http://www.autobild.de/videos/video-dacia-sandero-2019-12693277.html
Ne izgledaju loše. Podseća me Sandero na Polo. :ne:
Meni na Clio :ne:
Ali lepo, lepo
Žena reče, a ja se složih, malo je šteta što su ih spljoštili...
Nadam se da novi Duster neće čekati 2019. Baš sam se nameračio na njega i čekam da se pojavi :lazy:
Lep.
Nije loše. Straga mi pomalo liči na aktuelnu A-klasu.
Zanima me samo u kom pravcu će ići enterijer, da li će poraditi na kvalitetu materijala, ubaciti automatsku klimu i još par sitnica.
Više mi se sviđaju retrovizori na II.
Naravno, ostaje i pitanje cene. Što se mene tiče Stepway 0.9 ne bi smeo da košta više od 10.000€ u najačem paketu (Freedom + elektropodizači stakala nazad).
Konačno promeniše i kvake na vratima...lep baš :nami:
Prema ovoj najavi pod haubom će biti 1.0 i 0.9 agregati sa 75 i 95 konja. Za basic model cena ostaje 6990
Nema najave dizela kao što se nagadjalo sa 1.6 motorom. Možda i oni odustaju od dizela?
Dosta brzo stigosmo do trojke a neki nisu ni keca poderali :c:
Šta bi tek vlasnici Golfova dvojki rekli? :to:
Citat: szs poslato 14.10.2017. - 08:45
Meni na Clio :ne:
Ali lepo, lepo
Također, s tim što mi ovakav Stepway ne sviđa.
Sada je u modi smanjivanje svetala i stopaljki, WV, Skoda...pa vidim i ovde, mada mi sve to izgleda kao zasiljavanje prednjeg kraja....
Ovo što je Autobild izbacio je render i samo je nagađanje kako bi auto mogao da izgleda, ono što je izvesno je da se napušta B0 platforma i da se prelazi na CMF-B platformu.
Бомбона,подсећа на више аутомобила али сви преписују па зашто не и Дачиа.Допада ми се.Мало клио ,мало астра,мало меган.Биће хит ако се оваква појави у продаји.Наравно ако цена буде нижа од конкурената.
pokazah video zeni, i prvo pitanje je:
''moze staro za novo?!''
meni je strava....i ova boja mu lezi bas, bas
https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2018&mm=08&nav_id=1436267
https://youtu.be/b8su9gKOcdo
A mozda i Seat sa tonom fotosopa :shit: :shit:
(https://playtech.ro/stiri/wp-content/uploads/2018/12/dacia-sandero-1.jpg)
(https://www.banatulazi.ro/wp-content/uploads/2018/07/Dacia-Sandero-2019-render_3.jpg)
Projekat se blizi kraju. Samo deluje mi previse oklopljeno. Mozda je to zahtev savremenih kres testova ali imam utisak da ce mu preglednost biti znacajno smanjena.
(https://cdn.motor1.com/images/mgl/3PVoY/s1/2020-dacia-sandero-spy-photo.jpg)
https://www.motor1.com/photo/4416260/2020-dacia-sandero-spy-photo/ (https://www.motor1.com/photo/4416260/2020-dacia-sandero-spy-photo/)
Zaista je "oklopljen".B i C stub baš debeli,malo zadnje staklo.To znači nema gledanja u nazad,samo napred!
Ovakvi stubovi, mala zadnja vrata i visoka ivica zadnjeg branika znače da će i sa novom platformom Sandero ostati sa "lakom" strukturom školjke (da kažem "lakom" a ne tankom).Očekivano jer mora ostati 10-20% jeftinija od Klia i ostalih.
Isti auto treci put.
Druge kvake i horizontalna zadnja svetla kao na novom Kliju.
Sve ostalo isto.
Ako se dobro sećam,novi Sandero ide sa novom platformom koju ima i novi Klio.To ipak nešto znači.A ako cenu osnovnog Sandera zadrže na 8.500 evra,tu onda nikakvih specijalnih novotarija i ne može biti.Bio bih srećan kad bi čak vratili nešto od onih potpuno "zastarelih" i "nepotrebnih" stvari,kao što su termometar motora,rezervni točak i bočne lajsne.
