Dacia Jogger Essential 7 sedišta 1.0 ECO-G 2022. god.

prethodna tema - sledeća tema

szs

Ja imam takve a naručio sam one sa 3 mlaza jer ove ne mogu da se šteluju ni po smeru ni po visini

Nikako narodu ugoditi  :Smiley: :Smiley:
Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

LeNgenda

Ja sam na Sandera mk1 stavio prskalice sa mk2 koje bacaju lepezu i prezadovoljan sam, samo su kliknule na mesto.

Desetak evra par na Ebay-u, iz Rusije, verovatno maknuto iz fabrike.

Ne znam da li ima sad.
Интелект не може да се глуми. То је ипак наш терен.

Veterinar

Da ne bude ovo tema o prskalicama, samo da napisem - sve je podesivo, samo treba iglica.

Veterinar

#63
Na 5000 km mešovite vožnje (jako puno voznje sa uključenim klima uređajem, na krovu je i ogroman kofer, brzina na autoputu (bar trecina, ako ne i pola kilometraze) 130km/h po tempomatu), prosečna potrošnja plina 8.6 l/100km, a moja praksa kaže da je realna potrošnja oko 0.5l niza. Koliko sam benzina nakon kupovine sipao, toliko otprilike i dalje imam, jer se na benzin desi samo i bukvalno prvi start. Ako pokrenem motor i odmah krenem da vezem pojas, motor ce raditi na plin pre zakopcavanja pojasa i to je to od rada na benzin tog dana.
Za razliku od prethodnih modela kod S&S sistema, start se pokreće i otvaranjem vrata. To mi nije odgovaralo, ali sam se prilagodio.
Sedište vozaca je u donjem položaju, tako da je utisak u vezi ulaska i izlaska u automobil drugačiji malo, ali je sada već i stvar navike.
Dnevna svetla i muzika se ne gase vađenjem ključa iz brave, nego kasnijim otvaranjem vrata.
Gotovo da sam siguran, dok je ključ u bravi, iako je oduzet kontakt, prozori mogu da se zatvore na dugme, ne mora vise da se okreće ključ za to.
  Ne znam da li je greška ili pravilo kod novih Dacija, ali kada se uključe sva četiri migavca, ne blinka i crveni prekidac, neho samo pokazivači pravca na displeju.
  Klima radi bolje nego na prethodnim modelima, mozda i previše dobro, ako je to moguće. Kada se rashladi kabina, pri dnevnoj temperaturi iznad 30 stepen Celzijusa (i iznad 35), moguce je na autoputu držati ventilaciju na prvom ili drugom podeoku (od četiri), sa duvanjem usmerenim na dole (ili kombinovano, noge-staklo, ali tada imam utisak hlađenja čela, što mi ne odgovara), sa pet osoba u kabini, koje su pokrivene cebetom.  :laugh1: Da li zbog klime ili godina, ali poceo sam da se umotavam oko stomaka i ja, kao vozač.
  Auto je, što se tiče moje porodice i mene, odličan.

:ziveli:

mladja73

Citat: Veterinar poslato 01.08.2022. - 01:21
Gotovo da sam siguran, dok je ključ u bravi, iako je oduzet kontakt, prozori mogu da se zatvore na dugme, ne mora vise da se okreće ključ za to.

E to me bas nervira kod mog logise. Drago mi je da su tu opciju ubacili kod novijih modela.
Trčeći il' polako, svi na kraju stižemo na isto mesto.

Bata83

Kod proslog i ovog auta mi je dobra stvar posto u glavnom zaboravljam da zatvorim prozor ili siber, mogu da zatvorim iako sam kljuc izadio iz brave ali cim vrata otvorim  komande prestaju da rade.

Trumpeter

Mene najviše oduševljava što radio gasim tako što otvorim vrata.
:fiju:

slavko_bgd

što mi daje 10 minuta da završim telefonski razgovor preko BT-a sa ugašenim motorom, pre nego izađem iz vozila. Na primer...

