Veliki servis

prethodna tema - sledeća tema

Gde ste uradili veliki servis?

U ovlascenom servisu
60 (37%)
U neovlascenom servisu
63 (38.9%)
U privatnoj reziji
31 (19.1%)
Nema potrebe
8 (4.9%)

Ukupno glasova: 162

roolet

U KS imas ricambi auto ili tako nesto, ima kod tebe reno radnji,
mozes i kod clana foruma, ali dobro pregledaj narudzbu  :ziveli:

Ivan

Veliki servis 60000 din! Zaobiđi taj servis u širokom luku, oni briju i to bez pene! Strašno. :badmood:

mladja04

Da, sa pumpom i svim ostalim delovima i tecnostima, sa stelovanjem ventila i ciscenjem dizni. Pumpa je na akciji 1 din pa bude1 din, znaci oko 50000 da izadje sa nekim kaisem koji se menja u 80% slucajeva, a ako je dobar onda oko 40000 ce izaci.
Krunic u Nisu mi je trazio oko 45000 bez pumpe.
Francuz Jagodina, bili su u velikoj guzvi pa cu ih sutra opet zvati za njihovu cenu.
Mada, mislim da ce svi biti skupi, samo ce razlika biti u tome da li svi odradjuju isti posao i iste delove koriste!!!

Ima Renoovih servisa u Krusevcu, pa sutra da vidim znaju li taj servis da odrade. Gde da vidim sta sve spada pod taj veliki servis? Da to zahtevam od majstora.

Da li bih mogao odmah pose ovog velikog servisa da idem na dug put (u Grcku)? Koliko je sigurno, dok sve ne nalegne, da krenem na takav put?
Ili na servis da idem kad se vratim sa puta? Mada bice mu tada vec 62000 km. :-(
Hvala.

vujanovgoran

Profesore, da li je to prvi veliki servis i koje je godiste auto?
Da li je auto u garanciji?
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

mladja04

#559
Prvi veliki servis, kako je predvidjeno po knjizi, na 60 000 sad da uradim. Do sada sam radio ove redovne servise na svakih 10 000. Na 30 000 ili 40 000, ne secam se kako bese, su isprali dizne, a cak su mi dok je bilo garancije zamenili sve 4 benzinske i 4 gasne dizne jer su mi kazali da su se zapusile (zbog voznje na plin).
Pronadjoh ovde neke delove za Daciju www. dacia-delovi. com. Jel povoljne ove cene?
2010. godiste, a istekla mu garancija pre 10 meseci. Dakle mogao bih raditi samostalno servis, jos da nadjem GDE i KOD KOGA itd... :(

Ivan

Veliki servis ne bi trebalo da bude više od 30000din, e sada dizne se čiste ako ne rade pravilno kada motor neće da vuče kako treba, neravnomerno radi na leru itd, zašto mora to na velikom servisu ako su u redu? I ja vozim na plin prešao sam 73000km i nikada dizne ni benzinske ni plinske nisam dirao, sipao sam neke aditive za čišćenje benzinskih dizni i to je sve. Ventili bi trebalo da se šteluju na 30000 pređenih kilometara, ako voziš na tng.

zac

Bezobrazni su, videli su da se covek ne razume pa su mu napricali sve i svasta...te kao dizne, ventili...itd...  :ranting:
Prijatelju,  svi delovi za veliki servis na tvom autu mozes kupiti po ceni od 15-20 000 din. i to da kupujes sve u fulu...ne kineske i turske delove... za ruke majstori uzimaju oko 5000 din. znaci u najgorem slucaju, sa najskuljim delovima, te izlazi oko 25 000 din.
Za veliki servis ne moras ici u ovlascen renoov servis, svaki krsteni mehanicar skromno opremljen alatom moze odraditi veliki servis na tvom autu.

Znaci dobro se raspitaj pre nego krenes u tu igranku... :wave:

PS: Auto ti je star 4. godine i presao 60 000....ne moras uopste sad raditi servis, osim zbog garancije... mozes slobodno ici u Grcku na odmor..a servis lagano kada se vratis...ma leto ili jesen...  :ziveli:

vujanovgoran

Profesore, kao sto kaze Zac, ne moras raditi jos servis. Da sam na tvom mestu, ja bih veliki servis radio na 80000 ilio 5 godina, do tada slobodno vozi. Za upola manje para ces uraditi servis kod nekog krstenog majstora, ima ih sigurno u okolini. Nadam se da imamo jos clanova iz tvoje okoline, koji ce ti reci za dobrog majstora. Do tada slobodno se vozaj i uzivaj, ovlascene servise izbegavaj u sirokom luku.
Dizla je dizla
i opet dizla!!!

drzarkod

Ja prosle godine radio veliki servis na MCV pre puta pa nahebo....nediraj nista vozi do jeseni a pare iskoristi ( razliku ) na moru.  :too:

mladja04

#564
Yuga 55 sam sam znao rasklopiti i skloputi na osnovu gledanja i zakljucivanja. A u ovo cudo ne mogu uopste dopreti jer je sve usko, bez prostora, zasnovano na elektronici... Samo sam bojazljiv sta je najbolje.