Dok ne vidim ništa im ne verujem. Mislim za novu platformu. Za Dastera su mesecima najavljivali novu platformu pa na kraju bi stara! Mada je sada ipak situacija malo drugačija.
Od svih ovih rendera sa interneta deluje mi da je ovaj "ubo" ono sto se skriva ispod "tapeta".
Astra pljunuta
Dacia Sandero 3 (2020)
(https://www.largus.fr/images/images/dacia-sandero-3-vue-av-1280x853.jpg)
Rumunska Dacia radi na razvoju treće generacije podkompakta Sandero.
Novi Sanderu će preći na Renault-Nissan CMF-B platformu koju dele nove generacije modela Renault Clio i Captur, te Nissan Juke.
Kako prenose francuski mediji, Sandero će kao i do sada biti pristupačnija verzija automobila na pomenutoj arhitekturi.
Glavna ušteda će se izvršiti na ograničenju najnovijih tehnoloških dodataka kako ne bi ugrozio prodaju Clia.
Sandero će ipak dobiti novi multimedijalni sistem, kao i široku paletu benzinskih i dizel motora.
Ipak, u ponudu se ne očekuju novi 1,33-litarski TCe turbo-benzinac sa 130 KS niti dCi turbo-dizel sa 115 KS.
Očekuje se da osnovni paket čine benzinci od 75 i 100 KS, te dizel od 85 KS.
Međutim, nova generacija Sandero Stepway bi mogla da bude elektrifikovana u vidu hibrida na bazi 1,6-litarskog atmosferca koji će imati ukupnu snagu 140 KS.
Novi Sandero će debitovati narednog leta, verovatno na auto-salonu u Parizu, uporedu sa trećom generacijom modela Logan.
(https://www.largus.fr/images/images/dacia-sandero-3-vue-ar-1280x853.jpg)
Izvor:
https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2019&mm=11&nav_id=1622572
Dacia stvarno ima moderne prednje farove i svjetlosne grupe, vidim da se nastavlja u tom pravcu i taj segment baš moćno izgleda i uvijek to primjetim, kad se parkiram ispred neke velike staklene površine ili izloga :) :too:
Evo članak o novom Sanderu; https://autoportal.hr/clanak/7_stvari_o_novom_dacia_sandero_koji_stize_krajem_2019_?fbclid=IwAR126a4AoUtyqu13iubdpKphQxHVKr1SWQHHLH78F2yBbuvVa2KFnPGIw10
Citat: MitarMrgulic poslato 26.11.2019. - 21:26
Dacia stvarno ima moderne prednje farove i svjetlosne grupe....
Ajde budimo malo realni, da su kvalitetni za te pare -jesu, naročito farovi i to još na prvim modelima ali sve je to mnooogo daleko od modernog.
Ne razumem tu opsesiju farovima.
Dacija ima jedne od boljih farova koje sam vozio i to sa najobicnijim sijalicama, sto ljudi izmisljaju toplu vodu sa 3 puta vecim troskovima, nije mi jasno.
Upravo. Prosto a radi za sve pare. I više. A daleko od modernog tipa ksenon, led...
(https://cdn.motor1.com/images/mgl/LBYYR/s1/rendering-dacia-sandero-2020.jpg)
(https://cdn.motor1.com/images/mgl/er1e6/s3/2021-dacia-sandero-spy-photo.jpg)
lepo
Hoće li imati 0.6 motor sa dva cilindra i 75 konja...
Mislim da je taj koncept, sa 0.6 motorom, boxerom, sa 2 cilindra, ipak rezervisan za Citroenovu gamu, počevši od 2CV pa na ovamo :):):)
Nervira me kad ga izrenderuju sa 98% zatamnjenim staklima, sa felnama od 500 eur koje neće nuditi ni i jednom paketu opreme i sa dizajnerski profilisanim vratima koja fenomenalno izgledaju ali to ne biva u starnosti na automobilima ove klase...
