Dacia Logan MCV, E2 Laureate, TCe 90+LPG, 2018

prethodna tema - sledeća tema

Veterinar

I kod mene je tako, ali nisam hteo da razređujem antifriz nego sam (iako je skup) kupio originalni koji ide kao fabrički. Za 36000km sipao sam oko 0.5 l ukupno, ali o tome možemo i u nekoj drugoj temi.
MCV 0.9 + LPG fantastična kombinacija.  :to:

MitarMrgulic

Meni su nadri-majstori u tada ovlaštenom Renault servisu u Sarajevu, u Megana 1,5 dci, kada sam  prilikom redovnog servisa napomenu da je antifriz ispod minimuma, dosuli njemački G-12, možda 0.1-0,2 l, pa su mi obojili kompletnu rashladnu tekucinu u onu smeđe-crvenkastu boju...

Drugi ovlašteni servis mi je rekao da se to ne smije raditi, jer u slučaju kvara na bloku u garanciji, renault servisna mreža zahtjeva da je u bloku bila rasladna tekućina koju propisuje Renault, te jednom klijentu čak tražili da se slika ekspanziona posuda, kada je došao da reklamira kvar ili pucanje na bloku motora kod Lagune, tako da, nemojte svašta sipati, bolje obične vode ili destilovane dodati decilitar ili dva, nego praviti smjesu...

ninja

Ugodno mi je iznenađen ponašanjem turbinskog benzinskog motora ispod 1000 kubnih metara, na vrhu toga, da se uglavnom koristi plin. Sada u hladnoći, nakon 5 minuta pauze od snijega i mraza na prozorima, 3 do 4 km nakon što izađete s mjesta, prebacuje se na alternativno gorivo, a da ga čak i ne osjeća. Naprotiv, meni se još nije dogodilo da nisam dovršio akcelerator. Parna boja istodobno je već čitljiva za vanjske temperature i nije hladna, ali nije topla.
Vozim automobil s posljednjih slika koje sam predstavio od 21.02.2018 ujutro, i bilo je najteže da ne vozim kao što sam učinio Diesel Steps. Za šest dana rada, vanjske temperature su tvrdoglavo pale na minus 9 stupnjeva jutros. Vraćajući se na korake na minus 9 stupnjeva bez problema, s jednim velikim problemom - čekićem, sudarom, paljenjem i 4-5 sekundi rada kao parni čekić, potom mekan i čak rad. U slučaju benzinskog motora, nema sličnih decibela i radi od samog početka dobro podmazan šivaći stroj.
Živim u Četvrtu Pernika i osjećali smo se grijano u Vladavinoj karavanskoj površini kad smo bili s Stepom dok smo plin / plin, na semaforu Dragichevo, naslovljenom Sofija. Teško je, ali sam se navikla na ovih dana stvari od prvog do četvrtog zupčanika ide od 1800 do 2200 okretaja u minuti, a ne korak u 1500-1 800. Pokušao sam voziti turbo-benzinac kao dizel, ali ne radi , Inače, u radnom području blizu maksimalnog okretnog momenta, mislim da je 2 250 okretaja, ne nalazim nikakve razlike u dinamičkim karakteristikama dviju vrsta motora. Ova ruta - putovanje / polijetanje za / od posla, što znači oko 50-60, do 70 km u oba smjera.
Do 4. stupnja oba motora na 60 km / h nisu bili problem, ali na petom benzinu putujem s 60-65 km / h, a kod dizela preko 70 km / h. Zgodan za vožnju u gradu s najvišim stupnjem prijenosa za benzin. Što se tiče "dužine" 4 / 5 zupčanika duže vrijeme, moći ću reći u nedjelju, poslije 14 sati, kada ću testirati Logancheto u dva smjera na dvije autoceste - Lyulin i Hemus.
Imam oko 500 kilometara, a ja se još uvijek pokušavam naviknuti na motor i zupčanike. Onda će biti lako.

Ayrton

Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

ninja

 :offtopic:
Žao mi je ako ne čitate. Mogu to podnijeti.