Pronadjoh za 27000 komplet:
- Ulje Elf 5w40  5*780=3900
- Filter ulja 500
-Renault set zupcastog 13150 (mada ako bih takodje original iz seta kupovao raspareno, pojedinacno, ispalo bi 2000 jeftinije) :wink:
- Vodena pumpa Valeo 4500
- Rad 5000

Ukupno 27500 (i 2000 jeftinije ako pojedinacno kupujem original za zupcasti ali pojedinacno delove, ne u setu)

Ovo je daleko jeftinije od ovlascenog. Trebam li jos nesto da odradim ili je ovo dovoljno?

Filter vazduha kaze da bi trebalo menjati na 15000 (zavisi od vrste puta), a benzinski i duze, plinski kad zatreba.
Takodje, kaze stelovanje ventila nije neophodno posto se ne cuju, auto prede, a i dizne ne treba produvavati jer je protok dobar (kola tade dobro).
Kais klime kaze da je dobar, vide se odlicno brojevi i napisano sa zadnje strane, ali znace definitivno kad skine kais.
Svecice kaze ne menjati jer su sadasnje ok, auto radi dobro.
Takodje i filter klime, izduvao sam ga i sada je barem na oko cist.

U cenu je ukljucena i dijagnostika, naravno.

Treba li jos nesto pored ovoga raditi?

Na koliki vi radite servis, 60000 ili 80000km?

Keka

Majstora koji je to rekao pozdravi i nadji drugog.

Veliki servis podrazumeva sledece (sve to pise u servisnoj knjizici) dokle da ponavljamo:

1. Set zupcastog kaisa (kais Gates i spaner SNR zajedno oko 6000 din).
2. Set PK kaisa (kais Gates, roler SKF i spaner SNR zajedno oko 10000 din; za model bez klime je jeftinije, drugaciji je roler).
3. Ulje u motoru 3,3 litrex550 din (Profaco).
4. Filter ulja.
5. Filter benzina.
6. Filter vazduha motora.
7. Filter kabine (Valeo, u Kit komerc oko 1200 din).
8. Svecice (Eyquem 4x350 din, Euroauto).
9. Stelovanje ventila OBAVEZNO
10. Dihtung ventil dekle (moze, a ne mora).
11. Ulje za menjac 3x650 din (Profaco)
12. Ulje za kocnice.
13. Filter tecne faze za TNG.
14. Filter gasne faze za TNG.
15. Pumpa za vodu (Valeo oko 4000 din).

Znaci da ponuda nije povoljna, zato sto vecinu stavki nisu uracunali.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

16. Antifriz (G12 Total Glacelf 3x400din + 3L destrilovane vode)
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

jasho

Pa ne mora sve u paketu, zavisi kad je radio servis za TNG kao i kad je menjao ulja i filtere, u prevodu set zupčastog, set PK kaiša, vodena pumpa, antifriz je savim ok, na 60000 ne ide ulje u menjaču, već na 90000 km, ja sam ga menjo na 85000.

Sve u svemu nek čovek kupi delove, pa kad se vrati sa mora nađe majstora koji zna da nazupči kaiševe (to mu možemo i mi naći ovde na forumu na koliko se radi zupčenje, mislim čak da ima negde, jer je to podatak koji solidnom majstoru rešava mnogo toga, nemora ni da bude specijalista za Renault).

Van garancije je, tako da može da kombinuje šta i kako! :ziveli:

saša61beograd

Sve je rečeno,ali da i ja malo dosolim:
-nikakav servis,posebno veliki ne bih radio neposredno pred veliki put.Dva dana pred put sve prekontrolišem i ne otvaram haubu dok se ne vratim kući (protiv uroka).
-veliki servis bih uvek podelio na dva dela.Prvo svi kaiševi, pumpa, španeri, ventili, antifriz. Ulja, filteri,servis plina i ostalo može kasnije,od sledeće plate.Kad majstori imaju veliki posao,uvek nešto urade ofrlje,ovako se koncentriše na kaiševe i to je onda ok.
-to što se ventili ne čuju upravo može da znači da je zazor premali,što je i za očekivati,obzirom da vozi na plin.
-ako je auto prešao 60.000km za 4 godine,u skladu sa teškim vremenima,kod mene bi to vozilo još godinu dana.A do tada bih se udubio u ovu problematiku,našao dobrog majstora i spreman i obavešten krenuo u akciju.

drzarkod

Podrzavam Saleta...kao i obično.