Letnje gume

prethodna tema - sledeća tema

jasho

Moje isto 0323, made in Slovenia

Andrix

#1216
Dal je realno da mi prednje gume ovako izgledaju posle oko 7000 predjenih km, samo leti/jedna sezona. Stigle sa autom..... Na dve nedelje kontrolisem pritisak + pred svaki put.Nisam merio kolika je bila dubina sare kad sam uzeo kola.



Nadjoh na netu da  nove imaju 6.5 mm sare....

Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

saša61beograd

Jesu li ovakve sve četiri gume?

dekiv68

Jel na slici dubinomer šare pokazuje 5mm?
na kom delu gazećeg sloja je mereno?

Mare

Da vam ne slikam u kakvom su stanju moje gume!  :zubo:
Kako stoje stvari, imaju 3-4 mm i na proleće u smeće. Nakon oko 40k km.

speedo

Ovo baš izgleda iskorišteno, loše. Continental?

Andrix

Fabricke dosle uz kola Konti ekokontakt 6. Dubina merena i na sredini i blize boku, ista je. Prednje su i obe iste, zadnje deluju u boljem stanju, bar po bokovima. Inace sam u slicnom stanju prodavao, sa predjenih oko 40000 i 8 god stare....sa ranijeg Sandera, ali su bile ekokontakt 5. Da li je sve stvarno losijeg kvaliteta nego pre ? Nesto gledao po netu bas ih pljuju dobro, da se brzo trose, da slabo drze po mokrom. Sledece sezone ce rotacija, ali ove stare- eko 5, nikada se nisu toliko razlikovale na izgled. Sta da ocekujem za neku godinu, kad su za 7000 skinule 1.5 mm.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

speedo

Danas ljetne Fulda EcoControl HP otišle na zasluženu zimsku pauzu. Ove sezone odradile su 18500 kilometara, ukupno oko 31-32 hiljade za šest sezona. 6mm šare još uvijek na sve četiri...prednje nešto malo više pokazuju znakove umora, ali OK. Potvrđujem još jednom toplu preporuku za ove gume. Idealno bi bilo da nagodinu idem sa novim gumama, ali vjerovatno će ove Fulde odraditi još jedno ljeto.

Andrix

Sad nesto gledah izasle i HP2 model...Dobro je znati da su dobre. :to:
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

dekiv68

#1224
Fantastična cena za Riken MAYSTORM2 od 3.703,00 RSD/KOM u dimenziji 185/65 R15 88H (https://www.kemoimpex.com/gume/automobili/letnje-gume-185-65-r15-88h-maystorm-2). U čemu je kvaka kad su ostale letnje gume u toj dimenziji oko 5000+ din.
Imali neko iskustva sa ovim gumama, a izuzetno su povoljne. Koliko sam shvatio proizvodi ih Tigar Pirot.
Čak su jeftinije od letnje Save, za Punto; u dimenziji 155/80R13 koje su nešto preko 4000din

Keka

Model star kao biblija a ponasanje po mokrom...Poslednji test 2014, noviji jos cekaju da zakoci.

https://www.tyrereviews.com/Article/2014-Auto-Bild-50-Summer-Tyre-Shootout.htm
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


dekiv68

41. po dužini kočionog puta, dakle za izbegavanje

saša61beograd

Cena je neverovatno povoljna.Kakva god da je,bolja je od mnogih matorih krš guma koje se voze.
Sad su u modi velike alu felne od 18 coli minimalno.A dobre gume za njih su mnooogo skupe.Zato na sve strane viđam kojekakve "no name" Linglongove,Spidmastere i sl. na vrlo ozbiljnim automobilima.
Normalan čovek da stavi ovo na svoju Dačiju,to je manji problem nego neki kineski krš na BMW-u sa 200 KS i sa budalom za volanom.

Capriolo

Imao sam prilike da provozam jedan automobil sa preko 500 ks. Gume letnje. Brendirane. Visokih deklarisanih perfomansi. Ali i dobro pohabane. Jeste da je automobil bio AWD, ali, nisam se osećao prijatno vozeći po kiši.


https://i.postimg.cc/zf2CnKHq/Screenshot-73.png

LeNgenda

#1229
Citat: dekiv68 poslato 01.12.2023. - 12:0741. po dužini kočionog puta, dakle za izbegavanje

100 kmh, kočenje po suvom, u odnosu na prvoplasirani Pirelli razlika 0,4m, kočenje po mokrom, razlika 8,9 metara

1 sekunda vožnje pri 100 kmh je 28m.

Bitnije je da si trezan, odmoran i usredsređen jer to košta mnogo više u metrima nego što se razlikuju performanse bilo kojih guma.

Ali konzumerizam je konzumerizam. Bitnije je da se utiče na to na šta trošiš novac nego šta misliš i koliko znaš kad sedneš za volan.

Citat: Capriolo poslato 01.12.2023. - 18:23Ali i dobro pohabane. Jeste da je automobil bio AWD, ali, nisam se osećao prijatno vozeći po kiši.


https://i.postimg.cc/zf2CnKHq/Screenshot-73.png

Ovo nije pohabano, ovo je za bacanje i to odavno.

Sa druge strane, ja mogu da posvedočim da novi Eagle F1 Assymetric širine 295 leti po barama kao da je ćelav. Niko nikad neće reći da se kola sa valjcima umesto guma okreću na autoputu pri malo jačoj kiši zbog akvaplaninga, a okreću se itekako zbog jednostavne fizike sile, površine i pritiska.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.