Prskalice za vetrobransko staklo

prethodna tema - sledeća tema

koznazna

Da li mogu da se stave neke druge mlaznice umesto originalnih ?

Npr. mlaznice na Puntu po meni mnogo bolje raspršuju tečnost od onih na Loganu.

Keka

#16
Ako se pravilno usmere i ove sasvim lepo prskaju.

Verovatno mogu i neke druge, ako mogu da prodju kroz rupu na haubi, i ako crevo odgovara. U tom slucaju se postavlja pitanje otpora prskalice, tj da li ce pumpa moci da napravi dovoljan pritisak da rade kako treba ili ne.

Npr. na novoj Ladi svaka prskalica ima 3 mlaznice, to poliva kao blesavo, a posuda za vodu ima 5 litara. Ne daju klasican mlaz nego vise lici na kisu preko celog stakla.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Svarog

Bogami, ta Lada je baš uznapredovala. Na ćaletovoj ladi si jedva dobijao po koju kap na šoferšajbni.

mladen895

Prskalice treba da budu efikasne pri velikim brzinama ostalo je kozmetika.
Kad se mora,sve  je tesko.

koznazna

Citat: mladen895 poslato 16.01.2010. - 02:34
Prskalice treba da budu efikasne pri velikim brzinama ostalo je kozmetika.

U pravu si. Ovo i jeste najveći problem. I kada su bile nove prskalice pri brzinama većim od 90 km/h već loše bacaju tečnost na vetrobransko staklo. Kako god ih podesiš mlaz se krivi na dole i ne može lepo da nakvasi staklo.

Keka

To nije do prskalice nego do aerodinamike i polozaja prskalice.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


koznazna

#21
Citat: Keka poslato 14.01.2010. - 16:16
Sa motorne strane haube na prskalici imas 2 zabice, njih stisnes i prskalica lako silazi. Verovatno ne vidis zabice zbog zvucne izolacije haube.

Danas sam gledao prskalice, ali kod mene nema zabica vec izgleda kao da su nabijene i da se jednom montiraju. Ako poželiš da ih  menjas moraš slomiti te stare i staviti nove.

Veterinar

Trebalo mi je dugo, dugo vremena da podesim sve prskalice da bacaju tecnost tako da ne kupam okolne automobile, a da pri vecim brzinama dosegnu odgovarajucu visinu stakla. Nemam koristan savet, kad sam izgubio zivce i pomislio kako ih poslednji put podesavam, ispalo je O.K.

Keka

Citat: koznazna poslato 17.01.2010. - 21:17
Danas sam gledao prskalice, ali kod mene nema zabica vec izgleda kao da su nabijene i da se jednom montiraju. Ako poželiš da ih  menjas moraš slomiti te stare i staviti nove.

Ima, zabice su zapravo plasticna krilca koja treba pritisnuti na 4 mesta, osim ako kojim cudom nisu poceli da ugradjuju neke druge prskalice.

neko bez zvucne izolacije na haubi bi mogao da slika u krupnom planu i da okaci, pa cu obeleziti gde se pritisne.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


koznazna

Ja sam na kraju koristio iglu od sprica i uspeo sam da izvucem kuglicu tj diznu (šta li je već). Onda sam prskao bez kuglice nekoliko puta, posle toga vratio kuglicu na svoje mesto, podesio mlaz i sada radi bez problema.

scepo

Ne znam je li vama na Loganu kao i na Sanderu prskalice rade skroz nefunkcionalno , prskaju maltene pri vrhu šoferšabne  :banghead: , je li neko pokušavao da riješi ovo ....

Boqy

Samo ih podesi da prskaju malo nize, mozes cackalicom da spustis mlaznice.

Drinski67

Niposto nemoj cackalicom jer moze da se zalomi. Bolje je tanka spajalica za papir ili spenadla...
Logan 1.5DCI, Laureat pack New Edition od 2006
Opel Kadet 1.6D 86' godiste do 2006

Veterinar

Moze i injekciona igla da posluzi u tu svrhu. Ako prskalice prskaju gotovo do ruba krova, na autoputu ce mlaz taman da dosegne koliko bi trebalo. Ja sam podesio mlaz da prska do 2/3 stakla, sto mi u gradu odgovara, posto nema mnogo slivanja nakon rada brisaca, ali na 130 km/h prska nedovoljno visoko (Kiconix moze potvrditi, jedva sam odmastio staklo zbog mase insekata na njemu).

scepo

Zahvaljujem momci  :to: , podesio sam ih iglom  :ziveli: . Kako bi dobro bilo da su prskalice novije generacije one što lijepo rasprskaju .
veterinar baš ću to da provjerim , jer mi je extra ovako podešeno kroz grad  :ziveli: