Skorašnje poruke

#1
Uradi sam / Odg: Farbanje doboša - 2021 Da...
Poslednja poruka MitarMrgulic - danas u 16:17
Svaka čast drugar,

Meni je žao što nemam prostora niti alat za ovakve zanimacije :)

Usput, zna li neko što su sada ovi doboši kod novijih vozila u reljefu (isto je i kod mene), sjećam se da su nekada bili ravne površine, a ne ovako nazubljeni, kad se gledaju sa vana...je li ima neki mašinsko-tehnički razlog što je to tako?
#2
Uradi sam / Odg: Zvučna izolacija - uradi ...
Poslednja poruka MitarMrgulic - danas u 16:09
Zar ovaj novi Logan, nema daleko bolju izolaciju od onog prve generacije...

Na mom MCV-u. sasvim mi je ok ugođaj u vožnji. čak i pri većim brzinama, a stariji je model od ovog kod Mareta, tako da ja to ne bih ništa dirao, ali gušt je gušt  :cul: :wink:
#3
Ručica menjača ide ko u sir, nečujno i precizno.
#4
U najkraćem, razjašnjenja radi, u pitanju je Fluence iz 2011. sa K4M 838 motorom i JH3 menjačem i oko 53.000 km u ovom trenutku, biće oko 60.000 km kad bude zamena motornog i menjačkog ulja.

Kod svih Renoa druge i treće generacije sa benzinskim motorima u koje sam ikada ušao ručica menjača je bučna prilikom menjanja brzina i  oseća se prenaglašen, iako gladak, klik pri ubacivanju u sve stepene prenosa.

Otkako sam pre četiri meseca kupio auto, sve što sam kupio ili zamenio ga je utišalo dodatno, nove gume, mali servis, zamena svećica, dopuna freona, pa sad očekujem i od menjačkog ulja da doprinese tome takođe.
#5
Uradi sam / Odg: Zvučna izolacija - uradi ...
Poslednja poruka Veterinar - danas u 02:48
Uz takvu pomoc ne moze da izostane dobar rezultat. Svaka čast.
#6
Uradi sam / Odg: Zvučna izolacija - uradi ...
Poslednja poruka Mare - juče u 20:03
Hvala!!! :ziveli:
#7
Uradi sam / Odg: Zvučna izolacija - uradi ...
Poslednja poruka saša61beograd - juče u 19:40
Svaka čast na urađenom poslu (mislim i na doboše i ovo ovde)!
#8
Apsolutno. Suština potrošnje motornog ulja objašnjena u nekoliko rečenica.

@LeNgenda:

Mislim da ćeš biti zadovoljan sa Emperolom a voleo bih da preneseš iskustva sa menjačem posle sipanja Kroon-a. Ako se makar malo utiša i ako se čak bar malo poboljša šaltanje - ima priču.

#9
Uradi sam / Odg: Farbanje doboša - 2021 Da...
Poslednja poruka Capriolo - juče u 18:29
Bravo !
#10
Uradi sam / Odg: Zvučna izolacija - uradi ...
Poslednja poruka Mare - juče u 17:34
Do sada sam izolovao - poklopac gepeka, a u prostor između krila i točkova ubacio sunđere (nešto slično sam viđao u Opelu Rekordu i Omegama :yes: ). Osetio se malo boljitak.

Prošle godine sam dampirao sva vrata - alubutil na lim, oko zvučnika i na delove tapacira koji su najviše odzvanjali. Ispod tapacira, između lima i plastike, sa unutrašnje strane sam ubacio azmafon. Znatno poboljšanje na brzinama preko 90km/h.

Nakon toga sam izolovao deo patosa na zadnjoj klupi i prostor ispod klupe - alubutil i azmafon. Azmafonom sam obložio centralni tunel gde se tapacir naslanjao na goli lim.
Ovde sam imao čak i pomoćnicu, ljubi je tata. :00009176:


Tada sam izlepio alubutil oko zadnjih točkova, ali sa spoljne strane. Ima delova lima koji su užasno odzvanjali. Nakon nekoliko desetina hiljada km, alubutil i dalje na svom mestu.

Odradio sam izolaciju i oko prednjih točkova - na pokrila i delove karoserije u unutrašnjosti. Takođe, alubutil sam ugradio i na unutrašnjosti krila. Nema ništa da zveči.




Alubutil u tabli veličine 50x25 cm košta oko 500 rsd i do sada sam potrošio nekih 15 tabli.
Obavezno je korišćenje valjka (može za tapete) i industrijskog Fena za grejanje dela karoserije na koji se aplicira alubutil, kao i za alubutila. Obavezno je mesto koje se izolira oprati, očistiti i odmastiti, i otkloniti eventualne korozije!

Auto je daleko ušukaniji nego pre, ali slabiji kvalitet kedera i zaptivnih guma teško da može bilo kakav damping nadomestiti. Takođe, retrovizori prave veliku buku.

Ostalo je odraditi krov, deo patosa kod vozača i suvozača i pod gepeka.