Alat i delovi potrebni za putovanje u Crnu Goru

prethodna tema - sledeća tema

ljubapo

Kojim putem si isao i kakva su iskustva....planiram preko Bosne... kazu da je laksi put...vozim dvoje dece a zena je suvozac.....

LeNgenda

Citat: ljubapo poslato 12.07.2010. - 23:39
Zasto onda u servisu na novom beogradu odbijaju da zamene stare nosace brisaca novim koji ne deru po haubi.....reno asistent kaze da je to normalno i da nije fabricka greska...treba da grebe haubu....a ko zeli nove moze 3500+ruke po komadu....pa njih da zovem ako stane......posle ovoga odustao sam od svih daljih sitnih reklamacija .....covek u ovlascenom servisu lepo kaze nije ti ovo audi nego dacia........
Da se razumemo Sandero je dobar auto ali ga odrzavamo u Srbiji ja na  novom beogradu i NISAM ZADOVOLJAN.. lose rade...aljkavo i povrsno.Ja tamo vise ne idem i bas me briga za garancije i ostale sarene laze od ovlascenih prodavaca......Zato i trazim preporuku za dobrog servisera renola u Crnoj Gori.

Aaaaaa, pa da, ti si se registrovao pre tri dana, nisam obratio paznju...

Ti onda ne znas za "crnu listu"... Zapravo ona ne postoji, ali su ljudi svojim iskustvima ovde iskristalisali koji servisi valjaju, a koji ne, a Hit auto na Starom sajmistu je ubedljivo najgori.

Utisak o servisnoj mrezi pokvario ti je najgori od najgorih.
Sto je valjda i logicno...

Tema: Sandero - problem levog brisaca koji guli haubu

Preporuka za servis je Tema: Autoreno-Živa Pančevo

Ja i dalje tvrdim da je Renault Assistance sve sto ti treba na putu, pa i do Crne Gore. Nov auto se i kupuje da bi se putovalo bezbrizno, bar do prve stotke, a i kasnije.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

stalker

Imaš forumaša koji se zove scepo i iz Podgorice je. Často je n aforumu i baš me čudi kao nije vidio ovaj topic i javio se  :ces:
Poveži se s njim, uzmi kakav broj telefona, siguran sam da će ti čovjek rado pomoći ne daj Bože potrebe.

http://www.daciaforum.in.rs/index.php?action=profile;u=694
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

ljubapo

#18
Nosite li sa sobom svecice,klinasti kais i fix-o traku.....kljuc 10,13 krstasti i okasti,par srafcigera...i to je to...
Kako saznati koji model NGK svecica za Sandero....u servisima niko nezna odgovor,nude neke Reno svecice po simpaticnoj ceni od 863.00dinara/kom.(Kompresor)......moze i Bosh,Bosna.....to je za rezervu ...

Keka

Ovaj bas ne odustaje.  :bonk:

Umesto krstastih i okastih trebaju ti torxovi, kupi najbolji i najskuplji komplet koji nadjes, posto su srafovi cvrsto stegnuti pa da ne oblajzne glava.
Pored toga, treba ti i rezervni filter vazduha (oko 1000 din) ako zapusi od prasine, rezervni filter ulja (oko 500 din) ako se otpusti, 4 litre ulja Elf Evolution 5w40 (oko 4000 din) ako iscuri, ponesi i rezervni karter ako ga razvalis na neku dzombu. Treba ti i rezervni filter kabine, ako se zastopa da ne skomolete od vrucine (oko 2000 din).
Zatim ti trebaju svecice, najbolje NGK LaserLine No1 (Bosch i Bosna se ne mirisu sa Francuskim bobinama), komplet je oko 10.000 din.
Obavezno ponesi i bobinu, ali original posto Kineske obicno ni ne rade u startu, kao i komplet kablova (bobina oko 25000 din kablovi 10000 din).
Nemoj nikako da zaboravis 5 litara antifriza Elf Supra (G12), koji kosta oko 2500 din, kao i rezervni termostat.
Bitna stavka su i ulje za kocnice DOT4 0,5 litre (ne znam cenu) i rezervni komplet plocica za prednje kocnice (2500 din) i pakni za zadnje (ne znam cenu) posto hoce da se odlepe.
Da sam na tvom mestu, nikako ne bih krenuo bez ulja za servo 0,5 litre minimum (Dexron II), cenu ne znam.
Bar dve rezervne sijalice za farove (H4) se podrazumevaju, posto cesto crkavaju, a voznja sa neispravnim svetlom je kaznjiva. Ja bih uzeo Osram NightBreaker (oko 1000 din komad).
Od delova koji svakodnevno crkavaju tu su senzor polozaja radilice, potenciometar klapne gasa, MAF senzor, a nije lose poneti i rezervnu pumpu za benzin koja malo malo crkne od ovog naseg djubreta. Cene ne znam, toliko sam ih se namenjao da sam se pogubio u ciframa.
Ako znas da stelujes ventile treba ti i rezervni dihtung ventil dekle (1700 din) i komplet listica za stelovanje.
Na tako dalek put logicno je poneti i set zupcastog i PK kais (cene zavise od nivoa opreme).
Korpu i lamelu kvacila ja ne bih nosio, mada razmisli o tome, planine su to!  :ne:

Posto nije Audi, a ima vec 2 godine i milione km iza sebe, ovo je neki osnovni komplet bez kojeg ne treba ni da pomislis da krenes negde van grada.

Za te novce mozes da odes i avionom, ali ovi nasi avioni su u jos gorem stanju, zamisli koliko delova oni nose u gepeku.

Ako se setim jos neceg, dodacu.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Aleksandar

#20
Citiracu Zorana Radmilovica: Evo reeesenja!

Povedi na more majstora, plati mu aranzman i miran si!

Salu na stranu: ja sam mojim Loganom isao i na duza putovanja bez ikakvih rezervnih dijelova (cak i tim strasnim putem za MNE) i ,gle, nista ne bejase....

Auto ima skoro 4 godine (septembar 06).....

Mandrak

 :lau:  :lau:  :lau:


G Ljubo, ovo nije Zastava (tj. ), pa da vam treba svašta nešto od delova.

Ako baš hoćete ponesite, nešto od ključeva i torx šrafcigere, mada vam ništa od toga neće trebati.
A auto je i u garanciji.
Srećan put i lepo se provedite  :)

ppejic


Raja

....i kremu za sunčanje! :hihi1:

LeNgenda

Ma, ljudi, jedva sam docekao da mi gepek bude prazan, tj. u njemu ima onaj zuti (ili zeleni  :c:) komplet obavezne opreme, crna pljosnata tasnica sa kompletom alata (stariji sigurno znaju za te Unior-ove komplete) i rolna papirnih ubrusa da rucice budu ciste.

A u Ruskinji bese cela jedna ona starinska doktorska torba puna svega i svacega: ulje, tecnost za kocnice, kapa, kablovi, komplet kljunastih, komplet okastih, komplet imbusa, komplet svecica, zica, creva, selne, metlice brisaca, cak i jedan stari dihtung poklopca ventila. Ni od toga nam pola nije trebalo jer je Ruskinja bila skroz ok auto, ali eto, za ne daj Boze...

Ovde - nista. Gepek cist, usisan, ma milina, samo da mu nadjem onu gumenu prostirku za patos, a na sve to jos ima i osvetljenje.  :lazy:
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

ljubapo

Sto je ovaj Keka nervozan tip ....a kobajagi moderator.....pa gospon Keko kazi ti meni samo koje NGK,Bosh ili neke normalne svecice da kupim i koji klinasti kais a da me ovi domaci ovlasceni dacijini dileri ne oderu sa originalnim reno svecicama i slicnim glupostima......Prosle godine smo jurili senzor za solencu za kolegu koji kosta par eura,pokvari se bas na  odmoru , auto potpuno ispravan ali MRTAV.....jedino je mogao da se kupi u BG......posle nekoliko dana cekanja zamenio ga je za par minuta a letovanje mu je preselo......Zato i pitam a vi navalili ko da sam Bojanic.....

Svarog

Ljubo, sad vidiš da ti je lakše bilo da okreneš 0038220... (detaljno vidi na www.dacia.me) i pitaš lepo crnogorce gde sve ima servisa i delova.  :doh:

mladja73

 :shit: desava se...

Meni i bratu je na autoputu u nedodjiji prdno akumulator na njegovoj Skodi.
Ali ako tako gledas na stvar onda nemoj nigde ni da putujes.
Ja se spremam na put na more (doduse ne idem u MNE) sa dvoje male dece ( to je razlog zbog kojeg je moj veliki gepek pun) pa nosim ono sto mi je uvek u automobilu :komplet obaveznog materijala (sijalice, kanap za vucu, itd) i imam mali kofer kojeg sam prebacio iz prethodnog auta i u njemu imam alata - zlu ne trebalo, ne mnogo ali da se nadje - Keko imam i komplet torex imbusa).
Akumulator mi je Combat i moguce je da ce vrlo brzo da mi capne- ali to nije razlog da u gepeku nosam novi za rezervu....
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

ljubapo

Samo mi kazite dimenzije klinastog kaisa i koji model jeftinih a dobrih svecica za Sandero 1.4,ako znate i gde da se sve pazari i to je to.......ostalo imam, upisao sam adrese i put pod noge.....a kome ovo ne treba ili ne razume neka ne dobacuje...hvala ponovo.....samo bez nervoze......nije tesko biti fin.

krle

#29
Da bi ti neko eventualno  rekao dimenzije PK kaiša potrebno je da kažeš nivo opreme Sandera (nema ništa, ima samo servo, ima servo i klimu).

Primer varijanti PK kaiša za K7 motore zavisno od opreme.

-Alternator



-Alternator i servo pumpa /alternator  i priprema  




-Alternator, servo pumpa, kompresor klime



Postoji i verzija gde jedan PK kaiš pokreće alternator, a drugi kompresor klima uređaja.



Napomena: Ovo  su podaci informativne prirode.  



Što se svećica tiče , ja koristim Reno i one se menjaju na 30000 km.   S obzirom da ništa ne nosim od rezervnih delova ne mogu ti ni dati neki savet
po tom pitanju.