Diskovi i Pločice

prethodna tema - sledeća tema

hobbista

@Lazar: Data kaže 17,7mm Trebalo bi da se sada lepo okalio i da obrada reši problem. Mada, pretresi i klješta.
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D

oliver83

Napravio sam termin krajem jula u ovlascenom Dacia/Renault servisu u Sapcu za mog Logana. Dobio sam ponudu od servisa za sledece radove:
- Zamena prednjih diskova i plocice
- Zamena zadnjih paknova sa cilindrima
- Zamena kocionog ulja
Delovi originalni, cena oko 20.200 din
Cisto da znate kakve su otprilike cene u ovl.servisima. Verovatno ima i jeftinije ali nemam volje da se bakcem sa lokalnim majstorima .
:ziveli:

Keka

Sledeci put, pre nego sto uzmete no name ili jeftine plocice, ili pre nego sto ostavite auto majstoru bez nadzora, dobro razmislite i setite se ovih fotografija.

Plocice sa crvenom pozadinom, nije moguce procitati proizvodjaca. Na oba tocka se meso odlepilo od nosaca jedne od plocica, levo polovina, desno kompletno.

Pritom, majstor koji je to radio je ukucao bolcnu preko puknute bolcne. Znam koji je, ali mu ne mogu nista.

Srecom, kocnica je propala na parkingu ispred zgrade.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


Zoran

Ovo je baš katastrofa
Sam svoj gazda - vazda.

MitarMrgulic

Od svih potrošnih dijelova, na kočnicama i ovjesu ne treba štediti, jer su havarije ogromne....

slavko_bgd

Nije stvar u tome štedeti ili ne štedeti na nečemu. Za svoj sadašnji automobil danas ne bih kupio skupe originalne delove iz 2 razloga: ne treba mi taj nivo kvaliteta za moj način upotrebe vozila i samim tim ne želim da trošim novac na nešto što mi ne treba. Problem danas je u tome što nam niko ne garantuje kad nešto kupimo ili platimo uslugu da smo dobili to što smo platili. Pločice - desilo se nešto što ne sme da se desi a to je da se odlepi obloga. Kriv je proizvođač koji ih je proizveo, posredno serviser koji ih je ugradio. A u vezi bolcna odn. osigurača koji drži pločice - mislim da bi mi majstor prvo u 4 oka objasnio razlog zašto je ukucao novi preko slomljenog a posle bi smo videli šta i kako dalje. Ja preko ovakve situacije ne bih prešao tako lako. 

@oliver83: da li si pitao koja je opcija sa programom "5+" ovlašćenom, da li se to isplati ili ne?

dekiv68

Citat: Keka poslato 14.07.2018. - 13:30
Sledeci put, pre nego sto uzmete no name ili jeftine plocice, ili pre nego sto ostavite auto majstoru bez nadzora, dobro razmislite i setite se ovih fotografija.

Plocice sa crvenom pozadinom, nije moguce procitati proizvodjaca. Na oba tocka se meso odlepilo od nosaca jedne od plocica, levo polovina, desno kompletno.

Pritom, majstor koji je to radio je ukucao bolcnu preko puknute bolcne. Znam koji je, ali mu ne mogu nista.

Srecom, kocnica je propala na parkingu ispred zgrade.
O kom autu i kojem servisu pričaš Keka

Keka

#682
U pitanju je Kadet, servise je Uniwerk u NS, ali se pitanje kvaliteta odnosi nevezano za model i proizvodjaca.

@Slavko: naravno da su originalne preskupe, ali zamenske krstenih prozvodjaca su prava mera u odnosu na "no name". Dokazati da je doticni majstor kriv nakon izlaska iz radionice je ravno naucnoj fantastici.
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!


gromovnik

Citat: oliver83 poslato 04.07.2018. - 21:01
Napravio sam termin krajem jula u ovlascenom Dacia/Renault servisu u Sapcu za mog Logana. Dobio sam ponudu od servisa za sledece radove:
- Zamena prednjih diskova i plocice
- Zamena zadnjih paknova sa cilindrima
- Zamena kocionog ulja
Delovi originalni, cena oko 20.200 din

Na osnovu čega su utvrdili da sve to treba da se menja? Jesu pregledali auto ili na osnovu kilometraže?

Inače, na osnovu mog skromnog dosadašnjeg iskustva, mnogo je jeftinije staviti sve original delove u trap. Sa zamenskim kočnicama i diskovima nisam imao problema, ali sam šolje amortizera menjao kao gaće, dok nisam stavio originalne.

saša61beograd

Moji zamenski diskovi i pločice (Delphi) imaju bolje pogođen odnos tvrdoće pločica i diskova nego fabrički.Odnosno,kako mi se čini,pločice se troše,a diskovi ne.Fabrički diskovi su bili pojedeni posle oko 90.000km umerene vožnje zbog pretvrdih pločica.
Off vezan za prethodni post sa kojim se potpuno slažem:zamenski delovi koji imaju gumu nikad nisu kao fabrički,tako sam nekako zaključio (šolje,silen blokovi,nosači motora i sl)i tu bi bilo pametno odrešiti kesu za original,ako je u granicama podnošljivog.

Andrix

Ja sam sam menjao plocice. Fabr.izdrzale oko 28000. Zamenjene sa Valeovim,jer druge nisam nasao, kazu mlad auti pa jos ne prave masovno. Dobro koce ali cinimi se da se posteno trose, tbrdoca papucice kao fabr.
Nisam toliko bogat da bih kupovao jeftine stvari

oliver83

#686
Izvinjavam se na kašnjenju odgovara. Dakle juče bio kod ovl.servisera u Šapcu i za navedene radove u mom prethodnom postu platio 20.410 din. Delovi su originalni od Renault, tačnije od modela Kangu.
@slavko tu ponudu sam dobio od njih preko e-mail kada sam im  tražio da mi daju ponudu za originalne delove. 11 god koliko je auto star, prešao svega 84000 km, nije do sada ništa menjano na kočnicama pa sam hteo kvalitetno sve da odradim. A da, moj lokalni majstor mi je skrenuo pažnju da bi trebalo da menjam jer su pločice skripale a za diskove je rekao da ni oni nisu sjajni. Kako nisam želeo da taj lokalni menja nego ovlasceni, ja sam ih kontaktirao i tražio da se sve menja. Dakle moja odluka ne ovo.servisers

mladja73

Promenio pločice po drugi put na autu. Kilometraža je 115 880 km. Prve sam promenio zajedno sa diskovima na 50 000km. Diskovi su ok.
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Loganovac

Samo da prijavim da ATE diskovi sa ATE pločicama cvile za sve pare već mesec dana, ugrađene pre par meseci. Nema šta nisam probao, jedino ih nisam podmazivao.
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

hobbista

 :ha: Javni se pa svrati da vidim o čemu se radi  :(
Postao sam Kalif umesto Kalifa  :D