Dacia Jogger

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

Citat: Zoran poslato 24.12.2022. - 12:36
Čitam jutros da je Džoger među poslijednji a na kreš testu ove godine..?

Mislim da smo o tome vec pisali.
Pre petnaestak godina gledao sam kako
se dobijaju zvezdice i kojom bojom
su obojene zone na telu. Danasnje
zvezdice su nešto drugo. Da se Jogger
sada stavi u te godine, verovatno bi bio
jedan od najboljih. Danas to nije zato sto nema
elektronska pomagala poput pracenja
umora vozaca, pracenja linija na putu...
Nemam vremena sada da otvorim, ali
mislim da sam gledao test Sandera
i da snimak nije izgledao uopšte loše.

Zoran

Nisam ja mislio da je Joger loš, nego ima zlih jezika svuda.
Sam svoj gazda - vazda.

saša61beograd

EuroNCAP,ako Zoran misli na to,uopšte nije pouzdan za neko praćenje napretka bezbednosti.Zato što suviše računa na elektronska pomagala i što menja
kriterijume kako vreme prolazi.
Verovatno da nove Dačije nisu neki vrh u odnosu na trenutnu konkurenciju,ali sam ubeđen da je novi Jogger u rangu,ili bolji,od Megana i Golfova od pre desetak
godina.A neuporediv sa prvom i drugom generacijom Logana i Sandera (mislim na pasivnu bezbednost).

Keka

Za te novce i pasivna i aktivna bezbednost su na zakonskom minimumu. Kao sto je oduvek bilo. Tacka.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


kiconix

Ja sam poprilicno siguran da kad ste kuupovali Daciju od 2004, prvo sto ste gledali su zvezdice na euro ncap testu.

szs

Mnogo stvari koje se mere na EU crash testu su sada apsolutno PODRAZUMEVANE
Npr otvaranje vrata posle udara ili isofix ili airbag
Kako bi se napravila razlika...dodaju se novi sigurnosni sistemi
Setite se kada je Volvo ubacio pojaseve...
Ili kada je Porše ubacio airbag za vozača kao standardnu opremu
Ima li auta danas bez toga?
Tupimo slova džabe
Ide napredak i nema nazad
Dobro je da brinu o našoj bezbednosti i da je to postala jedna od tačaka odluke
Zato je za mene 4 ili 5 zvezdica isto ili vrlo slično
Već ako je auto sa 3...gledam nešto slično u cenovnom rangu a da mi pasuje
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Capriolo


silent

Интересантно.

Какав је ово мењач, ког типа?

Гаранција на батерију је 8 год или 160.000 км.

"Јер реално, све мање људи данас зна да промени точак" - следећа што ће констатовати је да не умемо ни волан да држимо и то је то од вожње :)




slavko_bgd

Menjač je tipa DHT sa HSG-om koji radi i sinhronizaciju, nema kvačilo, na motoru je specijalni plivajući zamajac, nema sinhrone i ima 12 kombinacija prenosa SUS/E.
Ako to nekome nešto uopšte znači za vožnju...

Capriolo

Dobre perfomanse za hibridnog petoseda, ubrzanje 9,8, a od 80-120 za 8,7. Baš impresivno.
Ali, marketinški je veoma pametno što su prezentaciju u ovo zimsko doba godine obavili u Lisabonu, a ne npr. u Švedskoj ( ili kod nas ), jer bi im na niskim temperaturama potrošnja bila znajačjno viša zbog pada perfomansi baterije.

Veterinar

Uporedjujem potrosnju hibrida i plinske
verzije. Nalazim podatke razlicite, ali
rekao bih da se navodi prosecna
potrosnja oko 4.8l benzina, dok je kod
plinske varijante nesto preko 6l plina
na 100km. U praksi 7.5 litara plina,
recimo. Cak i da u racunicu stavimo
8.5 litara plina, ne znam zašto bi iko
kupio hibridnu verziju, osim zbog
pomenutog menjaca.

speedo

Hibrid vjerovatno ima bolje ekološke karakteristike (CO2 i ostalo), pa u nekim državama to ima prednost u manjim porezima i drugim nametima.

MitarMrgulic

Tako je Veterinar,

Sada su ovi mali motori sa LPG pun pogodak.

Ne vjerujem da ima tolikih poreskih olakšica, koje bi se isplatile u računici....

kiconix

Racunica je automatik sa malom potrosnjom.
Kao i svaki hibrid.
Racunice kroz gorivo ce da ima tek drugi vlasnik.

Capriolo

Za nekoga ko vozi dosta po gradu, hibrid je pun pogodak. U svakom smislu. Ekonomski (jer će "u litrama" da troši manje od pola ), a i u naporu (automatik je), a i u ugodjaju ( kako i sam promo video Vrelih guma kaže, do 80% perioda gradske vožnje u električnom modu, bešumno, kao da je EV).
Verovatno zato po gradu vidjam i Toyota hibride na taksiju. Jedan taksista je na Toyota forumu Srbija okačio svoje iskustvo sa novom corollom i mislim da je napisao da je na 80 hiljada km imao prosek potrošnje 3,7, a naveo je da je tako i kod ostalih kolega koje voze hibride.
Za onoga ko ne vozi kola profesionalno i ne vozi i po gradu ( pa mu je nebitno da u tim uslovima prepolovi trošak goriva i/ili da se po gradu pretežan deo vremena vozi kao EV ) i/ili ne znači mu ama baš ništa u životu da vozi automatik, on nema smsao da doplati za Dacia hibrid.
Ono što je dobra stvar kod Dacia hibrida, jeste što je doplata smešno mala u odnosu na uobičajene doplate za hibride ( barem po sadašnjim cenama u inostranstvu ) i ako tako isto bude i u Srbiji ( ako bude), doplata za hibrid (uz ostvarenu subvenciju) bi mogla realno da bude samo 2.500.
Ako je to velka doplata istovremeno za automatik, za veću snagu, za mnogo bolje perfomanse (ispod 8 sekundi od 80-120, probajte pogledati koliko imaju čak i jača nehibridna vozila, sa MT), pa i za cilindar više (za one koji se možda još uvek groze 3 cilindra ), ja ne znam šta je onda malo.