Molim preporuku za vulkanizera i centriranje trapa. Hitno.

prethodna tema - sledeća tema

Drinski67

Molim preporuku za vulkanizera koji radi sa alu felnama. Guma mi ispusta, a u sledeci utorak idem na duzi put... :ces:

Ima li neko i preporuku za centriranje trapa? Auto je pod garancijom do okt. 2009. Da li provera i centriranje trapa spada u ovlasteni servis ili moze kod bilo koga?
Logan 1.5DCI, Laureat pack New Edition od 2006
Opel Kadet 1.6D 86' godiste do 2006

Keka

Svaki krsten vulkanizer radi sa alu felnama. Fabricke alu felne ionako nisu bile balansirane sa tegovima za alu felne nego sa klasicnim tegovima na rubovima.
Bar moje.....

Optiku mozes uraditi kod ovlascenog servisera, sto je po meni i najbolje resenje. Ja sam platio u Subotici 1000 din optiku.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Drinski67

Danas sam bio na redovnom servisu u ovlastenom servisu. Zamenili su mi prednju desnu sponu i priznali garanciju. Uputili su me na bilo koji servis za reglazu trapa sto sam danas i obavio, jer nisam u obavezi da centriram trap u ovlastenim servisima iako je auto pod garancijom ...

Zanimljivo, u uputstvu nista nepise o periodicnim proverama trapa, a majstor kaze da treba proveriti trap na svakih 15000 km. Sta vi kazete?

Vulkanizer je potapao gumu u vodu, ali nije nigde cureo vazduh... izgleda da se izduvava guma tek kad naidjem na ivicnjak ili rupu... i tako nista ne uradismo... nece valjda eksplodirati  :kava:
Logan 1.5DCI, Laureat pack New Edition od 2006
Opel Kadet 1.6D 86' godiste do 2006

Veterinar

Vidim da niko nije odgovorio na pitanje, a mene takodje interesuje... Da li treba periodicno centrirati trap ili se to radi po potrebi (vuce na stranu, jede gumu nepravilno...). Nisam to nikad radio.

Keka

U uputstvu pise kontrola vesanja i trapa, ali ne kaze kojom metodom-da li sacimetrijom u odnosu na stanje gazece povrsine gume, da li pomocu pajsera, ili pomocu lasera.

Licno mislim da tu nema sta da se pomeri osim ako nije bilo jacih udaraca u ivicnjake, rupe i slicno, a to ce za posledicu vremenom dati nejednako pojedenu gumu. Znaci posle jacih udaraca bi imalo smisla proveriti na laseru, ovako ne, nego sacimetrijom.

Proveru spona, kugli i sl. pomocu pajsera i to je to.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


mladen895

#5
Ja sam imao problem ispustanja gume u voznji.Ventil je poceo da se raspada u delu gde se dodiruje sa felnom.Kad je auto parkiran sve je ok,ali u voznji ga je centrifuga savijala i tu je ispustao.Na kraju sam morao da menjam ventil.U Jurija Gagarina preko puta bloka 70 ima vulkanizer Mihailovic kod koga idem godinama i sasvim je ok i sa cenom i sa uslugom.
Kad se mora,sve  je tesko.

Veterinar

Tamo sam izbalansirao tockove kako treba. Pre toga sam bio u dve vulkanizerske kuce, gde nisu umeli da izbalansiraju dobro tocak.

Juce sam skinuo stare gume sa svih tockova, ostavio Pirelli sa 82000 km za zimu (sara je na granici, ostavljam ih ako ne bude drugog resenja). Sigure su bile pozadi, presle su oko 60000 i necu ih vise kupovati. Sara je neravnomerno istrosena, a guma se trosila (kao zadnja) isuvise brzo.
Vulkanizer se nalazi u ulici Jovanke Radakovic. Ako nekom zatreba tacna adresa ili broj telefona, rado cu ih dati. Rec je o coveku od 70 godina, koji radi sam. Mozda tako radi zato sto je tezak, mozda zato sto ne moze naci dobrog radnika. Ne znam. Znam da je trebalo puno vremena da zameni gume. Svaku felnu je prao, svaku gumu usisao, gume namazao lepkom, insistirao na zameni ventila. Za razliku od vulkanizerskih kuca koje zamenu ventila naplacuju dodatnih 100-250 dinara, ovaj vulkanizer to ne naplacuje. 500 dinara kosta ovakva zamena guma po tocku, ali rekao bih da zaista obraca paznju na sve. 
Nesto novo sam naucio, sto je mozda poznato svima, ali meni nije bilo. U toku balansiranja tocka rekao mi je kako je sve u redu. Ja sam pogledao masinu na kojoj je pisalo : 0    0. Kimnuo sam glavom, a on se nasmejao i rekao da ne dozvolim da me "farbaju". Ukljucio je masinu ponovo, a vrednosti su bile : 10   0. Caka je u tome da ce vrednosti 0 0 biti kada majstor podigne haubu masine za balansiranje u tenutku dok se tocak jos veoma sporo vrti. Kaze da to najcesce urade majstori kada im se ne gnjavi zbog 5 ili 10 grama, ako ne mogu da ustimaju balans. Sve u svemu, mislim da je mastor za preporuku. Deluje mi tako.

mrsp

Citat: Veterinar poslato 14.11.2009. - 23:46
Vidim da niko nije odgovorio na pitanje, a mene takodje interesuje... Da li treba periodicno centrirati trap ili se to radi po potrebi (vuce na stranu, jede gumu nepravilno...). Nisam to nikad radio.

Radi se po potrebi.Ti naprimer treba da radiš čim ti jede gume i vuče, isto tako kad menješ spone i remena. :too: Barem ja tako radim :whistling:

Keka

A nije lose ni proveriti optiku pri promeni guma. Jeftinije je od zamene asimetricno pojedenih guma u svakom slucaju.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Loganovac

A nije loše ni proveriti datum na postu, jer se može desiti da odgovarate na dve godine staro pitanje...
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

mrsp


saša61beograd

Citat: Loganovac poslato 22.07.2011. - 23:34
A nije loše ni proveriti datum na postu, jer se može desiti da odgovarate na dve godine staro pitanje...
Bolje ikad nego nikad.Nije loše da živnu prave vozačke teme.Izgleda da nam Dačije rade bez greške pa pričamo o svačemu,a najmanje o auto-tehnici.

Loganovac

Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.