Došlo vreme da se menja motor

prethodna tema - sledeća tema

slavni66

UUUUUHHHH ! Posle 461.000 km došlo vreme da se menja motor (1.6 mpi-2005 god)Imamo li kakvu zamenu(znam da pašu od megana 1.6-1997 god, i senika takodje 97-98 god) da li zna neko pase li od solence ili slicno trebao bih mlađi motor.
Takođe me zanima da li se na 1.6 moze staviti 1.4 sa promenom kompjutera.Majstori kažu i da i ne još izgleda nisu probali.Malo me brine menjac ???

jel neko razmišljao o ovoj temi?

Pozdrav!

Veterinar

Što ne bi mogao 1.4? Sto ne ponovo 1.6? Svojevremeno mi je majstor predlozio da mu dam dci motor, a da mi ubaci 1.4. Poslacu ti broj ako te zanima...

slavni66

Pa rekoh majstori (sa sve ovlašćenim servisom) kažu da nema šanse umesto 1.6 staviti 1.4.zbog lamele(trebala bi se i ona promeniti tj ceo set)komjuter pod obavezno -zbog kako rekoše ugla ubrizgavanja.Malo je više u ponudi modela 1,4 (mislim na motore) pa su donekle i jeftiniji.Tj još nisam našao nijedan 1.6 na oglasima a ne uzeh pre par dana komplet menjac -motor 1.4 za 400 eur sa predjenih 7000 km.Ubediše me majstori da to ne ide bez kompjutera.Pa ako neko zna nešto povoljno,neka javne.

Keka

1.4 i 1.6 8V imaju iste menjace. Moze da stane i 1.6 16V sa svojim menjacem kao i 1.5 dCi sa svojim menjacem. Motori 1.6 iz Megana I vrlo verovatno zahtevaju zamenu ECU, dok ostali sigurno zahtevaju zamenu ECU. Cak i da su dizne iste, mapa za gorivo je drugacija.

Zasto je iskljucena generalna opravka? Nije neka prevelika kilometraza, osim ako nije doslo do havarije.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


slavni66

E moj druze Novosadski,živimo u Srbiji a ja još u unutrašnjosti gde imaju 3 majstora koja "poznaju" Dacia vozila.
problem je u sledecem.Već oko god.dana vozilo mi nabija pritisak,ostaje bez vode i sl.posle 3-4 promene dihtunga i 2 promene glave zakljucise da se blok ulegao izmedju dve stubline (za 0.01 ili nesto slicno) stavise tu malo tecnog metala da se to "zakrpi" i onda nasta izliv ulja u vodeni deo.Rekose mi da je blok "negde" pustio i da je najbolje da zamenim blok,Nema u gradu onoga ko bi prihvatio da mi proveri blok i da garantuje za njega.Svi sto rade glave grese u 50% slucajeva tako da ako im odnesem blok i oni kažu da je ok nece niko da snosi odgovornost za eventualnu grešku.A skidanje  motora je 8000 plus ovo plus ono.Na motoru je sve drugo (radilica,lezajevi,stubline) u vrlo ali vrlo dobrom stanju.Eto šta me muči u principu dobar majstor i korektna mašinska radionica.

Keka

Onda nije dobra masinska radionica. Vise ti se isplati da odneses delove kod nekog dobrog majstora na kontrolu, obradu i hidro test.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


hobbista

Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

krle

 Pored lamele i korpe može biti sporno i zvono menjača.   

Veterinar