Dacia Duster 100 Tce ECO-G

prethodna tema - sledeća tema

MitarMrgulic

Sretno drugar!

I meni je Logan došao bez dizalice, ali je stigao ključ za šarafe točkova :)

Kupio sam rezervnu felgu i gumu, ali nikako da kupim i dizalicu, mislim da nije skuplja od 15-20 eura, ali da nervira što je nema, slažem se-nervira.

Sretno i puno lijepih kilometara :)  :too:

KizaHood

Fala, fala :ziveli:

Citat: slavko_bgd poslato 13.10.2020. - 08:11

POTROŠNJA GORIVA: ne radujte se previše je kod Dastera zbog aerodinamičkog otpora drastično raste potrošnja goriva kada brzina pređe 120km/h.

Ha, prethodni auto mi je na >120Km/h trosio 13l/100Km, tako da nema sanse da budem razocaran :to: A sto se aerodinamike tice, Duster mi u odnosu na Nivu lici na Pontiac :too:

Citat: Goran25 poslato 13.10.2020. - 08:00
Prvu vožnju bih odradio do Jagodine, preko Donje i Gornje Sabante. Uživanje u Dusteru i prelepom okruženju

U pa tuda idem redovno, narocito letos dok su njihovi bazeni radili, a nasi nisu. (to zbog zene&dece, meni i ovo nase jezero vrsi pos'o)

Citat: cika mili poslato 13.10.2020. - 04:52
170 Nm pri 2.000 o/min (gas)
160 Nm pri 2.750 o/min (na benzin)

S'a znam, malo mi ovo suvise velika razlika. U praksi je prilicno mrcinast na 2000RPM, zivne preko 2500, tako da cenim da voznja u opsegu 2000-2500RPM sluzi samo svrsi ekonomije. Mozda mu je tad najveci obrtni moment, ali ima premalo konja, a nekako mislim da te dve velicine ipak treba da "plesu zajedno".




E, nego jel' zna neko sto mi se pali zadnji brisac kad parkiravam u rikverc? Iskljucen. Nije mi logicno da zadnji ima senzor za automatsku detekciju vlaznog stakla, a da prednji nema. :ne:

srbininside

Kod mene kada su brisači na srednjoj brzini deluje da menja brzinu brisanja napred, kao da ima neki senzor ili neku drugu tehnologiju. Kada je na prvom i najbržem nivou, tu se ništa ne dešava brišu standardnom brzinom. Zadnji sam primetio da se uključuje ako sam pre toga prednje pokrenuo, pa isključio, ne pali se kod svakog ubacivanja u rikverc.
Meni je isto bilo čudno to ponašanje, mada mi veći problem što su prednji brisači nekako prekratki (loše postavljeni) pa veliki deo šoferke ne obrišu.
Ali pored svega, Dusterom sam prezadovoljan, da nekog ko se dvoumi ne odvratim od kupovine :D

Veterinar

Zadnji se pokrece sam ukoliko je radio prednji, pa je ubaceno u rikverc. Bitno je to da se zna , da zimi ne krenes unazad sa zaledjenim staklom, da se brisač ne ošteti...

slavko_bgd

Kod Duster2 ne može da pregori motor brisača jer ima strujnu zaštitu. I to je sjajna stvar.

dekiv68

Неће прегорети електромотор ал ће поцепати метлицу брисача ако је заледила

Keka

#21
Citat: cika mili poslato 13.10.2020. - 04:52
170 Nm pri 2.000 o/min (gas)
160 Nm pri 2.750 o/min (na benzin)

Ovaj podatak nije tacan.

Drugi deo, 160Nm pri 2750 rpm stoji, ali odakle je izvuceno ono prvo... :conf:

Potpuno ocekivano za trocilindricni motor, mora da se zavrti.

1,33 sa cetiri cilindra ima 240 Nm pri 1600 rpm.

I meni pokazuje saltanje na 2000 rpm, a nekad cak i na manje, medjutim ne treba da uvek slusati, jer je voznja na takav nacin mucenje. Pricam kako to radi kod mene. Sistem je podesen tako da ako se slusa, obrtaji u vecoj brzini budu na 1400-1500 rpm, sto je donja granica maksimalnog obrtnog momenta. Teorijski bas kako treba, ali u praksi mu fali nekoliko stotina obrtaja da moze da se vozi bez mucenja. (Pogledati grafikon za motor 1.2 TSI).

Kod 100 TCe motora situacija je drugacija. Tri cilindra, iscedjeno sve sto je moglo da se iscedi, kriva obrtnog momenta nije ravna. (Pogledati grafikon). Smatram da bi trebalo saltati tako da obrtaji u vecoj brzini budu na 2000 rpm ili vise.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


bocca

Keko, to je podatak za isti taj motor, barem ja kao laik mislim da je isti, ali koji ide u Sandera!!! To kod nas i nema u ponudi ali već mesecima ima u npr Sloveniji i Hrvatskoj za "starog" Sandera. Ako se neko malo bolje razume u motore može nam objasniti je li to isti motor i ako jeste odakle ta razlika! Pozdrav

Keka

Tri cilindra ne mogu da imaju max obrtni moment na 2000 rpm. Greska u dokumentaciji. Video sam na slovenackom sajtu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


slavko_bgd

Citat: dekiv68 poslato 16.10.2020. - 15:50
Неће прегорети електромотор ал ће поцепати метлицу брисача ако је заледила

Неће се ни покренути брисач ако је заледила метлица, у томе и јесте фора. Технологија која је постојала још на Мегану и Сенику1 фаза 2.

bocca

"Tačnije, novi 1,2 TCe moći će da računa na maksimalnih 130 ks, dok će snažnije benzinske varijante biti dostupne kod 1,3 TCe. Dakle, novi Renaultov agregat imaće tri cilindra i koristiće pomoć turbo punjača. Maksimalan obrtni momenat od 230 Nm biće dostupan već od 1.750 pa sve do 3.500 obrtaja radilice."
Pre minut čitam ovo na AutoRepublika. 3 cilindra od 1750 obrtaja. Dobro, motor iz budućnosti!

cika mili

Torque   170 Nm @ 2000 rpm.
https://www.auto-data.net/en/dacia-duster-ii-1.0-eco-g-101hp-lpg-38689
https://autorepublika.com/2020/07/14/dacia-duster-1-0-eco-g-kad-nema-struje-moze-i-gas/
Možda je greška podatak o 2750 obrtaja na benzinu?  :ne:
Moj 1,3 Tce 100 postiže/ima 200Nm  pri 1400 o/m.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Koji od Tce motora imaju direktno ubrizgavanje i ima li ih u priči "Low speed pre ignition"?

Keka

1.33 je sa direktnim ubrizgavanjem, dok su 0,9 i 1.0 sa MPI.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!