Chip tuning?

prethodna tema - sledeća tema

Lazar@

bitno je da sa tuningom do 140 ide  skoro isto kao akord koji je fabricki duplo jaci,brza je nego golf 5 tdi 105ks,pezo 2.0hdi 136ks...  :lazy:

Keka

I duplo laksi od Honde.....

Za ovakvu torturu treba imati i dobre gume.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lazar@

Da li se nesto ovako moze odraditi na 1.5 70ks?
I da li su ovi novi dci motori 8v ili 16v? :ne:

drzarkod

Keko ova opaska za gume je bila i meni u mislima, cip na kinezarama i lagan auto plus Cg drumovi i krivine.....da se najezis od pomisli....

lovac

Jest' da je pitanje off topic, ali ne znam gde bih ga postavio:

koja je suštinska razlika između 1.5 dci sa 70 i 75 KS? U čemu leži tajna tih 5 KS?

Veterinar

Citat sa Vikipedije...

"The K9K is a family of straight-4 turbocharged diesel engines co-developed by Nissan and Renault. The turbocharger is provided by Borg-Warner.[9] It has a displacement of 1461 cc and is called 1.5 dCi (diesel Common-rail injection). Fuel injection systems were supplied by Delphi on the lower power level versions (up to 66 kW/90 hp) and by Continental (ex Siemens) on the higher power level versions (70 kW/95 hp and higher). Delphi systems were changed with Bosch ones in Euro 5 version.[citation needed]
There are three versions of this engine: a low power version, a high power version and a high power version with variable geometry turbocharger.[10] Their maximum power output varies depending on the emission standards they meet. In Euro 3 standards, their power levels are 65 PS (48 kW), 80 PS (59 kW) and 100 PS (74 kW). In Euro 4 standards, their power levels are 70 PS (51 kW), 85 PS (63 kW) and 105 PS (77 kW). In Euro 5 standards, their power levels are 75 PS (55 kW), 90 PS (66 kW) and 110 PS (81 kW)."

Ne piše zašto, ali kod svake verzije je došlo do promene u snazi. Koliko 1.6 benzinac sada ima KS?

Keka

1.6 8v ima u Euro5 normi 82 KS.

1.6 16v ima 100/110 KS (Renault) odnosno 105 KS (Dacia).
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Lazar@

ubite me ne mogu da nadjem gdje sam procitao da novi 1.5dci motori (75ks,90ks i 105ks) imaju 16v...
Drugo sto sam primijetio na ovom klipu je menjac...Drugom brzinom ide ravno 90,trecom  cak do 140 a mislim da ima 6 brzina ako se ne varam  :dance:
Ja drugom idem oko 70-75kmh a trecom ne preko 120kmh i to pun gas...Nezvanicno saznajem ovaj dci 75ks ide na 110ks i 262nm dok je najagresivnija mapa za stari dci 70ks bila na 105ks i 240nm..

:offtopic:
e sad kad bi neko nasao i ispisao u odgovarajucoj temi koje su razlike izmedju 1.5dci 65ks,68ks,70ks,75ks

drzarkod

Da li je radio neko na Dusteru.....i hoce li mozda nekon od rumunjesce druzine dolaziti u nas kraj.... :ces:

lakistrike95


peras

#325
Citat: Lazar@ poslato 24.03.2014. - 23:05

Ja drugom idem oko 70-75kmh a trecom ne preko 120kmh i to pun gas

Nesto o razlikama ima ovde: http://www.powertrain.renault.com/application/storage/upload/filemanager/brochure/brochure_engine_new/Brochure_1500_dCi_a.pdf

Inace 85% obrtnog momenta se ostvaruje u rezimu izmedju 1500 i 3500 obrtaja tako da je voznja pod punim gasom samo maltretiranje motora. O tome ima ovde: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:16W6xvAtl9YJ:media.renault.com/download/media/specialfile/6041_1_5.aspx+&cd=5&hl=sr&ct=clnk

Loganovac

#326
Pun gas i broj obrtaja su dve različite stvari. Kriva obrtnog momenta snimana je pod punim gasom. Na svim obrtajima.

BTW, prvi link ne radi.

Edit: Sad radi, odsekao si mu ono "f" na kraju...  :doh:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

peras

 :to: za ispravku.

Saja174

Citat: lakistrike95 poslato 18.08.2014. - 16:48
Dizem temu iz mrtvih, al' 'ajde, vredi li cemu ova igracka?
http://www.ebay.com/itm/Dacia-Duster-1-6-16V-powerbox-tuning-box-chip-/281304228273?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item417f09e1b1

Mozda i moze da se izvuce 10ks i 15NM i to je to. Tesko da ces moci osjetiti, a potrosnja vjerovatno ide gore. Svi ovi boxovi rade na principu da produzavaju signal dizni (primjer: ako ECU kaze 15ms, box preradi signal da to bude 20ms ), i na taj nacin ulazi vise goriva sto daje vise snage. Ovako je to na MPI atmosfercima, na motorima sa direktnim ubrizgavanjem i turbom to je nesto drugacije!

Recimo na CR dizelima se moze izvuci dosta vise snage i momenta sa boxom! Ako je na punom gasu pritisak 1600 bara i interval brizganja dizne 15ms, sa boxom ce pritisak biti 1800 bara i interval dizne 20ms (ne znam, uzimam kao primjer), takodjer, boxovi na indirektan nacin povecavaju i pritisak turba! Ako ulazi vise goriva, sa isto zraka kao ranije to znaci nepravilna smjesa, lambde sonde i ostali senzori to uocavaju, i da bi smjesu napravili pravilnom, pritisak turba ide gore 0.2-0.3 bara. Iz ovog razloga necete vidjeti auto sa boxom da cadi, iako su dizeli, medjutim, sa losim mapama cadi svaki! Dobar tuning box bez problema izvlaci po 20-30 ks van, i 30-50NM. Neko spomenu i fine adjustment RaceChipa, da, preko onih potenciometara upravo odlucujete o tome koliko ce signal biti produzen, tj. da li ce na kraju dizne brizgati na 1800 bara 20ms, ili ce to biti nesto manje. Toliko od mene, uglavnom preporuke za box, mnogo bolja opcija od amaterskih remapa kakvi su kod nas na Balkanu!

ivan-bgd

Eto,a ja dobio informaciju da je bolje remap nego box....box kao lažira dizne....daje samo više goriva.....itd itd..kome verovati. :ne: