Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

mkrnjic

#30
@Loganovac
Priznajem ovo što kažeš za potrošnju, ja sam tu imao neke bajate informacije ili sam se nešto prebacio.  :doh: Pre  skoro 3 godine sam bistrio temu o AutoGasu ...
Ovde sam prvenstveno da bih čuo iskustva ljudi o Sanderu.
2) Ja vozim Na sekvent ugrađen u AC Rašić - valjda ti to nešto znači. Znači nije bilo Štednje, a servis je itekako "kršeten". Vlasnik je Diplomirani Mašinski Inženjer, a ne tamo neki majstor mika iz komšiluka.
3) Kleo sam se u plin, ali sada realno sagledavam problematiku koja se javlja. Neko mozda ima više sreće, neko mozda manje sreće.
Problem kod nas je što je ovo Srbija. Ovlašćeni serviseri su prilično smešni. Za moj problem sa Ler gasom na benzinu (varirao i ponekad se gasio ) tri ovlašćena i jedan neovlašćen su dali 4 različite dijagnoze, ali niko nije bio siguran, nego ajde da menjamo step motor, ajde dizne, ajde kablove i bobine ... strašno i naravno sve to ja da kupujem jer boze oni nemaju na stanju ... Zar njima da verujem ??
4) Razlika u ceni odrzavanja dizela ? -  Vidi se da si protivnik dizela. :-)1 navedi mi koliko košta redovan servis benz i dizela? Sve je tu negde ... Jedina razlika je u remontu turbine 300e koji te čeka tamo ko zna kada 150000 - 200000m
5) Autonomiju koju spominješ je bukvalno smešna stvar. Pa niko neće da vozi po Sahari gde je sledeća pumpa na 1000 ili 1500 km  :Smiley:
6) DCI je 100% lakši i jednostavniji za preticanje. To su praktična iskustva ljudi. Na Ibarskoj magistrali je daleko lakše obilaziti sa dizelom nego li sa benzincem  :to: Obrtni moment tu fenomenalno odrađuje posao. Benzinac je osetljiv (muči se) na uzbrdicama, a kada je pun (5 osoba) pogotovo, a dizel to skoro ne oseća. Jeste da je benzinac startniji i da ipak lakše podnosi visoke obrtaje od dizela.
7) Drag 0-100  :doh: Pa toga skoro da nema u realnoj voznji. Ja se ne trkam od semafora do semafora.  ... Međuubrzanja u su ono što je relanost i to ti treba ... da li mozeš da voziš 70km/h u 5 stepenu  i da kreneš u obilaženje sa benzincem ?? Ni u Snu ... kod dizla, samo pritisneš papučicu

A opet nije mi ni tih 800e razlike benz+TNG spram dizela za bacanje i da ih mogu tako lako pljunuti.

Razmisli zašto se u svetu toliko prave i prodaju dizeli i zašto su se toliko usavršili u zadnjih 10 godina. Pre 10 i kusur godina, svaki dizel je za mene bio obična mrcina koja dimi i vuče se uzbrdo kao puz ... Sada su sušta suprotnost

PS i ja sam dipl.maš.ing ... ponekad i ja znam o čemu pričam  :wave:

NHF ništa lično  :to:

Keka

#31
I ovo sve stoji  :aplause: osim opaske za cenu servisa. Servis na dizelu se radi na manjoj kilometrazi, a cena je daleko veca.
Sto se tice 3) problem je izvesno u benzinskom delu, i dok se ne resi, ni gasni deo ne moze da radi kako treba.

