klima u kolima

prethodna tema - sledeća tema

Vihor

mozda glupo pitanje, dali klima u kolima samo hladi, ili , i greje?  :ne:   :ces:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

krle

Samo hladi. Mada, dizelaši za pojedina tržišta pored kabinskog grejača imaju i električni grejač.

david

I paliti cemo je samo u letnjem periodu kad je vrucina jedno mesec i po dana  :whistling:

krle

Klimu možete koristiti i za odmagljivanje u svim uslovima.  Nije poželjno uključivanje kada je spoljašnja temperatura ispod nule. Savetujem uključivanje jednom sedmično kako bi ulje u sistemu izvršilo podmazivanje sklopova u kompresoru.

david

Hvala to vec nisam znao...

Goran

Kako to mislis za odmagljivanje da se koristi klima?

torent

Ukljucis klimu i usmeris duvanje na sofersajbnu.
Zacudices se kako ce se brzo odmagliti.

Goran

Dali treba da se prekidac za grejanje prebaci na toplo da bi to radilo

Peca

#8
Prekidač prebaci na toplo da se ne bi smrzao u kolima ali ne do kraja, treba ostaviti klapnu za hladno malo otvorenu da vazduh pređe i preko hladnjaka klime i tako će se mašati sa toplim a kondezovaće vlagu. Bar ja tako radim i odlično je jer ne moram stalno da brebacujem klapnu sa šoferke na prozore.

Goky

Zanimaju me dve stvari vezane za klimu u autu: prilikom uključivanja klime da li treba prekidač okrenuti na cirkulaciju unutar vozila i kolika je temperatura vazduha na izlazima za ventilaciju kada je klima uključena na maksimalno?
Sandero Stepway 1.0 TCE 90 Expression
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sandero Stepway TCe 90 Prestige
Dacia Sandero 1.4 MPI Laureate
Fiat Punto Mk1 1.2 8v + TNG
VW Buba

srbenda

Mislim da treba bar u pocetku jer mnogo brze ohladi kad je ukljucena cirkulacija u autu. A za temperaturu nam treba neko ko ima onaj merac u autu pa da stavi senzor bas na izlaz.

mladen895

Čini mi se da teba da bude 2-3 stepena na izlazu kad je ventilator uključen na najveću brzinu.
Kad se mora,sve  je tesko.

stalker

Temperatura na izlazu iz ventilacijskih otvora ovisi o temperaturi zraka koji ventilator usisava. Zato je kako reče srbenda poželjno u početku zatvoriti recirkulaciju zraka. Mislim da je 3-4 stupnja na izlazu moguće postići u idealnim uvjetima što svakako nije po ljetnim vrućinama.  :c0:
Ja nakon što rashladim unutrašnjost, uglavnom držim otvorenu recirkulaciju s dotokom svježeg zraka i nisam prijetio neku značajnu razliku u odnosu kad je zatvorena.
I baš kao što rekoše, nema bržeg odmagljivanja stakala od upaljene klime. Odmagljivanje radi skoro trenutno ali kad se magle stakla obavezno uključite recirkulaciju.
Jedno sam se vraćao kući s dužeg puta po kišnom vremenu i čitavo vrijeme me mučilo magljenje stakala. Čim bih ugasio klimu stakla bi se odmah zamaglila.
Tek sam po dolasku kući shvatio da mi je bila zatvorena recirkulacija a pošto je bila noć nisam to primjetio.  :doh: :doh:
Otuda mi ideja da probam osvjetliti položaj polugice kojom se recirkulacija uključuje/isključuje.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

krle

Efikasnost klima uređaja prvenstveno zavisi od spoljašnje temperature.



Izmerene vrednosti su pri maksimalnoj brzini kabinskog ventilatora - preklopnik u položaju 4. 

kiconix

Po nekom mom iskustvu, najefikasnije hladi kad se zatvori priliv svezeg vazduha. Ja obavezno zatvorim klapnu, prebacim usmerivanje vazduha samo na -provetravanje gore-, i upalim brzinu -2-. Ponavljam, to je meni najprijatnije u gradskoj voznji.