Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

Uhhhhh :(

Ovo pod 1 i 2 bi sledovalo sa bilo kojim automobilom.

Ovo pod 3 je opravdano skroz  :too:
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

Mandrak

Ali kad auto izađe iz garancije uređaj košta 500 ili 600e+takse.
Takođe sam samo išao po papire u sup i uplatio takse; nisam vozio auto na atest, već su sve uradili ljudi.

Shvatam ovu stavku pod 3. Bio sam vrlo skeptičan kako će sve biti urađeno, ni ja nisam ljubitelj prepravljanja. Međutim sve je maksimalno sakriveno, skoro i da se ne primeti, tako da sam veoma zadovoljan.
Sada u vožnji uživam još više :)

Zoran

Saša 61 beograd :to:, Imao sam 3 auta na plin do sada i u to vrijeme sam do plina dolazio vrlo lako po nekakvim cijenama koje su i tada bile smiješne ( 10 kg = 3 DEM). Ovo sada je smiješna ušteda u odnosu na današnje cijene.
Sam svoj gazda - vazda.

silent

Citat: saša61beograd poslato 18.02.2011. - 11:03
3.Alergičan sam na:creva,cevi,žice,kontakte,račve,šelne,dizne,ventile,senzore,filtere,module,kompjutere,ateste,propane,butane,majstore...

Delim ovo misljenje. Kada bi (kod nas) mogao da se kupi auto sa fabricki ugradjenim LPG uredjajem, ne bih mnogo razmisljao. Ali za ovakve varijante naknadne ugradnje kod nas, stvarno nemam zivce. Ipak, sve zavisi od kilometraze koju vozilo prelazi. Za moju voznju, koja je manja od 10 000 km godisnje, period otplate gasnog uredjaja je jednostavno predug.

Loganovac

O kakvim žicama i karakonžulama pričate? Pa da li ste svesni koliko toga ima u automobilu i pre ugradnje gasa?
Ja to ovako gledam: Ni sa jednog mesta na kome treba vlasnik da se nađe ne vidi se nikakva žica, crevo i slično. Sedneš, okreneš ključ i voziš. Nemaš pojma ni šta ti auto u datom trenutuku troši. A za taksistinih 500.000 km čak i po sadašnjim cenama uštediš oko 15.000 EUR! Taksista ne mora da traži od RNS novi auto, već je sam uštedeo dva vozeći na gas!
Jes' da tempom od 10.000km godišnje teško može da se dođe do te cifre, ali se ja nadam bar trećini, a i to je 4-5 'iljadarki jura, pa nek onda neko kaže da ga nerviraju neke žice koje se ne vide...

Šta ti je Srbin, ako ne okrene evro na evro za mesec dana odma' je to loš posao...  :bonk:

I još vam kažem, cena gasa mora dole, jutros smo dobili cisternu TNG-a po 69din +PDV. Izlazi 45 dinara za litar, sa PDV-om,  :rtfm:  a pumpadžije ne mrdaju sa 69,5  :ranting:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

U Bgd-u ima po 67,5.
Ma mora dole, ovo je cista pljacka.

perke21

 :aplause: loganovac
Ugradnja plinskog uređaja se isplaćuje na 30.000 km. Oni koji kupe novu dačiju verovatno neće prodati auto pre 50.000. Takav je profil kupaca, a i cena nažalost toliko pada da nije isplativo prodati novi auto za male pare. Stav o tehničkom delu ugradnje delim sa loganovcem.

kiconix

Svako ima pravo na svoje misljenje, ali jedna stvar je jasna, niko ne otvara haubu na novom autu, znaci da sve te kablove, cevi i creva niti gledamo niti ih diramo.Samo sipaj i vozi.
Jedino stojim iza toga da ako neko prelazi relativno malu kilometrazu, ne isplati se, mada iz ovog iskustva, nikad ne bih za cenu novog uredjaja ostavio garanciju, racunica je jednostavna, usteda od 500e je dovoljna da pokrije svaki kvar u garantnom roku, ako ga uopste i bude.

