Diskovi i Pločice

prethodna tema - sledeća tema

zac

S`obzirom da su se RoadHouse plocice kod mene dobro pokazale, ja bih odabrao njihove i diskove...posebno sto je i cena na njihovoj strani. 

Keka

Kod mene su RH pakne pozadi.

Pretpostavljam da je i ATE made in PRC i nisam ubedjen da je 2x bolji.

Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


zac

Eto, samo ti se namece... :dobro:

bmiillan

uzmi Ate nećeš pogrešiti bez obzira na cenu, bolji su tri a ne dva puta
nemoj na silu uzmi veci cekic

Aleks

Ja zadovoljan i posle oko 4.000km. Sve sljaka kako treba, nista ne skripi, struze i sl.
http://www.daciaforum.in.rs/index.php?topic=1527.15

Sto se tice tih ATE, ne verujem da su toliko bolji za koliko su skuplji.  :ne:

Zoran

Nekad je ATE bio prva ugradnja kod Mercedesa, kako je danas ne znam.Mislim da je ATE vakum aparat na mom Sanderu.
Sam svoj gazda - vazda.

Keka

Dakle, dao grdne pare za Ate, i hoce ponekad pri laganom kocenju da zaskripi. Ne znam da li da se nerviram ili da sacekam jos malo dok plocice legnu.   :badmood:
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Aleks

Da su stari diskovi a nove plocice pa i da cekas da legne. Ovako sve novo, ravno na ravno, nema sta da legne. Par jacih kocenja da se sve odmasti i to je to.

Zoran

Samo pojačaj muziku i  :driver:
Sam svoj gazda - vazda.

Aleksabgd

Kupio sam RH plocice po preporuci sa foruma. Stare su bile bendix. Nema skripanja niti neprijatnih zvukova plilikom kocenja :40:

Boqy

Danas izvršio zamenu fabričkih pločica na 40000km. Pločice su bile možda na 50%, počele su da škripe, kupljene su bile RH zamenske.
Diskovi nisu izbrazdani, prijatelj im je samo oborio ivice, nije ništa rađeno sa kočionom površinom.

Rešim tu i da zamenim kočionu tečnost, dosipana je nova dok je istovremeno stara ispuštana. Na kraju smo i odzračili na sve 4 kočnice.

Sada "problem". Kočnica mi mnogo niže hvata nego ranije, imam 1-2cm  prazan hod. Kada je auto ugašen, tvrda je kao "kamen" nakon 2, 3 prtitiska.
Sada praktično kad je jako pritisnem silazi ispod nivoa papučice gasa, a znam ranije da je bila iznad, to mi je reper.
Samo kočenje je podjednako jako kao pre.
Šta može da bude problem, da li pločice treba da nalegnu, jel moguće da je disk toliko neravan?

VaskezNS

Citat: Boqy poslato 12.10.2014. - 21:59

Rešim tu i da zamenim kočionu tečnost, dosipana je nova dok je istovremeno stara ispuštana. Na kraju smo i odzračili na sve 4 kočnice.

Kada je auto ugašen, tvrda je kao "kamen" nakon 2, 3 prtitiska.

Jeste li vi sigurni da ste dobro odzračili sistem ?
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Zoran

Ovako je u redu . Pritisneš kočnicu a ona odmah uhvati i tvrda je. Upališ motor ona počne da propada oko 1 cm i bude malko mekša.
Sam svoj gazda - vazda.

Boqy

#328
Sada je otprilike tako, prvih 1cm nema nikakav otpor i nakon toga radi normalno kao i pre.
Samo što ja mislim da mi je pre ove akcije nakon startovanja motora samo postajala mekša, ali nije imala ovaj prazan hod od 1-2cm.


Odzračivali smo dva puta, ništa se ne menja, ugašen auto, tvrda, upaljen, prazan hod.

Loganovac

Nove pločice na starom (neravnomerno istrošenom) disku imaju manju kontaktnu površinu, pa je iz tog razloga potrebno malo strpljenja i puno opreza dok se oblikom ne prilagode profilu diskova. Naravno, sa novim ili obrađenim diskovima nema ovakvih problema. Međutim, moguće je da nije dobro odzračen sistem, naročito ako posle par jačih drukova pedala postane tvrđa i ranije "hvata".
Sa ugašenim motorom pedala svakako mora da bude tvrda jer servo pojačavač nije u funkciji. Kad se upali motor, ovaj sklop višestruko pojačava silu kočenja pa pedala mora da izgleda "mekša" - ali opet dovoljno tvrda i ne sme da propada.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.