Dacia Duster

prethodna tema - sledeća tema

bugi

#450
Ja zato sve vreme i pricam o vitari i s cross-u... plus sto je auto realno gledano lepse izradjen i u 16000 ima led svetla i automatsku klimu i jos nekih dzidza koje duster nema ni kao opciju.
@vihor
Za duza putovanja imaj u vidu da duster nije ekonomican, masivan je i ima veliki otpor vazduha, a evo ti i konkretne cifre u testu
http://www.naslovi.net/2013-08-02/moto-rs/test-dacia-duster-1-5dci-prvenac-sa-solidnim-terenskim-mogucnostima/6610903

Posto kupujes dizela, smatram da ti je to bitna stavka.
Ne mogu sad da nadjem, al u nekom od domacih testova je bio grafik potrosnje u zavisnosti od brzine kretanja, pa potrazi to

Mislim ako je duzi put par puta godisnje, a ostalo po lokalu i magistralnim putevima, onda definitivno duster dizel, a ako ne suzuki, bar je moje misljenje tako.

Keka

#451
To je vrlo povoljno, a autic je bombona. Kod nas su najmanje 2000 evra skuplji  :doh:

http://www.suzuki-srbija.rs/Upload/cenovnik/VITARA%20CENOVNIK-2015-2.pdf

Dizel 4x2 u Elegance GLX+ opremi jeste 19.000 (benzinac kosta 16.000), ali ima izmedju ostalog:
-LED projektorska kratka svetla,
-automatska svetla,
-automatsku klimu,
-senzor kise,
-elektro prekopive i grejane retrovizore sa integrisanim zmigavcima,
-volan podesiv po visini i dubini sa integrisanim svim komandama
-zadnje podizace,
-ulazak i pokretanje bez kljuca,
-6 zvucnika,
-navigaciju sa kamerom za voznju unazad,
-grejanje sedista,
-osvetljenje poda,
-osvetljenje stitnika za sunce,
-analogni sat (nista posebno ali jako lepo izgleda),
-hromirane detalje (ali stvarno hromirane, ne siva plastika kao kod Dacie),
-obloge na vratima prevrnuta koza+skaj,
-oba prednja sedista podesiva po visini,
-sedista presvucena kombinacijom glatke i prevrnute koze,
-vazdusne zavese i vazdusni jastuk za kolena vozaca,
-pojaseve sa zatezacima i limiterima sile,
-radarski sistem podrske kocenju,
-signalizacija naglog kocenja,
-pomoc pri kretanju uz brdo i niz brdo,
-parking senzore napred i nazad,
-LED dnevna svetla,
-alarm,
-start/stop sistem,
-5 zvezdica na kras testu,
-manju potrosnju i bolje vozne karakteristike,
-disk kocnice na svim tockovima.

Izvin'te ko je onda entuzijasta da uzme Duster za 16.000?  :fiju:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Vihor

citiram: "Vitara u novoj, S (sport) verziji se od nedavno nudi i sa potpuno novim benzinskim 1,4-litarskim motorom izuzetnih performansi, a u prilog sportskim osobinama tu su prateći sportski detalji i veoma bogata oprema. Cene ovakve, specijalne, verzije Vitare kreću se već od 16.999 evra."

a neću ni benz a neću ni 17000

:-)1
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

bugi

#453
tvoje pare, tvoja odluka, a to sto si naveo ima:

Vitara u novoj, S (sport) verziji se od nedavno nudi i sa potpuno novim benzinskim 1,4-litarskim motorom izuzetnih performansi, a u prilog sportskim osobinama tu su prateći sportski detalji i veoma bogata oprema. Cene ovakve, specijalne, verzije Vitare kreću se već od 16.999 evra.

Potpuno novi 1,4-litarski turbo benzinac sa direktnim ubrizgavanjem nudi čak 140 KS i neke od do sasda najboljih karakteristika benzinskihl motora - izuzetan maksimalni obrtni momenat od 220 Nm i prosečnu potrošnju od samo 5,4 litra na 100 km.
Novi motor BOOSTERJET maksimalno smanjuje gubitke karakteristične za benzinske agregate sa klasičnim ubrizgavanjem. Time se postiže visok nivo iskorištenja goriva, kao i odlične izlazne performanse.

Kupci mogu da biraju između šestostepenog manuelnog ili automatskog menjača i pogona na dva ili četiri točka.

Sport S paket opreme, između ostalog, podrazumeva vazdušne jastuke, vazdušne zavese, bočne i vazdušne jastuke za kolena, ASB sa EBD funkcijom, ESP sistem stabilnosti, Hill hold (pomoć pri pokretanju vozila na uzbrdici), TPMS (sistem kontrole pritiska u pneumaticima), BAS (sistem pomoći pri naglom kočenju), dnevno svetlo, imobilajzer, alarm, blokadu motora, sistem uvlačenja pedala prilikom sudara, pametni ključ, start-stop dugme za pokretanje motora, navigaciju, kruz kontrol, automatski klima-uređaj, audio i hends fri komande na upravljaču, putni računar i još mnogo toga.
Najprestižnija verzija nove Vitare u standarnom paketu oprema ima još i LED svetlosnu grupu, presvlake sedišta od antilop kože, sistem pomoći pri kočenju RBS (Radar Brake Support).
Vitara S je dostupna u sedam boja, uključujući i dve dvobojne (So color) verzije.

Maksimalna brzina (km/h)   200
Ubrzanje 0–100 km/h (s)   9.5

a to su stvari koje duster verovatno nece dobiti ni u sledecoj generaciji,
vidim ja da si resio sta da kupis, ja sam samo imao volju da vidis sta jos mozes dobiti za te pare

Vihor

Citat: bugi poslato 25.12.2015. - 12:41

Mislim ako je duzi put par puta godisnje, a ostalo po lokalu i magistralnim putevima, onda definitivno duster dizel, a ako ne suzuki, bar je moje misljenje tako.


e to ti pričam


sedišta od antilop kože, daj breee, mislim stvarnooo

Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

staracstol

#455
Neznam Suzukijevu cenovnu politiku al prosle godine smo mom batici uzeli scross sa metalik bojom i 17 felnama za 15.500e. On je insistiro na tom autu, ja se nisam usro al on kaze da je dacia sramota za pojaviti se. Sta zna dete sta je auto. Ima 1.6 od 120ks i trosi 8.1 benzina. Razvija snagu tako da ga loga dizel jede do 100. Enterijer mi ne izgleda nista spektakularno bolje od Dustera, cak mi se cini da je isti kuxxc. Te original felne od 17 mi izgledaju ko spolovilo i isti su tresh ko i one dacijine. Sedista su od krpe (za 15.500) al je volan od koze koja se pod prstima oseca ko plastika. Farovi nisu led vec h4, dnevno svetlo je sijalicka sa vlaknom ksenone i snevne led sijalice smo kupovali obaska bas ko i za daciu Ni po cemu taj auto ne bezi od dastera osim sto ne nabija komplekse. Da ne zaboravim imo sam stari sx4gs i sve je udobnije od tog auta. Tvrdo ko pegla. Na prvi pogled fenomenalan a kasnije ukapiras da je ipak evropski auto bog.

Tale

Što se tiče kompleksa, nemam ni od jednog. Meni je čak Duster moćna i prijatna pojava za oko. Ali gledajući osnovnu opremu kod Vitare i ipak ime brenda, Suzuki daje dosta dobru ponudu. Ova Vitara 1.6 4x4 u osnovnoj opremi za 13000 ima taman sve što čovjeku treba pa i više od toga.

Loganovac

"Tvrdo ko pegla" - dobro me podseti staracstol, pre konačne ocene treba sesti u auto i provozati se. Ko nema bubrege (i one "obične" a bogami i one bele  :D) njemu je svejedno, taj može i Punta i Golfa da vozi  :lol1:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Veterinar

I pored toga što smo, ponekad šalom a ponekad ne, skretali sa teme, sviđaju mi se postovi na proteklih par stranica. Epilog će biti Vihorova konačna odluka, a to će značajno usmeriti i potencijalne buduće kpce Dustera koji će verovatno čitati ovu temu.

Damir Oravec

Citat: Keka poslato 25.12.2015. - 12:43

Dizel 4x2 u Elegance GLX+ opremi jeste 19.000

Izvin'te ko je onda entuzijasta da uzme Duster za 16.000?  :fiju:

Ja.

Raja

Doravec@

Tako je. Ne zadovoljavaju svi svoje potrebe samo i jedino racionalno. Ima tu još koje čega što je kupcu bitno, nego samo potrošiti-kupiti određenu potrebu.

Veterinar

@Keka

Taj Vihi.  :laugh1:  Samo što će sada uživati u muzici u Dusteru, umesto u Logiši.  :wave:

Keka

U cemu god, neka je srecno i nek' sluzi bar kao dosadasnji.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Vihor

Duster, pa nek crknu dušmani.
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

Highlander

Koja su kola to bolja od Moskviča???!!!