Dacia Jogger Essential 7 sedišta 1.0 ECO-G 2022. god.

prethodna tema - sledeća tema

Aleksabgd

Ogledalo je dostupno u višem paketu opreme.

Trumpeter


MitarMrgulic

Citat: Trumpeter poslato 06.09.2022. - 14:43
Nije mi jasna ta politika da ne stavljaju ogledalce u suncobran suvozača. Taj komadić plastike i stakla ne košta više od pola evra, a to je stvar za koju se uhvati ama baš svako žensko čim sedne na mesto suvozača.

I meni je uvijek bila čudna ta ušteda na bukvalno sitnicama, sa tim je među prvima počeo Hyundai Accent, kao nekada krajem 90-ih, uz Daewo Tico najjeftiniji nov auto (mislim da je bio negdje nešto malo ispod 5000 eura)
bio ispod te magične granice, ali na svemu uskraćen.

Mislim da je Daciji greška odustajanje od amortizera haube i nekih sitnica, koji "kupe" budućeg novog vozača, proizvođaču nisu neki trošak, ali šta mi znamo, jedan dio od 3 eura, puta 1 milion vozila, to je valjda ono čime se vode.

Ima li Jogger amortizer za poklopac motora ili je klasična šipka?

Veterinar


kiconix

Amortizer haube mi nikad nije bio razlog kupovine vozila.
Kao ni svetlo u pretincu i slicne gluposti.
:ne:

saša61beograd

Naravno,samo pitam se ako štede na ovakvim sitnicama koje se vide,koliko tek štede na bitnim stvarima,a koje se ne vide na prvi pogled.

kiconix

Na tim stvarima se ne stedi.
Zadnji modeli Dacije dele platformu sa zadnjim modelima Renoa.
Nema vise stara platforma i mehanicki sklop.


saša61beograd

Štedi se itekako.
Reno i Nisan koriste CMF-B High spesification platformu (HS).Dačija koristi istu,ali low specification platformu (LS).
Ne znam koja je konkretno razlika,ali znam šta je low,a šta je high.

Trumpeter

Razlika je verovatno u sastavu (leguri) i osobinama (otpornost na koroziju) limova i sigurno i u drugim parametrima koji čine malu razliku ali proizvođaču bitno smanjenje troškova.

kiconix

Stvarno vas ne razumem.
Dacija je Dacija i nikad nece biti Reno.
Sta vam tu nije jasno.
Odete do salona, sedne u Reno pa posle u Daciju.
Sve postane jasno.
Ako ce vam biti lakse, Captur nema amortizer na haubi.
Eto jedne slicnosti, da ne kukate bas na svaku glupost.

Mare


Veterinar

#86
Kaze mi covek :"Auu, koliko novca za jednu Daciju!?"

Rekoh da je prilično. Medjutim, koliko je koštao Passat karavan pre 25 godina, sa klimom (naravno) i motorom od stotinak konjskih snaga? Više. A nije bio tada bolji, nego što je sada ovaj Jogger. Nije išao bolje, nije bio jeftiniji kilometar, nije bila jeftinija registracija. Zamišljam stavljanje Joggera cak i po trenutnoj ceni u vremensku mašinu i stavljanje pored rakvog Passata u izlozbeni salon. Dacija je otisla napred, kao i njene cene.


Klase automobila su kao sigurnosne norme. Pet zvetdica jedne godine je jedna zvezdica deset godina kasnije. Ljudi Dacijine modele stavljaju u nizu klasu, a moj utisak je kao da se vozim u visokoj.

saša61beograd

Slažem se sa svim iz prethodnog posta.To je opšti napredak koji prati i Dačija.I verujem da je osećaj u vožnji novog Sandera (i Joggera) bolji nego kod,recimo,Megana 2,a koji je u svoje vreme koštao više nego Dačija sada.
Problem moj i meni sličnih ljudi je što meni (nama) ne treba sve to.Decenijama unazad bilo je mogućnosti da se kupi jeftin i jednostavan nov auto.Prva i druga generacija su bile takve u svojim baznim verzijama.Toga sada nema,nego nam se nameću bogate i skupe verzije.Bilo bi nerazumno i bilo bi me sramota pred decom,prijateljima i rodbinom da "odvalim" 15 i više hiljada evra za moje skromne,polupenzionerske potrebe.Zato sam frustriran i besan na Dačiju.A posebno zbog sitnica,gore pomenutih,kao što je ogledalce u suvozačkom suncobranu koga ima samo u bogatijim verzijama!?

Mare

Gospodine Saša, molim vas idite u penziju i pustite nas da živimo.  :to: :ziveli:

kiconix

A kad vec pricamo o Jogeru sa 7 sedista, koji ce ti toliki auto sa toliko sedista bez ogledalca. :ne: