Kočenje motorom

prethodna tema - sledeća tema

szs

Citat: bugi poslato 01.10.2016. - 12:44
misli na 800 spomenutih, ja mislim da se cut off deaktivira na oko 1500
Nisam 100% siguran ali MISLIM na osnovu Torque Pro da deluje do negde ispod 1000. Do tog trenutka mi ako kočim motorom pokazuje potrošnju 0.
Pošto kažem, nisam siguran pa i ne tvrdim da je baš 800 :)
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

nik

#121
Zbuniste čoveka dibidus.   :Smiley:

Citat: hibernacija poslato 01.10.2016. - 07:41
... kako comp u kolima u momentu kada idem nizbrdo i u brzini, zna, kada sam stisnuo kvacilo i tada da pusti gorivo da se ne bi ugasio na leru....

Cut-off (prekid ubrizgavanja goriva) funkcioniše, kao što je već rečeno ako je broj obrtaja motora veći od 1600 o/min i otpuštena papučica gasa (detektuje se na senzoru položaja leptira gasa).

Kada ideš nizbrdo i zadovoljiš prethodna dva uslova, nema ubrizgavanja. Kada stisneš kvačilo, broj obrtaja motora pada jer ne dobija pogon od kretanja vozila. U momentu kada broj obrtaja padne ispod 1600, počinje ubrizgavanje goriva, bez obzira na ostale parametre (papučica gasa). Iako nama taj period (pad od 1600 do 750 o/min) deluje kratko, sasvim je dovoljan da ECU odradi šta treba i stabilizuje normalan rad motora.

Ukoliko se krećeš nizbrdo i broj obrtaja padne ispod 1600 o/min (blaga padina, visok stepen prenosa) počeće ubrizgavanje i ako ne stisneš kvačilo.

U svakom slučaju pada obrtaja ispod 1600 ili ukoliko pritisneš papučicu gasa, počinje ubrizgavanje.

S&S sistem funkcioniše po drugom principu (podaci i sa drugih senzora).
Možda grešim, ali mislim da on nije ni bio predmet pitanja.  :ne:

Andrix

OK, fala na objasnjenju, i osetio sam da po ravnom, u brzini, bez gasa, negde na oko 1100 obr auto sam povuce....
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

Veterinar


Loganovac

Moja greška je što je S&S uveden ovde u igru.  :c:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Zoran

Intenzitet motornog kočenja ne zavisi od broja cilindara nego od vrste motora i radne zapremine.
Sam svoj gazda - vazda.

kiconix


Ivan91

Da li ova prica za cut-off vazi i za benzince, tj 1.2 motore ?

Loganovac

Cutoff je cutoff, dakle važi. Sve dok kompjuter upravlja ubrizgavanjem priča je ista. Kad ne može drukčije on prekida dovod goriva.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Tchitcha

Meni s vremena na vreme kada pustim gas obrtaji padnu na nulu i potpuno izostane ova stabilizacija rada motora. U tim trenucima motor se nekad ugasi a nekad uspe da obrtaje podigne na ler. Nisam uspeo da uhvatim neku zavisnost kad se ovo dešava. Čistio sam step i posle je jedno vreme bilo ok pa se ponovo desilo kada je pri kocenju pocela da se pali lampica za maglenke. Sredio sam kontakt u zadnjem levom stop svetlu i opet sr sve sredilo na jedno mesec dana ali je sad opet poceo povremeno da se gasi na leru. Nemam vise ideja sta bi moglo da bude :ces:
Tchitcha

Veterinar


Aleks


lovac

Važi li cut off (prekid napajanja gorivom) i za dci motore, i da li se to dešava isto kao kod benzinaca (preko 1600 rpm, kada se potpuno oduzme gas)?

szs

Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella