Skorašnje poruke

#1
Delovi i održavanje / Odg: 1. servis - Gde, Šta, Kad...
Poslednja poruka juga - danas u 12:09
Mada, sada vidim, da je @nenad28 toliko platio jos pre vise od godinu dana :(
#2
Šta 8.000? Ova dva filtra u prodavnicama ne izlaze preko 2.000, ajde da je u ovlašćenim duplo, ama četiri puta skuplje? Bruka ako je tačno. Proveri još jednom. A u krštenim prodavnicama nalaze ti sve delove po broju šasije, samo im pokaži saobraćajnu.
#3
Delovi i održavanje / Odg: 1. servis - Gde, Šta, Kad...
Poslednja poruka juga - danas u 08:36
Ne mogu da nadjem koji je filter vazduha za Sandero Stepway 1.0. U Purflux-ovom katalogu ga nema.
Btw pitam zato sto su mi u ovlascenom servisu rekli, prilikom zakazivanja prvog servisa, da su filter vazduha i klime ~8.000din!?!
#4
Delovi i održavanje / Odg: zamena stakla
Poslednja poruka MitarMrgulic - danas u 07:39
Baš nezgodno...

Ti senzori za parkiranje, ne vide rupe, ne vide izbočine....Ni supruga ni ja se u Crosslandu još nismo navikli da sa povjerenjem gledamo na kameru za vožnju unazad iako je sasvim dobra i precizna...koristim ja kameru, ali za svaki slučaj provjeravam kretanje u realnom okruženju :)

Inače, stakla su nekada bila cca 100-njak eura sa šoferšajbnu, a čak i manje za ova druga stakla....sad je to nešto tonirano, sa senzorima itd. pa se cijena višestruko penje.

Drugar mi je na kasku tražio intervenciju, valjda mu je neki kamenčić napukao šajbu, mislim da je par stotina eura bila zamjena.

Nakon toga, prilikom pokušaja krađe, razbiju mu prozor na vozačevim vratima, isto tako neka prilična cifra na ovlaštenom, auto je terenac iz Renault grupacije, lik nema sreće sa staklima, pa to ti je....
#5
Delovi i održavanje / Odg: zamena stakla
Poslednja poruka Veterinar - juče u 23:24
To je u inostranstvu. Pre par meseci je kod nas moj kupac resio isti problem za 12000 dinara (oko 100 evra).
#6
Počeće da pada jer mora da pada.Isparljivost je normalna osobina ulja,neko je isparljivo više,neko manje.A što je starije,isparava i troši se sve više.Zato što je ulje tečnost koja se u otvorenom sudu "kuva" 300-400 sati od zamene do zamene.Nema sile da nivo ostane isti između dve zamene.Ako nivo ostane isti ili se poveća,onda je u ulju nesagorelo gorivo.
#7
Delovi i održavanje / Odg: zamena stakla
Poslednja poruka Zoran - juče u 18:24
Dešava se, sve je za ljude, neka nema povrijeđenih. Nešto mi to skupo. Koje je godište auto?
#8
Delovi i održavanje / Odg: zamena stakla
Poslednja poruka mladja73 - juče u 17:58
Pri parkiranju u rikverc oslonio sam se na senzore parkiranja. Nisam video izbocinu u gornjem delu. Samo sam se prislonio i staklo je puklo u hiljadu komada.
Prijavio osiguranju. Platicu 150 EUR ostatak oni. Jedino sto moram cekati do petka 24-og. Sta da se radi. Sreca pa u novoj firmi imam garazu pa ce logan na mali godisnji odmor a ja vozila gradsog prevoza.

#9
Ja ću pomalo Slavkovim stopama po više osnova, pošto u ovaj K4M koji imam odnedavno nameravam da sipam Kroon Emperol 5w40, kao i njihovo menjačko ulje 75w80, pa ću da javim šta se tu dešava.

Za sada ovaj Elf 5w40 sipan pre 5000 km na velikom servisu i dalje stoji na istom nivou, a očekujem da za par meseci vrele gradske vožnje polako počne da pada.
#10
Delovi i održavanje / Odg: Ulje u motoru i interval ...
Poslednja poruka slavko_bgd - 12.05.2024. - 19:32
Da, to je frustrirajuće kada na svoj upit ne dobiješ nikakav odgovor. Možda samo nema ko da ti trenutno odgovori. Možda si poslao upit na neku "korporativnu" mejl-adresu koju niko ne otvara. A možda je politika rafinerije da ne rade sa fizičkim licima, što ne znam i samo nagađam. U ovom poslednjem slučaju lično bih očekivao takav odgovor i prihvatio bih ga. Veliki plus i aplauz za Ininu laboratoriju. Ovom prilikom bih na osnovu ličnog iskustva izuzetno pohvalio laboratorije SGS u Staroj Pazovi ( i osoblje sa Novog Beograda takođe) i laboratoriju RNB. Izuzetan ljudski i profesionalni odnos prema inače jednom za njih beznačajnom klijentu.

Citat: slavko_bgd poslato 12.05.2024. - 17:56Moj kriterijum za zamenu ulja je kada uočim da potrošnja rapidno raste i da ga treba sve češće dolivati.
Na trenutnom automobilu u trenutnim uslovima vožnje sa trenutnom sintetikom 5W40 (ACEA A3/B4 API SN/CF i najvažnije MB229.3) ta pojava je uočena na oko pređenih 12000km i uskoro na 15000km sledi zamena.
Bez obzira što je ulje čisto i žuto kao dukat i mogu se peći krofne na njemu :).


Sad vidim da sam zaboravio najvažnije: trenutno ulje je Total Quartz 9000.
Možda ću ostati na tom ulju a možda ću preći na Shell Helix Ultra 5W40 ili na KroonOil Emperol 5W40. Emperol 10W40 sam već koristio i to ulje tadašnji motor praktično nije trošio do 15kkm, znači vozio sam bez dolivanja dok nivo ne padne na MIN, i kada padne na MIN tada sam ga i menjao. Gotovo da nije bilo oksidacije ulja, onako laički koliko se moglo proceniti i siguran sam da je moglo da gura i do 20000km. Za razliku od prethodnog Elfa 10w40 kojem je potrošnja u istom motoru i uslovima vožnje rapidno počinjala da raste već posle 8-9000km i počinjalo je da smrducka onako na izrabljeno ulje. 
Helix nikada do sada nisam koristio ali za sve postoji prvi put. Pa ako bude Shell, dogodine prenesem iskustva.