Sta vam se dopada, a sta ne na vasoj Daciji?

prethodna tema - sledeća tema

Keka

A tooooo!
Dok je kljuc u bravi volan je otkljucan, a kad se izvadi, onda se zakljuca zakretanjem.

Koliko se secam iz uputstva, a moguce je da gresim, shema je sledeca:
0-nulti polozaj, sve je ugaseno, kljuc se moze izvaditi, volan se zakljucava
1-kontakt za radio, sve je ugaseno osim radia koji moze da radi preko 30 min bez gasenja, volan je otkljucan, kljuc se ne moze izvaditi.
2-kontakt dat, lampice na instrument tabli svetle, volan je otkljucan, kljuc se ne moze izvaditi, ovo je polozaj u kome je kljuc dok motor radi.
3-startovanje motora.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


krle

Sve je tačno.U položaju jedan ,pored radia, napajanje ima i kabinski ventilator.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

sanderoman

Ja evo za desetak dana 650km i sve u svemu super! Prethodni auto je bio (i jos uvek je) Klio (1.2 8v) tako da je u Sanderu sve isto a sve drugacije. Motor, kvacilo, kocnice, gas, menjac sve je isto radi kao i na Kliju ali je sve drugacije nastelovano tako da se treba privici. Kod mene je privikavanje trajalo jedan dan, vec sutradan mi se vise nije sedalo u Klija (mada pre neki dan sam ga vozio i bogami ko da sam seo na metak u odnosu na nerazradjenog i tromog Sandera). Jedino je volan skorz drugaciji, direktniji je i malko laksi. Nije bas neki servo ali ja bas kakav volim. NEMAM NISTA DA ZAMERIM Sanderu sem potrosnje, mada to je bio deo racunice kad smo kupovali i to je to.  ALI nekoliko stvari mi je malo cudno:
- Moja auto je tezak 1036kg a u zvanicnoj specifikaciji svuda pise 975kg, da li je moguce da je klima uredjaj tezak 60kg? Ovo nije zanemarljivo, to je kao jos jedna osoba u kolima a i ovako mu je trom motor. Na nekim realnim testovima vidim da nema nista od 13sek do 100-tke , vec je to 15-16. Ovo nije nimalo u redu i svojevrsna je prevara.
- Zvuk motora je rezak kao sto i treba da bude nov motor ali ja u pozadini cujem i zvuk kakav ima npr. jugo kad mu nije razvodna kapa dobro zakrenuta. Nadam se da znate na sta mislim, kao neko tiho blo-blo-blo-blo... To mi je poprilicno cudno za nov motor, jel jos neko ovo cuje?
- Danas sam primetio da je poklopac posude za tecnost servo volana vlazan, od iste tecnosti pretpostavljam. Da li je to normalno?
- Nasloni sedista imaju lufta, imaju kratak slobodan hod. Pri sedenju se nista ne primecuje ali kada se mrdnu rukom (kao kada pregledate polovan auto) kao da su u autu koji je presao bar 100.000km?

Pozitivnih pojedinacnih utisaka ima puno i ne bih da ih nabrajam. Generalno, kao sto je neko vec rekao, auto je skroz TAMAN i po mojim merilima. Sve na njemu je pojednostavljeno ali ima neki minimum kvaliteta, funkcionalnosti i dizajna. Cela takva koncepcija je izuzetna, bitne stvari su odlicne a nebitne prosecne, ne bofl. Najaca fora na autu je sto se SVETLO KABINE GASI LAGANO! To sam prvi put video na Meganu sedanu koji mi je neostvarena zelja.

LeNgenda

Citat: sanderoman poslato 09.01.2010. - 00:09
- Danas sam primetio da je poklopac posude za tecnost servo volana vlazan, od iste tecnosti pretpostavljam. Da li je to normalno?

I kod mene isto, ali ne uvidjam neki problem zbog toga. Auto sam uzeo u novembru.

Citat: sanderoman poslato 09.01.2010. - 00:09
- Nasloni sedista imaju lufta, imaju kratak slobodan hod. Pri sedenju se nista ne primecuje ali kada se mrdnu rukom (kao kada pregledate polovan auto) kao da su u autu koji je presao bar 100.000km?

I kod mene malkice, ali opet nista dramaticno, ne skripe.

Citat: sanderoman poslato 09.01.2010. - 00:09
Najaca fora na autu je sto se SVETLO KABINE GASI LAGANO!

Ubedljivo najjaca, obozavam to.

Bice i Sandero zustar, samo da pregazi 3000-4000 km, da se razbudi, 75 konja nije malo za tonu gvozdja.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

mladen895

Ako zelite da vam auto bude zustriji prestelujte komp ali se posle ne zalite na potrosnju.Ili jare ili pare. :cry:
Kad se mora,sve  je tesko.

DarioGTI

cekaj dok se razradi..... kasnije ces primjetit da i 1.4 8v moze pokazati zube  :too:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Veterinar

Cekam da neko od vlasnika Stepway-a napise utiske.

david

...sto ima crnu rupu pozadi pa kad nesto manje vozis oseti se u krivinama...  :whistling:

Urosh85

Pohvale:

- veliki je kao ladja u svakom pogledu i na svkom mestu
- upija sve rupe i neravnine, dokle ce tako biti, verovatno zavisi od nasih putara :)
- vrlo je lak za odrzavanje
- potrosnja je prihvatljiva, mada za 1.4 koji ja imam u gradu mozda i malo veca ali nije strasno

Zamerke:

- motor, relativno slab
- zvuk motora me malo iritira, dok mu se ne stavi sportski filter ili skroz ne skine ovaj ( probajte, drugi auto ) :lau:
- limarija, ocajna, padne kisa, meni se ogrebe auto :D
- od samog pocetka neki delovi nisu bili ok, kopce pojaseva su mi skripali, sediste takodje, podmazivao sam i podmazujem redovno pa sad nije problem.
- jadni i bedni tepihcic u prtljazniku, mada sam isekao veliki gumeni deo i pokrio tj stavio ispod tepiha i sad je ok, bar meni.


sve u svemu, imam ga od 2005 i zadovoljan sam ...
nikad me jos nije izdao .. puj puj da kucnem u drvo .. i nadam se da ce biti i u buduce tako :)

Vihor

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

torent

Koliko limuzina ima brisac zadnjeg stakla?

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Vihor

Citat: torent poslato 31.01.2010. - 19:25
Koliko limuzina ima brisac zadnjeg stakla?


koliko?, neznam, ali logan nema i to mi smeta!         :glare:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Loganovac

#134
Problem je što poklopac gepeka pri otvaranju "briše" prostor oko zadnjeg stakla gde bi trebalo da stoji brisač, što značajno otežava njegovo postavljanje. Na petim vratima je lako, nije slučajno da su brisači retki na limuzinama. O ovome smo diskutovali na starom forumu, koga zanima...
S druge strane, na Loganu je zadnje staklo postavljeno tako da se ne prlja mnogo (za razliku od recimo stare Fabije) pa mu retko i zatreba brisač. Grejač zadnjeg stakla je odličan, zimi za desetak minuta nema tragova snega niti leda na staklu. Još ko ima dobre retrovizore... :kava:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.