Došlo je proleće, ide se češće na plac, pa imam potrebu da prebacim više stvari na isti.
Zanima me ima li neko krovni nosač za logana, kolika je nosivost, kakva su iskustva u vezi sa istim, uopšte?
Ja imam originalni za Logana (cena je 58 €), ali nemam nikakva iskustva jer ga još nisam namestio. Nosivost je 80 kg.
Kupi originalni nosac, jer se lako montiraju, a ovi drugi stavljaju gumenu oblogu u neprirodan uspravan polozaj i fijucu pri malo vecoj brzini.
Originalni krovni nosac, stoji vec vise od dve godine na kolima, ne skidam ga.
Preneo je puno toga za sada.
Originalni nosači (imam ih) blago ulubljuju lim krova !!!
Citat: dovla poslato 16.08.2009. - 19:10
Originalni nosači (imam ih) blago ulubljuju lim krova !!!
Jel' tako i kod Sandera?Ima li neko krovne nosace na Sanderu,koliko kostaju,kakvi su...?
Iskreno zainteresovan sam ali me malo plasi tanak lim! :ces:
Imam napravljene nosace od rostfraja. Nosio sam 80 kg gore. U jednoj tacki je gotovo neznatno udubljen lim.
Primedbe - rupe za sarafe se vremenom pune prljavstinom strasno, jedno vreme sam stavljao nalepnice preko ..., nista novo ali - kad vezujete teret pazite da nista ni najmanje ne struze po farbi (npr. one metalne kopcice na krajevima guma), posto je farba (metalik boja, kod mene siva) strasno osetljiva.
Dobro ali sta je sa original nosacima? Ako je farba tako kilava :hm: kako li je onda sa tankim limom?Ima li neko iskustva?
Pozzzz
Pisali smo negde o tankom limu, ali nisam vidjao bas talase na krovovima sa nosacima. Mislim da je sve O.K.
Na mestima gde se kače nosači lim nije tanak, debeo je 0.95 mm(spoljašnji deo stranice sa A i B stubom) i 1.15mm (unutrašnji deo stranice sa A i B stubom). Samo krov je debeo 0.65mm, ali je ojačan sa prednjim poprečnim nosačem krova 1.15mm, srednjim poprečnim nosačem krova 1.2mm i zadnjim poprečnim nosačem krova od 0.65mm. Kad saberete sve (0.95+1.15+0.65) dobijete da je na mestima gde se kače nosači lim debljine 2.75mm. Druga je priča što se zbog pogrešnog ugla nosača krov "ulubi". Ako se dobro sve podesi ne bi trebalo da bude problema.
Imam utisak da bojazan od tankog lima prelazi u euforiju... :hm: tanak lim, tanak lim, zbog tankog lima... :ranting:
Pisao sam da sam morao da doštelujem ugao originalnih krovnih nosača da se gumena stopica ne bi suviše oslanjala na krovni lim i pravila privremena ulubljenja (nestaju kad skineš nosače) i da ne bi ostavljala otiske (guma je to...) na boji. Međutim, otkad sam ih jednom podesio, više nema sa njima nikakvih problema. Toliko su čvrsti i stabilni da imam utisak da bi mene mogli da nose gore, a to bi baš bio podvig... :Smiley: Nekoliko puta sam montirao krovnu koferčinu 2,15m dugačku zapremine 500l i punu k'o oko je bez problema vozio do Grčke i nazad, i to sam ga na pojedinim deonicama baš šibao (160km/h). U koferu su bile 4 veće putne torbe, dve stolice na rasklapanje, suncobran veličine pola dnevne sobe, par sunđerastih ležaljki i nekoliko manjih kesa sa sitnicama po ćoškovima (čisto da bi se do kraja iskoristio prostor). Ne manje od 80kg suma sumarum. Zapravo, ove godine mi se varijanta da suncobran, ležaljke i stolice sa plaže gurnem u kofer toliko svidela da ga sve vreme letovanja nisam ni skidao sa krova, vozao sam ga svuda sa sobom...
Logan je tovarno magare :hall: , jedina razlika je što tegli i ne buni se. Ponekad mi ga je žao, desi se da preteram... Znači, sedi i vozi, ne beri brigu! :lux:
P.S. Sigurno će Sport Bili da zabalavi kad ovo bude čitao... :Smiley:
:aplause: Ljudi samo treba da pogledaju tvoj avatar i naravno Veterinarov Logan pa da se slože sa tobom.
Pozdrav za SportBilija, moraces da nabavis ovakvo koferce za krov, dobijas jos 500l eeeeeeeeeejjjj. :baeh:
Hehehe, pa da li je ovo tema o Sport Billiju ili o krovnim nosacima? Na krovnim nosacima sam nosio jednom fotelju na rasklapanje, koja ima fioku. U tu fioku sam natrpao pola knjiga iz regala kad smo se selili. Shvatio sam da bi fotelja bila odlican krovni kofer i ta ideja mi se jako svidela, zato sto bih imao odmah i fotelju (koja se rasklapa u lezaj za dvoje). Ipak, nisam je svuda vozao sa sobom. Eh, kakva bi to festa bila..., sa foteljom jos...
I miljetic preko naslona fotelje eeeeej ! :hihi1:
:offtopic:
Ja i dalje tvrdim da Sport Billy ima crnu rupu u prtljazniku :Smiley:
:ces: Moguće.
:offtopic: Ako ste mislili da ste sve culi... Jednom je trebalo da idem sa prijateljima na put, spremili smo stvari nas petorica i napravili plan. Kad je trebalo da se potrpamo u Volvo S60 nisu nam mogle stati stvari. Stalno dve torbetine viska. Ja poceo da filozofiram kako imam nove nosace (ipak nije :offtopic:) i da mozemo najvecu torbu da povezzemo na moje krovne nosace i da idemo mojim autom (sto inace volim). Odemo po Logija (bio je 20 km dalje), vratimo se, namontiramo nosace, sve stvari stavim u prtljaznik, skinem nosace. Ni ja nisam mogao verovati. Nikad nisam uporedjivao prtljaznike po kubikazi, ali bio sam ponosan tada na logusha. Jos sam se qurchio na autoputu sa 130 (prvi put da sam ga tako vozio), iako mu je to bilo previse tada.
Stvarno crna rupa. :Smiley:
Hhehehe! :respect:
Planiram da montiram krovne nosace kad uzmem kola ali posto sam citao na forumu da se blago savija lim obratio sam paznju na okolinu i primetio na nekoliko vozila savijen lim jel to do pogresne montaze i na sta da se obrati paznja prilikom montaze?... :ces:
Negde smo vec pisali o tome. Necu da dajem savete, posto nemam original nosace...
Možete kupiti u metrou ili sl. jeftinije krovne nosače 4 x šape + 2 x šipke ili komplet od 1,5k do 3k din., pa ako ste malo sposobniji (majstor) lako se nabudže na montažne rupe.
Treba i kupiti odgovarajuće šrafove, naravno nerđajujće.
Ipak originalni nosači po uglu montiranja i izgledu lepo čuče i koštaju oko 5k din.
Možete kupiti i skuplje nosače, ako Vam se hoće.
U zavisnosti od montiranja i težine tereta (mislim max 80kg) originalni mogu da blago ulube lim krova, ali ga nikako neće oštetiti.
A ako ih koristite jedanput godišnje nije nužno da budu stalno montirani.
Prljavštinu u montažnim rupama isperete i/ili izduvate kompresorom.
Treba paziti da se ne poje.e unutrašnji navoj na montažnim rupama koji je osetljiv na tešku ruku.
A možete se obratiti Veterinaru, on ima odlično napravljene nosače od inox-a, nek vam oda tajnu...
Reklamiracu ih u PO.
Krovni nosac sam uzeo u Hit Autu za 4700din i nemaju onaj deo sto lezi na krovu tako da sam zadovoljan zbog toga da mi se ne krivi lim na krovu...
Montirao sam originalni krovni nosač sa namerom da mi stalno bude na autu. Međutim, zbog buke koju stvara pri većim brzinama od 100, ali i u graskoj vožnji kad je vetrovito dosta pišti, morao sam ga demontirati. Pitam se kolika će buka biti kad se doda i kofer?
@ dragonfly - mislim da ti tu nesto nisi lepo uklopio.
Drugar ima Logana i ima originalne nosace i lagano na autoputu sa 120km/h nema buke.
@ dovla - da maksimalna tezina tereta na krovu ne sme da predje 80kg.
Ma čuju se, ali ih kofer utiša! Aerodinamika je čudo... :woo-hoo:
u subotu sam kupio originalne nosace za sandera, u sekulicu, cena je 59eura. tamo su mi ih na licu mesta i namontirali. moram reci da je u ostalim prodavnicama opreme za automobile cena bila od 4.200-6.100- 6.500 dinara ali nisu originalni. inace na sandera se motiraju tako sto se srafe direktno u krov sa po dva vijka. nosivost je 75-80kg. i ranije sam imao koferce od 320 lit. za fijestu, ( pogodite zasto :40:), ali sam nosace poklonio decku koji je kupio auto od mene. kofer sam zadrzao i sad cu ga za par dana postaviti na auto, posto treba jel'da prevesti dvoje sanki, gomilu garderobe i sve ostalo do zlatibora i nazad. lakse mi da sve potrpam nego da se ubedjujem sa zenom da li je to bas neophodno. no da se vratim na temu. nosaci za sandera izgledaju bar dva broja bolje i lepse nego oni raniji sto sam imao na fordu koji su bili neki austrijski. ne cujem da zvizde, bar za sad, ali nisam ni vozio preko 80km/h. nazalost, ja sam od onih sto vole stare fotoaparate i razvijanje filma,pravljenje slika, pa nemam digitalca, ali kad pozajmim od kolege za neki vikend slikacu kako izgledaju, kao i ceo auto. moj savet, original, pa si miran.
Slazem se sa tobom Dzule, kupis originalne i montazu odradis u nekom od ovascenim servisa i nema problema, a ako i bude znas na koju adresu da se odratis ;)
Meni su u "Masteru" hteli da naplate montažu originalnih nosača nešto oko 700-800 din, a platio sam ih oko 5k i nešto din.
Kad sam liku iz "Mastera" rekao da je smešno to sa njihovom montažom/cenom i da ću ih sam montirati (zavrnuti 8 šrafova)
odgovorio mi je da će ih oni besplatno montirati.
Daj šta daš, ako daš... pa Nova godina je... :Smiley:
@ dovla: eto, probali......
a zamisli samo koliko ima starijih koji misle da je to cena montiranja istog....
app.........kao i mnoge druge stvari u zemljici srbiji...meni rekli kad sam dosao po nosac, da im dam saobracajnu da otvore radni nalog, a ja im lepo kazem, pa zar to nije besplatna usluga, kako ste me i obavestili pre nego sto sam dosao kod vas? da jeste, ali eto moramo da otvorimo i radni nalog...ko zna, mozda bi i mene sacekalo,eto to je 800 din,,,da nisam odmah odreagovao.
sto sam stariji, sve mi je teze da me neko pravi majmunom, za moje novce...tako da sam naucio da pokazem zube
p.s. nekad sam i pustao, sve u stilu ma ko ga j..., nema veze, samo da smo mi zdravi i zivi, to su samo novci.... al eto i zdravi i zivi, a jos i nismo majmuni sada....
:dobro:
Kad sam preuzeo kola kupio sam tada i krovne nosace. Nitko se nije ponudio za montazu gratis niti za pare. Sam sam ih montirao na parkingu Hit auta..
Nosače su mi isto namestili u ovlašćenom servisu (Sekulić). Nosači su original, ma šta to značilo (francuska firma AUTOMAXI INTERNATIONAL), tako da je problem buke kao što kaže LOGANOVAC stvar aerodinamike. Nadam se da će se barem to neprijatno zviždanje eliminisati kada se montira kofer.
Uglavnom, rešio sam da nosače stavljam samo po potrebi i pomirio sam se da neće biti isto sa njima i bez njih. O korisnosti kofera, kada se sa malom decom ide na odmor, ne treba ni polemisati.
@ dragonfly:
a o tome kako koferce smanjuje stres u raspravljanju sa zenom, da li bas treba poneti pola decije sobe i kuce uopste na more ili na zimovanje.......hehe...ovako, ona samo spremi sve, a ja utrpam u auto i koferce, pa sam miran...ranije sam se trudio da objasnim da je bezveze nositi tamo-amo sve te stvari, pa ih slagati nazad u orman .....a sad samo odradim tehnicki deo, i kao sto rekoh ja miran.......
ne znam kako ce biti na sanderu, ali na fordu je kofer svirao bas dobro kad vozis autoputem 120-130 km/h. jos kad te razvali neki bocni "vetric".....
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=129.msg4564#msg4564
Samo da dodam, na 120km/h i ne znaš da imaš ono čudo na krovu, čak ni na 160 ništa ne svira. Sami nosači 'oće za zvižde, sa koferom nue.
Krovni nosač još nemam ali ću vjerovatno nabaviti nekad ako nabasam povoljno. Ja mislim da je dobro njih demontirati poslije korištenja jer oni povećavaju potrošnju goriva. Meni je TAXI tabla trošila 2 - 5% goriva zavisi od više faktora.
Meni taxi tabla ne trosi NISTA!
Ako si zalijepio na vjetrobran naljepnicu TAXI sigurno neće trošiti ništa.
Nije mi jasna jedna stvar: kako na mizernu potrosnju od 5-6 litara primetite razliku od 2-5% (0,1-0,3 litre) i sa apsolutnom sigurnoscu je pripisete povecanom otporu vazduha od taksi table? :conf:
Za mene lako. Za 2 dana pređem 1000 km i potrošim 50 l benzina sa R4 GTL na relaciji Kreševo, Novi Sad, Subotica i nazad. Putovao sam svake sedmice jednom. Sledeće sedmice TAXI tablu ne skidam i potrošim oko 2l više.Ovo sve je više puta provjereno čak isa tablama koje imaju različit Cw.
Kakvi su bili meteoroloski uslovi tih dana? Temperatura vazduha, pritisak i vetar?
Ja sam za 5 godina na tim putevima prešao 500 000 km i sve je uzeto u obzir. Sve ti piše slike nemam...
Taksi tabla na krovu, krovni nosaci, krovni kofer, otvoreni prozori... Sve to utice na potrosnju. Spomenuo sam krovne nosace?
Sad videh onu Davidovu sliku opranog Logana i nosace na njemu, pa pitam; njegovi nosaci ocigledno nemaju gumene stopice koje vidjam na Dacijama po gradu, a ciji nosaci deluju kao originalni, jel to neki novi model koji je aktuelan i nikako mi se ne svidja ili jos mogu da se nadju oni sa stopicom?
Narode,
pre dva dana sam u hitu uzepo krovne nosace
inace,za iste sam dobio 15% popusta jer je vreme sajmu pa do kraja aprila moze da se dobije popust .kostali su 5080dinara
ZA SVAKU POHVALU(obzirom da obicno deru kozu s ledja :gun: )
citao sam neke komentare u vezi savijanja lima
elem ove koje sam uzeo uopste ne nalezu na krov ,niti blizu
elem, nosaci se postavljajisa strane usrafe se tako da dodirnih tacaka
celicni su jos ih nisam isprobao ali kad budem namontirao i nakacio boga oca javicu vam utiske,
naravno ako neko zna moze da me prosvetli sa boxovima tj gde bi se mogli naci povoljno
a posebno me zanima gde bih mogao da nadjem klasicni paktreger a da mogu da ga pricvrstim za ove nosace
Kupio u Metrou upravo, stopice i precke ukupno 4.800 dinara, slikam cim dodjem kuci, italijanske su i pise da su za Sandera, Logana, Modusa, Grand Modusa i Clia 3.
EDIT:
Proizvodjac Driver iz Italije, u zavisnosti od marke vozila na koju pasuju zovu se Luna ili Saturno i poprecne precke mogu biti od 110 i 120 cm, a za nasa vozila su predvidjene ove duze.
