ventili

prethodna tema - sledeća tema

Zoran

Kako god uradiš nećeš pogriješiti. U prvom slučaju ostade ti 350 dinara a imaš malo balav motor a u drugom slučaju imaš motor suv kao barut ali nemaš 350 dinara.  :ne:
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Ma treba menjati, nije 350 dinara 350e...vec oko 2.7 e... :ne:

Saja174

Meni majstor kada je stelovo ventile skinuo je poklopac bez da osteti dihtung, nastelovao ventile, i stavio onu neku mazu, vratio poklopac, nigdje nista ne bali. Ocito imam dobrog majstora, samo steta sto mu je casica draga.

Zoran

To sada je pola posla da bi bili zadovoljni sa mazom. Hoću reći, treba misliti ponovo da se poklopac može skinuti bez oštećenja i problema. Ako je stavio neko ljepilo, sigurno neće baliti ali više nećeš moći skinuti bez napora... :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

dejanz

I meni je majstor pošto je novi dihtung balio stavio neku diht masu, pretpostavljam da je ista kao za vodenu pumpu.

zac

 :doh: I kako ces sledeci put da skines deklu???

Citat: Saja174 poslato 25.12.2014. - 23:17
Meni majstor kada je stelovo ventile skinuo je poklopac bez da osteti dihtung, nastelovao ventile, i stavio onu neku mazu, vratio poklopac, nigdje nista ne bali. Ocito imam dobrog majstora, samo steta sto mu je casica draga.

Kao prvo, ditung cim se jednom stegne on je ostecen..to je metalni dihtung koji je namenjen za jednokratnu upotrebu, plutani su nesto drugo. Deklu ventila nikako ne treba lepiti silikonima posto ca se prilikom sledeceg skidanja neminovno ostetiti nalezuce povrsine dekla ili na glavi motora.. posto ga neces moci skinuti bez uvlacenja nekog tankog noza, frafcigera..ili slicno...

Ocito da imas fusera od majstora...bezi od njega, posebno zbog casice!   :nami:

Sir Oliver

Citat: Zoran poslato 24.12.2014. - 22:37
Kako god uradiš nećeš pogriješiti. U prvom slučaju ostade ti 350 dinara a imaš malo balav motor a u drugom slučaju imaš motor suv kao barut ali nemaš 350 dinara.  :ne:
Ovo je bila šala na tvoj račun Zoki... Pa dal' treba razmišljati uopšte da li zameniti dihtung koji košta 1,5 KM???  :-)1

:ziveli:
I drink to make other people more interesting.

Zoran

Sam svoj gazda - vazda.

bnemanja

#233
Žac, stelovao sam ventile pre neki dan posle velikog servisa i majstor mi je samo vratio stari dihtung. Da li je pamtnije ostaviti sad kako jeste i pratiti ili kupiti nov dihtung i zameniti? O tih 350 rsd necu ni komentarisati :) da sam znao kupio bi oma ....

zac

Pa ne moras da menjas napamet, kad vec nisi na vreme...prati pa vidi..ako balavi, promeni ga.

mborica

Nov sa na forumu i potreban mi je savet. Citao sa Vase probleme i delimicno nalazim resenje za svoj problem. Naime, imam DACIU LOGAN BASE 1,4 MPI, 85000km, TNG Stefaneli ugradjen na 43000. Vec od 50000 pocinju problemi u voznji na benzin. Prilikom dodavanja gasa auto se gusi i usporava nekih 10 sekundi zatim polako ubrzava ali ne moze da dostigne brzinu od preko 130km/h. Takodje sam primetio da se ulje u motoru mnogo oseca na benzin i polako povecava nivo ulja. Molim savet, da li su ventili ili nesto drugo?

zac

Ufff..ovakav slucaj jos nismo imali, ako se en varam...A kazi nam, da li su uopste podesavani zazori do sada..pitam posto sam do sada na skoro svim dacijama nailazio na pretegnute ventile..izgledalo mi je kao da su lose podeseni u samoj fabrici..   :ces:

mborica

nisam do sada nista radio na motoru osim redovnih servisa.ponavljam, do 50000 nisam imao nikakvih problema. Napomena: razbijena boca sa aktivnim ugljem u braniku.

zac

To u braniku je filter benzinskih isparenja, mislim da ne moze uticati na mesanje goriva i ulja...tu kod tebe definitivno nekuda curi gorivo u motor..i ne uspe da sagori pa se provucwe kroz karike i zavrsi u karteru...ako je zbog ventila..onda je neki od njih stalno i zestoko  otvoren...pod hitno prekontrolisi zazore..

I javi sta se desava.  :friends:

mborica

Žac, hvala na zapažanju i savetu, provericu zazore pa javljam. pozz.