Centriranje trapa

prethodna tema - sledeća tema

sale_u123

Danas, kod "Dobrića", ponovo su prekontrolisali trap. Uradjena vrlo mala korekcija na levoj sponi.
Ležajevi i prednje disk kočnice se ponašaju normalno - točkovi se normalno okreću bez zastajkivanja.
Na trapu nema klimanja, zazora i sl.

Prednje Sava Adapto HP gume (prešle oko 3500km od kupovine) smo medjusobno izmenjali.
Leva na desnu felnu, desna guma na levu felnu (gume imaju usmerenu šaru i označen smer rotacije).
Pregled felni i guma tokom balansiranja - sve deluje OK. Gume napumpane na 2.0bara umesto uobičajnih 2.1-2.2 na koliko ih ja pumpam.
@saša61beograd:
CitatProveri da li je DOT isti na obe
Jeste, na obe gume je DOT 2617.

Testirao sam Logana na autoputu sve do Šimanovaca (oko 30km) pri brzini 120-130km/h.
Do Šimanovaca nije vukao ni na jednu stranu i super se ponašao.
U povratku za Beograd, na pojedinim deonicama je blago vukao udesno i to naročito u desnoj traci.
Pretpostavljam da je to zbog (što kaže @saša61beograd) poprečnog nagiba puta, zbog odvodnjavanja.
Sve u svemu, uradjeno je sve što se može. Nadam se će se normalno ponašati na putu za Grčku.
(Ono što je zanimljivo je da Logan sa 7 godina starim Wintera gumama na prednjim točkovima nikad nije vukao ni na jednu stranu)  :ne:

Lekac

Jel zna neko da preporuci nekog dobrog majstora u Novom Sadu gde moze da se odradi reglaza trapa, posto sam radio u Uzicu i uradjeno je poprilicno lose, jer i posle reglaze  malo vuce u levo, a na auto je zamenjena leva kugla i levi kraj spone..
Lukavi ljudi preziru nauku, prosti joj se dive, a mudri se njome koriste!

Lift je najbezbednije prevozno sredstvo na svetu!!!

Zoran

Jesu li iste gume i pritisak u njima ?
Sam svoj gazda - vazda.

Lekac

Da iste su gume na obe osovine, i pritisak je na nivou koji propisuje fabrika, tako da mislim da nije problem u tome jer pre zamene delova trap je bio savršeno centriran..
Lukavi ljudi preziru nauku, prosti joj se dive, a mudri se njome koriste!

Lift je najbezbednije prevozno sredstvo na svetu!!!

Boban

Moja preporuka Kemoimpex kod kvantaša bilo nepunih 2000din pre godinu i po.

speedo

Odražena reglaža trapa, po prvi put kako je auto kupljen, nakon 8 godina i 51100 km. Trap pregledan i sve uredu, manja korekcija bila potrebna. Istovremeno balansirane i sve četiri gume tako da sad peglamo autoput k'o novi :too:
Nisam primjetio ništa sumnjivo, auto išao pravo...pustim volan od 20 do 120. Takođe i gume trošene ravnomjerno, međutim mašina reče da treba i zato je i urađeno.
Ceh 18 € za trap i 8 € za balansiranje guma.

Lazar@

Odradio danas trap i reglazu prvi put otkad je auto kupljen.
10 godina, 150 000km...
Auto ponovo milina za voznju, nema nista da lupka i da skripi, vozi se kao novo...

Medjuutim, kompjuter pokazao da je los zadnji trap.
Odnosno da je kriv most,  zadnji desni tocak je van tolerancije.
I to u obije ose...Ima malo vise nagiba(u minus) i malo je zatvoreniji nego sto bi trebalo.
Nije nista drasticno ali komp tako kaze.
Gume trosi ravnomjerno i auto je stabilan.

Kaze da nema potrebe da se cimam oko toga, jer bi morao novi most pozadi.


Zoran

Jesi li imao kakav bočni udar u zadnji točak?
Sam svoj gazda - vazda.

Lazar@

jesam gadjao rupcage do te mjere da sam obije felne iskrivio na jednu stranu auta, ali ne mogu da se sjetim koju...
a bas direktno bocnih udara nisam imao