Sandero Stepway se testira. Ovde su ubacili i sliku enterijera...
https://www.youtube.com/watch?v=mz_U-8UvFnQ&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1HvC5ew-k6SnNivLf_VOi3xwTO-p3v32mf_oUJZbfzcJObSRp-shsFuQc
Biće multimedija nove generacije kao u Clio... rekao bih
Vidim i drugačija, bolja sjedišta :dobro:
Meni ovo jako dobro izgleda.
osveženo unapređenje enterijera :aplause:
Citat: brankovs poslato 18.02.2020. - 18:47
Meni ovo jako dobro izgleda.
I meni se sviđa,naročito što su sedišta,čini mi se, sa naglašenim bočnim držanjem,ako takva ostanu i u proizvodnji.
Ne vidi se,a i ne može da se vidi,da li je poboljšan odnos pedale,volan,sedište.Odnosno,da li se volan podešava po dubini.Ako toga bude za 8.500 evra,onda svaka čast.A ako ne bude,onda ništa,znači da su samo promenili kalupe za livenje plastičnih delova,a Dačija ostala Dačija.
Ipak,nada postoji,jer mi se čini da će ova generacija biti ozbiljnije unapređena u odnosu kako je to bilo sa smenom prve i druge generacije.Naravno,sve to ima smisla ukoliko bazna verzija sa klimom ostane oko 8.500 evra.
Bojim se da od toga nema nista, trziste automobila je poludelo u zadnje vreme, ko nije skoro gledao cenovnike nek pogleda. :fiju:
Reno grupacija ide na EU trend hibride i elektro
Mora neko da ostane za donji segment a DA BUDE PRIVLAČAN
Dačija
Enterijer na slici je Clio sa vrlo malim izmenama (jeftinije)
Spoljnji izgled je bar za mene fenomenalan
Cena će biti odlučujuća
Sačekajmo cenu
Novi render. Ovaj izgleda realno...
https://autorepublika.com/2020/03/25/ovako-bi-mogla-da-izgleda-nova-dacia-renault-sandero/?fbclid=IwAR2NoTZ8wu1OV2Bjn6XmPiKHRNavemNx4CwLTre_aXhqZiDTmofTQSfTPEc
Djeluje lepo, ali ne verujem da je to novi Sandero.
Ako to urade, Clio je prdnuo u čabar!
I suvise dobro da bi bilo stvarno.
Rumunski "Auto bild" je objavio iste fotografije. Vidi se i unutrasnjost... Bice da ce stvarno ovako da izgleda, mozda. https://www.auto-bild.ro/stiri/cum-ar-putea-arata-noua-dacia-sandero-180844.html/attachment/iar-2021-dacia-sandero-fata-definitiv
Ovo izgleda pristojno i realno.Jedino izgleda da su zaboravili na ekran,pa onda testerom usekli mesto za njega.
To sa ekranom je sad trend
Gledam mečku, isto
Kao izrastak, strano telo
Iskreno, ni meni se ne dopada to
Što se tiče karoserije, deluje da su prilagodili malo alate od Clia prošle generacije
Videćemo, čekam cenu pa onda "presuda" :ne:
Sacekaj prvo da vidis sta ce da izadje iz fabrike.
Ovo na slikama je neki top model - full oprema što bi se reklo, svi podizači, automatska klima, dugmići na volanu itd. Izgleda dobro iznutra. Ako bude imalo kao ovaj najnoviji klio, biće to odličan auto. Nažalost, ne bi me čudilo da ovakva verzija košta i 14.000€ pa i više...
Izgleda dobro, nema šta ali kao što speedo reče to će biti najači paket opreme.
Mene zanima kako će izgledati Stepway.
https://www.youtube.com/watch?v=cQEgdk2_5ls&feature=emb_logo
2021 Dacia Sandero - Pregled: moderan, robustan i pristupačan automobil
https://www.youtube.com/watch?v=oODGEPRvSOQ
Dzaba ga predstavljamo ovde kad ga nece biti u prodaji.
Šteta, meni se više sviđa od Stepwaya jer je diskretniji
Ipak mislim da će Dacia, sa protekom godina, naći rješenje da se on pojavi i na našem tržištu i svuda gdje bi trebalo, ako ništa, bit će ih za par godina, polovnjaka iz uvoza :):)
Tužno je što je tako i meni se auto sviđa, a vidim da je u Bosni i Hercegovini, upravo Sandero bio flotno auto za mnoge privatne firme, komercijalu, pa i državne ustanove (Veterinarski zavod u Sarajevu je kompletan na Daciama, najviše Sanderu, ali ima i drugih modela).
Teško da će Stepway, koji je dosta skuplji i šminkerskiji auto, uspjeti dostići tu popularnost.
Vidim da i u Srbiji i Hrvatskoj, Gorska služba spašavanja i još neke institucije, imaju Dacie kao službena vozila, pa mislim da je šteta za prisutnost u tom segmentu, izostavljanje ponude običnog Sandera.
Ko zna, možda Lada sad uleti za taj segment tržišta :)
Sve si dobro napisao,slažem se 100%.I ovde je Sandero (obavezno u beloj boji) najčešći službeni auto za mnoge firme.Uz Fiat Pandu.Ne vidim koji bi drugi auto popunio tu prazninu.A ona nije mala,verujem da su u pitanju hiljade prodatih komada.Ne mogu da zamislim da se neki majstori,komunalci,dostavljači i slični voze u novom Stepveju koji se sija i šljašti kao novogodišnja jelka.Uostalom,ko bi platio 12-13.000 evra za vozilo za takvu namenu.
Odluka da se u Rumuniji ne pravi običan Sandero je komercijalna,a ne tehnološka.Znači da lako može da se promeni.Pratićemo razvoj situacije.
Zvao sam HIT auto da se raspitam za garanciju.Na auto je 3 godine,što je dobro,na koroziju (prorđavanje) je 6 godina,što me je razočaralo.Isto kao 2004.godine,valjda je jedini evropski proizvođač sa tako kratkom garancijom.Uz sav napredak koji se vidi, ono što je bila potencijalno slaba tačka,ostaje i na dalje.Šteta.
Ne moze i ne sme da bude bolja od Renoa. Treba imati u vidu da su komercijalna vozila jeftinija, da imaju kao laka komercijalna odbitni PDV. Mislim da je truba ruba sto u ponudi nema Sandera, ali komercijalni, beli Stepway, sa LPG uređajem ne zvuci lose.
Citat: MitarMrgulic poslato 04.02.2021. - 14:18
Vidim da i u Srbiji i Hrvatskoj, Gorska služba spašavanja i još neke institucije, imaju Dacie kao službena vozila, pa mislim da je šteta za prisutnost u tom segmentu, izostavljanje ponude običnog Sandera.
Dastere 4x4, tako da za GSS nema zime.
Slažem se sa dekiv68, obični Sandero III mi je lepši od Stepveja.
Citat: MitarMrgulic poslato 04.02.2021. - 14:18
Ko zna, možda Lada sad uleti za taj segment tržišta :)
Takozvana Lada Granata jedva ceka da uleti 😂😂😂
E vidis kod nas u CG jednom u godinu dana sretnem Logana.
Nema ih, ne vjerujem da je ukupno prodato 10 komada bilo koje generacije.
Sandero ima po neki onaj "suvi" komercijalni, Stepveja i Dastera ima mali milion.
Eto tako smo blizu a trziste skroz razlicito :ces:
Dacija Sandero III drugi mesec zaredom je najprodavaniji u Evropi:
https://www.kamatica.com/analiza/ovo-je-10-najprodavanijih-automobila-u-evropi/64925
Na cetvrtom mestu je Daster :aplause:
Odraz kvaliteta Dacije i krize u Evropi. Bravo za Daciju! :aplause:
Nekada je bilo na listi barem 6 od 10 malih gradskih automobila, i clio i 208 i corsa i fiesta. Sada osta sandero i polo i ubaci se yaris. Verovatno su i ovi u drugih 10 ali se malo izmenila slika tj. segmenti koji se najviše kupuju. A možda je samo prinudno zbog čipova.
Prevrteo sam malo statistiku.Po sajtu Carsalebase u avgustu 2019. Dačija je prodala 50.974 komada.U avgustu 2021,po ovome iz prethodnog posta,prodali su oko 26.000 komada.Nije precizna statistika,ali okvirno pukli su za oko 50%.Pa i nije baš za :aplause:
Ali su zato digli cene u nebesa.