Komplet stopica je 3.179,50 dinara, a par precki od 120 cm je 1.876,78 dinara, sve u Metrou. Stopice su solidne, prilicno cvrste, dobro ofarbane i sa debelim slojem zastite na delu koji se naslanja za krov. Preckama je jezgro metalno, ali potpuno zaliveno plastikom, sa svih strana i nisu suplje. Dakle, 5 somica, ali prijatelju, osetno kvalitetnije od fabricke cevke 3x2. U pakovanju su komplet krstastih srafova i sajbnica i mali kljuc za matice, kao i uputstvo za montazu sa momentima zatezanja.
Slike u prilogu, osvetljenje lose.
Aj napiši kako je prošla montaža.
I neka sličica namontiranih.
Ja sam kupio aluminijumske nosače koji sem vezivnih tačaka ne dodiruju krov i lepo čuče - mislim da su francuski green valley. Montaža je bi bila laka da nisam dobio 3 iste i jednu različitu šapu, ali snašao sam se. Mana je što na već 50 km počinju da zvižde. Videću kako će biti kada stavim kofer.
Imam Stepway-a koji ide sa uzduznim nosacima. Pitao sam Zeljka iz Nisa da li poprecne precke za Logana MPC odgovaraju i za Stepwaya, ali nije znao. Da li je neko kupio te poprecne precke, gde i koliko kostaju?
Moj tast je kupio univrezalne na Bubanj potoku, 1500 din.
Ima li negde dobrih polovnih (a jeftinih) krovnih kofera ?
Imam ja dobar, ali nije jeftin... :njanja:
negde sam (na)cuo da negde iza surcina ima neki frajer koji povoljno prodajesva ta cudesa za krov
ajde da se raspitam pa bacam info
Citat: deki73 poslato 02.05.2011. - 20:50
Imam Stepway-a koji ide sa uzduznim nosacima. Pitao sam Zeljka iz Nisa da li poprecne precke za Logana MPC odgovaraju i za Stepwaya, ali nije znao. Da li je neko kupio te poprecne precke, gde i koliko kostaju?
U PG je oko 90eura , htio ga kupit ali me cijena razbi :ces:
Citat: torent poslato 21.03.2011. - 14:56
Aj napiši kako je prošla montaža.
I neka sličica namontiranih.
Konacno i na ovo pitanje da odgovorim... Slicice u prilogu.
Na svaki nacin, nosaci su odlicni i meni deluju kvalitetnije od fabrickih, iako im je nosivost (samo) 50 kg. Jedina mana im je sto traze maaaalu prepravku, tj. donju ivicu stopice treba srubiti nekih 2 mm kako bi se rupe pogodile bez nabijanja u gumeni oluk, nije moglo samo da se prisloni i usrafi jer su se rupe suvise promasivale, a ja nisam smeo da natiskujem kao sivonja stopicu u gumu, a mislim da ne bih ni uspeo jer je odstupanje preveliko. Probali smo i na jednom Loganu i ista je situacija.
Apsurd je sto sam ja ovakve nosace video na bar 10 razlicitih Logana, samo nikad nisam uspeo da skobim gazdu i da ga pitam koje pitanjce.
Dakle, malo stone brusilice i ukupno 15 minuta posla.
Nesto sto se tek po montazi nametnulo kao pitanje (a sto je, ruku na srce, moglo i ranije da se pretpostavi) jeste prednji nosac, cije su rupe pod uglom, tj. nagnute, te i sipka nije horizontalna, pa ce pri pritezanju U-profila koji je ravan odozdo mozda biti malo kalkulisanja.
Oni prvi originalni, sa gumenom stopicom koja se oslanja na krov su nivelisani, vidi se kako je prednji nosac drugaciji od zadnjeg, upravo zbog nagiba prednjih rupa.
U voznji, na oko 50 km/h pocinje zvizdukanje stopica i podignute gume sa strane, a na 100 km/h i preko preovladjuje jasno hujanje poprecnih sipki. Meni realno ne smeta, ali niposto nije neprimetno, naprotiv. Videcemo kako ce biti sa koferom.
Ja kupio prošle godine kod Francuza originalne i mogu da kažem da su super
(http://s4.postimage.org/quyn3wpw/krovi_nosac.jpg) (http://postimage.org/image/quyn3wpw/)
(http://s4.postimage.org/qvgu0q5g/Krovni_nosac.jpg) (http://postimage.org/image/qvgu0q5g/)
Za clanove iz Bosne i Hercegovine - mala obavijest. U Doboju u Bingi (trzni centar) neki lokalni uvoznik ima butigu sa krovnim nosacima svakakvih vrsta sa cijenama 100 do 150 KM za par.
Da li se mogu na obicnog Sandera montirati uzduzni nosaci sa Stepway-a, i da li se mogu nabaviti zasebno?
Ovo pitam ako bi se nekad mozda odlucio za ugradnju SUV k*ta,mislim da bi sa tim nosacima bio mnogo ljepsi.
Da li je mozda to neko probao?
Citat: LeNgenda poslato 19.03.2011. - 18:14
Kupio u Metrou upravo, stopice i precke ukupno 4.800 dinara
http://www.dacia-delovi.com/?230,krovni-nosac-celicni
Ovi nose max 80 kg, nisu puno skuplji a i mnogo lepše stoje.
Naravno ako su to ti sa slike !!!!
Isti su kao na slici. Ja kupio prosle godine.
Treba u skorije vreme da idem na Kop, pa tako treba da pazarim kvalitetne krovne nosače i kofer ujedno, pa me zanima da li ima neke razlike između brendiranih (poput recimo http://www.krovnikoferi.net/krovni-koferi-cam-sport.html) i univerzalnih?
Čuo sam priče da određeni prokišnjavaju i brzo propadaju, ali se većina slaže da su Cam i Thule najkvalitetniji.
P.S. Ako pitanje ne pripada ovde, moderišite, regulišite i ostalo.
to sto si cuo ne pije vodu...iz licnog iskustva, a imam kofer dobrih 5 ili 6 godina, i nosim ga na svako zimovanje - letovanje, maksimalno napunjenog, nema veze da li je thule ili cam. razlika je samo u izgledu, i u nacinu otvaranja, posto thule mogu da se otvaraju na par nacina, sto ti moze olaksati utovar. vazno je i pitanje najvece maksimalne brzine. moj kofer trpi brzine do 140km/h, a realno gledano, ne vozim tim brzinama. kada vozis decu, niko normalan nece voziti 140km/h. bar ja tako mislim.
elem, vratimo se koferu, imas slike u delu foruma gde se govori o koferu, doduse, to su slike sa fiestom, ali to je taj kofer - cam-ov. kofer sam kupio bas u rb-u, a posto si iz n.sada, mozes otici i na licu mesta videti.razlika izmedju tog kofera i thule je bila preko 220-230evra u korist cam-a. thule je preko 320, koliko se secam. nosace sam za sandera uzeo u sekulicu, bili su samo 10-tak evra skuplji nego ovi drugi, ne originalni, tako da se nisam puno razmisljao.
mislim da sam ih platio 51 evro. mozes mi se javiti na pp, ako zelis da vidis kako izgledaju nosaci, kofer mi ne stoji na autu, vec ga krajem juna montiram za letovanje, a posle odmah skinem, posto mi u svakodnevnoj eksploataciji ne treba. procitaj na forumu sam stavljao i link za madjarsku, tesco i cora....
Sipke i nosaci na popustu u Metrou!!! Komplet je sada 4300 din.
evo slika kako izgleda krovni kofer na sanderu, za informaciju kome treba
Ja sam vozio 10-tak dana sa thule krovnim koferom, i mogu vam reći da nisam primetio nikakve dodatne šumove i strujanja vazduha..
Potrošnja mi je bila sa ovim koferom do mora i nazad 4,8 l/100km sa čime sam zadovoljan...
Evo par slika...
Da li neko ima iskustva sa krovnim nosačima Alpin, navodno je iz Austrije?
Takodje,moze i komentar za Cam,ako neko poseduje?
Za prvi su cene povoljne,za drugi prihvatljive...
Ja imam original Camove.Kupio sam ih u NS prosle godine i cifra je bila 6.500 rsd za logana.Moja iskustva su skroz pozitivna,malo zvizde izmedju 60-80km/h ali ispod te brzine i preko te brzine se necuju... :dobro:
takodje, uzmi CAM, malo sviraju ali naviknes se, nisu nekvalitetni
pozdrav, ja sam na ford fiesti imao alpin nosace, koji su me sluzili hvala bogu super godinama. dao sam ih sa autom, i verujem i da sada sluze. na sanderu imam original nosace, koje sam platio, koliko se secam 51 eura...razlika izmedju cam, alpine i originalnih je bila manja od 10 eura u korist njih ( ako se dobro secam cam je bio 45, a alpin 41, ali nisam siguran...) proveri cisto informativno koliko kostaju original.....
bolje su uradjeni....pisao sam u nekoj od ranijih tema, imas sliku nosaca alpin sa fordom u temi krovni kofer za logana, a u temi krovni nosac imas sliku sandera sa original nosacima, pa vidi
Hvala,tako nesto sam i hteo da čujem posto i moja razmisljanja idu u tom pravcu-jer,platiti Thule šipke kao da su zlatne poluge da bih par puta godišnje prevezao skije,bicikle,neki duzi predmet... :fiju:
http://www.kupujemprodajem.com/Krovni-nosaci-za-karavane-Univerzalni-5062520-oglas.htm?filter_id=22245115
zna li možda neko da li ovi odgovaraju za Dustera ?
cena je i više nego povoljna...
Odgovara ko imaš uzdužne krovne nosače.
Ukoliko ne grešim, svaki Duster ih ima.
Imam,nego mi izgleda kao da necu moci ovo da provucem da ucvrstim..poslao sam poruku sa pitanjem da li odgovara ali nisam dobio odgovor...
Ja sam uzeo ovakve za MCV-a. Kvalitet izrade je onakav kakva je i cena. Ovaj sraf sto se vidi, za pricvrscivanje je malo nezgodan, jer moras da drzis kljucem sraf dok drugim kljucem zavrces maticu. I ne lezi lepo na uzduznim nosacima, mada ni ne spada.
Sutra cu da slikam na sta to lici na kolima, pa cu okaciti slike.
e super..taman da vidim da li je ok. Ja imam onaj mali cam-ov kofer,mislim da je od 320l
Ovako se kači kod mene. Nisam siguran da li Duster ima iste uzdužne nosače kao MCV.
(http://s16.postimg.org/wm6k7700h/IMG_5747.jpg) (http://postimg.org/image/wm6k7700h/) (http://s4.postimg.org/at4zghy3d/IMG_5748.jpg) (http://postimg.org/image/at4zghy3d/) (http://s15.postimg.org/tb7mtjvvr/IMG_5749.jpg) (http://postimg.org/image/tb7mtjvvr/)
Kao što se vidi, ne stoji idealno, odnosno ne obuhvata idealno uzdužne nosače. Treba voditi računa i o dužini - moji poprečni nosači su 120cm, a bilo ih je i od 100cm i 140cm.
Sistem šrafljenja sam malo promenio - sa gornje strane je zavarena postojeća pravougaona podloška da bih fiksirao šraf, čime sam olakšao montažu.
(http://s1.postimg.org/bkc4wx4m3/IMG_5739.jpg) (http://postimg.org/image/bkc4wx4m3/)
hvala...mislim da ću uzeti jer će završiti posao za par putovanja godišnje...neku bolju varijantu koju sam našao cene 6400,a bolje za razliku sašiti presvlake ili uzeti naslon za ruku :to:
Ako imate stari krovni nosac Fadip od 101, lada ili nesto slicno, mozete da prilagodite drzace za nasim vozilima moje su u izradnji, juce je bila proba, solidno je prosla ali je potrebno da se jos malo prilagode (fino stelovanje). Potrebno je parce inoxa 50cm na 12 cm debeline 3mm. Ovo su slike adaptera od inoxa za detaljnije mere u narednim postovima i sto i slike kad se kompletira sve
Pitanjce. Ako sam dobro razumeo, Zeljkovi nosaci su originalni i imaju gumenu stopicu ?
Ako neko ima foto... da se lakse odlucim :-)1
Evo slika nosaca kakve prodaje Zeljko, mada bih se ja odlucio za varijantu bez stopica; lakse se steluju, ne ostavljaju trag na krovu (nije strasno ali mene licno nervira), a verujem i da su tisi pri vecim brzinama.
(http://s24.postimg.org/irr09tpb5/Dr_a.jpg) (http://postimg.org/image/irr09tpb5/) (http://s24.postimg.org/gbts9pwm9/Fotografija0280.jpg) (http://postimg.org/image/gbts9pwm9/)
(http://s24.postimg.org/6fspa2qu9/Fotografija0281.jpg) (http://postimg.org/image/6fspa2qu9/) (http://s24.postimg.org/3mzhq1qht/IMG_0443.jpg) (http://postimg.org/image/3mzhq1qht/)
(http://s24.postimg.org/xg6hynf4x/Stope.jpg) (http://postimg.org/image/xg6hynf4x/)
Hvala Aleks!
Deluju pasent
Zna li neko neke sa ključem za Mcv. Apsurd je sto takvi nosači ispadaju skuplji nego oni koji nemaju fabričke uzdužne... :c:
ima neki lik na polovnim automobilima,meni je poslao ponudu i aluminijumski sa ključem su bili 6400
EDIT:
nosaci kojr hobbista ima na mcv-u ne odgovaraju za dustera..ne moze da se ucvrste..izgleda da je deblji nosac :(
Auf :( nije mi delovalo da su toliko deblji :ne:
Uzeo polovan sa klJučem 2500 din. mogao bi.i na Dustera jer se steluje hvatac za uzduzne fabricke nosace. Skratio ih na 100 cm dužine da ne vire van vozila i nas su lepo legli....slikacu kad stignem. bolji su 3x od onih sto.se prodaju za 5000 i 10x od onih iz Metroa.
uzeo juce na buvljaku sa kljucem za 4500...hvataju nosac sa strane,i ok drze.zatezu se okretanjem dela gde je bravica sa kljucem tako da ne treba nikakav alat za montazu/demontazu...trebali su mi hitno za jutros pa nisam mogao da jurcam da trazim bolje..
slike malo kasnije idem na namestanje presvlaka
(http://www.dodaj.rs/t/17/Bi/41DLtU9p/20130422162112resized.jpg) (http://www.dodaj.rs/?17/Bi/41DLtU9p/20130422162112resized.jpg)
(http://www.dodaj.rs/t/3e/qK/2h5RBu1n/20130422162107resized.jpg) (http://www.dodaj.rs/?3e/qK/2h5RBu1n/20130422162107resized.jpg)
Kupio sam original poprečni krovni nosač za Sandera Stepwaya, ali sam izgubio list za montažu. Ako je još neko kupio isti, može li slika te strane? Jedan ima zelenu oznaku, a jedan plavu. Ne znam koji ide napred i tačno mesto postavljanja. Unapred hvala, ali mi treba hitan odgovor, jer treba sutra oko 17 h da ga montiram.
Ne mozes da pogresis koji ide napred a koji pozadi. Nosaci se neznatno razlikuju po duzini - recimo za jedno 1-2 cm, i imaju na sebi oznaku vozila sa strelicom gde se montiraju: napred ili pozadi. Ta oznaka je sa gornje strane drzaca ispod sipke. Na znam da li sam jasno objasnio ali zagledaj malo bolje i videces.
A sto se tice pozicije montiranja, treba da budu montirani na 'hromiranom' delu malo odvojeni od crne plastike (par cm).
Re: svrle
Hvala puno. Namestio sam baš kako si napisao i sve je prošlo kako treba. Aj pa tako
Pomoc gde da kupi krovne nosace za Sandero 2008.godiste,moze i polovni,samo da nisu u ovlascenom servisu jer su tamo 50-60 eura.
