Chip tuning?

prethodna tema - sledeća tema

Lazar@

Stavio sam K&N  "protocni" perivi panel filter.

U cetvrtoj i petoj brzini je auto dosta dimilo ako ga patosiram ispod 2000rpm.(dok turbina nabije pritisak)
Sada ima drasticno manje dima i mozda malo bolje ide preko 3500rpm ali generalno nije neka prevelika razlika.
U kabini je buka ostala ista.


rubiroza

Imam vrlo loše iskustvo sa K&N filterom za vazduh. Stavio sam ga na Yarisa i uprljao mi je protokomer uljem.

Mare

Uljna isparenja?

Keka

Ne zna filter da li je auto u prvoj, cetvrtoj ili petoj. Nije dim do filtera.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


amiko76

Gde u Beogradu predlazete da se ode i da se uradi cipovanje Dacia vozila?

Capriolo


amiko76

Hvala. Da li si bio kod njih i kakva su iskustva?

Keka

Prvo kupis Daciu, onda napises koji motor je u pitanju, pa diskutujemo dalje.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Capriolo

Citat: amiko76 poslato 21.11.2022. - 06:47
Hvala. Da li si bio kod njih i kakva su iskustva?

Čuo sam od više ljudi za preporuku za tu firmu.
Nisu bile u pitanju dačije, ali, najbitnije je da li ta firma ima ili nema odgovarajuću mapu za tvoj motor, a vidim da ta firma radi i dačije.
Pa i neki dan videh na Honda forumu veoma pozitivan post vlasnika koji je kod njega pre oko dve godine doradio svoj 1,5T ( sa 184 ks i 240 Nm je otišao na oko 210 ks i na 320 Nm, bio je i dijagram ).

amiko76

@ Keka
Zašto bi diskutovali o motoru i čipovanju? Ta beskorisna razglabanja da li čipovati motor ili ne me u opšte ne interesuju. Samo sam pitao za preporuku gde čipovati Dacia automobil ako je to neko od članova foruma radio.

@ Capriolo
Još jednom, hvala na predlogu. Upravo gledam njihov sajt.

kiconix

Logicno pitanje, koji motor.
Koliko vidim na sajtu za 1.0 tce jos nema.
1.0 sce ne vredi ni cipovati.
I tako....


Capriolo

Da, kažu svi da samo od "remapiranja" atmosferskog motora ne treba očekivati bilo kakva čuda. Veoma slab je tu prirast snage i momenta. Čak i uz izmene pojedinih "hardverskih komponenti" krajnji rezultat može biti potpuno nesrazmeran troškovima.
Svakako, bez odgovarajuće mape (koja se odnosi baš na konkretan motor), ne može se ni razmišljati o bilo kakvom "remapiranju".
A da li uopšte "remapirati" onda kada mapa postoji ( pa i 1,0 TCE - ako za njega postoji mapa ), sigurno ne postoji jedinstven odgovor na to pitanje. Ja ne bih (nisam i neću), ali, ne zameram bilo kome ko to bi uradio ili je to već uradio.

Zoran

Ja mislim da je moguć ogroman porast snage kod 1.0 tce ali pitanje je trajnosti. Turbo benzinci mogu ići do 1000 KS/l.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Citat: amiko76 poslato 21.11.2022. - 10:16
@ Keka
Zašto bi diskutovali o motoru i čipovanju? Ta beskorisna razglabanja da li čipovati motor ili ne me u opšte ne interesuju. Samo sam pitao za preporuku gde čipovati Dacia automobil ako je to neko od članova foruma radio.


Umesto sto si bezobrazan, trebao si da procitas temu od pocetka, tu lepo pise ko je sve cipovao, gde i kakva su iskustva. Ali ne, gospodin hoce sve na tacni, a zec jos u sumi.

:wave:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Capriolo

Citat: amiko76 poslato 21.11.2022. - 10:16
@ Keka
Zašto bi diskutovali o motoru i čipovanju? Ta beskorisna razglabanja da li čipovati motor ili ne me u opšte ne interesuju. Samo sam pitao za preporuku gde čipovati Dacia automobil ako je to neko od članova foruma radio.

@ Capriolo
Još jednom, hvala na predlogu. Upravo gledam njihov sajt.

Malo pre sam preko Honda foruma upitao tu firmu, da li rade i 1,0 TCE i odgovor je: "Taj motor ne može jos uvek da se radi, nemamo pristup ECU, radi se na tome. Ne radi ga niko u Evropi"