Citat: saša61beograd poslato 27.09.2021. - 16:33
...Po sajtu Carsalebase u avgustu 2019. Dačija je prodala 50.974 komada.U avgustu 2021,po ovome iz prethodnog posta,prodali su oko 26.000 komada.Nije precizna statistika,ali okvirno pukli su za oko 50%...
Treba istaci da "50.974 komada" u 2019. cine sandero, duster, lodgy, logan i dokker, a "oko 26.000 komada" po drugoj statistici cine samo sandero i duster.
Pad je izvestan ali ipak nije "za oko 50%"....poredio si dva razlicita broja.
Znam,to sam i napisao.Svakako ne valja ni njima ni nama.
Drugi važan opoziv za novi Sandero .
https://autorepublika.com/2021/10/28/drugi-vazan-opoziv-za-novi-sandero/?fbclid=IwAR0r8n_dFRpsxEPAmxDzowoKg-G2NYOLGSplhzvO2m7SiB2PwhBwUx3W5vE (https://autorepublika.com/2021/10/28/drugi-vazan-opoziv-za-novi-sandero/?fbclid=IwAR0r8n_dFRpsxEPAmxDzowoKg-G2NYOLGSplhzvO2m7SiB2PwhBwUx3W5vE)
Svakome može da se desi. Pa i Dačiji.
Ako dobro razumem, ovim opozivom nije obuhvaćen 1,0 TCe ?
Možda nekom bude interesantno, na francuskom sajtu Sandero Stepway može da se konfiguriše i sa motorom od 110 ph. Razlika u ceni u odnosu na 90 ph je 750 Eur.
Oba motora su dobra ( 90 i 110)
Citat: Kocijas poslato 22.08.2022. - 14:53
Možda nekom bude interesantno, na francuskom sajtu Sandero Stepway može da se konfiguriše i sa motorom od 110 ph. Razlika u ceni u odnosu na 90 ph je 750 Eur.
Vrlo zanimljivo. Šta mislite, da li je stavljen veći turbo ili su uradili remap motora? Na poslednjem BG sajmu automobila je jedan lik prodavao čipove. Sa tim čipom bi se sa 90hp snaga povećala na oko 108hp.
Koliko ja znam, TCE 90 i ECO-G 100 imaju indirektno ubrizgavanje, a TCE 110 ima direktno. To je valjda jedna od razlika.
Gledajući video na YouTubeu, ima tu dosta razlika.
Glava, lanac, klipovi...
Da, da. To je potpuno drugi motor.
mislim da sam gledao neki clip na YT gdje je eco-g na plinu, na valjcima dao 108ks
Citat: Zoran poslato 22.08.2022. - 16:09Oba motora su dobra ( 90 i 110)
izvinjavam se što upadam kao padobranac, jesu li oba motora trocilindrična ili samo ovaj 90?
i dalje imam fobiju od takvih motora, nešto malo sam vozio fiat 500L i novi citroen c3 sa 3-cilindra i to mi je iskustvo bilo mučno. pritom uopšte nisam u nekom "đesi lauda" fazonu. ako mi motor umire na svakoj uzbrdici, j*bo ti sve uštede...
Oba motora su sa 3 cilindra. Slabiji je mpi a jači ima direktno ubrizgavanje goriva. Prvi je podesan za LPG a drugi nije.
110 je MPI?
kako vuku uzbrdo, da li se žalio neko?
0.9TCe sa 3 cilindra i 90KS na Sanderu mnogo bolje vuče nego 1.2 sa 4 cilindra i 60KS na Puntu
Trocilinrasi. Meni je to treci motor sa tri cilindra, a drugi Renoov. Kupio bih opet. I opet.
Citat: maestral5747 poslato 24.08.2022. - 15:43mislim da sam gledao neki clip na YT gdje je eco-g na plinu, na valjcima dao 108ks
'oće to kad valjci ne valjaju
Citat: ljutikrilo poslato 17.05.2023. - 15:25izvinjavam se što upadam kao padobranac, jesu li oba motora trocilindrična ili samo ovaj 90?
i dalje imam fobiju od takvih motora, nešto malo sam vozio fiat 500L i novi citroen c3 sa 3-cilindra i to mi je iskustvo bilo mučno. pritom uopšte nisam u nekom "đesi lauda" fazonu. ako mi motor umire na svakoj uzbrdici, j*bo ti sve uštede...
