Koji je put do saobracajne sa upisanim TNG sistemom? Atest i kontrolni pregled

prethodna tema - sledeća tema

Keka

Ostaje otvoreno pitanje sta sa instalacijama koje ni onda nisu odgovarale pravilniku, ali su nekako dobile atest.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Pre neki dan me put nanese u Leštane u radno vreme pa odradih "redovni"  :lau: servis gasnog uređaja (prethodni je bio na 47000 a sad imam 83.000, zato se smejem na redovni  :D ). Vidim da se u radionici muče da zamene bocu jednom Loganu, pa upitah kakva je procedura za obnavljanje atesta, jer meni ionako iduće godine ističe atest boce a time i uređaja. Rekoše mi da se najavim desetak dana ranije i da je potrebno odraditi jedino zamenu boce, Stako torus od 53L je 10.000 dinara sa ugradnjom. MV se ne menja, niti bilo šta drugo. Sa novom bocom uradi se novi atest i gotova stvar. Prijatno sam iznenađen, velika je stvar imati u startu kvalitetan uređaj i instalaciju, nema glava da te boli!  :woo-hoo:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

MV mora da ima elektroventil. Ako stari ima, onda ne mora da se menja (pod uslovom da je boca identicna). Ako nema elektroventil, mora da se menja.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Loganovac

Evo me, čekam u redu za periodični pregled. Stako boca u izvanrednom stanju izvađena pre neki dan i turena Atiker u lokalnom servisu. Sve zbog toga što se lik u Leštanima pravio pametan kad sam svratio da zakažem zamenu boce - pitao me kako znam da treba da se menja boca! Kažem da joj je istekao atest. Na to mi on preporuči da odem tamo gde ću da radim atest i da pitam šta sve treba da se menja pa onda kod njega da dođem! :doh: Reko jel vi organizujete ateste - ne. Tako? Odem u lokalni servis i dogovorim zamenu boce za 70EUR đuture, a evo me na atestu. Pop*zdeo sam kad sam video moju skinutu bocu- kao iz radnje! Međutim, danas gledam kako izgledaju pojedine boce i ukapiram da ima smisla menjati na 10 godina, JBG nemaju svi češki kvalitet...

Evo kako izgleda ta nesrećna boca:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

slavko_bgd


Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

nik

Odradio danas pregled u AMSS na Zrenjaninskom putu. 5500 RSD (ne znam šta im bi, pa spustiše cenu. Na sajtu je i dalje 6k)

Kao i kod Loganovca, srce me bolelo kad sam video stanje stare Stako boce, al jbg. Umesto cilindrične stavljena točak-boca Atiker 52l i novi multiventil. 130 EUR cela operacija.

Veterinar


dekiv68

Nisam siguran da li je post za ovu temu, ali se tiče produženja (prve) registracije Tce 0,9 +TNG fabrički ugrađenog. Problem je jer sam pri odlasku na tehnički pregled Punta sa ugrađenim plinom, na Zr putu, priupitao ima li problema pri TP vozila sa fabrički ugrađenim plinom, na sta su mi rekli da ne mogu da produzim registraciju bez atesta za TNG uređaj. Na moje insistiranje da je uređaj fabrički ugrađen i da za vozilo imam EC Cerficate of Conformity (complete vehicles M1) i potvrdu Renault Nisan Srbija da je sa fabrički ugrađenim plinom odgovorili mi da nema razlike za naknadno ugrađen i fabrički plin.

Moje pitanje je:
1. da li je neko sa fabrički ugrađenim 0,9 TCe LPG uspeo da izvrši produženje registracije na CoC i gde?
2. šta činiti ukoliko se tehnički pregledi uzjogune i odbiju registraciju ovakvih vozila?

Veterinar


Raja

Zovni AMSS na Zrenjanincu ili u Ruzveltovoj (vrše ateste i reateste kao i registraciju vozila) pa pitaj.

Loganovac

Verujem da će mu rado (za 6.000 dinara) uraditi atest...  :kava:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Aleks

Ako ne bude i skuplje. Kontrolni pregled je oko 6.000 , a atest preko 10.000. Sad zavisi kako ce da ga krste...

dekiv68

Mislim da je bespredmetno raditi atest, ma koliko koštao, za auto u koji je fabrički (a ne naknadno) ugrađen uređaj za plin o čemu je izdat  validan dokument u EU, EC Cerficate of Conformity (complete vehicles M1) - neka vrsta lične karte za vozilo i potvrda Renault Nisan Srbija, ovlašćenog zastupnika za Srbiju.

Bespredmetno je raditi atest jer bi onda, po istoj analogiji trebalo raditi i za fabrički ugrađen motor 0.9TCe, kočioni sistem i ostale podsklopove koji se navode u CoC.

Definitivno da na opštini Palilula nadležni (teh.pregledi, pa i MUP) nisu dovoljno upoznati i ne razlikuju fabrički od naknadno ugrađenog gasnog uređaja.

Na kraju ako je trebalo raditi atest  :fiju:, zašto su mi u Ljermontovoj uradili prvu registraciju i u saobraćajnu upisali pogon benzin/ TNG na napred navedeni Coc i potvrdu RN Serbija :conf: :doh:

Veterinar, gde si ti radio prvu registraciju i da li si imao problema?