Probaj u Metro-u, u Nisu ti je najblizi ako se ne varam. Mada, ja sam kupio kod Zeljka onaj model sa stopama ali sam ipak trebao da dodam jos 10-15 eur za one iz servisa (model bez stopica). Vidjao sam na Loganima i te iz Metroa, iskreno, ne bih se usudio da na njima montiram krcat krovni kofer. :ne:
Znaci, samo originalni - bilo da su novi ili polovni. Moje misljenje...
:hm: http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=6851.15
Za Sandera origin u Savi na akciji oko 9500 d....ha ha. Ja jurim neki samo da se kaci na vijke za koje imaju rupe na boku krova, mnogo su mi cvrsci od onih sto stezu sa stopicama
Svi se pričvršćuju vijcima za rupe ispod krovnih kedera, nema druge (bar ako o Loganu pričamo). Stopice ionako ne bi trebalo da prenose neku značajnu silu na krovni lim koji je tanak i ne može puno da nosi, više su kao obezbeđenje ugla između poprečne šipke i profilisanih limova (krajeva nosača) koji se šrafe tam' di gor'... U tom smislu sam na svojim nosačima malo podešavao ugao podloškama baš da se ne bi stopice previše oslanjale na krovni lim.
Druga je priča za vozila sa uzdužnim nosačima.
Citat: Aleks poslato 08.04.2014. - 11:36
Probaj u Metro-u,.... Vidjao sam na Loganima i te iz Metroa, iskreno, ne bih se usudio da na njima montiram krcat krovni kofer. :ne:
Znaci, samo originalni - bilo da su novi ili polovni. Moje misljenje...
Te iz metroa sa CAM-ovim koferom `cepam` tri godine za redom na letovanjima. Kamper sam i u koferu mi ne stoje prostiraci , peskirici i slamnati sesiri. Bude tu tereta od satora, resoa peraja, posudja, stola, ... i sam bog zna cega sve ne. Sasvim su O.K. Samo se ti pridrzavaj saveta za brzinu, zatvori ga dobro, podesi uglove i ... ne brini. Kad jednom dobo podesis nosace sa poprecnim sipkama ... tako i skidas zajedno u paru i nemas problema. Podrazumeva se da fino rasporedis teret u koferu a i da neces nositi kaljavu ili termo-akumulacionu pec. :hihi1:
p.s Moj brat je odustao od THULE-a i uzeo isto u metrou. U kombinaciji sa CAM-ovim koferom pet sezona voza to za grcku Opel insignijom bez problema sa dosta vecim prosecnim brzinama od mene tako da.... ti odluci.
p.p.s. Mislim da sam to vec pisao ali ajde ... kada su sami nosaci na autu `zvizde` posle 70 - 75 km/h ali kad stavim kofer (CAM 320 l ) ni na 120 km/h se ne cuje nista .
Poz !
Hvala svima na trudu ipak sam ih napravio sam stavicu sliku
Gvozdena ploca na otpadu.... 50 rsd
Cevi debelozidne 20x40x110.... 340 rsd
Sprej crni mat.... 320 rsd - ostalo mi jos i kofer da ispricam
Srafovi.... 32.5 rsd
Elektrode sam imao
Za 742.5 rsd krovni nosaci u fulu,moze auto da se zakaci za njih i podigne,sto ne vereujem da moze sa onim zapunktovanim od 60e,80e,170e koji su kako kazu gospoda prodavci gde god da sam pozvao ''specijalni i originalni samo za taj tip automobila :fiju:''
Hehehe.... :dobro:
:foto:
+1 na komentar kolege Loganovca
Citat: perke21 poslato 08.04.2014. - 18:30
:hm: http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=6851.15
ako imate neko pitanje, tu sam :)
Imam pitanje - kamo slike tog pravljenog nosača?
Loganovac, mislio sam na pitanje u vezi citata koji sam gore naveo :) Ja prodajem originalni
evo fotografija za taj koji prodajem, vise u temi koju je perke21 naveo:
http://screencast.com/t/Eev1GKAfjFjq
http://screencast.com/t/FtWnBBuh3
http://screencast.com/t/9SYXYAoDXXjD
http://screencast.com/t/7WWRPrNra
http://screencast.com/t/pAQg6etPFEh
(http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/59/5yfb.jpg) (https://imageshack.com/i/1n5yfbj)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/827/i9fg.jpg) (https://imageshack.com/i/mzi9fgj)
morao sam malo da ih prestelujem cekicem pa su zato malo okrzani nista strasno spreja imam jos malo pa cu ih ospricati.
I zaboravio sam u specifikaciju da dodam dva piva Zajecarska znaci jos plus 100rsd odozgo,ali to se ne racuna svakako bi ih popili i da smo dzabe sedeli. :lazy:
:aplause: :respect: :lux:
Svaka čast na ideji i trudu! :to:
Jedino mi se čini da su cevi mogle malo više da se izdignu iznad krova, ako ih opteretiš sa dozvoljenih 80kg možda dođe do kontakta...
Veruj mi nema sanse da se ista savije sve je cisto gvozdje,zadnji jeste malo nizi,ali bukvalno mozemo zajedno da stanemo na njega moze samo sraf da pukne, ploce su 5mm debljine ,a cevi su debelozidne i nemaju tu duzinu za ugibanje.
Juce sam ga od Vranjske banje nagazio 120 nema ni da susne.
A gde si zavrtao srafove u lim ili si imao matice na predvidjenim mestima....kod mene npr nema matica samo lim sa kruznim piksnama gde treba da bude matica jer je za Dustera predvidjen uzduzni nosac mada su nekimontirali i poprecne na baznu varijantu...
Inace za trud.... :hall: mada estetika nije nas nesto.... :bonk:
vec su bile uglavljene matice,meni barem izgledaju odlicno,jednostavne bez ikakvih dodatnih srafova zatezaca rupa skroz izjedna,kod ofih kupljenih ove precke vire onda ima neki veliki srafovi za zatezanje ovo bukvalno kada se pogleda uzivo izgleda kao da su sliveni sa karoserijom
Poprecne sipke su relativno blizu krova.... sto moze da bude i prednost po pitanju buke. :dobro: Ako budes montirao kofer povedi racuna da prilikom postavljanja drzaca i srafova ne ostetis lak na krovu. Postavi neku krpu ispod.
Obavezo cu ,hvala na savetu :jea:
Pozdrav! Zanima me da li na solenzu moze da se stavi krovni nosac.
Video sam jednu sliku solenze sa krovnim nosacem.
Da li postoji neki poseban nosac ili moze i neki univerzalni?
naravno da moze samo slikaj kako se srafi
Nema klasican kanal za kacenje nosaca?
Prvo sam kupio neke aluminijumske nosače, koji nisu originalni, pa su nesnosno zviždali...
Onda sam, posle 3 meseca, kupio nove, originalne u Hit autu u Beogradu. Otprilike 2009. godine... nisam ih nikada skidao.. ni zuimi ni leti;
na njih sam montirao 3 nosača za bicikle... na jesen 2013. godine sam primetio da je zaštitna guma popucala, a poprečne cevi zarđale ispod gume... čak su i nosači poprečnih cevi zarđali, tako da mislim da ih nisu nosači bicikla oštetil,i već jednostavno da su bili nekvalitetni...
Sada planiram da skinem zarđale poprečne cevi i da ih bacim, a nosače da prefarbam i na njih montiram potpuno nove aluminijumske poprečne cevi...
Juče mi je zatrebalo da montiram krovne nosače. Nisam ih postavljao 3-4 godine, pa se priča zakomplikovala. Kao prvo, izgubio sam vijke, a znam da su stajali u jednoj torbici vezanoj za same nosače. U selidbama i sređivanjima valjda se otkinulo i zbogom. OK, skoknem u grad i nabavim prokronske M6x16 vijke sa imbus glavom i odem da posatvim nosače - kad tamo, a ono međutim! U rupama blato i korozija, naročito kod vozačevih vrata! Naprskam WD40 sprejem i krenem lagano da čistim i razrađujem navoje. Nije bio problem jer su rupe duboke, nisam tačno merio ali su oko 30mm, pa računam da će mulj da se staloži u dnu rupe a da će deo da se ispere većom količinom spreja koga sam nemilosrdno špricao. Razradim jedan po jedan navoj, ali kad sam na kraju došao do vozačevih vrata (namerno sam pustio da se duže "iskiseli") - šipak! Neće vijak da mrdne više od par krugova, ne pomaže cimanje imnbus ključem levo-desno, ne pomaže naizmenično odvijanje/zavijanje, niti nove količine WD spreja, ništa! Vidim da je počeo da se kvari navoj na vijku pa uzmem novi - ista stvar. Iznerviram se, napunim rupe tovatnom mašću, uzmem ureznice M6 i aku bušilicu (kao informacija za eventualne sledbenike, nema šanse da se ureznica okreće običnim vendjzom, ne može od profila lima i kedera) i pročistim navoje. Tek posle toga sam uspeo da postavim nosače, posao od pet minuta pretvorio se u noćnu moru od bar dva sata...