Za kratko vreme ce doci vreme turbo benzinaca, a onda cemo da vidimo ko kosi, a ko vodu nosi  :hihi1:

Iz ovog posta je ocito da dipl. mas. ing. obicno ne znaju sta pricaju, samo ponekad ubodu....
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


mkrnjic

najluđi deo je to što Plin radi kao SAT  :Smiley: ... jedan nazovi elektorničar se zakleo da zna da reši problem i čovek je i rešio. SAmo je zaronio u komp i u podešavanja  benzinskog dela i sve je proradilo ... ali me je upozorio da to je hroničan problem da negde LPG zna da pokvari Bezinski ECU ... bem li ga  :conf:

Za servise ne mogu lično da tvrdim, ali čovek koji radi samo Renoe i sa njim sam veoma dobar (on je mislio da me zeza Step motor, ali se lepo snašao, pozajmio ga iz obližnje Renault prodavnice probao ga i video da nije on  :to:) ... po njemu je odrzavanje skoro isto  :ne:

evo link za nove Renault motore sa sve turbinama http://www.nacionalnaklasa.com/content/view/5460/6/

al su nasvirali benzince  :respect:ovaj TCE 130 1.4L   130Hp@5500rpm i 190Nm@2250 pomalo liči na dizela ... ali opet ostaje problem što dizeli imaju Max Obrtni moment i Max snagu u proseku na barem 1000 Rpm manje od benzinca ... lično ne volim da teram auto u visoke obrtaje, osim ako moram .... ondak se malko i zanesem  :Smiley:

PS Moja noga na gasu je vrlo nemirna  :bonk: pa zato bi  ja da s' vozam u dizlo ...  :woo-hoo:

Sad se setih jednog Clia II 1.5 (65 ili 80 ks) sa njih 4 u kolima i ja sam ga pratio na Ibarskoj a ja sam u kolima (1.6 90Ks) i čudno mi bilo kako lako obilazi  ... čak mi se činilo i lakše od mene ... to je bilo pre 2 godine, leto... tada nisam znao, ali sada znam ... on ima 200Nm,  a ja ko zna dali imam i 110Nm ... on na 1900-2000rpm a ja u najboljem slučaju na 3000rpm

Loganovac

#33
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dsit

Boga mi 1.6 16v cupa, samo ga treba gurnuti u obrtaje koli mu leze...... Definitivno moj favorit kad je izbor motora u pitanju ....:16v:

Keka

Citatnajluđi deo je to što Plin radi kao SAT   ... jedan nazovi elektorničar se zakleo da zna da reši problem i čovek je i rešio. SAmo je zaronio u komp i u podešavanja  benzinskog dela i sve je proradilo ... ali me je upozorio da to je hroničan problem da negde LPG zna da pokvari Bezinski ECU ... bem li ga 

Kako radi kao sat kad su morali da ga popravljaju, pa jos iz samog ECU-a? (malo neverovatno)

Plin pokvario benzinski ECU? (mnogo neverovatno)
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Deda

#36
Nikad nisam gotivio dizelase i uvek mi je muka kad osetim smrad nafte, ali ovi sada sto se proizvode, zaista su super.
Pa ipak, odlucio sam se za proverenog benzinca . I zadovoljan sam.
U nekoliko auta predhodno sam ugradjivao plin i imam odlicna iskustva. Napomenuo bih da je po meni bolje ugraditi plin u novi nego u auto starije generacije, a obzirom da su Logani stari tek nekoliko godina, nije nikakva greda ugraditi plin, naprotiv.
Spreman se i u Logana da ugradim i kad to zavrsim, bicu miram i spokojan na duze staze.
A sad malo iskustva:
-ugradio sam plin u novu zastavu 101, izvozao se i prodao je... Ja prezadovoljan, novi kupac takodje. Tu je potrosnja isla 1,5-2 litra preko u odnosu na benzin, ali je to neprimetno kad se svodi racunica...
-ugradio sam plin u seata ibizu, staru 20 godina... Nastavio da je akam na plinu i zadovoljan sam bio do prve popravke... Motor ima neke zajebancije, pa me razni majstori lupali po uzima i ja se vozio malo na plin a malo na benzin... Kad se vbozim na plin, lepo mi i puno prelazim, kad idem na benzin, kudi kamo manje, ali opet vozim jer seat nije mnogo trosio benzina...
-ugradio sam u novu ladu nivu 4x4 i prezadovoljan sam. Nije izgubila na snazi, cini mi se da je jos bolja na plinu. Potrosnja na benzin: 10,5 a na plin 11l. Provereno, sto puta sam je testirao. Na 140km/h potrosnja oko 14 l plina i super je osim osecaja da ce da odletimo u nebesa zbog brundanja..Lada je sr*nje i niej za brze volznje , ona je samo za teren...
-jos nisam ugradio u logana ali se spreman. Ono sto sam siguran je da logan nece izgubiti na snazi, nece biti veca potrosnja od benzina, slatko cu da se izvozim...
Zakljucak: obavzno ugraditi plin u vozilo i voziti se do imbecilnosti jer nam auto i sluzi za tako nesto.. Oni koji su kupili auto da budu njegov rob, neka im ne pada na pamet da ugradjuju bilo sta... Oni koji kupe dizelasa, oni su u startu spremni da predju mnogo kilometara, po difoultu..
Plin da ili ne, od mene jedno veliko DA !!!

