Letnje gume

prethodna tema - sledeća tema

Andrix

Na nasem trzistu nista nije kao pre, i to sto pise da je made in Germany, moguce da je za istocno trziste, sto znaci losiji kvalitet.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

Citat: hibernacija poslato 13.02.2014. - 08:46
Barum je ipak samo Barum
Da,ali je ovaj novi Brilantis 2 na testovima bio vrlo solidan, negde u sredini,sa Fuldom i Semperitom.Na neviđeno,verujem da je unapređen dosta u odnosu na prethodnu generaciju.Druga je priča da li vredi verovati ovim testovima.Njih rade ADAC,Auto-bild,Auto moto und sport,dakle svi su Made in Germany,baš kao i Barum,koji je takođe u vlasništvu Nemaca.Kadija te tuži,kadija ti sudi.

U decembru sam kupio dve nove gume,Sava,iste kakve su bile.Stare sam zadržao,da mi se nađu.Imaju 4mm profila,kad se gledaju sa 2 metra daljine izgledaju kao nove!Ali,kad se dotaknu rukom,u odnosu na iste takve nove,deluje kao da nisu od istog materijala-plastika i guma!Posle samo tri godine.
Prema tome,samo nova guma je dobra guma i novi Barum je zato dobar bez dileme.A posle tri godine-reciklaža.

Keka

#392
Situacija za 2013. godinu: http://www.adac.de/infotestrat/tests/reifen/sommerreifen/2013_Sommerreifen_Test_185_60_R15.aspx?ComponentId=160383&SourcePageId=31821 Barum je po performansama u sredini. Medjutim, nije dovoljno jeftin da nadoknadi performanse (po istaknutim cenama u testu).

Uskoro mozemo ocekivati i test za 2014. godinu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Ako su kriterijumi testiranja isti,a proizvođači održavaju konstantan kvalitet,rezultati testa bi morali biti isti kao prošle godine.Ali neće biti sigurno.Zašto?
Meni više Made in Germany ne znači 100% kvalitet i poštenje,teška su vremena,bre(!),čak i njima.

samsung

Fabricke briliantis made in czech republik na loganu dci su bile zalost....bucne previse,po kisi kao na skijama na 25.000km su bile za otpad....posle sam dokupio jos jednu made in romania da je uparim sa rezervnom-nisam primetio neku razliku....

Za ove briliantis 2 cu tek videti da ne ocekujem mnogo to jeste ali sobzorim da su od sugure skuplje nekih 5-600din mislim da su tom poredjenju bar malo bolji izbor!
pozdrav iz St.Pazove

saša61beograd

Dopao mi u ruke Auto-bild,br 8 iz 2010.godine,a u njemu uporedni test letnjih guma u dimenziji 185-60-15.Konačni redosled je šokantan.Prva tri mesta Dunlop,Continental i Kumho.Poslednja tri mesta,najgori (!) su Michelin,Goodyear i Goodride (nikad čuo,verovatno China).I to prvenstveno zbog očajnog kočenja na mokrom.
Energy saver gume zaista mogu biti klizave na mokrom,ali da jedan Michelin i Goodyear ovoliko omanu,to ne mogu da verujem.Više sumnjam u Auto-bild i njihove testove nego u Michelina i Goodyear.

VaskezNS

Citat: saša61beograd poslato 21.02.2014. - 22:42
Energy saver gume zaista mogu biti klizave na mokrom,ali da jedan Michelin i Goodyear ovoliko omanu,to ne mogu da verujem.Više sumnjam u Auto-bild i njihove testove nego u Michelina i Goodyear.

Pa ako Michelin jeste klizav na mokrom, onda treba verovati. A jeste klizav. Zato se kod mene i "preselio" na zadnje točkove.
Ovo je mesto za sLogan ;-)

drzarkod

I moje su klizave na mokrom.... :ne:

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


zac

Energy serija guma je najeftinija od Miselina...sta je sa Pilot serijom...ja sam na njima vozio i odlicne su bile u svim uslovima.   :ces:

Ayrton

Pilot serija je namenjena većim dimenzijama pneumatika, od 16 cola na više, zato si je ti vozio na onim službenim automobilima.
Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

staracstol

@Keka: Nemas razlog da im neverujes? Pa znaci, pronadjen je "the One". Ispada da su pedantni Nemci lazirali sve i svasta decenijama.

Keka

 :offtopic:

Niko nema putera na glavi, pa ni Nemci. Mozemo da ih ne volimo, mogu da lazu, ali kad god sam kupovao/preporucivao gume po najnovijem ADAC testu, korisnici su bili prezadovoljni.

Stoga nemam razlog da ne verujem tim testovima.

To ne znaci da i drugi moraju da veruju.

Ako drugi ne veruju, ne znaci da i ja moram da ne verujem.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


saša61beograd

Testovi jesu neki vodič pri izboru,ali sa rezervom.Rado bih video neko francusko ili italijansko testiranje, a ne samo nemačko.
Koristan je i EU labeling guma koje daje tri važne karakteristike:ponašanje na mokrom,buku i otpor kotrljanja.Ne znam ko stoji iza ovih testiranja,verovatno neka prepoštena i objektivna EU komisija,kao što im je i sve drugo u EU.Na kraju,nekome se mora verovati.
Ono što uvek ostaje neka lutrija prilikom izbora guma je kako se pojedine marke ponašaju sa protokom vremena,odnosno koliko je neka guma dobra posle dve,tri ili više godina.Da li preskupe Conti,Mišelin ili Pireli sporije stare,to bih voleo da znam,ali to niko ne testira.

zac

Dok sam vozio, mogu slobodno da kazem da sam i testirao Michelin gume.  Gume sam menjao jednom godisnje, posto su prelazile preko 100 000 km za godinu dana...  Gume iz Pilot serije su odlicne u svim vremenskim uslovima ali vec posle 40 - 50 000 se oseca gubitak udobnosti i manja trakcija na vlaznom kolovozu, iako je sara jos uvek dobra, ima se utisak da se guma pretvara u plastiku.