Naravoučenije: preventivno održavanje je majka, zapustio sam auto a živeo sam u ubeđenju da mogu u svakom trenutku da za 5 minuta nabacim nosače na kola. Ne ponavljajte moju grešku!
:to:
Ja sam vijke držao u rupama i jednom mesečno sam ih okretao za pola kruga. Bili su namazani mašću.
Ma alat je ^majka^ kad ti zatreba, i meni je logicno da drzis vijke u rupama.
Vodeći se Urkepz-ovim slikama, sa drugarom smo skrojili našu verziju unikatnog krovnog nosača.
Isproban, radi kao zmaj, i nekako mi je žao da je skidam, pošto mi se čini da je čak poboljšao ukupan izgled automobila. urkepz veeeliki :respect
ovi pravljeni krovni nosači mogu da nose i preko 100 kg :too:
inače svaka čast na izradi , dobro izgledaju :dobro:
nosaci mogu, al krov Dacije ne moze :friends: :Smiley:
to ti misliš :D
ja sam na pežou 206 sw napravio krovne nosače . Na njih sam tovario 10 knauf ploča , doduše nisam daleko vozio , ali je išlo bez problema, tako da bi išlo i ovdje :to:
Hvala ropee!
Što se nosivisti tiče ne bih da nagađam kolko bi mogao, kod mene će uglavnom nositi kontrabas :harmonika: :band:
Svaka cast! :respect: Dobro izgledaju, dodje mi da ih napravim i ja, iako nisam imao potrebe za njima do sad.
Ja sam odusevljen! Bolje izgledaju nego ovi moji i mnogo jeftinije. Samo.... ne svidjaju mi se ovi srafovi sa glavom za srafciger. Ja bih pre stavio sa OK glavom u kvalitetu 8.8. :wave:
Ako OK glava u kvalitetu 8.8 znači šraf sa šestougaonom glavom onda sam ih i ja imao u opciji ali ipak sam se odlučio za ovu varijantu jer gumica bolje naleže na ove šrafove :dobro:
Drugari potrebna mi je mala pomoć,
uzeo bih na zajam (rentu) krovne nosače za logana od 14-30.8. og.
pa ako neko ima dobru volju neka pošalje PP.
Hvala unapred! :D
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Da li se obratio Aleksibgd koji je nudio telefon Gorana sa Banovog Brda a koji pak iznajmljuje to što ti treba?
Jesam! ;-)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
E a jel ima neko nosač za bicikl, onaj što se kači n a gepek?
8)
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
sto bi rekli zamenski
Molim članove Foruma koji su krovne nosače ugradili na Sandero 2 i Logan 2 od 2013.godine da me obaveste gde su ih i po kojoj ceni kupili.
origin imas i u ovl. servisima.. ja sam pitao i reno savi bili su oko 10000 d. ali koliko sam ukapirao isti je sistem kacenja kao na sanderu 1. tako da mozes uzeti i zamenske koje odmah probas da li pasuju
Drustvo,
Resio sam da sam napravim krovne nosace, jer mi sa cenama od 7.000 i 8.000 za CAM, i 22.000 za THULE :ha: prodavci prosto vredjaju inteligenciju.
Plocice (drzace) poprecnih sipki sam napravio od celicnog lima debljine 4mm. Za sipke sam pripremio kutije 20x40x1200 debljine zida 2mm. Postavio sam ih na auto, cisto da vidim kako ce da cucnu i mogu vam reci da ce biti eeeeextra. Za pricvrscivanje planiram prohromske vijke M6x20, tvrdoce barem 8.8 ili vise, sa upustenom glavom i prihvatom za imbus kljuc. Planiram da plocice na mestu rupa za vijke zabusim (sto bi majstori rekli frezenkujem) burgijom fi12 kako bih obezbedio da tezina tereta bude na konusu vijka a ne na telu. Cim ih izvarim i ofarbam, postavicu slike da vidite kako izgledaju.
Evo i crteza u razmeri 1:1 na formatu papira A4 (210x297mm). Precrtao sam direktno sa plocica koje sam napravio, i iskotirao (mozda i previse). U svakom slucaju, ukoliko jos neko od vas zeli sam da napravi nosace, evo vec gotovog crteza - treba ga odstampati na A4 papiru i prosto precrtati na lim.
Samo jos da dodam, sipke sam platio 356RSD, plasticne cepove za krajeve 60RSD, lim sam vec imao. Sve u svemu, kad dokupim jos vijke, elektrodu i farbu, ne verujem da ce preci hiljadarku :)
:aplause: :respect:
:c: :ziveli:
:respect: Cekamo nastavak... :too:
:to:
:aplause: :respect:
Priprema pre varenja. Zabusene (zafrezenkovane) rupe burgijom fi12. Kupljeni prohrom vijci M6x20 sa upustenom glavom.
Namontirane plocice i samo stavljene sipke, cisto da vidim kako ce da "cucne".
Vareno CO2 aparatom. Namontirao sam plocice i postavio sipke i dooobro zastitio auro mokrim satorskim krilima i krpama, jer su morale da se "pecnu" na licu mesta. Onda su skinute i varenje je dovrseno dalje od auta.
I na kraju, farbanje osnovnom bojom i efekt lakom.
Sam' da se lepo osuse dan-dva, pa cu da ih slikam kako cuce :hihi1: Sve u svemu, ja sam prezadovoljan rezultatom.
Vecno. Samo zatvori kutije da ne ulazi voda (ovo sam verovatno dzaba dodao) :to:
To pod obavezno, plasticni chepovi su vec spremni i bice zaliveni silikonom. Razmisljao sam da izmedju sipke i plocice dodam ukrucenje. Medjutim, sada kada su zavarene, uzevsi u obzir cinjenjicu da su nosece plocice debljine 4mm, nema potrebe za zamlacivanjem, jaki su "ki zemlja" :cool:
:respect: :respect:
Majstorski odradjeno.. :aplause: :respect:
@blagojevic, jos jednom :respect:
Veceras sam ovu skicu nosaca poslao drugu koji se bavi metalnom galanterijom da mi kaze za koliko para bi mi to napravio, al bez farbanja nosaca.
Trajce (i ostalo drustvo), nema potrebe da mi se zahvaljujete. Tu smo da jedni drugima pomognemo kad god i kako god mozemo.
Sto se skice tice, nisam zadovoljan kako sam je iskotirao, jer je sva pod "coskovima". Poceo sam od traka lima sirine 105mm, i dosao do onoga sto sam nacrtao. Mere svih stranica sam namerno naveo, da bi nakon stampe skice mogla da se izvrsi provera da li je zaista u originalnoj razmeri (1:1).
Sto se farbanja tice, mislio sam da ih plastificiram. Medjutim, resio sam da ih ne picanim toliko i ne bacam pare bez veze. Odlucio sam se za efekt lak jer mi se na nekim spoljnim gelenderima pokazao kao vrlo postojan. Usput imal lepu teksturu (saru) kada se osusi. Planiram da na ove nosace po potrebi nakacim galeriju (gepek) koji mi je ostao od Renoa 4. Pa posto je on vec ofarban sivim efekt lakom, boja se nekako sama nametnula za nosace. :)
Policija je u poslijednje vrijeme počela tražiti ATEST (pare) za krovne nosače iz vlastite radionice.
