DACIA Forum Srbija

DACIA => DACIA => Vozila članova => Temu započeo: Veterinar poslato 27.09.2016. - 20:51

Naslov: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 27.09.2016. - 20:51
Sunce žareno, kakav naslov teme! Namerno sam napisao tako, možda će nekog potencijalnog vlasnika zanimati baš takav motor uparen sa tom karoserijskom varijantom.
  Ponovili smo se. Nakon sedam godina druženja sa Sanderom procenili smo da je idealan trenutak da ga prosledimo drugom vlasniku i da uzmemo beskamatni kredit za kupovinu novog vozila. Izabrali smo MCV varijantu, jer nam treba prostran auto sa velikim prtljažnikom (a za ove novce ne može da se dobije veći). Motor je 0.9 TCE sa fabrički ugrađenim TNG uređajem. Izabrali smo taj motor jer nam je dizelaš bio preskup, ovo je mali potrošač (od juče sam prešao 150 km i već sada to mogu da potvrdim), a uređaj je ugrađen fabrički, tako da sam miran i spokojan, jer smatram da je sve uređeno baš kako treba, a pokriveni smo i petogodišnjom garancijom (što će u našem slučaju biti 100000 km).
  Oprema je LIFE. Auto je najavljen za novembar, pa nas je iznenadila vest da je auto stigao dva meseca ranije. Nekako sam potajno pomišljao da je nešto drugo u pitanju, jer su mi u više kuća jasno dali do znanja da auto ne može ranije da se dobije. Kad sam uplatio učešće i potpisao za kredit rečeno mi je da auto nema Life, nego Ambiance opremu. Ne pitajte za osećaj, nije bio dobar. Napravljen je neki kompromis, moram da kažem da sam pomalo bio i primoran na isti, jer je prodaja Stepwaya već bila gotovo dogovorena, a bez automobila ne mogu da budem dva meseca. Trenutno mi je problem i dva dana da budem bez auta. Ovo sve sam napisao, a neću ulaziti u detalje (kompromis je svakako na kraju išao u moju korist), kako biste svi otvorili oči prilikom kupovine NOVOG vozila. Ako vam se čini da je nešto čudno, tako i jeste. Imamo članove koji su kupovali i farbane automobile, pa u sve verujem unapred.
  Elem... Pre deset i po godina u istom salonu sam, za samo 400 evra manje, kupio Logana 1.5 dci u Ambiance pack opremi. U odnosu na sadašnji auto imao je dve prednosti - metalik boju i rezervni točak.
Ovaj auto u odnosu na onaj nudi više: S&S sistem, ABS, ESP, ASR, muziku (radio, CD, MP3) + USB + Bluetooth + komande uz volan, senzore za nevezan pojas/otvorena vrata/pritisak u gumama, klima uređaj, duplo duži servisni interval, manju potrošnju goriva uz mnogo bolje performanse, mnogo veći prtljažnik, maglenke, krovne nosače, tri vazdušna jastuka više, preklopivu zadnju klupu.
Dakle, odnos uloženo/dobijeno je višestruko bolji u odnosu na ranije modele.

Da vidimo šta ne kaže brošura ili sajt...

Auto pali na benzin prvi put. Ovih dana je oko 15°C kad palim auto uveče (jutros je u Barajevu bilo hladnije, kad sam kretao na posao), i u leru (ne čekam da prebaci na plin, nego mi je sad sve zanimljivo, pa ne krećem odmah) prebaci na plin za oko minut. Prebacivanje je neosetno, osim tihog "klika". Auto vuče na plin fantastično, mada ne stišćem gas mnogo, neka se ulaufa motor prvo. Znajući sebe, voziću defanzivno i tada.
  Klima rado odlično, zvuk ventilatora je bolji nego na prethodnim automobilima, a ukupna zvučna izolacija neuporedivo bolja.
Vozio sam juče pod Eco modom i S&S sistemom (S&S sam samo jednom isključio do sada, kad sam baš bio u stani-kreni vožnji, inače ga ne gasim na semaforima) i pod Eco modom ide kao što je išao Stepway 1.6, bar je takav moj subjektivni utisak (ali i donekle objektivan, taj auto sam vozio do pre dva dana). Uz Košutnjak (kroz šumu) sam se penjao u Eco modu, smorio se i isključio Eco dok mi je noga bila na gasu. Mama! Mamaaa! Zalepio sam se za sedište odmah. Pročitao sam naknadno u uputstvu da se eco mod automatski isključuje ako se naglo doda pun gas. Neću to testirati skoro, nema potrebe.
  Hill holder. Definitivno postoji, našao sam ga i u uputstvu kao "Pomoć pri kretanju na uzbrdici". Traje oko dve sekunde i osećaj je dobar. To nije ni navedeno kao oprema u spisku onoga što nudi "Life/Ambiance", ali ide uz S&S sistem.

Za tridesetak sati koliko se družimo, auto je nadmašio sva moja očekivanja, a sličan utisak je izneo i moj kum Kiconix kad smo preuzimali auto u salonu. Mislim da je za te novce best buy, definitivno.
Sinoć smo se sreli nas nekoliko forumaša i bilo mi je zadovoljstvo da provozam društvo malo. Cenim da smo u proseku težili oko 80 kg po osobi, a imao sam pun prtljažnik stvari i neke džakove sa hranom za životinje, tako da smo imali masu oko 450kg, recimo. Malo pre toga sam se vozio sam u autu i, sada kad smo bili svi zajedno, ja nisam osetio veliku razliku u performansama. Nisam performanse ni testirao, ali auto lagano kreće i dobro ide čak i kad je pun, ali napominjem da je bio ravan teren, pa i test ne znači mnogo.
Fotografije će biti za dan-dva, nisam još fotografisao auto. Uživam!  :woo-hoo:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: nik poslato 27.09.2016. - 21:12
 :aplause: :aplause: :aplause:
Neka je sa srećom, pa za 5-6 godina opet.
:ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: shole poslato 27.09.2016. - 21:14
Čestitam! Neka vam je sa srećom! :aplause: :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: DarioGTI poslato 27.09.2016. - 21:35
Užitak je i pročitati ovako nešto!

Sretne kilometre želim!  :respect: :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: speedo poslato 27.09.2016. - 21:38
Čestitke, i sa srećom ga "poderali" :aplause: :aplause:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: szs poslato 27.09.2016. - 21:41
Čestitke  :aplause:
Neka služi još bolje od starog :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 27.09.2016. - 21:44
Hvala, drugari!  :friends: 

Zahvaljujući mom kumu Kiconixu, imam priliku i da objavim nekoliko fotki sa preuzimanja Logiše.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: goxy poslato 27.09.2016. - 21:52
cestitam...mnogo mirnih kilometara  :dobro:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: bocca poslato 27.09.2016. - 21:53
Posto si do juče vozio auto koji i ja imam, možeš li primetiti razliku u prostranosti, prvenstveno zadnje klupe ali i napred? Ili i nema neke razlike?!? I sam mastam o novom autu ali zbog porodicnih okolnosti sam resen da uzimam samo nešto sto je veće, nikako isto. U svakom slučaju želim vam puno lepih avantura!!!
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: miki-bgd poslato 27.09.2016. - 22:21
 :aplause: :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 27.09.2016. - 22:28
Hvala! Iskreno, nisam uočio značajnu razliku u prostranosti napred. Pozadi ne znam, nisam ni u Stepwayu sedeo pozadi.  :ne: Kad sam pogledao dimenzije, auto je širok kao Sandero, tako da su izmene verovatno osetne samo od polovine automobila do petih vrata.
  Sve stvari koje sam imao u Stepwayu (izuzev rez.točka, što će se rešiti) su stale u prtljažnik MCV-a, a ostao mi je još jedan "Sanderov prtljažnik" slobodnog prostora. Ma, divan auto.
 
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: hobbista poslato 27.09.2016. - 23:08
Citat: Veterinar poslato 27.09.2016. - 20:51
Sinoć smo se sreli nas nekoliko forumaša i bilo mi je zadovoljstvo da provozam društvo malo.

Objektivnosti radi, vlasnik nije ni bio pitan da li mu je zadovoljstvo ili ne. Naveli smo ga da otključa auto nakon čega smo se smestili u prevozilo i odbili da izađemo dok nas lični šofer ne provoza krugić  :zloca:

Pre navedenog događaja srećni vlasnik morao je da počasti društvo u piceriji   :laugh:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 27.09.2016. - 23:55
...i izvede kaskaderski performans.  :hat:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: dekiv68 poslato 27.09.2016. - 23:56
Čestitam, nek je sa srećom  :ziveli:.

Izabrao si pravu boju, koja se veoma lako održava. Na beloj boji izuzetno dolazi do izražaja crna, kontrasna maska i lajsne na vratima.

Da li se lajsna dobija uz doplatu i šta bi sa maglenkama?
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Vihor poslato 28.09.2016. - 05:13
 :aplause: :aplause: :aplause: :aplause:

uzdravlje da se vozis i puno prijatnih i bezbriznih kilometara tebi i porodici tvojoj
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: DrJekyll poslato 28.09.2016. - 05:50
E baš mi je drago. Neka ste vi srećni, a na sledećem druženju će da se provozamo.

P.S.
Sećam se i ja, kada sam se vozio sa Kićom u Sanderu 0.9, kada je ugasio ECO mod kakve su nam face bile :too:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Ayrton poslato 28.09.2016. - 06:39
Neka je sa srećom...  :friends: :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Jelenko poslato 28.09.2016. - 07:15
E pa neka je sa srecom,uzdravlju ga koristili i bezbjedno stigli ma gdje krenuli  ;).Cestitam!
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Aleks poslato 28.09.2016. - 07:20
Cestitam jos jednom!  :ziveli:

Znam da ces koristiti gepek i da ce ti verovatno trebati neka podloga.
Evo ti link jedne firme, u koliko vec nisi kupio, kazu da su ubedljivo najpovoljniji: https://www.silux.rs/proizvodi/dodatna-oprema/unutrasnjost-vozila/kade-za-prtljaznik?car=80201

Sto se tice patosnica, sve preporuke za ove iz Spajdera: http://www.spiderauto.co.rs/?menu=pregledartikle&kat=1709&gkat=17

Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Raja poslato 28.09.2016. - 07:31
Čestitam i ja i sećam se jednog tvog davnog obećanja, još kada se tek pojavio MCV, da će to biti tvoj sledeći auto. Srećno!  :lux:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Highlander poslato 28.09.2016. - 08:36
Čestitam !  :lux: :lux: :lux:
Mnogo srećnih kilometara i tebi i saputnicima !
Meni je bijela boja i dalje naj, naj .
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: staracstol poslato 28.09.2016. - 11:56
Prelep je. I ja sam nesto gledo al zena oce da se prvo otarasim postojeceg a ja s njim u vezi duze neg s njom. Interesuje me kako vuce u odnosu na dci-ja?
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: mladja73 poslato 28.09.2016. - 12:40
Srecno i puno bezbrznih kilometara!
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Loganovac poslato 28.09.2016. - 13:06
E pa druže, brate, prijatelju, da konačno i ja od srca čestitam! Srećno se voleli i vozili u novom kombetu! Sport Biliju se najzad ostvarila želja - mogu da mislim šta će sve to jadno magare da vozi svakodnevno i kakve će sve karabudževine doživeti u pravcu približavanja pokretnom domu...
Ispunjava me u potpunosti tvoje oduševljenje i zanos i radujem se ko da sam se ja ponovio. Dabogda se sa srećom izvozali tih stotinu 'iljadarki i sa suzama u očima se od njega odvajali radi kupovine nekog novog magareta.




Sa srećom!!!  :woo-hoo:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Damir Oravec poslato 28.09.2016. - 14:10
Čestitam. Neka je sa srećom! Uživajte u vožnji!! Lep mali auto :) :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: zzechner_sk poslato 28.09.2016. - 18:32
Kolega, neka je sa srećom i da bude zadovoljstvo sa svakim novim kilometrom  :lazy:. Raduje je me što je auto "nadmašio očekivanja", jer je to i moj "osnovni dojam", tj. najčešći kompliment. U svakom slučaju  :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: bmiillan poslato 28.09.2016. - 19:03
 :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 28.09.2016. - 19:35
Hvala svima!

@ Rajo, u pravu si, spomenuo sam nešto, kako će to biti moj sledeći auto, 13.09.2009. godine.

@ Loganovac 
  Već pravim planove, a neke i realizujem.  :friends:

@ Staracstol
Već četiri godine sam odvojen od dci motora. Ipak, moram reći da ovaj vuče bolje. Vozio sam ćerkicu u grad, a ona me pita :"A, tata, da li može ovaj auto i brzo da ide?". Ja rekoh da može, ali da ne bi trebalo još, razrađuje se... Nekako se namestilo da sam video da se u sporednoj ulici gasi zeleno svetlo za pešake, pa sam stisao gas da prođem raskrsnicu, kako ne bismo kasnili. Komentar mog mladunca je bio :"Nemoj više, upiškiću se."    :laugh1:

Svima puno hvala još jednom.   :friends:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 28.09.2016. - 21:39
@ DekiV68 

Lajsna je fabrička, a maglenke nisu bile na vozilu, dužni su da ih ugrade. To je mali deo negativnih iznenađenja nastalih nakon uplate vozila.  :wave:

Kad sam u prvom postu nabrajao prednosti ovog modela u odnosu na model kupljen pre 10 godina, nisam naveo maglenke, a zaboravio sam i da sam 2006. godine imao dvogodišnju garanciju, dok sada imam petogodišnju.  :to:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: trajce poslato 28.09.2016. - 21:55
 :too: cestitamo i uzivamo i mi zajedno sa vama kroz komentare i slike  :lux:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Ljota poslato 29.09.2016. - 07:42
 :too: :wave:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Vladimir poslato 29.09.2016. - 07:55
Cestitke na novom autu!
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: michaeldacia poslato 29.09.2016. - 08:31
čestitam, baš lep auto
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: jovan poslato 29.09.2016. - 11:20
 :too:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 29.09.2016. - 17:06
 :to: :ziveli: Čestitam
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Andrix poslato 29.09.2016. - 19:25
 :respect:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 29.09.2016. - 20:39
Hvala svima! Danas sam prvi put razgovarao preko Bluetootha, pa je utisak dodatno poboljšan. Za mene je taj auto savršen. Ne treba mi neki luksuzni-karavan-avion, ovo je san snova.
Naslov: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: vujanovgoran poslato 30.09.2016. - 00:03
Druze, evo i mene da se pridruzim cestitkama. Zelim ti puno udobnih i bezbriznih kilometara. Da te sluzi bolje nego bilo koji auto do sada. :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 30.09.2016. - 20:28
Hvala, drugari!  :friends:

Za prvih 400km prosečna potrošnja je oko 7.5 l/ 100km. Pisaću u temi o potrošnji kad se razradi motor.  :to:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Boka poslato 01.10.2016. - 13:33
Cestitke i od mene, da te lepo sluzi i predjes puno bezbriznih kilometara.  :to:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Sir Oliver poslato 01.10.2016. - 14:01
Da ga do prodaje uz osmeh vozite!!!
Čestitam i srećno!  :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 01.10.2016. - 19:13
Zahvaljujem se!  :friends:

Danas auto vožen maksimalno opterećen (pet ljudi, osam kofera (sve stalo iza zadnjih sedišta  :aplause: + sitnice razne). Nisam imao uzbrdice, bila je u pitanju gradska vožnja i par kilometara autoputa. Mislim da sam osetio da je pod opterećenjem (kad sam se od Sajma penjao blagom uzbrdicom na autoput), ali nisam siguran.  :dobro:  Niko od putnika nije osetio ništa, pitali su me da li je turbodizelaš u pitanju. Auto ide fenomenalno.

@Staracstol

Subjektivni moj utisak je ovakav:

Auto nastojim da vozim do 3000 o/min, ponekad dođem do oko 3500. Razrađujem taj motorić. Do 3500 obrtaja ubrzava kao što je 1.5 dci ubrzavao do tih obrtaja. Do maksimalne snage imam još 1500 obrtaja fore, pa otud i razlika od preko 4s od 0-100km/h u korist 0.9 motora. Mogu da zamislim kako vuče kad je preko 3500 obrtaja. Vozili smo auto sa tim motorom pre (nije radio na TNG), ali drugačiji je osećaj kada je auto moj, kada sam ga upoznao i kada ga poredim sa prethodnicima. Motor se ponaša kao dizel motor, ponekad i zvuči tako.  Sve što sam napisao u prethodnim redovima je moj subjektivni osećaj i pokušaj da stav bude realan. Isto tako (možda sam to već napisao), u ECO modu se ponaša i ima performanse kao što je imao 1.6.
  Lampica koja sugeriše pomene stepena prenosa se pali izuzetno rano, ali i zavisi od trenutnog stila vožnje. Tako mi se dešava da na uzbrdici "traži" petu brzinu sa oko 80km/h, a ako vozim na ravnom laganim gasom nekad je pali i na 60km/h. Četvrtu brzinu traži već sa 40km/h na ravnom, kad se lagano vozi. Kao i kod drugih automobila, kad je na niskim obrtajima motor bruji (ubacivanje u IV stepen prenosa sa 40km/h) i tada me podseća na zvuk dizelaša. Ono što je zanimljivo - na stiskanje pedale gasa , iako je u niskom režimu, odgovara kao dizelaš. U proseku, prebacivanje u viši stepen sugeriše na oko 2200 o/min.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Raja poslato 01.10.2016. - 20:29
Razbi tu sijaličku!  :ha: Čuj, šaltanje na 2200, pa nisi još u peMziji..
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Sir Oliver poslato 01.10.2016. - 20:37
Zoki style...  :hihi1:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 01.10.2016. - 20:39
 :to: Oni moji me poznaju rekli bi da sam iz penzije otišao u penziju... Dobro, ne vozim baš k'o baba, ali prebacujem samo nešto iznad sugerisanih obrtaja, jer ipak imam naviku da vozim po osećaju i zvuku. Lampice neka ostanu.  :laugh1:  Doživeo sam jednom i da mi pokaže da prebacim u niži stepen, ali to je testiranje bilo, nisam baš takav puž.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Loganovac poslato 02.10.2016. - 09:01
Moram malo na ovom mestu da ofiram konkurenciju, Veterinar mi je dao lep šlagvort.  :to:
Pre petnaesteak dana prešao sam oko 1500km firminom Fabiom 1.2 benzincem. Nije me mnogo interesovalo koji je tačno tip motora u pitanju, ali je sasvim solidno vukao i bilo ga je zabavno voziti, za razliku od trocilindričnoh dizela u istoj karoseriji. Ono što me se dojmilo je potrošnja od 6.5 L/100km beMzina na relaciji Požarevac - Novi Sad (70% autoput 140km/h, ostalo do 100km/h i malo po gradu), voženo od čepa do čepa 4 dana zaredom.
Međutim, indikator promene brzina je šou! Već na 50km/h traži veće prenose, sve do pete brzine! Ne postoji režim u kome je sugerisao da šaltujem u nižu brzinu, čak ni kad petom padnem ispod 40km/h (isključivo u svrhu testiranja, ko me zna - zna kako inače vozim) i/ili u toj situaciji patosiranja gasa pa nek motor crkne!  :doh: Realno, u cilju opšeg dobra, trebalo bi ga prelepiti nalepnicom.  :lol1:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 02.10.2016. - 09:17
Moguće je da auto zna da se voziš po horizontalnoj podlozi, onda ti manja nije neophodna...
Ako dolaziš na uspon i u 5. toj si, gas stisnut a obrtaji opadaju, trebao bi ti sugerisati prebacivanje u nižu...
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Loganovac poslato 02.10.2016. - 09:27
 :offtopic: Dabome, valjda ima ugrađenu wasser vagu! Kakve veze ima da li vozim po ravnom ili po uzbrdici kad mu zviznem pun gas na 1000 obrtaja - on se uguši a ne traži šaltanje naniže?
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 02.10.2016. - 13:04
 Ako ima "wasser vagu" na horizontalnom putu i u 5.oj će ubrzati za neko vrijeme a na usponu neće .
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Loganovac poslato 02.10.2016. - 14:49
Ne mogu da verujem da ti ovako nešto napišeš! Pa da li svaki iskusan vozač šaltovao naniže ne jedan nego bar dva stepena u takvom slučaju? Kako se ponaša automatski menjač u takvoj situaciji? Da li njemu treba vaser vaga?
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 02.10.2016. - 15:04
Ja šaltam nekada iz 5.te u 2.gu kada je potrebno. Pitao sam šta te lampice sugerišu.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Aleks poslato 02.10.2016. - 16:12
Te lampice sugerišu da se prilagodi režim vožnje da bi se postigla najmanja potrošnja. Čista ekologija i ništa drugo. Kao start-stop.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 02.10.2016. - 16:17
Upravo tako.  :to:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 09.12.2016. - 22:01
Verovatno ću nešto ponoviti u temi "Šta vam se dopada, a šta ne...", ali nakon dva meseca druženja sa Loganom utisci su odlični. Prosečna potrošnja je 7l plina na 100 km (recimo, od poslednjeg sipanja prešao sam oko 370 km, prosečna potrošnja je 6.8 ,a u okviru 370 km imao sam nešto manje od 100 km vožnje do Kovačice i nazad, a ostalo je bila gradska vožnja sa brojnim gužvama i oko sat vremena rada u leru dok sam čekao ukućane u nekoliko prilika) . Benzin je još u fazi merenja, čini mi se da je oko 0.5l/100 km, uz napomenu da vozim duge relacije (najkraće su desetak km), ali na autoputu jednom u 300-400 km prebacim na benzin i poteram žustrije nekoliko km. Ne vozim više u eco modu, a S&S je zbog niskih temperatura mnogo ređe aktivan (recimo u 20% vožnje gradom), tako da je potrošnja odlična.
  Čep od benzinskog i plinskog rezervoara su ispod istog poklopca i čini mi se da je sve urađeno dobro.
  Auto ubrzava moćno, dobro se ponaša i kad je pun. Brzinu koja je u prospektima o MCV-u doseže bez problema.
Zvučna izolacija je odlična (mislim na motorni prostor) i mora da se pazi da se ne pretera sa obrtajima, jer u prva dva stepena prenosa začas ode do blokade. Ne vozim tako, ali neki ukućani ga poteraju malo.  :dobro:
  Plastika je mnogo bolja izgledom i pod rukom nego u Loganu i Stepwayu prve generacije. Nažalost, prilično je osetljiva, tako da se već vide ogrebotine na vratima od prstena i rasferšlusa jakne, kao i tragovi oko kontakt-brave.
  O prtljažniku neću trošiti reči, celi život sam sanjao ovo. Ne znam šta cenovnici kažu, ali uveren sam da svako ko vozi Logana (sedan) ne bi imao problem ni sa MCV varijantom, a ona nudi mnogo više. Mnogo više. Čak mi se čini da je parkiranje unazad lakše (ili jednako "teško") jer je jasno gde je prepreka ukoliko je u pitanju drvo ili zid. Ukoliko je u pitanju automobil (prilikom uzdužnog parkiranja) kada se donji deo zadnjeg stakla "poklopi" sa donjim delom vetrobranskog stakla parkiranog automobila još ima oko pola metra prostora prosečno (visok sam 1.8m). Ovo će možda značiti nekome ko se nije upuštao u procenu, a ne želi da investira u parking senzore (lično mislim da nisu potrebni).
  Napisao sam da je motor tih. Na leru se osete lagane vibracije (ništa u odnosu na dizelaša), a najviše se naravno čuju plinske dizne (ne mislim da su glasne).
Bluetooth funkcioniše odlično, muzika je odlična takođe.
Senzori za pritisak u pneumaticima su očito na ABS-u, što mi se takođe sviđa.
Pojasevi nisu podesivi po visini u svim nivoima opreme, što nije dobro, jer je pojas osnovno sredstvo zaštite i trebao bi da odgovara svakom korisniku.
Metlice brisača napokon ne škripe. Zadnji brisač se aktivira prilikom kretanja unazad ukoliko prednji rade. Praktično rešenje, ali treba imati na umu da se moraju odlediti i zadnja stakla prilikom kretanja da metlice ne stradaju slučajno.
  Senzor za nevezan pojas se aktivira tek nakon 20km/h, tako da zvuk ne iritira pri preparkiravanju. Automatsko zaključavanje auta se dešava nakon 7km/h.
  Indikator promene brzine je zanimljiv, verovatno posebno koristan ljudima bez osećaja, ali pokazuje i kada se prekida cutoff režim. Četvrtu brzinu ako se vozi sa laganom nogom na gasu "preporučuje" već na 40km/h, a petu na 60. Ako se stisne pedala gasa lampice indikatora se pale mnogo kasnije.
  S&S sistem radi dobro, postoje neka pravila vezana za njegov rad. Ukoliko se vrata otvore kada je auto u "stop" režimu lampica na dispeju blinka, prestaje da blinka kada se vrata zatvore, a ukoliko se ne pokrene motor pedalom kvačila u roku pola min. (recimo, nisam merio) motor se mora pokrenuti ključem. S&S ne radi neposredno nakon vožnje u rikverc. S&S radi pre prebacivanja na plin, naravno ukoliko je dnevna temperatura odgovarajuća (na temperaturama ispod nule nije se aktivirao uopšte).
  Hill-holder. Nisam ni znao da ga auto ima dok nisam pročitao kompletno uputstvo (prvi dan, naravno). Drži auto kada se pusti nožna kočnica (nisam primetio to kada se pusti ručna) na jačim uzbrdicama ili nizbrdicama. Dešavalo mi se da na istoj uzbrdici jednom zadrži auto a drugi put ne, ali ne znam od čega to zavisi. Kada je nagib baš izrazit nepogrešivo radi. Drži auto nekoliko sekundi, pedala kočnice je tada tvrda.
  Auto je udoban, ali mu veće neravnine ne prijaju (tj. meni). Ležeći policajci često moraju da se prelaze u prvoj brzini, pažljivo.
Šumova neprijatnih nema, sve je urađeno odlično, ali kada se prolazi kroz bare zvuk prskanja patosa ispod vozača je jako izražen. To je lošije nego na prethodnim modelima.
  Bela boja se pokazala zahvalnom do sada. Opran je auto tri puta za 5500 km, ali najviše zbog blata koje sam kupio između sela u Sremu i Slavoniji. Ni tada nije delovao prljavo. Nisam želeo metalik boju jer mi se čini da bela ne stoji loše, a doplata za metalik je bila 400 evra. Za te novce ćemo napraviti manju turu Evropom. Doplata za braon metalik boju (Life) je bila 200 evra, ali mislim da ne bi lepo čučnula MCV-u.  :wave:
 
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: zzechner_sk poslato 10.12.2016. - 04:59
Bravo, ovo je krasno napisano: kritički i tehnički detaljno! Svakom zainteresiranom za takav MCV od neprocjenjive koristi  :respect:

Meni kao vlasniku dizel MCV-a jako puno praktičnih i tehničkih informacija o 0,9 tvorničkom "plinašu".
Svima koji se odlučuju za vrstu paketa opreme puno korisnih mišljenja na osnovi iskustava u korištenju  :lux:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: bocca poslato 10.12.2016. - 08:05
 :aplause: :aplause: :aplause:
bolji tekst nego u mnogih automobilskih novinara.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 10.12.2016. - 10:43
 :aplause: :aplause: :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: dekiv68 poslato 10.12.2016. - 12:22
potpisujem svaku napred navedenu reč
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: szs poslato 10.12.2016. - 12:43
Uživao sam čitajući ovaj review  :aplause: :aplause:
Ovaj deo mi zvuči jako poznato  :Smiley:
Citat: Veterinar poslato 09.12.2016. - 22:01
jer u prva dva stepena prenosa začas ode do blokade. Ne vozim tako, ali neki ukućani ga poteraju malo.  :dobro:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: kapsid poslato 10.12.2016. - 15:04
Pridružujem se četitkama,i hvala na komentarima s obzirom da je MCV jedan od mojih favorita za budućnost!
Svaka čast,u zdravlju i sreći ga vozio! :too:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: suply1 poslato 10.12.2016. - 16:02
 :aplause: :aplause: :too:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 10.12.2016. - 16:43
 :friends: :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 11.01.2017. - 10:29
Ovih dana, prilikom vožnje po klizavoj podlozi pokušavao sam da shvatim da li i kako radi ASR, kontrola proklizavanja. Prvo - nije se upalila lampica nikad do sada, osećam da točkovi proklizavaju prilikom kretanja, ali kada na ledu dam pun gas namerno pokušavajući da izazovem proklizavanje točkova obrtaji porastu neznatno, tako da se točkovi očito kontrolišu doziranjem gasa.
  Takođe, pokušao sam da aktiviram ESP, ali nisam imao priliku da grubo simuliram bilo koju vrstu proklizavanja, mada je bilo umerenih klizanja tokom kojih nisam primetio paljenje lampica. To ću da pratim i provalim ovih dana.
  Za razliku od prošlog modela, kod novog se čuje zvučni signal kada se povuče ručna u vožnji, što je korisno svakako (druga je stvar što mene iritira kad hoću da se glupiram na ledu).
  Otvori ventilacije koji su usmereni ka vetrobranskom staklu su postavljeni suviše visoko u odnosu na brisače. To je loše projektovano, danas sam morao 4-5 puta da stanem i izgrecam led sa stakla oko brisača, ali metlice definitivno neće potrajati dugo.
  Nakon 8000 km vožnje u različitim uslovima dajem autu visoku ocenu. Motorom sam zadovoljan, ali ću konačnu ocenu dati kada budem prodavao auto za par godina. Ne raduju me povremena paljenja lampica, ali i kada se dogodi to nema (za sada) nekih problematičnih manifestacija u vožnji (osim kada je radio na dva cilindra na 1000 pređenih km  :doh: ), a svaki put kad isteram auto na autoput imam posebno dobar osećaj. Više imam zamerku na odnos servisera prema problemima koji se javljaju, koji su kod mnogih mnogo ozbiljniji nego što je slučaj do sada bio kod mene (mada sam ja prešao malu kilometražu, pa ćemo videti).
  U sporoj vožnji su se bolje ponašali (mirnije, ravnomernije radili u režimu između 1000 i 1500 o/min) 1.5 dci motor i 1.6 8v.
  Uobičajena potrošnja (grad , autoput) je oko 7l/ 100km, van grada je niža, ali uvek preko 6l plina. Benzina potroši oko 0.5l/100 km, a potrošnja u poslednjih nekoliko stotina km (prilične gužve i sneg, mnogo rada u mestu) je 6.3 l plina i oko 2.5l benzina na 100 km (dugo vreme do prebacivanja na plin kada je motor hladan, povremeno je u vožnji prebacivao na benzin kada se da jači gas).
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Goran25 poslato 11.01.2017. - 12:13
Citat: Veterinar poslato 11.01.2017. - 10:29
  Otvori ventilacije koji su usmereni ka vetrobranskom staklu su postavljeni suviše visoko u odnosu na brisače. To je loše projektovano, danas sam morao 4-5 puta da stanem i izgrecam led sa stakla oko brisača, ali metlice definitivno neće potrajati dugo.
 

Jutros se vozim do posla i razmišljam kako se uvek delić leda  zadrži na brisačima. Sa druge strane i kod vozila drugih proizvodjača se ventilacije nalaze visoko u odnosu na brisače, uspeo sam da vidim na novom Pežou 508, mislim da je pored njega bio parkiran i VW 4 kome je položaj ventilacije iznad brisača?


Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 11.01.2017. - 12:36
 :ne:  Verujem da je tako. Medjutim, na starom Loganu i Stepwayu kada bih usmerio topao vazduh ka staklu ne bi se stvarao led iznad brisača. Na samim metlicama se nakupljao sneg, stvarao se led, ali koliko se sećam, nije se stvarao led nakon sat vremena vožnje i to desetak cm iznad brisača.  :ne:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: nik poslato 11.01.2017. - 17:43
Jbg, greška u konstukciji.
Možda ovo (https://www.aliexpress.com/item/Windshield-Screen-Wiper-De-icing-Snow-Melting-Silicone-Heater-1-2m-150W-12V-w-50C-Thermostat/32762523803.html?spm=2114.01010208.3.341.syBTDD&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_4_10065_10068_10000009_10084_10083_10080_10082_10081_10110_10111_10112_10060_10113_10062_10114_10056_10055_10037_10054_10059_10032_10099_10078_10079_10000012_10103_10073_10102_10000015_10096_10052_10053_10107_10050_10106_10051,searchweb201603_2,afswitch_2,single_sort_0_default&btsid=60a2fec2-e860-403c-8663-30a7e123b866) može da pomogne.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 12.01.2017. - 09:28
Zanimljivo izgleda.  :to:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 12.01.2017. - 11:56
Citat: Veterinar poslato 11.01.2017. - 10:29
Ovih dana, prilikom vožnje po klizavoj podlozi pokušavao sam da shvatim da li i kako radi ASR, kontrola proklizavanja. Prvo - nije se upalila lampica nikad do sada, osećam da točkovi proklizavaju prilikom kretanja...
  Takođe, pokušao sam da aktiviram ESP, ali nisam imao priliku da grubo simuliram bilo koju vrstu proklizavanja, mada je bilo umerenih klizanja tokom kojih nisam primetio paljenje lampica. To ću da pratim i provalim ovih dana.

Upali se lampica kontrola ako se auto zanese ili ako se da jači gas na pravcu na klizavom, proverio danas. Palila se ista lampica.

(http://www.vwgenuineparts.co.uk/images/396-6-800.jpg)
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Goran25 poslato 12.01.2017. - 12:37
Upravo tako, medjutim činjenica je da se ne pali uvek tokom proklizavanja. Meni se upali na početku klizanja, treperi par sekundi, posle stane ali ne zato što su uslovi na putu promenjeni.
Da ne bude kako samo nama nešto nedostaje, istu stvar sa sporadičnim paljenjem lampice sam primetio i kod vozila marke Renault Clio IV, ista lampica. Upali se na početku par sekundi pa se ugasi. Verovatno su zaključili da je pametnom dosta...
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: saša61beograd poslato 21.01.2017. - 11:35
Citat: Veterinar poslato 11.01.2017. - 10:29
  Otvori ventilacije koji su usmereni ka vetrobranskom staklu su postavljeni suviše visoko u odnosu na brisače. To je loše projektovano, danas sam morao 4-5 puta da stanem i izgrecam led sa stakla oko brisača, ali metlice definitivno neće potrajati dugo.

Čuo sam predlog kako se ovo može rešiti.Nisam probao,ali ima logike da je tačno.Ukratko:kada se otope brisači i očisti vetrobran i započne vožnja,mlaz toplog vazduha treba usmeriti na donje duvaljke (a ne maximalno na vetrobran,kako obično radimo u tim okolmostima).Poenta je da se smanji topljenje snega koji pada na staklo;što se manje topi,manje se i zaleđuje i manje se taloži na brisačima.A sneg koji pada se ne bi topio,nego bi kao prašina leteo preko.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: zzechner_sk poslato 21.01.2017. - 12:20
Citat: Goran25 poslato 12.01.2017. - 12:37
Upravo tako, medjutim činjenica je da se ne pali uvek tokom proklizavanja. Meni se upali na početku klizanja, treperi par sekundi, posle stane ali ne zato što su uslovi na putu promenjeni.
Da ne bude kako samo nama nešto nedostaje, istu stvar sa sporadičnim paljenjem lampice sam primetio i kod vozila marke Renault Clio IV, ista lampica. Upali se na početku par sekundi pa se ugasi. Verovatno su zaključili da je pametnom dosta...

Meni lapmica svijetli kolikogod je aktivan ESP ili ASR, dakle dok kotači proklizavaju radi prevelikog gasa ili se auto zanosi...

 
Citat>>Otvori ventilacije koji su usmereni ka vetrobranskom staklu su postavljeni suviše visoko u odnosu na brisače. To je loše projektovano, danas sam morao 4-5 puta da stanem i izgrecam led sa stakla oko brisača, ali metlice definitivno neće potrajati dugo.

Čuo sam predlog kako se ovo može rešiti.Nisam probao,ali ima logike da je tačno.Ukratko:kada se otope brisači i očisti vetrobran i započne vožnja,mlaz toplog vazduha treba usmeriti na donje duvaljke (a ne maximalno na vetrobran,kako obično radimo u tim okolmostima).Poenta je da se smanji topljenje snega koji pada na staklo;što se manje topi,manje se i zaleđuje i manje se taloži na brisačima.A sneg koji pada se ne bi topio,nego bi kao prašina leteo preko.
« Last Edit: Today at 11:37 by saša61beograd »<<
Taj predlog ne rješava problem, bar ne kod mene jer imam usmjereno na sredinu izmedju "dole" i "dole-gore", dakle nekako 75% na dole i 25 % na vjetrobran...I nakon što potpuno očistim staklo i gume metlice brisača, nakon nekoliko km se brisači "uhvate" ledenom skramicom za staklo. Nije to da ne mogu da se pokrenu, ali se čuje kako otkidaju led pri kretanju...
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 21.01.2017. - 19:40
Kod mene lampica ne gori toliko dugo.

Ventilaciju koristim slično, ne pomaže.

Eco mod se, prema uputstvu, isključuje i naglim punim davanjem gasa, što kod mene nije slučaj - samo na dugme se isključuje.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Aleks poslato 21.01.2017. - 21:24
Probaj da dublje "potopis" gas, dok ne cakne ispod papucice. Kad dodje do patosa nagazi jos malo jace.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 22.01.2017. - 09:01
Probaću večeras. Sinoc sam isprobavao ubrzanja na benzinu i na plinu. Na plinu kao da je 10% jači.  :ne:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 22.01.2017. - 21:31
Definitivno ne isključuje eco mod gasom do patosa. Ne smeta mi to, eco mode koristim samo na poledici, bolje se ponaša auto.  :ne:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: dekiv68 poslato 22.01.2017. - 22:10
Bolje se ponaša na ledu jer sa ECO modom teže ulazi u višlje obrtaje. Pri polasku u I i II brzini bez ECO obavezno idem do 3000-3500 obrtaja/min dok je sa uključenim ECO 500-1000 o/min manje, pri istom stiskanju gasa. Na plinu mi mirnije radi naš 3-cilindraš, pogotovo na nižim obrtajima
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Loganovac poslato 24.01.2017. - 13:26
Hoćeš da kažeš da je ECO mod napravio od tebe boljeg vozača?  :D
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 30.06.2017. - 09:43
Utisci nakon 20000km. Ponešto je pisano ranije, a nastojaću da ovaj post bude od koristi.

Motor je fantastičan. U jako sporoj vožnji hoće da počne da poskakuje, mada retko. Brža vožnja i teža noga na gasu mu više prijaju. Po brzinomeru putujem autoputem na 130-135km/h.

Ko drži ruku na ručici menjača osetiće da ona lupka iznutra prilikom kretanja iz mesta. Teško mi je da objasnim ovo, pokušaću ovako : osećaj je kao da je u ručici polugica, a između polugice i ručice postoji mali luft. Kad se da gas polugica se pomeri i to se oseti kao udarac u ručici. Nije to neka smetnja, samo zapažanje. 
Takođe, kada se aktivira start (S&S) treba biti strpljiv i sačekati da se pokrene motor. Ako se ubacuje u prvi stepen prenosa istovremeno sa anlasovanjem oseti se blago zapinjanje i otpor. Ništa značajno, samo zapažanje.
S&S se aktivira i dok radi klima, u takvim okolnostima ga isključujem, bude neprijatno u vozilu.

Pre nekoliko meseci pojavio se čudan zvuk iz motora kada se ubrzava u II i III stepenu prenosa na oko 2300 o/min. Kao klinci sekli smo plastične čaše i stavljali na točkove bicikla pa bi se čuo zvuk koji proizvode žbice kad se sudaraju sa plastičnim percima. Takav zvuk se pojavio ovde, nisam uspeo da ga pokažem nikome, jer se auto ponašao kao žaba iz crtaća koja peva, ali je bio tu, gotovo po pravilu. Izluđivao me je, ne zato što se čuje, nego što ne znam odakle je. Juče je urađen prvi servis i tog zvuka više nema. Prešao sam dosta kilometara od juče, definitivno se zvuk izgubio, šta god da ga je pravilo.

Klima radi dobro, ne utiče na performanse značajno. To znači da i sa klimom, potpuno opterećen (u bukvalnom smislu) uz Begaljičko brdo ide 120km/h i više. 1.6 motor koji sam vozio to nije mogao. Jedino što se oseti je blagi "sec" povremeno kada se dodaje gas, što ne smeta u vožnji.
  Pravi osećaj kočenja motorom ovaj motor pruža samo uz uključen klima uređaj, inače je kočenje motorom slabo izraženo u odnosu na 1.6 i dci.

Eco mode ne koristim više, osim po snegu/ledu.
Benzin leti automobil gotovo i ne troši, ali često na autoputu pustim da se plin potroši do kraja i odvezem koji kilometar (do pumpe) na benzinu. Leti troši više plina, jer zimi na benzin prelazim bar 10% kilometraže zbog sporog zagrevanja motora i kasnog prebacivanja na plin. Grubo rečeno, zimi je potrošnja oko 1 (1.5) l benzina + 7 (6.5) l plina / 100km. Leti je potrošnja par kapi benzina i oko 8.5 l plina (pre neki dan dosegao sam 9 l), ali to je potrošnja koja prati vožnju u gradskoj gužvi (inauguracija i sl.) sa klimom (isključen S&S), dosta tereta, nešto teža desna noga na autoputu, a sve sa krovnim koferom. Po meni je to fantastično i teško da će potrošnja biti veća ili da neko može da je ostvari.

Neprijatnosti sa lošim plinom desile su mi se dvaput, ali me auto nije ostavio na putu. Da li slučajno ili ne, nisam imao takve situacije ukoliko bih sipao na OMV pumpi, tako da samo i isključivo tu sipam.

Osim uobičajenim poslovnih i privatnih potreba, auto koristim za kampovanje, u prtljažnom prostoru je madrac, a na prozorima komarnici i vetrobrani. Za spavanje je udoban, čim se trudnica ne žali, a žali se mnogo.  :glare:

  Nakon 20000km autu dajem veoma visoku ocenu i kupio bih ga ponovo.  :hat:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Loganovac poslato 30.06.2017. - 11:20
 :aplause: :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 30.06.2017. - 13:32
Vrlo lijepo i jasno
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: saša61beograd poslato 30.06.2017. - 17:32
Citat: Veterinar poslato 30.06.2017. - 09:43

Ko drži ruku na ručici menjača osetiće da ona lupka iznutra prilikom kretanja iz mesta.

Pre nekoliko meseci pojavio se čudan zvuk iz motora kada se ubrzava u II i III stepenu prenosa na oko 2300 o/min. Kao klinci sekli smo plastične čaše i stavljali na točkove bicikla pa bi se čuo zvuk koji proizvode žbice kad se sudaraju sa plastičnim percima.

Eco mode ne koristim više, osim po snegu/ledu.

Ako dozvolite,malo bih prokomentarisao.
Držanje ruke ne ručici menjača u toku vožnje je loša navika,isto kao držanje noge na pedali kvačila u vožnji.Dobro se sećam fabričkog uputstva za WV Pasat iz 1975.g.Tamo je jasno pisalo da je držanje ruke ne ručici menjača tokom vožnje zabranjeno!Razlog je verovatno što težina ruke dopronosi habanju plastičnog zgloba pouge (jeste da je to bilo davne 1975.g. ali je slično rešenje verovatno i sada).
Ne sećam se da li Tce ima hidropodizače ventila.Ako ima,onda ovaj zvuk možda potiče od njih.A pojava ovog zvuka verovatno znači da je vreme za zamenu ulja,nakon zamene zvuk se izgubi.Generalno 20.000 km mi je malo predugačak interval.Ulje nije skupo,ja bih to skratio na 15.000.Čak i u garanciji,ne znam šta bi HIT-auto i ostali mogli imati protiv ovoga.
Sviđa mi se ideja korišćenja eco-moda na klizavom (to mi ranije nije palo na pamet).Zapravo,ovo bi mu mogla biti primarna namena,a eventualna ušteda goriva sporedna.
Drago mi je da se problemi sa plinom više ne javljaju (možda će i biti nešto od nas,ove države i njenih velikih igrača,naspram nas,običnog sveta).
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: slavko_bgd poslato 30.06.2017. - 20:45
Motor H4B/0.9tCe nema hidropodizače ventila već kalibrisane šoljice. "Lupkanje" u ručici menjača pri polasku iz mesta može biti normalna pojava jer se preko sajli prenosi "ljuljanje" motora, a slažem se da apsolutno nema potrebe oslanjati ruku na ručicu menjača. Mene su tako učili i u auto-školi, isto kao i za nogu na kvačilu. To su osnove. Nije predugačak interval od 20000km, današnja ulja bez problema izdržavaju taj interval a ima uticaja i tehnologija samog motora. Za naše klimatske uslove važnije je promeniti ulje 1x godišnje bez obzira na kilometražu, zbog moguće kondenzacije vlage u motoru i disperzije vode u ulju. Da, ECO mod malo kasnije aktivira turbinu i drži motor u malo "siromašnijoj" smeši, tako da je i obrtni moment manji pa je lakše voziti po klizavom. Problemi sa plinom se trenutno ne javljaju zbog visokih dnevnih temperatura. Videćemo šta će biti od jeseni kad zahladi ali nešto nisam optimista... Vozio sam dosta Dacia i Renault-a sa tim motorom i meni lično se taj motor veoma dopada. Ima malo šašav zvuk, kao motorna testera, bio mi je malo čudnjikav u početku ali sam se navikao. Ako bih kupovao nov Renault ili novu Daciu, za moje potrebe taj motor bi bio prvi izbor. A za uživanje - Twingo3 GT sa 108 ks.   
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 30.06.2017. - 21:25
  :ziveli:  :to:

Za držanje ruke na ručici menjača se slažem, nemam tu naviku, samo sam napisao šta osetim kad krećem iz I brzine iz mesta (ali sam osetio nekoliko puta i ako mi je ruka na ručici, idem sporo, pa dam gas). Za držanje pedale kvačila takođe se slažem, nervira me kad se vozim sa nekim ko pedalu drži non-stop stisnutu.  :wave:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 15.07.2017. - 07:25
Citat: Veterinar poslato 30.06.2017. - 09:43
  Grubo rečeno, zimi je potrošnja oko 1 (1.5) l benzina + 7 (6.5) l plina / 100km. Leti je potrošnja par kapi benzina i oko 8.5 l plina (pre neki dan dosegao sam 9 l), ali to je potrošnja koja prati vožnju u gradskoj gužvi (inauguracija i sl.) sa klimom (isključen S&S), dosta tereta, nešto teža desna noga na autoputu, a sve sa krovnim koferom. Po meni je to fantastično i teško da će potrošnja biti veća ili da neko može da je ostvari.

U poslednjih 250km isključivo gradske vožnje, sa iskljucenim S&S i uz dva sata rada u mestu (čekanje trudnice u nekoliko navrata, u situacijama kada auto ne mogu da sakrijem u hlad, pa je dugo radio uz klimu), dosegao sam 10.41 l plina/ 100km.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: dekiv68 poslato 15.07.2017. - 17:41
Ovo tvoje je, za sada, rekordna potrošnja plina u gradu, mada u nenormalnim uslovima. Meni u gradu pri kostantnom korišćenju klime diže potrošnju za 1-1,5l plina i dok radi kompresor klime S&S ne isključuje motor
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Elektro poslato 19.07.2017. - 10:16
Vet, jesi li imao priliku da ga teraš malo duže autoputem? Za grad sam siguran da je ovaj motor fantastičan, ali me brine malo autoput, par sati na 120-140 km/h. Da li je previše bučan, da li se muči?
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 19.07.2017. - 12:48
Benzinski turbo motor najmanju specifičnu potrošnju ima na pola gasa. ..
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: kiconix poslato 19.07.2017. - 14:11
Ide auto i ne oseca 5 osoba na 130.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: szs poslato 19.07.2017. - 14:35
3cilindraši su u modi svuda
Nisan i Reno saradjuju vrlo lepo pa se ne bih iznenadio da neki od koncept motora kao što je DIG-T R (1.5L i 400ks sa samo 40kg) predje sa trkačkih staza u neki serijski auto. Verovatno prilično uštrojen ali....
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 19.07.2017. - 17:46
Kićo i ja tako mislim. Fića je sa 32 KS išao 120. Ovaj na 130 koristi taman 45 KS, što i jeste pola gasa.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 19.07.2017. - 18:53
Citat: kiconix poslato 19.07.2017. - 14:11
Ide auto i ne oseca 5 osoba na 130.

Kićonix zna, zato što smo zajedno u tom autu odvezli oko hiljadu kilometara autoputem do sada, uglavnom u društvu. Ne smetaju mu veće brzine, naprotiv, rekao bih da mu prijaju. Do 140 km/h je ispod 3500 o/min, što je blisko ponašanju dci motora koji se prvi ugrađivao u Logane. Od 22000km koliko sam prešao do sada, bar pola kilometraže je prešao na autoputu.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: dekiv68 poslato 19.07.2017. - 19:37
Jel mu maximalni obrtni moment beše na 2500 obrtaja?
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Boqy poslato 19.07.2017. - 20:29
Na novim euro 6 motorima je na 2250 RPM i imaju overboost.

71 kW / 97 PS / 95 hp (ECE) / 5000
150 Nm / 111 ft-lb / 2250

Bez overboosta je 90ks i 140Nm

izvor Wiki:
0.9 TCe 90 Stepway    898    90 (95 avec Overboost)    140 (150 avec Overboost)    
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 24.11.2017. - 20:10
Nakon 30000km imam samo reči hvale. Neverovatan motor.
  Szs me pitao u Kovačici da li ću da sređujem felne, a slično su me skoro pitali Kiconix i Keka. E sad, pošto sam kupio nove gume povukao sam felne iz oglasa, a onda rešio da ih iskompletiram. Felne nemaju klasični plasticni centralni poklopac,  nego aluminijumski. Upravo to je nedostajalo felnama da bi izgledale lepo. Ti poklopci kostaju dvadesetak evra po komadu, ali sam uspeo da pronađem u Engleskoj polovne, koji su me sa sređivanjem koštali oko 40 evra. Auto nije opran, kao ni felne, samo su poklopci sveže ofarbani, ali auto ne izgleda loše...
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: szs poslato 24.11.2017. - 21:07
Sada izgleda  :hall:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: shole poslato 24.11.2017. - 21:54
Bombonica  :to:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: kiconix poslato 24.11.2017. - 23:15
Bolje nego sa fabrickim.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Aleks poslato 24.11.2017. - 23:41
Fenomentastično!
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: zzechner_sk poslato 25.11.2017. - 04:19
Sad si upotpunio dojam, ne postoje ti plastični poklopci čeličnih koji bi mu dali ovakvu estetiku.

Btw, o razlici neogibljenih masa ne treba polemiziriati.
Ovaj tjedan sam vršio zamjenu kotača te iznosio iz podruma zimske na čeličnima i unosio ljetne na aluminjskim.
I bez vaganja se osjeti razlika u masi...
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: slavko_bgd poslato 25.11.2017. - 19:16
Citat: Veterinar poslato 24.11.2017. - 20:10
Nakon 30000km imam samo reči hvale. Neverovatan motor.

Svaka čast! U zdrave da gu icepiš i novi da si kupiš :)
I slažem se da je motor neverovatno dobar  :dobro:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 25.11.2017. - 20:09
 :friends:  Hvala, drugari.  :wave:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: trajce poslato 25.11.2017. - 22:27
Samo takav motor dolazi u obzir kod mene,  nista slabije :aplause:  :respect:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: dekiv68 poslato 26.11.2017. - 13:50
Odlično izleda auto. Sjajno mu stoje crne aplikacije na beloj podlozi.
Vidim da su postavljena oba vetrobrana na bočnim prozorim. Nešto nisam otpratio da li si ugradio i naslon za ruke između prednjih sedišta.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 26.11.2017. - 19:32
 :friends:
  Nisam. Bočni vetrobrani su postavljeni da ne upadaju kišne kapi u auto kada kampujemo, a na prozorima budu komarnici na čičak da nemamo sekiracije sa insektima.  :wave:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: LeNgenda poslato 26.11.2017. - 19:40
Da li imas fabricki radio?

Ako imas, koliko je zvucnika fabricki ugradjeno, samo prednji ili sva cetiri u vratima?
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 26.11.2017. - 20:05
U unutrasnjosti je sve fabricko. Samo prednji zvučnici. Za razliku od Logana prve generacije, kao i Stepwaya (Sandera) prvog, gde se su se na zadnjim vratima mogli skinuti okrugli plastični poklopci koji pokrivaju zvučnike, sada je drugačije. Ti poklopci su izliveni sa ostatkom plastične oplate vrata, što znači ozbiljniju demontažu radi ugradnje zvučnika, pa sam odustao od te ideje, za sada.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 16.09.2018. - 21:03
Brzo proleteše dve godine. I dalje smatram da bolji auto nisam imao i da bolji motor nisam vozio. U drugoj temi sam napisao da mi se jednom, pe par hiljada km, desilo da nije hteo da prebaci na plin iako je toplo vreme. Mada sam razmisljao da pocnem sa NIS pumpama da se družim, nisam počeo. Pre dve nedelje sam se preselio i te pumpe mi nisu usput, a nastavljam sa OMV pumpama da ne mešam goriva i da bude jasno odakle potiče problematičan gas, ako takvih situacija bude.
  Poslednjih dvadesetak hiljada km prešao sam sa krovnim koferom i uglavnom uključenom klimom, pa je potrošnja bila uglavnom između 8.5 i 9 l / 100km mešovite vožnje.  Sada živim van grada, svaki dan u prosek ubacujem dodatnih četrdesetak kilometara međugradske vožnje, a krovni kofer sam skinuo, pa je potrošnja nešto iznad 7l / 100km. Eco mod nisam nekoliko meseci uključio, opet sam imao situaciju da mi je potrebna snaga da pobegnem onima koji ne vide moja stop svetla, tako da ne želim više osećaj bespomoćnosti, isključio sam to dugmence. S&S je najčešće isključen zbog toga što u kabini postane neprijatno kada radi klima i ugasi se auto na semaforu.
  Od nabavke do sada auto je bio na autoputevima Evrope, ali i u nedođijama. Motoru bolje prija autoput nego jako spora vožnja.   
  Pisao sam o tome da na taj auto, opterećen sa uključenom klimom, ne bih kačio prikolicu sa mnogo tereta ili kamp kućicu. Ne dopada mi se ponekad način na koji se umeša elektronika pri kretanju na uzbrdici.
  Nakon 54000 km kompletan kočioni sistem i trap su fabrički.  :to: Idemo dalje...  :wave:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 16.09.2018. - 21:06
 :to:  :wave:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: kiconix poslato 16.09.2018. - 22:32
 :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: MitarMrgulic poslato 17.09.2018. - 12:06
Nešto razmišljam i vjerovatno će mi slijedeće auto u obitelji, biti neki plinaš, jer ga nikada nisam imao, pa da vidim i to čudo, a probat ću i bijelu boju :)
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 20.07.2019. - 23:24
Danas, nakon priprema puta za valjak, jednoipogodisnji Pavle i ja smo se bavili sređivanjem automobila. Nakon 83000 km izgledao bi kao nov da nema dve ogrebotine na braniku, naprslu zadnju svetlosnu grupu i dva ulubljenja od oraha. Parkiranje na krajevima parkinga i noćenje u garaži i dvorištu su ga prilicno sacuvali od vrata  komsijskih automobila.
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: kiconix poslato 21.07.2019. - 09:37
 :to:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Vladek poslato 27.01.2020. - 21:59
Prilično sam uživao čitajući ovu temu. Hvala na iscrpnim podacima. Možeš mi reći koje marke su deflektori zraka i gdje si ih uzeo?
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 27.01.2020. - 22:22
Hvala! :) Uzeo sam ih u Spider autu, nisam se pokajao.  http://www.spiderauto.co.rs/

Uskoro ću da osvežim temu, kada se pojavi pet nula na brojaču kilometraže. :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Veterinar poslato 08.10.2021. - 22:22
Nakon pet godina i 147000 km, auto je otišao na tuđu adresu. Otišao je jer je kupljen drugi auto, o čemu ću pisati u odgovarajućoj temi. Osećanja su mi podeljena. Žao mi jeste, ali logika je bila toliko na strani novijeg automobila, da većoj žalosti nema mesta u toj priči.
  Kako mu je veoma malo falilo da dosegne 150000 km, u temi o ponašanju Dacija na velikim kilometrazama cu da opisem ukratko servisni život ovog automobila.

Auto je za preporuku. Motor je za preporuku. Veoma mali je potrošač (u poslednjih nekoliko hiljada kilometara prosečna potrošnja u sasvim prosečnoj vožnji je bila ispod 7l/100 km, ali može se reći da je generalni prosek oko 7.5). Neka to bude rezime za one koji se u budućnosti budu nećkali.   :ziveli:
Naslov: Re: Logan MCV 0.9 TCE TNG S&S 2016 godište
Poruka od: Zoran poslato 09.10.2021. - 06:07
Život teče dalje.
Auto kupuješ za biznisa a tu se pita digitron a ne emocije.