Loganovac

Posle bitke su svi generali pametni  :zloca:
Sad ne bih ni ja, ali onda kad sam na neviđeno izbrojao grdne pare? Ako ćemo tako, onda se tek kasko ne isplati, pu,pu, tu sam do sada puko preko 2000EUR!
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

boban66

Koliko vidim iz diskusije , cena je pala. Meni i ovako ističe garancija na farbu i limariju ove godine a valjda kad ugrade plinski uređaj daju garanciju na njega.Cena gasa je takva kakva je, trenutno i nema neka računica ali to se menja. I koliko više troši TNG u odnosu na benzin? Da ne ode ušteda u ceni na potročnju.  NAJBOLJI STE !!
Ko sebe osudi, služi doživotnu robiju.

vesko78

Naravno da svako ima pravo na subjektivni utisak, ali kad se na nekoj relaciji prevezete kolima sa TNG uredjajem po ceni duplo manjoj nego sto bi se vozili na benzin osecaj je zaista lep, i svako ko je to preracunao mogao je samo da konstatuje za TNG: "dzabe voznja". 
Samim tim otvara se mogucnost da covek vise koristi auto te ce brze isplatiti investiciju.
Obzirom da cene zaista jesu red velicine 500-600 evra narocito van BG, mislim da se ugradnja gasa isplati bez obzira da li ce se to biti za dve ili cetiri godine, posle toga voznja zaista bude jeftina.


Keka

Neozbiljno je posmatrati korist voznje na TNG samo kroz odnos cena TNG i benzina.

Postoji jos mnogo faktora koji ucestvuju u ukupnoj kalkulaciji, a izneti su u ovoj sekciji, samo treba izdvojiti malo vremena za citanje.

Cinjenica ostaje da na kraju svih kalkulacija predjeni kilometar pri voznji na TNG jeste jeftiniji nego na benzin.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


vesko78

#102
Citat: Keka poslato 19.02.2011. - 19:55
Neozbiljno je posmatrati korist voznje na TNG samo kroz odnos cena TNG i benzina.
A zbog cega bi prosecan srpski vozac u osnovi pozeleo da ugradi TNG uredjaj u svoje vozilo, nije valjda zbog ekologije?

Citat: Keka poslato 19.02.2011. - 19:55
Postoji jos mnogo faktora koji ucestvuju u ukupnoj kalkulaciji, a izneti su u ovoj sekciji, samo treba izdvojiti malo vremena za citanje.
Naravno da tu ima mnogo bitnih stvari oko ugradnje, atesta, odrzavanja i slicno, ali zar nismo sve te obaveze i "probleme"  prihvatili samom kupovinom vozila.
Mnogi su imali vise problema sa novim vozilom nego neki koji su ugradili gas i voze godinama.
Ovo je samo mala obaveza vise u kontekstu odrzavanja a ne nesto sto bi trebalo da izazove stres kod coveka koji hoce da ugradi TNG opremu.
Niko nikad nije postavio pitanje kad ce mu se i da li ce uopste isplatiti investicija same kupovine vozila?

Citat: Keka poslato 19.02.2011. - 19:55
Cinjenica ostaje da na kraju svih kalkulacija predjeni kilometar pri voznji na TNG jeste jeftiniji nego na benzin.
Na ovo cu samo dodati da se time otvara se mogucnost da covek vise koristi auto te ce brze isplatiti investiciju ugradnje TNG-a.
Dakle glas ZA ugradnju.

Veterinar

Citat: vesko78 poslato 20.02.2011. - 19:59
Niko nikad nije postavio pitanje kad ce mu se i da li ce uopste isplatiti investicija same kupovine vozila?

U ovoj temi bi trebalo da sam posmatrac, ali - pitao sam se.

Keka

@ vesko78: nisi dobro protumacio moj post-nisam protiv ugradnje TNG, samo skrecem paznju da ljudi obicno gledaju samo odnos cene benzina i TNG, a sve ostale troskove zaborave. Kao sto si i sam rekao, na pocetku eksploatacije atest, potom redovni servisi, pre ili kasnije ciscenje dizni, dodatni trosak za redovan servis TNG uredjaja (koji zna da bude i skup kao npr. za BRC), kasnije remont isparivaca itd.

Bilo bi lepo da konacno prosecan Srpski vozac ugradi TNG zbog ekologije, a da drzava tu ugradnju subvencionise.

Kupovinom vozila smo prihvatili odrzavanje vozila i njegovih sastavnih delova, a ovo su naknadno ugradjeni sklopovi koji donose naknadne obaveze uz gore prihvacene. Mnogi su imali problema sa ugradjenim gasom, ali ne treba tako posmatrati pitanje ugradnje TNG. U svakom slucaju, izborom dobrog servisa ugradnja TNG nece biti stres za krajnjeg korisnika.

U svakom slucaju slazemo se oko glasa ZA.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!