Raja


ninja

Test vagon je gotov! Danas sam otišao 1 000 kilometara, a izvorni razvoj je činjenica. Otišli smo u Kyustendil. Na putu prema autocesti Struma, ali smo se vratili starom cestom kroz Radomir. Na autocesti jasno, drži se na cesti bez drama. Na prvoj klasi, međutim, stvari nisu tako glatke. Ne, nema drama, samo igra 4. i 5. zupčanika je beskonačna. Pretjecanje, teško na 4. u većini podjela. Bila je topla i prva doza hlađenja s klimatizacijom. Savršeno! Niti 'spotakne' ni na trenutak. I po mom povratku, moj najdraži PPH (prisiljeni neaktivan), vrlo zgodan put. Na području Hissarluke, uzela sam makadamsku cestu. Ukupno 50 km vožnje i povratak u Kyustendil. Ušli smo čak u graničnu zonu. Mnoge krivulje i leđa. Pijesak, blato i snijeg. MCV se nije tresti na trenutak, unatoč pijesku, blatu i vodi na vratu.
Zaključak - služit će vjerno i još jedan član naše obitelji, obitelji Dacia - Logan MCV, 0.9 TCe, 90 KS + LPG (zadano), E2, Euro 6b.

Vladan P

Zajedno smo skupa !

ninja

#23
Spalio sam dvije boce LPG-a, s udaljenosti od 450 kilometara. Prosječna cijena je 6.815 litara plina na 100 kilometara. Istovremeno, koristim oko 4,5 litara benzina za 450 kilometara. Vrijeme se zagrijava i nadam se da se količina benzina koja se troši smanjuje. Ovo je dva tjedna. Vrlo sam zadovoljan.

Nekoliko slika od danas:






















Daniel

Felne u kombinaciji sa crnim krovom i nosačima na ovoj beloj boji  :too: :too: :hall:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

szs

#25
Taman htedoh da napišem o toj kombinaciji sa crnim krovom  :to:
Na ovakvim felnama bi još samo neku niskoprofilnu gumu umesto standardne i bio bi mmmmmm
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

ninja

Pomislio sam na gume s donjim profilom, ali u ovoj fazi zimi će biti 195 65 15 s željeznim naplatcima i ljetnim 185 65 15 s aluminijskim naplatcima. Nije slučajno da se Dacia prodaje s jakom suspenzijom za naše tržište. Zbog loših cesta ne znam kakva će ljepota ostati od niskog profila gume. :(

ninja

Pozdrav svima! Upotrijebili smo automobil za mjesec dana, a malo sam nagnut da se naviknem na mali benzinski motor. Otišao sam dvije tisuće kilometara i ne mogu reći da nisam sretan. Pa, to nije super dinamika automobila, ali s obzirom na doba u koje ulazim, prestao sam se buniti u mnogo moćnije automobile, kao što sam učinio s Dieselom Steuteyem.

Motor neizmjerno zvuči kad ga dajem plinom, gotovo poput šest cilindara, ali na pola. Na semaforu motor se obično ne čuje, a sustav Stop / Start radi vrlo dobro. Korisno extra!

Zahvatni sustav za podršku je također vrlo dobar. 1, 2, 3 sekunde, vrijeme za uključivanje pri prvoj brzini i polijetanje.
Mnogi se moji kolege žale da se zbog tog sustava bacaju u automobil i ona se ispušta, ali mislim da to jednostavno ne mogu upravljati.

Zaključno, veliki automobil, ali nema veze s mojim prethodnim dvama dizelom iste robne marke, već kompromisom u ime čistijeg zraka u mojoj zemlji, zemljama koje ću proći u Europi.

Dobra večer, Prijatelji!

ninja

#28
Dobro veče za sve!
U subotu, 19. maja 2018. godine, oko 9.30 časova, biću na aerodromu Lukoil(Lukoil Аэродром Београд, Autoput za Zagreb 296) u Beogradu. Ucit cu gas i nastaviti za Italiju. Ako neko želi da te vidi, iako ću biti srećan neko vreme. Moj auto će biti lako čitati jer ima crni plafon.

Vladan P

Fotografije koje si ranije postavljao se više ne vide.
Zajedno smo skupa !