Onda gurneš ruku dubooooko u novčanik i svaka uzbrdica postaje ravnica.
Citat: ljutikrilo poslato 17.05.2023. - 15:25izvinjavam se što upadam kao padobranac, jesu li oba motora trocilindrična ili samo ovaj 90?
i dalje imam fobiju od takvih motora, nešto malo sam vozio fiat 500L i novi citroen c3 sa 3-cilindra i to mi je iskustvo bilo mučno. pritom uopšte nisam u nekom "đesi lauda" fazonu. ako mi motor umire na svakoj uzbrdici, j*bo ti sve uštede...
Ne postoji 500L sa motorom od 3 cilindra.
Valjda kolega misli za relativno trom 1.4 atmosferac
Votio sam i ja više puta 500L. Iako sam navikao na ovo moje zmijče, bio sam sasvim zadovoljan autom, jedino je za moj ukus onaj retro look kokpita ispod svakog kriterijuma. A svi turbo trocilindraši su mi baš super. Dakle, možda ipak jesi u "đesi Lauda" fazonu?
Taj u 0.9 u 500L nema 3, nego 2 cilindra. Pa možda otud manjak snage i elastičnosti.
Inače, kao što sam već pisao u mnogim temama, pa i ovde ću: Tce sa 3 cilindra ne oseti brdo.
Niti se oseti manjak snage na autoputu sa 5 odraslih putnika.
Taj 0,9 Twinair ima 105 ks. Manjak snage nema sigurno.
Onda loš menjač.
Ne znam, a po podacima sa neta 500L sa Twinair motorom ima slično ubrzanje kao Sandero Stepway TCe 90, a veću maksimalnu brzinu od njega. Možda je on probao Twinair verziju na metan, ona je slabija i ima samo 80 ks.
A slažem se da TCe 90 načelno veoma lepo vuče, saglasno snazi (ECO-G nisam probao).
Citat: Loganovac poslato 19.05.2023. - 07:17Votio sam i ja više puta 500L. Iako sam navikao na ovo moje zmijče, bio sam sasvim zadovoljan autom, jedino je za moj ukus onaj retro look kokpita ispod svakog kriterijuma. A svi turbo trocilindraši su mi baš super. Dakle, možda ipak jesi u "đesi Lauda" fazonu?
ne nisam
samo ne volim kad mi se auto muči... a opet možda i previše očekujem posle voženja 1.5 dci-a
ali na kontinuiraim uzbrdicama je stvarno umirao. logan 1.4 mpi je to bolje savladavao.
Citat: Capriolo poslato 19.05.2023. - 10:40Ne znam, a po podacima sa neta 500L sa Twinair motorom ima slično ubrzanje kao Sandero Stepway TCe 90, a veću maksimalnu brzinu od njega. Možda je on probao Twinair verziju na metan, ona je slabija i ima samo 80 ks.
A slažem se da TCe 90 načelno veoma lepo vuče, saglasno snazi (ECO-G nisam probao).
ne, bio je benzinac
ako je bio 1.4 sa 4 cilindra, au kuku lele
mislim da je bio neki sa manjkom cilindara.
nije valjda da postoje motori i sa 2 cilindra? vrati se vartburže, sve ti je oprošteno, čak i kad ti mešavina ima malo više ulja...
trebao sam da zabodem nos u saobraćajnu da vidim koji je konkretno motor u pitanju... kapirao sam da je taj twin air
renoove 3-cilindraše nisam vozio, vidim da ih svi hvalite, dakle njima se može verovati...
Ti 2-cilindrični fiatovi Twinair motori su kad su se pojavili bili proglašeni za Evropski motor godine. Mislim da se kod nas nisu prodavali
Kad sam ja 2015. kupovao 500L, tada je AK Kompresor imao svoj auto salon na N.BG u bul. Milutina Milankovića (u istom objektu gde je tada bio i KIA salon) i sećam se da je u salonu bio i 500L sa Twinair motorom. Na Fiat forumu kao jedinu manu specifičnu za taj motor često navode da mu plivajući zamajac navodno "kraće traje". Ali, tamo možeš da pročitaš i iskustva ljudi koji na motorima sa 4 cilindra (npr. 1,4 TSI ili BMW-ov 2,0 benzinac) promene plivajući zamajac na ispod 150 hiljada km. Tako da pojma nemam šta je danas "normalno", a šta je "kraće trajanje" plivajućeg.
