Skorašnje poruke

#1
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Loganovac - danas u 12:15
Odavno se cveću pušta ozbiljna muzika, što da se auto ne vodi kod psihića?  :)
#2
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka Andrix - danas u 11:39
Napon merim uvek na klemama, pre paljenja, posle voznje. Upaljen mi je na 14.7 v, sto je za moj EFB akuu dobro punjenje - bez potrosaca.
#3
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka saša61beograd - danas u 11:35
Možda je moguće da zbog isključivanja ovog sistema auto ne prođe na tehničkom.Jer sad na tehničkom svakoga priključuju na dijagnostiku.A ovo se vodi kao sistem koji utiče na bezbednost i nije neka obična dodatna oprema.
Došlo vreme da mora da se brine o mentalnom zdravlju automobila,da se nekako izbegnu njegove histerične i nervozne epizode.
#4
Ako te baš zanima kakav ti je akumulator,svrati kod bilo kog auto-električara da ga ispita.To je brz i jeftin postupak,meni su to radili odmah i bez zakazivanja.
Drugo,zavisi čime i gde meriš napon,nije svajedno.Tako su rekli meni,a ja kažem tebi,čisto da si miran.

Ja imam voltmetar u upaljaču.Ujutro,pre paljenja pokazuje 12,2 do 12,4.Ako je toplo vreme,onda je ova više vrednost.U vožnji je 14,0 do 14,3.Sa farovima je 13,7 do 13,8.Ovo uzimam da su normalne,relativne vrednosti.
Preko 12,4 u mirovanju nikad nisam imao,čak i sa novim,tek napunjenim akumulatorom.Verovatno je i do voltmetra,zato ovo uzimam samo kao relativne vrednosti.
#5
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Veterinar - danas u 11:09
Mislis? Kako?
  Verujem da to ima veze sa homologacijama, bezbednosnim normama, tako da mislim da moze da se uradi nesto (poput postavljanja necega preko, sto je moje neinvazivno resenje), ali da ce svakako da se ukljuci upozoravajuca lampica na displeju. Ukljucivanje iste ne utice na performanse vozila.
#6
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka Andrix - danas u 10:26
Jos jednom pa necu vise, jutros bio 12.2 v. Auto se juce vozio krace relacije 3-4 km. Nakon toga posle 3 km stigao do 12.4v, a posle opet 3 km 12.6 v. Mereno sa ugasenim autom pre i posle voznje. Inace start/stop radi, mislim gasi auto na semeforu, sto znaci da po njemu potrosenost akkua je u granicama. Inace s/s sistem gasim, cisto zbog ustede agregata. Negde sam slucajno nasao da se sa s/s stedi oko 0.8 l/100 km ako je sve grad, i ne znam koliko grama otrovnih gasova.
#7
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Andrix - danas u 10:24
Mislim da moze da se iskljuci.
#8
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka dekiv68 - juče u 21:09
Može li taj sistem na neki način da se isključi :conf:
#9
DACIA / Odg: Sistem aktivnog kočenja
Poslednja poruka Goky - juče u 21:02
Ja sam nekih mesec dana nakon kupovine doživeo aktiviranje sistema kočenja. Bili na groblju i kad smo sišli sa glavnog puta na makadam kako smo se približili kontejneru koji je bio sa moje desne strane zapištao je i ukočio u mestu. Baš smo bili iznenađeni (što reče žena, kakvu si zbunjenu facu složio)... nakon toga još dva puta ali oba puta opravdano i nikad nije kočio u mestu, samo zapištao i malo prikočio...
#10
Delovi i održavanje / Odg: Odrzavanje akumulatora
Poslednja poruka slavko_bgd - juče u 20:32

A koliki ti bude napon kad sedneš u auto posle dužeg stajanja, recimo prenoći auto, i daš kontakt? 
I da li ti napon pada ispod 12,5V u vožnji, npr kad vučeš punu prikolicu uzbrdo? Da li raste na blizu 14,5V kad kočiš motorom?  Ili ti je napon u vožnji uglavnom konstantan u rasponu između 13V-14V?