Zvučna izolacija - uradi sam

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


DrJekyll

I mene zanima taj samolepljivi crni gde ima da se kupi. Kod mene na buvljaku ima samo onaj braon.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Crni ima i kod nas,razni preseci,Bg buvljak,farbare,u rolnama,50-100din metar.Pazite,kad ga odlepite ostaje smeša stvrdnutog lepka i prašine koja se vrlo teško skida.Preporučujem da ga lepite preko trake samolepive tapete,lakše će se skinuti jednog dana.

zac

#214
@ppejic

Izdvojio sat vremena.

Danas sam zagledao pod tepih logana , kao sto obecah . Verovatno si mislio na onaj stiropor i onu fabricku izolaciju. Medjutim, koliko sam uspeo da vidim, izolacija ne ide celim patosom a i stiropor ide samo po kadicama . Tunel je "go" i unutrasnje sajtne , takodje . Onda, deo ispod zadnjeg sedista je takodje "go" lim . Gepek , znas i sam. E sad , povadi sve i pod stiropor ,a preko one fabricke izolacije postavi filc od 10-15mm, pa stiropor vrati preko filca posto on daje oblik itisonu . Sigurno ces biti zadovoljniji , naravno filc po celom patosu , tunelu i gepeku , sem udubljenja za rez. tocak.     pozz....


PS.   Sad kad zavrsim problem semeringa , mozda cu se i ja malo igrati sa izolacijom , pa ako do tad ne zavrsis videces kod mene.

ppejic

Ispod stiropora je već tvrdo presovani amzafon od 20mm.
Sa strane vozača na podu se ne mogu dodavati materijali kako se ne bi "spustile" nožne komande
Na firewalu ispred vozača je nemoguće tek tako delovati.
Centralni tunel je go samo odozgo, bočno ima azmafon od 20mm. Odozgo nema mnogo manevarskog prostora jer se na taj tunel pričvrćuju sanke sedišta

Ako se pogleda firewall u motornom prostoru videćeta više "rupa" kroz koje može prolaziti buka.

zac

#216
Pazi , ovaj filc o kom govorim je prilicno stisljiv (nasesuren) kad ga stisnes prstima on je debljine 4-6mm.  i naravno opsece se na svim mestima gde smeta "srafljenju" ,pa zato mislim da ne bi pravio problem ni na komandama a ni na sinama sedista , treba ipak videti kakve sve zvucne izolacij ima u ponudi kod nas , pa izabrati sto stisljviju . Verujem da postoji resenje , samo treba odabrati pravi materijal.  :wave:  A rupe , razmislicemo.   Ili nediraj nista , pojacaj muziku ;)

saša61beograd

Vrtimo se u krug,ima li nešto novo.

Keka

Cini mi se da poduhvat oko sofersajbne smanjuje sustanje pri vecim brzinama, ali mi se sad cini da se motor vise dere  :(
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

Koje su to "vece brzine" ?

DrJekyll

Samo da dodam da firewall u motornom prostoru ima više toplotnu zaštitu nego zvučnu, mada ima malo i zvučne izolacije.
Meni je žao što još nisam odlučio da li da idem bez garancije i da radim sve ovo. Rado bih se pozabavio sa izolaciom ispod tepiha.
Horse Power is how fast you will hit the wall but TORQUE is how far will wall move after you hit it...

ppejic

Problem se resava na mestu nastanka i tamo daje najbolje rezultate, a ne leci se posledica.

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


ppejic

#223
U zavisnosti od "trenutne inspiracije" radnika u proizvodnji. Rupa se nalazi u krajnim donjim uglovima A stubova, a prema supljini gde se nalazi motor brisaca.



Ovaj propust moze biti uzrok "promaje" kod nogu vozaca.



Edit: Ovo se lako moze proveriti skidanjem plasticnog tapacira sa A stuba.

zac

@ppejic
Svaka cast na informaciji, ovu rupu treba zatvoriti sirovom gumom.   :wave: