Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

zac

Ziva te odrao za mali servis..a sto se tice velikog..ne diraj nista i vozi....za 16 000 to je sve jos uvek kao novo... Ako nastavis tako malo da vozis, samo promeni zubcasti kais za godinu dve.. :wave:

trajce

#586
Ja se spremam da ovih dana menjam pumpu za vodu jer cini mi se nije menjana na velikom servisu na 80000 (sad predjeno 111300). Kupio ASAM pumpu - 2850din, Dayco zupcasti 1300 din i BREDA spaner 2300 din. Mozda sam mogao da menjam samo pumpu, al misljenja su podeljena koliko vidim pa ide sve... Javicu stanje.

@hvala Turbo  :friends:, ispravio gresku

Turbo

Mozda bi trebalo da kupis zupcasti!

vladimiris

što kaže Čola, ništa ja tu ne bi diro!  Za Sašu Petrovića....

Keka

Ja se ne bih igrao sa no-name proizvodjacima za takve delove motora.....a ni cena nije ultra povoljna da opravda rizik.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


sasa petrovic

 Hvala na savetima, znaci samo ulje i filtere i eventualno rashladna tecnost i filter klime! Pozdrav.

Raja

I rashladna tečnost obavezno. Eventualno kočiona tečnost.

trajce

Danas zavrsio zamenu pumpe. Stara izgleda nije menjana do sad (111000km) Majstor kostao 3000din. Zupc kais koji je menjan pre 30000 bio dobar al je zamenjen, spaner je imao bocni luft.

Zoran

Ja mislim da ti ovo nije pumpa iz prve ugradnje:
1. Nema peraje blago povijene a originalna ima.
2. Ima tragova zaptivne mase a to na prvoj ugradnji nema.
3. Na originalnoj brojevi počimaju sa 77xxx..., koliko se sjećam
                                                                           


                                                                  :wave:
Sam svoj gazda - vazda.

zac

Bravo Zoki, upravu si.

trajce

Ok, nemam podatak da je ikad menjana, (prema racunima koje sam nasledio), al ovoj je bilo je krajnje vreme.

Keka

Ipak na pumpi lepo pise Renault, a onaj kataloski broj 8200146298 je broj originalne pumpe za Logan. U kruzicu se vidi da je pumpa sa slike proizvedena 2005 godine.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

#597
Ova pumpa nije nova stavljena na nov blok.
  - Može biti nova na stari blok...
  - Može biti stara pumpa na stari blok

       Ovako ne izgleda skinuta pumpa iz prve ugradnje.
Sam svoj gazda - vazda.

VaskezNS

Manite se teorija zavere. Skinuta pumpa kod trajceta je iz prve ugradnje. Pogledajte kako je izgledala moja:



(levo je stara):



Sem ako nam obojici neki gremlini nisu "makli" originalnu pumpu i podmetnuli neku drugu a da to nismo primetili  :)
Ovo je mesto za sLogan ;-)

Daniel

#599
Danas uradjen veliki servis u Reno Sava, 146.000km - drugi po redu do sada.
Menjan set zupčastog- renault UK
Vodena pumpa- renault France
Set PK kajša- renault France
Ulje excelium 5/40
Filteri ulja i vazduha
Filter goriva pojma nemam čiji
Nosač motora, donji-renault  Turkey
Ceh sa uslugom servisa 46500

Dodatno menjana spona volana, desna-Sasik
Disk pločice neke švabske
3786,00RSD

Prethodni servis rađen kod Žive davne 2009 na kilometraži od 56200.

Pumpa koju je Živa stavjao, neka Italijanska nije propišala, kajševi renault preživeli

Sve u svemu, zadovoljan, proverili su detaljno stvari na autu, proverili klimu, dotegli poneke stvari.
Ostaje da odradim štelovanje trapa.






Nosač


Obe unutrašnje pločice se troše drastično više. Ivan je proverio klješta sve je OK. Krism mi je rekao da Vlad ima isti ovaj slučaj na njegovom famoznom MCV.

Ostaje da menjam propišan desni amortizer, tj oba, svećice i kočiono ulje.

The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.