Tandrkanje brisaca

prethodna tema - sledeća tema

brankovs

Citat: Loganovac poslato 02.02.2010. - 11:51
Hvala za fotke, ali očekivao sam da vidim i tragove na staklu, odnosno šta se dobija povećanjem metlica...

Čim auto bude dovoljno prljav obećavam da ću slikati,ali zamisli da levi briše plus 5cm gore i dole,a desni plus 2.5cm,to možeš i prstom da ocrtaš kada ti je prljava šajbna pa ćeš videti razliku :wink:

torent

Trenutno mi je na autu 53/53, i vec sam razmisljao da pri sledecoj zameni uzmem vece.
Bas zbog neobrisanog dela na sredini vetrobrana i vode koja se sliva na tom mestu.
Bez ikakvih problema metlice brisaca mogu da se preklapaju, jer kada se ukljuce vrh
levog brisaca ide vecom brzinom od kraja desnog.
I jos jednom da napomenem da sam tandrkanje resio okretanjem metlica.

stalker

I ja sam stavio 530 ali nisambio siguran bi li išli veći.
Možda bi se mogao staviti vozački duži a suvozački kraći.
Ja sam čak razmišljao o intervenciji na polugama mehanizma brisača. Htio sam dobiti veći kut zakretanja desnog brisača čime bi desni brisač djelomično prekrivao hod lijevoga ali sam odustao od namjere.  :fiju:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

hobbista

Ja sam već kupio 2 kom. 550, ali ih nisam još probao  :bonk: Kao, čekam prvi servis, pa ću posle toga (da mi mangupi ne zamene u servisu). Obzirom da su mi na kolima 530/530 probaću 550/530.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

mladja73

Al sam se "otovrio" u subotu. Kupio grafitne 530 metlice u Tempu za 170 din!!!! Ne skripe i cak OK brisu! Rok trajanja: ocekujem do aprila eventualno do maja... :wink:
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

brankovs

Evo dokle dosežu brisači,slikaću još jednom kada bude prljavija šajbna

Svarog

Te grafitne od 170 din. u Tempu sam i ja kupio jesenas i eno ih jošuvek brišu zadovoljavajuće.  :-)1

DarioGTI

bas sam prije par dana mijenjao brisace na SN, one stare je dotukao led, snijeg i zamrzavanje.... sada sam stavio bosch-ove od 480/480(taki su i bili) sa nosacima i metlicama me izaslo oko 9eurona. sada brisu odlicno, vidit cemo kolko ce to trajat....  :to:
Nekada:
'03 SupeRNova E7J LPG Europa - 219.200km (prodan)
'07 MCV K4M LPG Laureate A/C- 55 000km (prodan)
'02 SupeRNova E7J LPG Europa - 114.150km (prodan)
A tu je još:
'05 Logan K7M Laureate A/C - 200.000km and counting (HR)
'21 Sandero 1.0 ECO-G H4Dt LPG Comfort - 10.000km (HR)

Loganovac

Juče sam se uverio da je u pitanju gruba nepažnja u projektovanju. Već sam rekao bi se mnogo dobilo povećanjem ugla rotacije desne metlice, znači manje je bitna dimenzija metlice jer onaj neobrisan prostor u sredini nastaje upravo zbog toga što desna metlica ne rotira dovoljno. Trebalo bi da prebriše još nekih petnaestak stepeni da bi se tragovi leve i desne metlice sastavili. Kako sam se uverio - gledao sam komšijinog ClioII kako briše šajbnu - upravo se događa ono što sam i ranije primetio, metlice ne idu paralelno već desna rotira brže od leve, "sustiže je" i briše znatno veći ugao nego na Loganu, tako da se tragovi brisanja "sastaju" pod malim uglom i nema onog dosadnog neobrisanog trougla. Znači, nije da ne znaju, isti su ljudi projektovali i jedan i drugi auto. Nemoj samo neko da me ubeđuje da bi to poskupelo auto...  :rtfm: :ranting:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

stalker

O tome sam ja pisapu mom prošlom postu i još se bavim mišlju da to nekako napravim. Kad sam prošle godine skidao mehanizma brisača zbog varenja lufta na osovini lijevog brisača kojeg sam imao još kupovine, htio sam napraviti i zahvat na desnom ali sam bio u žurbi i nisam to napravio. trebalo bi samo malo skrtatiti polugu na kojoj se nalazi osovina desnog brisača i time bi joj se povećeo kut zakretanja. Moglo bi se i matematički izračunati koliko je potrebno skratiti je da se dobije tih 15-tak stupnjeva hoda, što bi bilo dovoljno za efikasnije brisanje.
Btw. moja Renault petica ima također nešto duži hod desnog brisača pa mi još više smeta što nije tako i na Loganu.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

Loganovac

Jel može neko da okači sliku ili crtež tih poluga, možda je prepravka jednostavna...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

stalker

Čim malo otopli i ne bude kišovito dat ću se na posao i to poslikati. Ujedno ću da napravim onaj filter na otvoru ventilacije kako mi ne bi krupnije smeće upadalo u ventilaciju.
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com


stalker

Ova varijanta sa skraćivanjem kraka osovine je ono što sam ja zaključio da treba napraviti i to je moj sljedeći korak.  :aplause:

Produživanje poluge koja povezje krakove osovina brisača po meni ne bi bilo pravo rješenje jer se time samo pomjera kut zakratanja desnog brisača ali se onda ne bi vraćao skroz do dna u početni položaj.

Uglavnom sada znamo da treba skratiti krak za 7 mm, idemo na posao!  :lux:
www.renault-klub.hr
www.du-moto.com

ppejic

Kada me je Loganovac sacekao na Smederevackoj petlji da krenemo put Kovacice primetio sam nesto zanimlivo vozeci iza njega. Kisa je rominjala i obojici su nam bili brisaci u "I" brzini.

Logancevi su barem 30% brze prebrisivali vetrbransko staklo, ucestalos je bila ista.

Da li je to do metlica, motora, mehanike....pretpostavljam da je napon akumulatora isti u rezimu punjenja.

Sto se tandrkanja tice, kod mene ga nema u "II" brzini, koja po brzini prebrisivanja ogovara Logancevoj "I"

Peja