Letnje gume

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Jao, izvinjavam se onoliko, ekskuize moa!  :c:

Ne mogu sad da nađem informaciju koju sam prošli put prvu video da je fabrika u Poljskoj, ali činjenica je da nema analogije sa Tigar-Michelin pričom, jer je Kelly stanovita američka tvrtka koju je na kraju kupio GoodYear. Odnosno ima na onim tržištima i za one gume iz fabrike u Pirotu na kojima i dalje piše Tigar.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Ne, ne.
Ne gresis, ocekivao sam iz Poljske i sam se iznenadio da su iz Francuske.
Inace imaju na stanju KElly HP al 17-ice, made in Slovenia. :nami:

zbeljan

Posle punih devet godina, zamenio fabricke letnje gume Continental. Malo su bile ispucale od sunca sa strane. Mozda su mogle i ovo leto, ali,...
Kupio cetiri nove SAVA Perfecta. Video sam jako lose komentare za ove gume za voznju po kisi. Za sada, nisam primetio razliku u odnosu na prethodne Continental gume, mada su skoro duplo jeftinije.

Zoran

Svaka Sava voli da se kliže po kiši. Budi malko oprezniji. . .
Sam svoj gazda - vazda.

mali.alen

Otac imao na Sanderu Savu perfecta, nakon 2 godine gume su plastika živa...

LeNgenda

Citat: zbeljan poslato 05.08.2019. - 21:10
Posle punih devet godina, zamenio fabricke letnje gume Continental. Malo su bile ispucale od sunca sa strane. Mozda su mogle i ovo leto, ali,...

Cisto informacije radi, premerio sam svoje fabricke EcoContact 3 stare 10 godina, nakon oko 85.000 km koje su presle sara je na sve cetiri oko 4 mm, pola milimetra gore dole zavisno gde merim, sasvim ravnomerno potrosene.

Prilicno su ispucali bokovi i lamele na gazecem sloju su iskrzanih oboda.

Bez problema drze pritisak vazduha tokom duzeg vremena.

Ako nije sneg i led, moj auto prijanjanje nije izgubio nijednom, bilo na letnjim, bilo na zimskim gumama.

Ove gume su gotovo predimenzioniranih karakteristika za ovu moju vrsalicu od 900 kila i mislim da su bile odlican izbor za prvu ugradnju.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

speedo

Ljetne Fulda EcoControl HP danas otišle na zimski odmor do aprila. U 2 sezone prešle oko 8500 kilometara, šara u prosjeku 6,85mm, podjednako potrošene sve 4. Nove su imale oko 8mm. I dalje sam veoma zadovoljan kupovinom, posebno imajući u vidu koliko su koštale (cca. 175 € sve 4, a fabričke GY sam prodao za 50 €, što se reći trošak od 125€). Očekujem da će bez problema odvoziti pet ili šest sezona.
Jedina zamjerka ili možda razlika u odnosu na fabričke goodyearke je što imaju malo mekši bočni zid...najviše se to vidi u kraćim, a brže odvoženim krivinama.

Keka

#1117
Slucajno sam natrcao na uporedni test nove Tigar UHP gume. Rezultat prilicno razocaravajuci- 40. mesto od 53. Cak su i Nankang i Linglong bolji. Zaustavni put 37,4m po mokrom i 36,3m po suvom. Velika razlika u odnosu na prvoplasirani Michelin (29,6/34,2) i drugoplasirani GY (28,8/34,7).

https://www.autobild.de/artikel/die-besten-sommerreifen-14767057.html
https://www.autobild.de/artikel/sommerreifen-test-5629291.html
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Andrix

A nekada su bile sasvom OK
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Zoran

Tim testovima ništa ne vjerujem.
Nijemci su postali veći varalice od balkanaca (vraćanje kilometraže, dizel gejt. . . )
Sam svoj gazda - vazda.

atomic

Na proleće ću da kupim nove gume za Logana. Poželeo sam da kupim 205-60-15. Šta dobijam i šta gubim prelaskom na tu širinu u odnosu na originalne 185?

bind

#1121
Ja sam prosle godine promenio posle 10 godina bile fabricke  195/55 R16 Continental Premium Contact 2
zimi vozim na  MICHELIN 185/65 R15 ALPIN A4 88T GRNX

I u aprilu prosle godine stavim letnje
MICHELIN PILOT SPORT 4 205/55 R16
Malo je reci pozitivan utisak ,odusevljen sam  posle 10 meseci je kao da vozim neki drugi auto.Mnogo je stabilniji auto nije vise tvrd na rupama,kao u mercedesu kad se vozis i pogodis rupu skoro da se i neoseti samo cujes mali neki zvuk ,da covek nepoveruje i na autoputu malo neobratis paznju 150-160 nekako neosecas brzinu .
Idem cesto za Nis  i iz Nisa za Beograd i ranije na Continentalkama je bilo neudobno ,tvrfo ,lupa oseca rupe sad sa
MICHELIN PILOT SPORT samo pliva auto.
Na planinama u krivinama ostrim gde sam ranije  ispadao proklizavao sa Continentalkama pri malo vecim brzinama
sada sa MICHELIN PILOT SPORT nikad da te vuce ,kao da si zalepljen za put i precizno je na volanu gde  mislim da idem tu i idem,ima vise vrsta sara i svaka odradjuje svoj posao za koji je predvidjena.
Na planini kad je kisa i blato i mokra trava i podloga ko pihtija samo treperi  i kad treba ici uzbrdo ranije  Continentalke proklizavaju i jedva uz slajfovanje iskopas citave kanale da izadjes , sada sa MICHELIN PILOT SPORT ubacis u prvu  i izadjes bez slajfovanja,kazem ti neka druga dimenzija u voznji i sigurnije se osecas kad sve to dozivis u voznji jer znas da je vredelo zbog tih par hiljada dinara razlike u ceni da dobijes neku sigurnost i bezbedan prolazak tamo gde sa jeftinijom gumom nebi prosao ili gde bi ispao iz krivine svojom greskom da je losa guma na kolima .
Ranije Continentalke na snegu na planini blagi uspon nemogu da savladaju.
Ove MICHELIN PILOT SPORT letnje  na snegu se ponasaju bolje od pola zimskih guma, prolazis i vece uspone bez problema a to je sve zbog sara koje imaju.

glavonja3

Ko reklama ;)

kiconix

Nije kao reklama, ovo jeste reklama.

silent

Meni sada u glavi samo odzvanja MICHELIN PILOT SPORT, MICHELIN PILOT SPORT, MICHELIN PILOT SPORT  :hihi:

Šalim se Bind, nemo se ljutiš  :ziveli: