Ulje u motoru i interval zamene

prethodna tema - sledeća tema

Andrix

Svedoh potragu i zelje na sledece
elf evolution 5-40 4l profako 2150 d
shell helix ultra 5-40 4l 3574 d
g energy f sinth 5-40 4l oko 2600 nema reno sertif
lukoil luxe sintetic 5-40 1l 729 d
nisov sint 5-40 1l oko 560 d
kako je sami elf dosao do ove cene skoro kao Nisov sint ??
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

kiconix

Sta ja znam, ja se vodim logikom da Renault preporucuje Elf i da do sada niko nije imao nikakvih problema koristeci isti.
Na prethodnom servisu sipao NF za sledeci uzeo SXR.
Nisam uocio neke probleme do sad.

Andrix

Hvala, pre bih 5w-40 ipak je leti preko 30 u Bgd, mada mislim da mi je sada 5-30 i radi..
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

kiconix

5-40 sam i uzeo al mislim da ne mozes pogresiti ni sa 5-30.

saša61beograd

Američki Valvoline je zvanično kupio kruševački FAM.Lepo,a sad se otvaraju mnoga pitanja.Prvo,zašto ga je kupio?Drugo,da li će zadržati postojeći program ili će ga ukinuti i proizvoditi ulja pod svojim brendom?Ili držati i jedno i drugo,slično kako je u Bugarskoj uradio Texaco.Sve u svemu,zanimljivo a biće još zanimljivije izabrati ulje sada kad imamo još jedan izbor.

Loganovac

Potražio sam FAM Fenix Superior 5W-40, nisam našao na par mesta gde sam očekivao da ću naći. Stalker ga je dobro ocenio, doduše odavno beše, pa rekoh ajde da i to probam, ima RN 700/710 odobrenje. Međutim naletao sam samo na "obično' 5W-40, valjda Univerzal, šta li, pa sam opet sipao NIS Autolajn Sint 5W-40 proizvedeno avgusta 2018. U kantici od 4 litra (2200 dinara) prodaju ulje iz 2017 pa sam se opružio 2400 za 4 litarke.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

g garage

posto ne znam kada je poslednji put menjano ulje u solenzi (iako je auto kupljen od prve vlasnice) planiram da zamenim novo ulje.
Dvoumim se izmedju
elf 5w40
elf 10w40
shell 10w40
nis 10w40
Za pocetak ne bih uzimao neko najskuplje zato sto se nece dugo zadrzati u motoru, posto auto nije dugo vozen i ima svega 80k km na satu, pa smatram da cu kracim intervalom ocistiti malo motor ako je bio zaprljan, a mozda i posle zamene starog, naspem naftu u motor i ostavim da odstoji jedno dva sata da se bolje iscisti iznutra.

saša61beograd

Shell-ova ulja odlično čiste motor,provereno.

kiconix

Sta da ocisti u motoru sa 80kkm?
Nije se jos ni razradio.

Aleksabgd


Veterinar

Ispustis staro ulje, sipas 5w40 i vozis do iduceg redovnog servisa.  :ne:

g garage

Citat: kiconix poslato 06.03.2019. - 17:38
Sta da ocisti u motoru sa 80kkm?
Nije se jos ni razradio.
Nisam siguran koliko cesto je menjano ulje, ipak je zena o njemu vodila racuna    :cool:

A sto se tice da li 5w40 ili 10w40, po meni je bolje nasuti polusintetiku leti a sintetiku zimi, a i motor 1.4 nije bas najmoderniji, ne znam koliko mu sintetika godi..

kiconix

Nema potrebe da ispiras motor, kad god da je menjala prethodna vlasnica, ti sipas sveze ulje.
Sintetika 12 meseci godisnje i uzivaj.

jasho

Citat: g garage poslato 07.03.2019. - 10:09
Nisam siguran koliko cesto je menjano ulje, ipak je zena o njemu vodila racuna    :cool:

A sto se tice da li 5w40 ili 10w40, po meni je bolje nasuti polusintetiku leti a sintetiku zimi, a i motor 1.4 nije bas najmoderniji, ne znam koliko mu sintetika godi..

Ako je motor isti 1.4 mpi kao u loganima i sanderu, samo sipaj sintetiku i vozi, jedan od zahvalnijih motora kako za održavanje tako iza ugradnju gasa.

g garage

jeste isti, to je motor od renoa jos iz 80tih, kod logana i sandera je evoluiran motor od solenze i nosi oznaku, koliko mi je poznato K7J dok kod solenze ima oznaku E7J na osnovu ovih motora reno je razvio i dizelske 1.5 motore i druge malolitrazne motore sa 16v koji se do danasnjeg dana proizvode..