Evo me u CG na letovanju i do sada na ulicama videh najviše novih Dastera, par Logana 3, dva Stepveja 3 i 7-8 "običnih" Sandera 3.
Lično mi se ovaj obični mnogo više sviđa i od Logana i od Stepvej verzije. Nekako mi moćnije izgleda onako spušteniji sa zasečenom pozadinom.
Doduše, svi su bili flotna službena vozila (za dva nisam siguran), ali me interesuje, ako neko od članova iz CG zna, ima li carine na model, s obzirom da se pravi u Maroku?
Letos na ulazu u Tivat, ogromni kamper vuče prikolicu, a na njoj Stepvej 3, obično vuku neki skuter ili bajs ali švaba iz kampa na pijacu i nabavku ide sa stilom :)
https://www.youtube.com/watch?v=10rExd4q0tY
Neofarban motorni prostor!?Jel to sad neka "nova normalnost"?
Na autootpadima sam vidio Fiate i Renoe, stare desetak godina, koji su totalno neotarbani u predjelu iza instrument table, iznad nogu vozača i suvozača. Sve sama rđa...
Jeste ofarban u neku sivu boju, i natrockali su nekog silikona muski po savovima
To je osnovna zaštita koja se nanosi kataforezom.Lim je svuda pokriven ovim slojem i ne bi trebalo da korodira.Tako je u teoriji.Kako je u praksi,videće se kroz neku godinu.Valjda znaju šta rade,oni su sebe svakako zaštitili dok traje garancija i mirno spavaju.
Kako god da je,meni deluje ružno,jeftino i nedovršeno.Teško mi je da svarim da je danas nešto lošije nego na starim Dačijama od pre 20 godina.
Da li tako ili da ima po "pola ruke" nanosa boje, gde se samo vide cestice boje preko osnovne...
Citat: saša61beograd poslato 22.09.2023. - 11:00Neofarban motorni prostor!?Jel to sad neka "nova normalnost"?
Sinoć prelistavam Automagazin,broj 149 iz novembra 2021.Na 30.strani test Stepveja sa plinom.A na jednoj fotografiji motor i potpuno ofarban motorni prostor!Boja je neka plava metalik,ako je bitno.
Tada,pre dve godine, koštao je 13.790 evra.
Moj auto je 2009. koštao 8310 evra i sve je u boji karoserije, jedino što motorni prostor nije lakiran metalik lakom.
Zato što su sprcali lak na sve ostalo u boji karoserije :D
Evo kratkog pregleda unapređenog Stepway-a za 2024.
Citat: saša61beograd poslato 22.09.2023. - 20:05To je osnovna zaštita koja se nanosi kataforezom.Lim je svuda pokriven ovim slojem i ne bi trebalo da korodira.Tako je u teoriji.Kako je u praksi,videće se kroz neku godinu.Valjda znaju šta rade,oni su sebe svakako zaštitili dok traje garancija i mirno spavaju.
Kako god da je,meni deluje ružno,jeftino i nedovršeno.Teško mi je da svarim da je danas nešto lošije nego na starim Dačijama od pre 20 godina.
Tako je, kataforeza je suštinska zaštita metala. Boja ( lak) je estetska komponenta i dodatna zaštita delova karoserije koji su izloženi spoljnim uticajima. Osnovni razlog svemu tome je pojeftinjenje proizvodnje. I ne mogu da se porede po kvalitetu izrade karoserije Dačije 1-ve generacije sa 2-gom i 3-ćom generacijom. 6 godina je fabrička garancija na koroziju, taman koliko treba da se otplati kredit i da se auto zalivadi i zameni novi(ji)m. Uostalom, današnji prosečan kupac ne otvara haubu, ne diže patosnice u gepeku, ne ostavlja auto u nasledstvo, pa auto-industrija za segment jeftinijih ulaznica smatra da je grehota bacati novac na to :)
Šta da radimo, to su novi trendovi i nova (ne)normalnost...