I ja imam napravljene i stoje u radnji ako kada zatrebaju.
Blagojević, sve što sam napraviš to ima dušu...
Svaka čast :dobro:
Pozdrav, Evo posle godinu dana planiranja skupio sam materijal, bas onako kako je Blagojevic uradio i po istim skicama, napravio sablone od kartona, preneo na lim i iskrojio. Ostaje varenje i farbanje. A sve to jer hocu da kad podjem na odmor, ponesem i bicikl :lux:
Evo i slika kako to trenutno izgleda
:aplause:
:aplause:
:aplause: :respect:
:jea:
:respect:
Trajce, tek sada vidjeh - svaka ti čast :aplause:
Hvala :ziveli: Evo jos..., nosaci gotovi, izgledaju dobro, osim sto sam ih ofarbao ko levom nogom :bonk: moze da se desi da ih ozuljam opet i odnesem kod druga farbara. Videcete sve na slikama, a prva slika je pre farbanja.
:to:, važno je da služe dobro.
Pozdrav Dachisti!
Kupio sam danas preko sajta www.dacia-delovi.com krovne nosace za koje se ispostavilo da nisu kao sa slike na sajtu. Sem sto su i malo falicni (jedan nosac nema plasticni deo na vrhu koji je cisto estetski) prilicno su drugaciji od onog sto sam zamisljao. Da li neko ima iskustva sa ovim modelom? Brinu me ovi vijci koji su izlozeni spoljasnjosti auta i koje ce svako moci da cacka.
Kontaktirao sam dobavljaca i vratice mi novac ukoliko nisam zadovoljan. Napomenuli su mi da ovaj model prodaju dugo godina i da do sada nisu imali kritike. Sto je i ocekivani odgovor. Moci cu da ih probam tek za dva dana kada Logan bude bio kod mene.
Meni je taxi firma ukradena dok sam kupio hljeb u Ilijašu u pola bijela dana. Ovako je bila pričvršćena. Ti kako hoćeš :ne:
Neće svako da čačka nego će prvi "pametan" da odnese...imao sam nosače koji su se montirali ovako na bivšem autu, ali naravno skidao sam ih svaki put. Mogu poslužiti kada se koriste sporadično, da mi trebaju svakog dana stalna montaža i demontaža bi bila smor.
U svakom slucaju matica u krovu ce proklizati bilo zbog svakodnevne montaze/demontaze, bilo ako se dugo ostavi zasrafljeno pa zapekne.
Vratio sam nosace koje sam dobio sa www.daci-delovi.com nazad i u subotu ujutru skoknuh do Hit auta na starom sajmistu da kupim originalne. 8650 rsd sa uracunatih 10% popusta jer je bila neka akcija. Zaista izgledaju za klasu bolje od ovih koje sam narucio preko neta. Al' ne lezi vraze...Montiramo ja i cale i taman da instaliramo drugi nosac jedan od ovih cilindara (kao na slici) pocne da se okrece zajedno sa srafom kad stignemo do polovine. I u'vati nas mrak i skidaj sve. Pretpostavka je da (posto se isti par rupa nalazi na zadnjem sedistu iza suvozaca) moramo da skinemo rucicu rukohvata iznad vrata i da dopremo do tog cilindra, zar ne?
Više o problemu na http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=4664.0 :ziveli:
Informativno, neke preporuke gde uzeti orig. nosac /na vijke/ za sandera 2, ovog leta necemo moci sve sabiti u kola...?? Nemam uslova /garaza../ da bih se sam zanimao i pravio ali volje imam. U obzir dolazi i domaca radinost.
Kupi neke koji su atestirani da nebi nekom policajcu platio ručak.
"Gumatic",Novi Sad
Citat: Zoran poslato 13.01.2018. - 16:56
Kupi neke koji su atestirani da nebi nekom policajcu platio ručak.
I taj atest da nosim sa sobom ??? :huh:
a za policiju biti ce nesto drugo..
Gledao Gumatic nemaju na vijak, samo univerzalne
Ne nosiš, nego treba pisati na njima da su po nekakvom standardu. ..
Pozdrav ljudi,
Uzeo sam danas da montiram prvi put nosace na Logana 2005 god. ali...
Svaka druga rupa za sraf je problematicna. tj. kod vozacevih i suvozacavih vrata rupe koje su blize soferci su dobre, a u one (ka pozadi) sraf udje do pola, rekoh sta je, kad ono zardjalo unutra...
Takodje kod zadnjih vrata, rupe ka zadnjem staklu su zardjale.
Sad ne znam sta da radim, dal da probam da prskam WD-om ili da trazim krace srafove ili ima neka treca opcija??
P.S. nosace sam kupio nove, nisam ih sam pravio
Prvo WD a posle ureznicom polako pročisti navoje. Proveri i rupe da se u njima nije nagomilala prljavština koja ne dozvoljava da se šraf zavije do kraja.
Budi strpljiv, verovatno ćeš trebati više puta da tretiraš wd-om. Ako je u pitanju jaka korozija možda je bolje koristiti antirost.
WD danas a odvrćeš sutra
Hvala, naspricao danas, vedecu sutra od komsije da pozajmim ureznicu, ili ako udje sraf odmah onda odlicno.
u novom sadu u temerinskoj diijagonalno od gumatica ka najlonu sa desne strane postoje dve radnje sa ovakvim proizvodnim programom, ja sam tamo kupio kofer i nosace za forda, mozda da odes da vidis...http://rbautons.com/shop/ i jos jedna radnja odmah pored....
sad pogledah, evo linka
http://rbautons.com/shop/index.php?route=product/product&product_id=2442
http://rbautons.com/shop/index.php?route=product/product&product_id=2441
http://rbautons.com/shop/index.php?route=product/product&product_id=550
Hvala.
Da ne kopam, da li su nosaci za Logana i Sandero 1 isti? I pri montazi se skida u potpunosti ona ukrasna guma koja je sada na krovu, nema useka i slicno?
Ništa se ne skida, samo se stope podvuku i zašrafe.
Da li je moguce izvristi konverziju Sandero Stepway ili Sandero 2 sanki na keca? Estetski su mi mnogo lepsi, a i izbor nosaca kasnije je daleko bolji.
Na Lodgiju su bili montirani Thule poprečni nosači, postavljeni na Lodgijeve fabričke uzduzne nosače. Želeo sam da to uradim i na Joggeru, da ne doplacujem modularne (modularni nisu u osnovnom paketu) kad već imam ove. Sekiracija je sto je raspon između uzduznih nosača kod Lodgija bio jednak minimalnom rasponu Thuleovih šapa. Raspon između Joggerovih uzduznih nosača je oko 5 cm manji nego što je kod Lodgija.
Thule nosači mogu da se skrate. Skinuo sam čelo nosača, deo gde je brava, da proverim. Postoji mali šlic u koji ta brava upadne, koji mora da se napravi nakon skracivanja, ali sve je moguće da se uradi, cisto ako neko bude u situaciji u kojoj sam se našao ja.
Nemam fotografije. Par puta godišnje mi bude zao sto ne nosim sa sobom telefon, a ovo je takva situacija.
E, sad, komentar za svaki slučaj. Jogger ima krovne nosače, uzduzne. Na mestima gde su spojeni sa krovom postoje rupe, doživljavam ih kao mesta za vezivanje. Prednje takvo mesto ne služi tome! To mesto ne služi ničemu, jer samo izgleda kao da je nosač u pitanju, a zapravo je slabasna plastika, bez ikakvih ojačanja. Znaci, za prednju rupu ne fiksirajte nista, ona je tu samo za ukras i taj deo nije nosač u pravom smislu te reči.
Ta prednja plastika ( sa rupom ) je tu verovatno samo zbog aerodinamike i zato za nju ne može ( ne sme) ništa da se "hvata" (ili vezuje).
Za to joj ne treba rupa. Napravljeno je tako da izgleda dobro, ali bi moglo da prevari nekoga ko ne kvrcne po plastici i vidi da je samo izgled u pitanju, ali ne i funkcija. I sam sam mislio da cu prednji poprečni nosac da stavim tu.
Sličan "zajeb" je imao 308 SW. Veoma dugačak plastični "početak" i plastični "završetak" uzdužnih krovnih šina su bili samo obična maska. Samo za aerodinamiku. Po sistemu, "gledaj me, ne diraj me".
I onda ispadne da ti na uzdužnim krovnim šinama realno i nemaš nekog velikog manevarskog prostora, u smislu da imaš mogućnost da npr. poprečne šine postaviš sa nekim značajno večim rasponom,
A još gluplje rešenje je kada na uzdužnim krovnim šinama imaš "fix point" i tada se upitaš a čemu
će mu uopšte krovne šine.
Ako neko ima problem sa sustanjem vetra na nosacima postoji jednostavna caka da se obmota kanap ili neka traka u spiralu oko poprecih nosaca.
Provereno buka koju stvaraju se smanjuje drasticno na brzinama preko 100km/h tj nema vise karakteristicnog zvuga zvizdanja. Evo i slika i youtube video sta treba uraditi.
https://www.youtube.com/watch?v=caGCLkke3kI
Na tom gornjem videu se vidi da je "T kanal" poprečnog nosača pokriven gumom koja je glatka sa gornje strane. Zato ima neprijatnu buku. Ta vrsta gumene pokrivke je odavno napuštena za nosače za putnički program. I zato postoje i takve rebraste gume. One neutrališu vrtloženja vazduha koja dovode do navedene buke.
A da udjete u bilo koju specijalizovanu radnju koja prodaje Thule program i upitate da kupite tu gumu, ponuduće vam samo tu rebrastu. Naravno, kada čujete njenu cenu, malo se zagrcnete a ako upitate da li postoji nešto jefitnije, reći će vam da ima I ta glatka ( košta barem pet puta manje), ali da je nikako ne preporučuju ( i objasniće I zašto ).
Ko ne veruje, neka proba i shvatiće I sam koja je prednost rebraste gume koja pokriva "T kanal".
Ja nisam verovao. Uz kola sam, naime, dobio i Thule nosače, sa tom rebrastom gumom. I onda sam hteo da nešto isprobavam, a to je podrazumevalo I da tu rebrastu gumu saseckam na male parčiće (pri čemu nije bilo sigurno koja varijanta dužina će kasnije zaista da mi odgovara) . I za potrebe testiranja tih dužina parčića sam uzeo tu glatku gumu, I to mi je zbog lenjosti ostalo na kolima, ali je to istovremeno rezultiralo neverovatnom bukom u vožnji. Nisam imao pojma šta je ( da li mi je otišao ležaj točka ili šta ). Tolikom bukom da sam "na pola puta" shvatio šta je I skidao komplet nosače I bacio ih u gepek. A prva stvar koju sam uradio kada sam došao kući je bila da sam bacio tu glatku gumu i vratio onu rebrastu.
Ovaj gornji video možda zaista rešava nešto.U moje vreme to se zvalo "pomoću štapa i kanapa".Štap i kanap,neprolazne vrednosti.
Da, ali, kada je obmotao kanap oko poprečnih krovnih šina sa T žlebom (a koji žleb je več pokriven glatkom gumom), time je "autor" onemogućio da se na te nosače montira bilo koja nadogradnja ( npr. pored krovne kutije nosač za bicikl ili sl. ) koja se pričvršćuje korišćenjem T adaptera ( jer je pristup T žlebu ostao blokiran glatkom gumom koja je uvezana onim kanapom ). Tako da je ovo rešenje "od štapa i kanapa" daleko od baš potpuno praktičnog. Da može da uradi posao u nekim slučajevima - može, ali posledično i uz ograničenu mogućnost koriščenja poprečnih šina.
Savet koji sam nasao i isprobao vezano za obmotavanje nosaca me je spasio neprijatne buke i omogucio brzine od 130 km/h na autoputu sa sve koferom bez iritirajuce buke, tako da mozda nije najelegantnije ali ko je stavljao stvari na krov zna da obicna traka za vezivanje ako se zategne pod pogresnim uglom moze da napravi kloparanje i zvidanje da vam presedne voznja.
Nemam krovni kofer ali zatezne trake koristim za vezanje tereta na prikolici. Ja ih uvrnem , da ne budu plosnate nego okrugle, prije stezanja i onda ne tandrču
Потребни су ми кровни носачи за Сандеро прве генерације. Нашао сам ове, оригиналне, али продавац каже да не одговарају за Сандера. Пре око годину дана сам звао овлашћене сервисе и носачи су били око 100е, сад не смем ни да питам :)
https://www.polovniautomobili.com/auto-oprema/19838464/krovni-nosaci-za-dacia-logan?&show_date=true
(https://gcdn.polovniautomobili.com/user-images/thumbs/1983/19838464/bb6fed4be298-1920x1080.jpg)
Звао сам и РБ Ауто из Новог Сада, имају модел за Сандера (мислим да је произвођач CAM Driver), каже да се каче помоћу шрафова на каросерији и да им је носивост 150 килограма :ces:
Да ли је неко имао искуства са овим (CAM Driver) носачима?
Svakako ni sam krov nema nosivost ni 100 kg, tako da je nevažno ako nosači mogu da nose 150 kg.
Ja koliko sam gledao, za novog logana idu nosaci koji stoje na rubu krova a obezbedjeni su sa po jednim vijkom odozdo sa strane svakih vrata. Cvrsca mi je bila opcija kao na Sanderu/loganu 2, gde ceo nosac ide na po dva vijka sa svake strane, na kojima se i drzi i nedodiruje krov.
Kod sandere 1.generacije se srafe nosači na predvidjena mesta ispod gumenog kedera.
Ovi sa slike ne odgovaraju pošto nosači trebaju da imaju taj metalni deo koji se podvlači u falc izmedju gume i karoserije.
https://youtu.be/KKgkhoPQcBo
Meni su na autu originalni nosači, mogu slikati posle posla ili ovih dana ako želiš da vidiš kako to izgleda, ali je princip isti kao na videu koji je postavljen....
Originalni CAM su posle par godina truli, metal iznutra veoma brzo kreće da rđa. Neko je ovde već pominjao da uz nosače ne dolaze štafovi ili su lošeg kvaliteta pa se preporučuje kupovina M6x16 vijaka sa 8.8 kvalitietom čelika.
Javi šta si pazario u svakom slučaju.
@dzule - Не мораш, хвала ти, нећу да те мучим :ziveli:
@astmario - Хвала на савету за шрафове!
CAM носачи су у Новом Саду око 6.500 дин, у Београду 9.500 у Velmark-u, али сам нашао и за 7.600 у Dark Shop-u (у БГ ). Уз доплату од 2.500 може да се узме и брава против крађе. Нуде и монтажу за 600 дин, а ако је потребно разрађивање урезницама 1.000 дин, што можда и није лоша опција, с' обзиром на то да никад нисам користио те отворе за монтажу.
Нашао сам и ову опцију, али ми ово не изгледа као оригинални носач:
https://www.polovniautomobili.com/auto-oprema/21018287/krovni-nosac-za-logana-za-dacia-logan?&show_date=true
(https://gcdn.polovniautomobili.com/user-images/thumbs/2101/21018287/84e874d83d47-1920x1080.jpg)
Nisu originalni
Kod originalnih jedan otvor nije kružnog oblika, već je otvoren kako bi se mogao štelovati....
Nisu original, deluju mi kao oni iz Metroa koje sam kupio pre pešes godina i odlicno su se pokazali. Doterao sam tendu na izvlacenje 4m dugu iz Metroa na Vidikovcu, nit je mrdnula tenda, nit su oni zaskriputali. Svake godine vozim spojler kada vucem kamp prikolicu, isto nema da zaskripi (mada, iskreno, pojma nemam koliki otpor vazduha trpe nosaci). Nisu zardjali, plastificirani su nosaci i idu ispod gume. Skidam ih samo kad idem u Grcku, da mi ne zvrndaju bez razloga, mada i nisu nesto bucni. Bili oko 5000.
Pre par godina ja sam iznajmio nosace za Sandera 2, na bivljaku na NBGD za 15 e + depozit. Inace novi bili 50 e kod istog.