Ugradnja gasa Da ili Ne?

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Taman si toliko uštedeo. :crazy:

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Keka

Cekaj da dobijemo strucno i objektivno Zacje misljenje, sve ostalo je pristrasno.

Salu na stranu, sami delovi za servis plinskog uredjaja su smesno jeftini, filter tecne faze je oko 120 din, filter gasne faze je oko 250 din. http://cbcprodavnica.com/

Toliko Zac potrosi godisnje na benzin, i pri tome se navoza kroz grad jedno 25.000 km, dok ti sjuris nepotrebno kroz auspuh hiljade i hiljade dinara i pri tome nista ne ustedis.

Zamenu filtera moze da obavi svaki priuceni majstor koji je ikad video autogas, a koliko ce uzeti za ruke-zavisi od njega.

Stelovanja se u principu ne rade, ako sve radi kako treba, ali nije lose prikaciti se na racunar i ocitati parametre. Ovo ni jedan ozbiljan servis ne bi trebao da naplacuje, kad vec naplati zamenu filtera.

Od servisa za preporuku u blizini Subotice jedini mi pada na pamet Pera u Tavankutu.



Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


zac

#393
Citat: Aleks poslato 16.01.2016. - 23:32
:Smiley: :Smiley: :Smiley:

Salu na stranu, nije jeftino bas jeftino odrzavanje tng sisitema! Evo mog primera: za predjenih 80.000km na tng-u imao sam min 4 servisa od oko 1.500 dinara sto je oko 6.000dinara. Malo li je za tu kilometrazu?!  :write:



Samo 6000 din na odrzavanje ???
Nisi imao kvarova na TNG uredjaju za tih 80 000km ?
Kako si izbegao reatest da platis, ili to ne placa vlasnik auta sa TNG-om?


A vidim da je i odrzavanje plinskog uredjaja skoro pa dzabe....dizne skoro da poklanjaju... i to na svemirskim kilometrazama od cak 66 000 km   :ha:
www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=361.msg163197#msg163197

Doduse benzinske se spasu..ako platis nekih 50 e. za ciscenje..posto ih nisi koristio pa se zacepe od taloga .. ma dnevno imnate ustedu 6000 din..ne mesecno..

Keka

#394
Zasto bi imao kvarove za 80.000 km ako je garancija na uredjaj 100.000 km? Ili bi ti voleo da je imao kvarove, pa da mozes da se sladis?

Reatest se radi na 5 godina, tako da za 4 godine nije morao da ga radi.

Zamenu ulja i ostalih filtera radi kao sto radis i ti, cak i redje, zato sto vozi na plin, pa moze komotno da produzi servisni interval na 20-30.000 km. Obzirom da je to odrzavanje nezavisno od plina, ne treba ga uzimati u obzir, kao ni zamenu guma, akumulatora, pranje vozila, usisavanje, pa cak ni presvlake.

Samo 6000 din na odrzavanje plina, i to je preplatio, posto znamo koje su nabavne cene potrosnog materijala.

Pri tome, na tih 80.000 km, da je vozio na benzin, benzin bi platio 800x6x130=624.000 din, a gas je platio ne vise od 800x8x70=448.000 din i pri tome ustedeo skromnih 176.000 dinara ili 1440 evra.

Taman da pokrije ugradnju plina, atest, servise plinskog uredjaja, redovne servise na kolima, kvarove koji bi druge obradovali, jedno lepo letovanje, a od kusura i nekoliko vecera po gradu.


Da ne zaboravim....sve sto je  :offtopic: bice ujutro  :usisava:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Aleks

Nisam imao nikakvih kvarova na tng sistemu niti na benzinskom prouzrokovanih ugradnjom tng sistema. Sistem je ugradjen na oko 25.000 sada sam na 105.000.
Dodatni troškovi ugradnje tng-a su око 6.000 održavanje i oko 6.000 reatest.

Veterinar

Mi smo ugradili TNG pre tri godine i prešli do sada na plin oko 70000 km. Benzina je auto trošio 8l (po sadasnjim cenama to bi bilo 728000 din) , a plina troši 9,3l (442700 din) i 0,3l benzina (27300 din).  Razlika je 258000 dinara (2100 evra). Ugradnju smo platili 500 evra sa atestom (bilo je manje, ali mi je lakše zbog računice) i na održavanje smo do sada dali oko 70 evra. Preko 1500 evra smo u plusu, a tek smo se zalaufali sa vožnjom. To je ćar od 500 evra godišnje.
  Ono što znam, na benzin sam vodio računa o pedali gasa, a na plin ga pošteno peglam.  :wave:

Ljota

 :hm: Nerazumem cemu ova tema, jedino ako je izmisljena da nervira Zaca!  :conf: Zac ne se dziftaj badava!  :dobro:
Sto se mene tice i mojega auta, svako ima pravo da se vozi nasta mu je drago em milo, a da dzabe nema ni kod babe svi to dobro znaju!  :wave:

Loganovac

 :hihi:

Da, ispade da Žac piše istoriju ovde na Forumu...  :Smiley:

Međutim, razočaraću te, tema je započeta skoro dve godine pre nego što se Žac učlanio. Izgleda da smo bili vidoviti...  :cool:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

kiconix

Svrhu ove teme je upravo dao Veterinar.
Kilometraza i cene ugradnje i servisa su predstavljene.
Racunica iznesena pa ko voli nek izvoli.


Highlander

Citat: Veterinar poslato 17.01.2016. - 16:17
... na benzin sam vodio računa o pedali gasa, a na plin ga pošteno peglam.  :wave:

... Te smo ovom rečenicom otvorili sasvim nove i neslućene dimenzije sagledavanja ove problematike.  :Smiley: :Smiley: :Smiley:
Ja zaključujem da postoje pedala benzina, pedala gasa i pedala plina. Pojavljuju li se sve u isto vrijeme ili ...  :ces: :crazy:
Previše ste ozbiljni na ovoj temi.
Veterinar, oprosti, crkao bih da se nisam "zakačio".  :ziveli:
Koja su kola to bolja od Moskviča???!!!

Loganovac

Evo i ja ti opraštam, jer mislim da sam prvi pomenuo "tešku nogu" (heavy foot) na gasu, još na rumunskom forumu davne 2007, i izazvao time veliku polemiku. A činjenica je da nije bilo svejedno kako voziš kad (u ono vreme) umesto jedne črvene pukneš na pumpi četiri (!) da bi napunio rezervoar (28 gas, 82 bemzin). Razumem potpuno težnju oponenata TNG-a da obaraju rekorde potrošnje vozeći na 1500 rpm, benzin je više nego duplo skuplji od Coca Cole JBT!  :ha:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

dekiv68

Ugradnja gasa nipošto. Treba voziti već fabrički implementiran  :hihi1:

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

palvet

Pričam o iskustvima na ranijim automobilima: Ako prelaziš ispod 15000 godišnje, plin ti ne treba. Ako planiraš da voziš taj auto nekoliko godina, pa da uzmeš novi tražiš najbolje za najmanje para i da je servis u komšiluku, a ako hoćeš da ti auto bude član porodice ideš u neki najkvalitetnijih, ovlašćenih servis za TNG koji daju dugogodišnju garanciju.
Gledao sam danas. Ima sequent za 350e ima i za 560 sa 7 god garancije. Pitanje je, samo, šta tebi treba.
veterinar