carco

Još jedno da za plin. Gubi se malo na snazi ali u odnosu na to koliko je jeftiniji definitivno se isplati onima koji prelaze iole veću kilometražu.

Auto je zato da se vozi. :)

brankovs

#38
Kada se dobro podesi plin ne gubi se na snazi a potrošnja je oko 10% veća.Evo jednog iskustva,išao sam za Zrenjanin sa šurakom koji vozi Megana II dci 85 KS,nas četvoro u kolima i kod njega takođe,1.6 16v ga prati u stopu u svakom smislu,kada je obilazio sa punim gasom,a to se vidi kada počne da pravi veliki kovitlac dima,ja sam morao da vidim računa jedino da mi obrtaji ne padnu ispod 2000 obr/min. kada krenem u preticanje,pokušavao je da pobegne ali moj logan se nije dao,stalno sam mu bio za petama :hihi1:, u treću nisam morao da prebacujem a da sam morao bilo bi  :zloca:,i ono što je prednost benzinca u odnosu na dizel je da je mnogo je izdašniji u obrtajima,kada ti treba vatre samo po gasu i piči.Ja svima kažem da 1.6 16v ide malte ne kao dizel,ubrzanja su glatna i odlučna jer je kriva obrtnog momenta veoma upeglana od 2000 do 5000 obr/min i to mu daje veliku živahnost.Samo da dodam da,na primer,oktavia TDI od 100 KS nema šta da traži,provereno.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dragoslavt

Mislim da je gas  u prednosti,i ko ima love netreba da se razmislja.Letos sam bio u Bosni i presao sam sve ukupno nekih 1400km.Penjane na Kozaru vam dodje isto sto i penjane na venac samo dva i pol puta duze?Sa cetvoro odraslih i dvoje dece nije bilo nikakvih problema,auto je radio sto se kaze kao sat.Inace sticem utisak da ide bolje na gas nego na benzin,i nisam osetio gubitak snage.Moja preporuka je, obavezno ugraditi gas.

david

Ja sam uvek za ugradnju gasa i planirao sam to svakako i imam slicna iskustva kao i vi po tom pitanju a buduci sam planirao to da odradim zato sam isao na Logana 1.6 inace bih mozda uzeo 1.5dci zbog male potrosnje i svi koji ga imaju  :respect:  :hall: a i oni sto imaju 1.6 16v  :respect:  :hall: i smatram isto da ga treba ugraditi tko moze jer se stedi svakako od starta a nece se stedeti na voznji  :dance:

Keka

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


david

Procitao sam i bas je interesantno, mogli su napraviti usporedbu 1.6mpi i 1.5dci, citao sam i komentare, kad sam se odlucivao za kola uopste nisam razmisljao o dci ali to je super izbor svakako, neznam sta da kazem posto je kod mene ovako, prelazim godisnje npr 12000km, uzimam 1.6mpi, ugradio gas ili ne ili da sam uzeo dci meni je to nekako svejedno posto je mala kilometraza a novo je novo i samo  :driver:

Veterinar

Kao vlasniku dizelasa, nije mi mesto ovde, ali - da nisam kupio dci, to bi bio 1.6 16v i ugradio bih gasni uredjaj. "Da" za gas.