Održavanje u sopstvenoj režiji

prethodna tema - sledeća tema

kiconix

Ti si to trebao da uradis pre 70000.

Zoran

Ulje je bilo kao da je juče nasuto ali vodim računa da ne " škrga zubima ". Pogotovo kod ubacivanja u rikverc.
Sam svoj gazda - vazda.

mali.alen

Ja sam jedino primjetio da je malo tamnija boja o donosu na friško ulje... Stalo točno 3 litre do rupe za mjerenje

speedo

Danas u vlastitoj režiji ugrađen novi filter klime. Kao i uvijek treba kleknuti i "zaroniti" sa obe ruke, ali nije problematično, minuta posla. Opširnije iskustvo sa filterima ovdje.

Zoran

495 300 km
- 3l ulja INA Millenijum 5w40
- filter ulja MANN 75/3
-kontrola svjećica i ulja u mjenjaču
-kontrola ležajeva točkova i montaža zimskih guma (bile na felgama )
Sam svoj gazda - vazda.

glavonja3


silent


cika mili


szs

Jeste OFF
Ali vredi reći da je Zoran za tih pola miliona km
Proveo za volanom oko 8333h
Odnosno punih 347 dana bez iizlaska  :crazy:
Dakle za volanom skoro punu godinu dana svog života!!!
:aplause: :aplause: :aplause:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

saša61beograd

#1344
Već sam pisao o ovome,ali da sad,posle nekog vremena i pređenih kilometara, sve potvrdim.Potrošio sam pola sata i nikakve pare i preporodio Logana,bar delimično.
Prvo,zategao sam sajlu kvačila i postigao da mi pedala hvata više,suprotno onome što većina na forumu radi.Rezultat je da se brzine lakše menjaju.Naročito se oseti kod ubacivanja u rikverc.Ranije sam nešto "nišanio" i pazio,a sad uleti u rikverc bez problema.I na hladnan i na zagrejan menjač.Otprilike dva kruga sam zategao šraf na sajli,odnosno oko 2mm.Kad mi je Logan bio nov,kvačilo je hvatalo visoko i izgleda da tako treba,"spuštanje" kvačila je,rekao bih,nepotrebno!
Druga stvar koju primetim svaki put kad sednem u kola je kako se lepo i brzo i bez otpora zatvaraju i otvaraju prozori.Ovo sam postigao silikonom u spreju,ima tema o tome.
Žalim što sam bio glup i lenj i što ovo nisam uradio mnogo ranije.
Treća stvar možda nije za ovu temu,ali da malo offujem.Dakle,prešao sam na G Energy 100 oktana,umesto standardnog 95.Letos dok sam se sa četiri putnika pentrao po planinama zapadne Srbije,učinilo mi se da na velikim usponima čujem "kliktanje" ventila (detonantno sagorevanje) i posumnjao sam u to koliko oktana zapravo ima benzin od 95 (navodnih).Zato sam prešao na benzin od 100 oktana,ne zato što to motoru treba,nego što sam siguran da ima minimum 95.Od tada nije bilo "kliktanja",mada nije bilo ni toliko zahtevnih vožnji,tako da ne znam da li sam nešto bitno dobio.Međutim dobio sam nešto drugo.Prvo,motor na leru radi mnogo tiše i mirnije.Drugo,hladan pali bukvalno "na pola ključa".Čak i kad ga ne palim po 2-3 dana.Ni sekunda verglanaja!Letos sam čistio senzor radilice i tad se startovanje popravilo,ali sa ovim benzinom je uočljivo bolje.
Što se tiče boljih performansi ili manje potrošnje sa 100 oktana,tu realno ne vidim neki spektakularan boljtak.Ali,testiranje je u toku,ako bude merljivih rezultata,bićete obavešteni.

Loganovac

Citat: szs poslato 18.10.2019. - 16:24
Jeste OFF
Ali vredi reći da je Zoran za tih pola miliona km
Proveo za volanom oko 8333h
Odnosno punih 347 dana bez iizlaska  :crazy:
Dakle za volanom skoro punu godinu dana svog života!!!
:aplause: :aplause: :aplause:

Greška, proveo je mnogo više. Računao si 60km/h prosek, a to je Zokiju maltene maksimalna brzina (osim u retkim slučajevima kad se dohvati autostrade pa raspali 80 km/h). Dakle dve godine. Poznato je da Zoki ima vremena i voli da serbez sedi za volanom i ja mu najiskrenije skidam kapu na tome!
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Loganovac, jeste tako. Moj cijelodnevni prosjek na otvorenom putu jedva 50 km /h
Sam svoj gazda - vazda.

Zoran

510 300 km
Filter ulja MANN W75/3
Filter zraka UNICO 2991/1
Ulje Auto lein sint 5w 40 3l
Svjećice Champion  RC9MCC
Sam svoj gazda - vazda.

Zoran

516 000 km.
Zamjene guma.
Otprašivanje doboša.
Razrađivanje polugica na paknama, za koje se kači sajla od ručne. To me zeza otprilike svake 2 godine.
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Zoki druže,

Ti doboši i njihovo otprašivanje su "mana" auta koja nemaju diskove nazad.

Proizvođač predviđa otprašivanje na svakih 60 000 km, ali mislim da se to rijetko radi kod nas, pa tako i vani.

Svako auto koje sam imao sa dobošima nazad, već na 150-200 hiljada, bilo je za potpunu zamjenu zbog korizije i općenito lošeg stanja.

Jesu li kod tebe u "radnom vijeku" Sandera, mijenjani doboši i koliko su često otprašivani i servisirani?