Sistem aktivnog kočenja

prethodna tema - sledeća tema

Mare

Tako je.
I upravo zbog toga ima 1* na crash testu.

Veterinar

Ali i ne koči kad ne'š da koči. 

Capriolo

Citat: Mare poslato 30.01.2023. - 13:22
Tako je.
I upravo zbog toga ima 1* na crash testu.

Nije taj rezultat samo zbog Line Assistant-a. Pogedaj i sam NCAP.
U kategoriji "sistema asistencije" ( što je samo jedna od ukupno 4 koje se testiraju na NCAP-u ), Line Asistant može doneti najviše 4 boda ( od mogućih maksimalnih 16 u toj kategoriji ). Znači, u toj kategoriji Line Assistant nosi najviše 25% bodova. A to je samo jedna od kategorija.
A imaš kola koja imaju ukupno 5 osvojenih zvezdica ( npr. nova Mazda CX-60), a da su za Line Assistant osvojili samo 2,3 boda ( što je 57,5% mogućih za sam Line Assstant ).
Ili, imaš koliko hoćeš vozila sa 5 zvezdica u 2021, a da su za sisteme asistencije osvojili samo 70% od mogućih ( pri čemu Line Assitant donosi do 25% )
Dakle, samo to što eventualno uopšte nemaš Line Assistant nije dovoljno da ti oduzme ni jednu celu zvezdicu.

Loganovac

... i tako otplivamo kao i obično od teme i pretvorimo je u pričaonicu. Ajde sad na miru da ponovo iščitamo i vidimo da li je bolje da ovo preimenujemo u NACP zvezdice.

P.S. da sam ćutao i brisao opet ne bi valjalo...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Capriolo

Izvini, ali, mislim da je ono što sam napisao od značaja da bi se te stvari pravilnije gledale. I da se ne bi pogrešno govorilo zašto su 1 (Jogger) ili 2 zvedice ( Sandero i Logan ) ili 3 ( Duster).
Ako je tema Aktivno ili automatsko kočenje ( AEBS ), činjenica je da Sandero, Logan i Jogger za ono što imaju ( AEB car to car ) na NACP-u imaju bolju ocenu od nekih vozila koja imaju i 5 zvedica (npr. nova Škoda Fabija)
Slobodno sve obrišite kao O.T, neću uopšte da se ljutim, zaista, ni najmanje, ali, hajde da probamo si da ubuduće pišemo kako zaista jeste, a ne da pišemo ono što znamo ( ili bar lako možemo da spoznamo) da je netačno.

Mare

Čoveče, sistem o kojem pričamo obavezan je deo automobila od 2021 u EU. Ostalo nije i zato 1*.

Administracija spava!!!!!

Capriolo

Tebi lično se najiskrenije izvinjavam, jer nisam imao ni najmanju nameru da uvredim Tebe ili bilo koga drugoga.
A sve što sam napisao gore, pa i o tome koji sistem bezbednosti u kom procentu učestvuje u ukupnom rezultatu (ili da AEBS Car to Car Logana, Sandera i Jogera ima bolju ocenu nego na novoj Fabiji ili novom C4 ), svako (ko želi) može da pročita za "30 sekundi" na sajtu NCAP-a.

Veterinar

Dok se ne resi pitanje emotikona, moj emotikon
je digao palac.
Nastavljamo o sistemu aktivnog kocenja
u Dacijama.

Veterinar

#38
Pre desetak dana mi je Sava, član foruma koji takođe vozi Joggera, rekao da mu se aktivirao sistem kočenja kada nije imao nikoga ispred sebe. Nije tada ukočio auto, ali je zapištao i "pripremio se" (to se čuje, kao da se pomere kočione čeljusti).
  Juče mu se sistem aktivirao do kraja. Puna kočnica, ispred njega niko, autobus pored. Auto iza njega je naleteo, imaju štetu. Ima svedoka koji je bio u autu.
 Nazvao je servis da se ustanovi problem ,rekli su mu da dođe (mislim) 29.5. Katastrofa. Pošto čovek taksira pitao me je šta da radi. Mora da vozi, a strah ga je. Preko telefona je dobio preporuku iz servisa da otkači kleme, da se sistem resetuje. Ja sam preporučio da preko radara stavi nešto (sunđer, na vezicama, recimo), kako bi sistem aktivnog kočenja bio onesposobljen (u takvoj situaciji bi trebalo i da upali lampicu na displeju).

 :ha:  :ne:

Keka

Sistem nije bezgresan, i moj cesto brljavi kad na krivini registruje pesaka ili vozilo (skoro redovno kad prilazim semaforu kod Dragise Misovica iz Drajzerove), ja znam da skrecem, ali on ne zna, ili kad vozilo ispred usporava i skrece, ali nikad nije bilo da pisti bez ikakvog razloga.

Sto se stete tice, kriv je magarac iza koji ne drzi rastojanje. Nista novo za Bg.

Neki lim ce sigurno onesposobiti radar, ali problem moze da bude i kamera sa prepoznavanjem pesaka. Trebalo bi i tu da stavi neku masku.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Veterinar

To nema Jogger te generacije, ako se ne varam. Samo radar usmeren ka napredu okviru sistema.
 Rekoh sundjer, jer nece nikome i nikako da napravi štetu, a mislim da ce da "isključi" sistem, jer to ucini i sloj snega (bljuzgavice) koji se nahvata u voznji zimi.

Loganovac

BTW, što se magarca tiče, zabranjeno je iznenadno oštro kočenje bez povoda. Ako nigde nikog nema a ti odjedanput, bez najave, ukopaš auto - ti si magarac. Po tom osnovu, ukoliko ima dovoljno  dokaza koje verovatno nema, trebalo bi da tuži Daciju.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Andrix

Meni se isto palilo par puta ali sa vozilom ispred, i da kazem bez problema. Jednom samo sto me covek isekao, i ocekivao sam to ali odreagovalo i ukocio me u mestu, i nije bas bilo zabavno...
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari