo, kako se nije primetilo curenje na cilindrima, kako u padu nivoa kočione tečnosti tako i u "kontra-uvlačenju" vazduha u sistem ?  :ces:
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Keka

Nije iscurilo pola litre komso, ovo je ono fino ku*vanjsko curkaje, zamasti dobose i pakne, a ne curi na zemlju.

Curenje koje opisujes sa padom nivoa tecnosti i vazduhom u instalaciji moze da nastane samo kod obimnih defekata na relaciji gumica-zid cilindra i bilo bi praceno propadanjem pedale. Kod obicnog flisovanja, vrlo malo ulja procuri samo pri kocenju, zadrzi se izmedju gumice cilindra i gumice prasinarke. Kad se tu nakupi dovoljno ulja, onda flisuje dalje, na pakne. Pakne se od ulja ukrute i slabo koce.

Ulje od glavnog kocionog do tockova im prirodni pad i popunjava svaki nedostatak. Ako instalacija nije ostecena, pri pustanju pedale, vazduh moze da usisa samo ako ne moze da dobije ulje (zaglavi gumice) pa napravi potpritisak u sistemu u kojem inace vlada natpritisak.

Nadam se da me je bar neko razumeo  :Smiley:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


glavonja3

Da li je bilo nekih simptoma u voznji ili je to otkriveno slucajno pri pregledu?

saša61beograd

Problem je što lagani pad nivoa kočione tečnosti nikoga ne uzbuđuje jer je normalna pojava.A proceniti dokle je normalno,a kad počinje "curikanje" to je malo teže bez detaljnog pregleda cilindara,creva i ostalog.Srećom,ipak su to samo kočnice.

Keka

Citat: glavonja3 poslato 05.04.2013. - 09:55
Da li je bilo nekih simptoma u voznji ili je to otkriveno slucajno pri pregledu?

Pregled je radjen ciljano, zbog grebanja iz zadnjeg levog tocka koje se culo nakon stajanja od dan-dva. Pomislio sam da su pakne potrosene, ali nisu, nego su otvrdnule zbog ulja koje je curilo.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Logan1.4MPI

pakne pipnuo nisam, plocice menjao dva puta na 30.000 i 60.000, uglavnom se sam vozim (ili eventualno ja+1)... bez tereta

DrJekyll

Uffff, ja sam najgori  :zloca:  Prvi put menjao na 24 000, a sad skoro sam menjao na 44 000. Naravno origionalne u ovlašćenom servisu.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Zoran

 :ces: :ces: Ovo mi je prvi auto sa ABSom (nema peti cilindar). Primjetio sam da su pakne značajno potrošene, otprilike 30%. Caka je u tome što vozila sa petim cilindrom pri blagom kočenju koriste samo prednje kočione elemente a mi sa ABSom stružemo i zadnje pakne ...
Sam svoj gazda - vazda.