Skorašnje poruke

#1
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka dekiv68 - danas u 21:09
Može li taj sistem na neki način da se isključi :conf:
#2
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Goky - danas u 21:02
Ja sam nekih mesec dana nakon kupovine doživeo aktiviranje sistema kočenja. Bili na groblju i kad smo sišli sa glavnog puta na makadam kako smo se približili kontejneru koji je bio sa moje desne strane zapištao je i ukočio u mestu. Baš smo bili iznenađeni (što reče žena, kakvu si zbunjenu facu složio)... nakon toga još dva puta ali oba puta opravdano i nikad nije kočio u mestu, samo zapištao i malo prikočio...
#3
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka slavko_bgd - danas u 20:32

A koliki ti bude napon kad sedneš u auto posle dužeg stajanja, recimo prenoći auto, i daš kontakt? 
I da li ti napon pada ispod 12,5V u vožnji, npr kad vučeš punu prikolicu uzbrdo? Da li raste na blizu 14,5V kad kočiš motorom?  Ili ti je napon u vožnji uglavnom konstantan u rasponu između 13V-14V?
#4
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka Zoran - danas u 17:34
Imam voltmetar u autu.
Najveći napon je na mrazu izutra poslije palenja oko 14.5V. A najmanji u danu na vrućini poslije cijelodnevne vožnje malo ispod 13V. Mjereno za vrijeme rada motora.
#5
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka Andrix - danas u 14:30
Znam za max napon, ali mi je ovaj nesto nizak od 12.2 v-12.3 v. Mislim da mu je to normala, mada nisam merio kada je bio nov - pre 2 god. Ali po nekim tablicama je tuga. Mada nasao sam bas za EFB tablicu gde je ovaj napon 75 % napunjenosti i to je ok. Kaze da cak ni u kolima se ne puni do 100 % vec do nekih otprilike 80 %, pa cak i kad se puni na smart punjacima idu do 80 %.
#6
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka slavko_bgd - danas u 13:51
Teško da će da mu skoči napon sam od sebe. 
Inače, pišem za Dacia i Renault vozila, je normalno da u prvih 11 minuta nakon zaustavljanja motora i zaključavanja vozila normalno je da opada napon zbog aktivnih potrošača. Posle 11 minuta vozilo je u tzv "power latch" ili "sleep" modu kada je aktivan samo UCH zbog HF sistema odnosno zbog daljinskog otključavanja.  
Sa ovim naponima koje si napisao da si izmerio mislim da ti je akumulator ispravan i da su to normalne vrednosti. I ako nekada budeš merio u vožnji, nemoj da te iznenadi ako vidiš da napon varira između 11,5V i 14,8V. I to je normalno danas. 

Nova normalnost :) 

#7
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Andrix - danas u 13:23
Meni se isto palilo par puta ali sa vozilom ispred, i da kazem bez problema. Jednom samo sto me covek isekao, i ocekivao sam to ali odreagovalo i ukocio me u mestu, i nije bas bilo zabavno...
#8
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Loganovac - danas u 12:15
BTW, što se magarca tiče, zabranjeno je iznenadno oštro kočenje bez povoda. Ako nigde nikog nema a ti odjedanput, bez najave, ukopaš auto - ti si magarac. Po tom osnovu, ukoliko ima dovoljno  dokaza koje verovatno nema, trebalo bi da tuži Daciju.
#9
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Veterinar - danas u 09:43
To nema Jogger te generacije, ako se ne varam. Samo radar usmeren ka napredu okviru sistema.
 Rekoh sundjer, jer nece nikome i nikako da napravi štetu, a mislim da ce da "isključi" sistem, jer to ucini i sloj snega (bljuzgavice) koji se nahvata u voznji zimi.
#10
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Keka - danas u 09:12
Sistem nije bezgresan, i moj cesto brljavi kad na krivini registruje pesaka ili vozilo (skoro redovno kad prilazim semaforu kod Dragise Misovica iz Drajzerove), ja znam da skrecem, ali on ne zna, ili kad vozilo ispred usporava i skrece, ali nikad nije bilo da pisti bez ikakvog razloga.

Sto se stete tice, kriv je magarac iza koji ne drzi rastojanje. Nista novo za Bg.

Neki lim ce sigurno onesposobiti radar, ali problem moze da bude i kamera sa prepoznavanjem pesaka. Trebalo bi i tu da stavi neku masku.