Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

kiconix


LeNgenda

Citat: LeNgenda poslato 12.10.2019. - 16:27
Poslednjih godinu dana spalim ceo rezervoar benzina i malo preko mesecno.

To je 500-600 km.

Ako ne izlazim iz grada trosim 10 litara bez problema, a znam da je auto 100% ispravan.

Godisnja km je 9000-10000 km.

Kod Rasica ugradnja sa atestom je malo preko 500 evra, isplati se posle godinu i po u mom slucaju.

Boca bi bila toroidna, umesto rezervnog tocka.

I opet, oklevam. Zasto, ne znam. Neko drugi ne bi trepnuo.

E pa, ugradih i ja.

AC Stag sa ne znam čime još, neke bolje dizne, toroidna boca od 42 litra bruto itd.

480 evra

Što se mene tiče, razlike na prvih 10 km u odnosu na benzin nema. Možda motor malo mekše zvuči. Iz auspuha apsolutno ništa ne miriše.

33 litra plina za 2500 dinara, ja cenim oko 300 km moje vožnje po gradu.

Videćemo.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

kiconix


Raja

Nemaš šta da gledaš, investirao si u "jeftinoću". Razlike minimalne postoje, malo manje snage, malo slabije ubrzava, malo slabije vuče uzbrdo, pogotovo kada je opterećen.
Sve je to neznatno i gotovo da se ne oseti al' zato mLogo lepo kad naspeš pun rezervoar iz malog džepa.

slavko_bgd

Pridržavati se pravila o proveri/podešavanju zazora ventila i proveri/zameni svećica na 30kkm i jednom godišnje provera uređaja sa zamenom filtera - i nema problema.


LeNgenda

Moram da priznam da sam dobio preporuku za zamenu svećica na svakih 10.000 km, kad se i filteri menjaju. To je, u principu, hiljadarka više i nije tako značajna suma, ali majstor tvrdi da je zanemarivanje svećica jedan od većih uzroka problema koje ljudi imaju sa plinom.

Štelovanje ventila svakako, najviše 30.000 km.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Loganovac

Lako je majstoru da priča jer ne plaća on. Tačno je da je kvalitetna varnica krucijalna u vožnji na gas, ali je takođe činjenica da je servisni interval za zamenu svećica 60.000km. Prepolovismo ga pa je i to malo? Da li je bilo ko ovde imao problem sa gasom zbog svećica na toj kilometraži? Isto je mogao da ti preporuči da menjaš ulje svakih 1000km, u tome nema ničeg lošeg osim izdatka...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Upravo htedoh reci istu stvar.  :to:

bocca

Ja prvi put promenio svećice na oko 50000km. Imao sitan problem u radu na plin, krenuli redom, zamenili svećice i nije bilo do njih. Mogle su još ko zna koliko. Te zamenjene svećice pomalo i zaboravim iako se trudim da sve radim na vreme. Kada sam ih se setio mislim da su bile prešle oko 90000km. Promenjene samo preventivno. I sada moram da proverim, ali po ovoj matematici i ove su mi na oko 60000km. Kakvih crnih 10000!!!

Aleks

Citat: LeNgenda poslato 01.11.2019. - 13:03
Moram da priznam da sam dobio preporuku za zamenu svećica na svakih 10.000 km, kad se i filteri menjaju. To je, u principu, hiljadarka više i nije tako značajna suma, ali majstor tvrdi da je zanemarivanje svećica jedan od većih uzroka problema koje ljudi imaju sa plinom.

Štelovanje ventila svakako, najviše 30.000 km.
Dobro si se setio!
Svećice na 30k km servis plina na 15k km i piči.

IgorD

Citat: Veterinar poslato 19.11.2018. - 17:34
Na 60000 km zamenjen filter tecne faze. Prva zamena (0.9 tce). Filter cist.  :to:

Kako se pokazala eksploatacija TNG na 0.9 tCe motoru...? Imam isti motor u Sanderu, razmišljam da ugradim TNG. Potrošnja, eventualno problemi, preporuka za ugradnju...?

kiconix

#506
Koliko ja znam na forumu nismo ilai slucajeva da je neko ugradio naknadno tng u taj motor.
Ili se bar nije pohvalio javno.

Veterinar

#507
Koliko znam Coca-colina flotu čini najvećim delom Clio 0.9tce sa plinskim uređajem. U zvanicnoj Renoovoj  ponudi nisam video 0.9tce sa fabričkim plinskim uređajem.

slavko_bgd

Citat: IgorD poslato 10.01.2020. - 12:21
Kako se pokazala eksploatacija TNG na 0.9 tCe motoru...? Imam isti motor u Sanderu, razmišljam da ugradim TNG. Potrošnja, eventualno problemi, preporuka za ugradnju...?

Motor kao motor je kvalitetan i dokazano pogodan za naknadnu ugradnju TNG-a ali zaključno sa Euro5 normativom. Razlog je što oprema koja je uglavnom u ponudi na našem tržištu ne može da radi kako treba na Euro6 motorima a oprema koja može da radi je preskupa pa je niko ne uvozi. Preporuka: LandiRenzo ili Landi ako je motor Euro5.

Potrošnja: posisa sve što mu se naspe,  a 10 do 20 % više u odnosu na benzin u identičnim uslovima vožnje je očekivana potrošnja gasa.

IgorD

#509
Hvala kolega!  :too: