Dacia Duster

prethodna tema - sledeća tema

Loganovac

Čestitam i u zdravlju da se voziš! Motor ubiVa ki nove cipele, a?  :woo-hoo:

Nego, čitajući ranije postove, nešto mi pade na pamet

Citat: Keka poslato 16.09.2010. - 15:15
U 1.2 TSI ne moze gas, tako da je nemam dilemu  :lau:

http://www.baldiegovoni.it/site/impianto-vialle-lpdi.html
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

LeNgenda

#151
Nema pola sata kako sam se vratio sa SAT-ovog Supertesta u NAVAK-u, poslednje etape gde mi dripci ocenjujemo auto sa svih strana. Citroen C3, Kia Sportage, Chery Tengo i Nj.K.V. Dacia Duster.



Vozio sam tj. leteo sam  na Dusteru i Tengu. O Tengu mogu malo vise ako to neko bude trazio, ali to nije tema. U svakom slucaju, to je bacenih 12.000 evra, DOSLOVNO.

Nego, Prasinar...

Dacia Duster 1.5 dCi 4x4 110 HP Laureate sa svim sto je moglo da se ubudzi unutra. Rekao bih, opasno preko 17.000 evra.

Lakse mi je da pisem u cemu se razlikuje od Sandera. Osetno je visi, kad se izlazi verovatno je da ce se nizima nogavice isprljati o prag, treba malo poskociti, oslanjanje ima duzi hod i mekse je, pozadi mesta za noge ima toliko da kada se suvozac namesti normalno, ja od 180 cm pozadi gotovo ispruzim kolena. Mesta za glavu ima malo vise, prednja sedista su drugacija, dublja i imaju polugice za podesavanje umesto tockica. Gepek solidan, jos veci u 4x2 verziji jer nema zadnjeg difa da smeta. Rezervni tocak u gepeku, ispod ploce.

Kvacilo duplo teze nego u mom Sanderozu, servo meksi jedno 20%, menjac 6-stepeni, normalno krece iz druge, od 60-120 km/h kolike su brzine bile, samo radis treca-cetvrta i ono cudo jede asfalt. U krivini se naginje, ako podupravlja to radi postepeno, zadnjica ne bezi ni kad preteras bas, to je valjda zbog 4x4, mada se nesto ne secam je li bio ukljucen... :huh: Gume neke zimske Michelin, 215 65 R16 na alu-felnama.

Racunam da je benzinac slicnih performansi, samo se vise vrti, ali ako ide isto, ja skidam kapu. Ko zna kako je onda Loganovcu u manje od tone metala, a 105 ovakvih konja.

Zvucna izolacija solidna, maaalo bolja od ostalih Dacija, na leru se malko osecaju vibracije od motora.

Dilema Sandero dCi ili Duster Base za 9.500 evra je postala jos mucnija.
I sto je najbolje, kada sam posle seo u svog Sandera i krenuo kuci, definitivno sam uvideo koliko je Sandero( i Dacia uopste) jedan pristojan, a na momente i u ponecemu, zaista kvalitetan i prefinjen auto. Auto kome se neces diviti pet dana, ali koji ce ti izmamiti kompliment sta god da zatrazis od njega. To je ono kad vozis i smeskas se.

Ako nekog nesto vise zanima, neka me pita, ja sigurno nisam sve rekao.

Autor fotografija je g-din Karadzic iz Novog Sada koji je takodje bio ucesnik Supertest dana i, gle cuda, vozi Logana, te sam ga pozvao da se pridruzi nasem forumu.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

rookie

Možeš i ponešto o Tengu, ako ti nije problem?
Naročito ovako u odnosu na Duster, pa da uživamo koliko je lošiji.  :hihi1:

silent

A Sportage? Si vozio njega?

LeNgenda

#154
Neka onda modovi brisu sta je off.

Sportage nisam vozio; i za Chery sam se prosvercovao, u toj grupi bilo praznih mesta, pa ja uleteo, da vidim i to cudo.

Sportage je jedno fancy parce lima, po unutrasnjim gabaritima mrvicu skucenije od Dustera, ali spolja oblika pesnice, poput ix35-ice, bombastican, prgav, mada, po meni, nedovoljno izrazajan, bez nekih karakteristicnih elemenata. Iznutra light-show, ludilo, Honda Civic hatch fazon, kao kokpit. Nozne komande idu "na dole", ne "napred", pedala gasa se oslanja na svoju donju ivicu, kao na Bubi, vrlo udobno resenje. Opasan mali volan, brdo opreme, jedino ne znam najvaznije, sta je bilo pod haubom, ali ako je za Chery-ja trebalo tehnike da prati ostale, Kia je letela poput kosave, a Duster odmah za njom. Verujem da vredi tih para, ali ja tesko da bih dao 20.000-25.000 evra za auto, kakav god da je. Lep auto, odlicna ergonomija, ukusno uredjena unutrasnjost, ali meni malo previse "pubertetski", poput Insignije, tacno mogu da zamislim neku mladu nadu naseg propalog fudbala kako je izbacio lakat kroz prozor dok su mu vrata prikljestila nezavezanu pertlu od AirMax-a.
Ma, ne`am pojma...

Nego sto su bili Lexus IS 200 i IS 250... :help:

Ali njih su vozili Alvirovici, nesto su snimali, driftovali, izvodili neke kerefeke... NAVAK-ovi su, sluze im za tehnike voznje zadnjeg pogona. Sve je fantazija, jedan u kozi, drugi u alkantari, ali nema trunke mesta ispod prednjih sedista za stopala ovih iza, kao u gradskom prevozu kad sedis na tocku. Kao da Tojote videli nisu.

A Chery je jedno prilicno razocaranje, bar za mene, pogotovo posle Dustera.
Mnogo tupimo o plastici i Daciji se najvise to zamera, ali, ljudi, u Chery-ju je plastika ista kao na budilniku od 100 dinara kod istih tih Kineza. Sundjer neujednaceno tvrd, osetis dasku u naslonu zadnjih sedista, savovi se rasparuju, zadnje naslone za glavu neko obrnuo za 180 stepeni, ne znam zasto, valjda nije mogao pravilno da ih vrati. Volan bukvalno plastican, ima bar 40 cm u precniku, rucica menjaca seta vise nego na mojoj Ruskinji, pojasevi iskrzani i rasparuju se. Klima, navigacija, ima dosta opreme, ali to je sve tako sljampavo, nedoreceno i jeftino.
Prilicno je prostran i ogibljenje je mekano, solidno drzi u krivini, ali je osecaj na volanu setajuci, kao da tockovi sami traze prianjanje. Podupravlja znatno ranije od Dustera i mnogo je skloniji bezanju zadnjice u sikani.

Motor ima 1.6 litara i preko 120 KS, ali ono NE IDE. Druga, pun gas i nekako do 80 km/h, trecom pun gas od 50 km/h gotovo da ne reaguje, kao kod Sandera da hoces petom od 50 km/h pa potopis gas. Ili jako dug menjac ili neka mukica od motora. Dati 12.490 evra za Tengo Luxury...  :huh:

Dusterom sam se odusevio, prostorom unutra, izgledom, ali najvise u voznji, ona jaca dizelka ide kao nevreme, auto se ljulja, ali nema trika da izbaci zadnjicu dok ga bas ne preteras, ali onda se ukljuci ESP i cao. IZVANREDAN auto, onako jednostavan, a udoban i kvalitetan. :aplause:

Autor fotografije je g-din Karadzic iz Novog Sada koji je takodje bio ucesnik Supertest dana i, gle cuda, vozi Logana, te sam ga pozvao da se pridruzi nasem forumu.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

MajorSoul

#155
Lep opis iz prve ruke  :to:

Mene je bas zanimalo kakav je Tiggo u odnosu na Dustera posto je ista kategorija vozila, al s obzirom da je ovako los Tengo ne verujem da je ni on nesto bolji.

Kako vreme sporo prolazi kad cekas vozilo da ti stigne...  :kava:
:wind:
..need more buttons..

Loganovac

Svaka čast na izveštaju!  :to: Samo da dodam, objektivnosti radi: nemoj da porediš konjske snage dCi sa 16V motorom. Što se cimanja tiče (međuubrzanja) 16V nema šta da traži.  :hall:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

LeNgenda

E, to i mene kopka, uporediti 105 benzinskih i 110 turbo-dizelaskih konja. Za medjuubrzanja si sigurno u pravu, turbinica je tu nezamenljiva, ali verujem da benzinac (kao i svaki) lakse startuje i da je na crti zivahniji.

Moram jednom negde da probam taj 16v... :huh:
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

MajorSoul

Nije lose za pogledati, ubrzanje od 0 do 100
:wind:
..need more buttons..

silent

@ LeNgenda

Dobar izvestaj, hvala ti  :too:

abc123


DarioGTI

Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

abc123

Aman ljudi dosta vise sa nagradama za Dustera  :hall: . Dacia Duster je osvojila i titulu "AUTOBEST" za 2011. Dokle vise.  :respect:

http://auto.blog.rs/blog/auto/vesti/2010/12/11/dacia-duster-osvojila-titulu-autobest-za-2011.

Kako je krenulo cekace se po 2 godine na isporuku.

Damir Oravec

Josh nedelju dana i stizeeee  :ziveli:

Dragan.vi

Mogu da zamislim kakvo je tvoje nestrpljenje. Eh, slatko iscekivanje, nema nista lepse nego kad cekas novi auto  :friends: