Zvučna izolacija - uradi sam

prethodna tema - sledeća tema

nik

Ček bre. Zar se na slici levo ne vide tragovi (beli) gde je bila zaptivna smesa (podloga ili već šta bele/sive boje, jer se zaptivanje izvodi pre farbanja-vidi se na slici desno da je i smesa ofarbana) i mali deo smese je i ostao na mestu (u desnom delu otvora). Auto je havarisan i verovatno je tom prilikom došlo do ispadanja smese.
U svakom slučaju, ako je dostupno, treba proveriti.

Daniel

Pejo a kada cemo provaliti uzrok dranja motora na 3500rpm?
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

DrJekyll

Pa brate to je jednostavno....uzrok je............Dacia  :doh:
Na Mercedesu se to ne čuje  :lau:
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Daniel

Motor se dere od 3500 do 4000
Posle toga naprasno dranje nestaje.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

dejanz


ppejic

Primer motora 1.5dCi. Ako mu se skine crevo ispred filtera za vazduh, odhedared pocinje usis da brunda, bas glasno. Cim se crevo vrati, motor prede.

Daniel

#231
Manite se zajebancije zvucnih zidova i slicno. :cekicem:
Motor na 3800 - 4000 prestaje da brunda, a pocinje na nekih 3400. Ako neko zna u cemu bi mogao biti stos, svaki predlog je dobrodosao.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Veterinar

 
Citat: ppejic poslato 22.06.2011. - 12:56
Primer motora 1.5dCi. Ako mu se skine crevo ispred filtera za vazduh, odhedared pocinje usis da brunda, bas glasno. Cim se crevo vrati, motor prede.
Mislio sam da mi nece niko verovati, pa to nisam napisao. Plasticno crevo nije cvrsto fiksirano i moze da se pomera. Pre neki dan sam ga pomerio vrlo malo i motor je tise radio.  :ne:


Keka

Problem sa postavljenom izolacijom na kederu kod sofersajbne: pri otvaranju i zatvaranju vrata kaci na gumu zalepljenu na vrata pa je pocela da se odlepljuje na ivici kod retrovizora. Videcu da je skratim, ako ne pomogne skinucu je sa vrata skroz ali onda nece dihtovati posto je tanka.

Pejino resenje je za sada najbolje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Juce probao. Na brzini 110km/h tisina. Pri 130km/h urliče jedino motor, čuje se i šum vetra, ali značajno manje u odnosu na ranije.

Daniel

Takodje probao malopre. I sa vetrom i uz vetar znatno tise. Jedino se dere ono magare ispod haube na 3600rpm.
Jos samo da nadjem crne trake  :ces:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Loganovac

#237
Prekjuče sam se podsetio kako izgleda šibanje autoputem. Bez ulaženja u detalje, od hotela "Oplenac" do centra Požarevca za 53 minuta. 85 kilometara, od čega dobar deo kroz naseljena mesta (bez divljanja), preko Kosmaja desetak kilometara pune linije - nikad ne pretičem na punoj liniji - iza dva kamiona. Žurio sam da stignem sinu na polaganje za braon pojas, a imao sam i želju da konačno isprobam nove felne i gume. Vetar sa stvarno daleko manje oseća, auto je značajno stabilniji na velikim brzinama. U pojedinim krivinama na auto putu kod Kolara sam vozio 160, a ranije spuštao značajno, čak na 120. Dužim delom trase autoputa 180. Sve ovo pišem da bih konstatovao da mi dodatna zvučna izolacija za takvu vožnju ne treba jer se na većim brzinama auto toliko utiša (subjektivno) da je neverovatno. Najnepovoljnija kombinacija je "normalna" vožnja, tada buka najviše dolazi da izražaja. Pravo je zadovoljstvo voziti ga 160, utopi se zvuk motora u ostale zvukove. A to je oko 4500 obrtaja. Zaključujem da je zvučna izolacija slabija na nižim frekvencijama, a to je uvek najteže utišati. Čisto radi poređenja da napišem da me je neki dan kum vozio sa aerodroma novim Huyndai-jem i30 1.4 16v 108KS. Bučniji je od mog auta na istim obrtajima, samo što na 4500 on ide 140 a ja 160 km/h! Svi podaci uzeti sa cajgera, pa ostavljam mogućnost da njegov cajger manje laže  :whistling: .
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Daniel

To je i najveci problem. Da urlice na najboljoj brzini za krstarenje autoputem. Da se utisa, ja sam debelo prekoracio ogranicenje.
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

DrJekyll

#239
Jel može neko da pogleda na novijim Sanderima da li imaju izolaciju na ovom mestu:





Nisam siguran da li je bila neka zaštitna gumica tu ili ne.
Pošto su mi ranije stavljali i skidali alarm i posle nameštali muziku za kola, a morali su da mi razvlače kablove za woofer, nisam siguran da li su mi skinuli tu gumicu.
Znam ranije na jugu kada skinem neki gumeni čepić što je tu na firewall-u zvuk motora se čuje jače.




U svakom slučaju ako je i bili ili nije ja ću popuniti te dve rupe, a ako neko ima neki predlog čime, ja sam zahvalan za sve savete i predloge.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...