maestral5747

Citat: Veterinar poslato 01.08.2022. - 01:21
Na 5000 km mešovite vožnje (jako puno voznje sa uključenim klima uređajem, na krovu je i ogroman kofer, brzina na autoputu (bar trecina, ako ne i pola kilometraze) 130km/h po tempomatu), prosečna potrošnja plina 8.6 l/100km, a moja praksa kaže da je realna potrošnja oko 0.5l niza. Koliko sam benzina nakon kupovine sipao, toliko otprilike i dalje imam, jer se na benzin desi samo i bukvalno prvi start. Ako pokrenem motor i odmah krenem da vezem pojas, motor ce raditi na plin pre zakopcavanja pojasa i to je to od rada na benzin tog dana.
Za razliku od prethodnih modela kod S&S sistema, start se pokreće i otvaranjem vrata. To mi nije odgovaralo, ali sam se prilagodio.
Sedište vozaca je u donjem položaju, tako da je utisak u vezi ulaska i izlaska u automobil drugačiji malo, ali je sada već i stvar navike.
Dnevna svetla i muzika se ne gase vađenjem ključa iz brave, nego kasnijim otvaranjem vrata.
Gotovo da sam siguran, dok je ključ u bravi, iako je oduzet kontakt, prozori mogu da se zatvore na dugme, ne mora vise da se okreće ključ za to.
  Ne znam da li je greška ili pravilo kod novih Dacija, ali kada se uključe sva četiri migavca, ne blinka i crveni prekidac, neho samo pokazivači pravca na displeju.
  Klima radi bolje nego na prethodnim modelima, mozda i previše dobro, ako je to moguće. Kada se rashladi kabina, pri dnevnoj temperaturi iznad 30 stepen Celzijusa (i iznad 35), moguce je na autoputu držati ventilaciju na prvom ili drugom podeoku (od četiri), sa duvanjem usmerenim na dole (ili kombinovano, noge-staklo, ali tada imam utisak hlađenja čela, što mi ne odgovara), sa pet osoba u kabini, koje su pokrivene cebetom.  :laugh1: Da li zbog klime ili godina, ali poceo sam da se umotavam oko stomaka i ja, kao vozač.
  Auto je, što se tiče moje porodice i mene, odličan.

:ziveli:

e baš iz sličnog prijašnjeg iskustva sam nadoplatio automatsku klimu, a ne da stalno vrtim 1,2,3 i obratno. Stavim temp koja mi odgovara a on sve sam radi bilo vani + ili -

Veterinar

#69
Citat: Veterinar poslato 27.05.2022. - 01:44
Otvor prtljažnika je dobro urađen. Zadnji brisač je mali, videćemo kako će to da izgleda po lošem vremenu.
  Nisam dobio rezervni točak, jer model ima plinski uređaj. To ću da rešim veoma brzo. Svakako planiram da formiram set zimskih točkova, pa će jedan od tih da posluži kao rezerva "leti". Dobro je što sam zadržao aluminijumske felne 15" od Lodgija.

Nemam zamerke na zadnji brisač. Nije bučan, automatski se uključuje ako prednji brisači rade, a ubaci se u rikverc. Ipak, čini mi se da sam pri tipkanju funkcija na volanu video da je to opcija koju je moguće podesiti.
Sad čitam svoj post, pa shvatam da su felne od Lodgija, ali i da je od svakog našeg dosadašnjeg auta Jogger nešto nasledio. Tako su sigurnosni šrafovi za točkove ostali od Stepwaya, presvlake sa fotografije od Logana MCV (koristili smo ih i u Lodgiju, imaju oko 170000km podguznog staža), a pepeljara koja se vidi je od mog prvog Logana kupljenog 2006. godine.
Na zadnja vrata sam stavio samolepljivu tapetu, vidi se da je već imala priliku da zaštiti plastiku koju pokriva, verovatno kad su pakovane stvari sa plaže (suncobrani i sl.)





Pisao sam o nefunkcionalnom delu krovnih nosača. To je ovaj, prednji deo nosača, namenjen aerodinamici i ni slučajno nije namenjen stavljanju tereta.



  Danas sam podigao haubu da osmotrim malo bolje taj prostor, jer sam po prvi put imao vremena za to. Pa,... lepo to izgleda. OK, nema amortizera, ali... Ranije bih na rub motornog prostora stavljao gumene kedere, kako bi se motorni prostor manje prljao u slučaju vožnje u koloni po lošem vremenu. Kod Sandera druge generacije takav keder je smanjio i buku koju je pravila brava haube. Sada je na haubi, sa donje strane postavljen gumeni keder. Nakon 7500km motor je čist, što mi se jako sviđa.



Dobro je što je plastično saće ispod šoferke sada postavljeno uspravno, dok je kod prvih modela bilo položeno i omogućavalo da svakakva prljavština upadne u ventilaciju. Ovaj put nisam nikakvu mrežicu stavljao preko, deluje da za tim neće biti potrebe. Ne mogu sada da rotiram fotografiju, ali jasno je sve, verujem.





Sviđa mi se što je napravljeno rešenje, pored stubića akumulatora, za pozajmljivanje struje. To je za pohvalu.  :aplause:







I u najjeftinijem nivou opreme zadnji bočni prozorčići mogu da se odškrinu. Takođe, pored zadnje klupe je još jedna 12V utičnica.





Kao što sam napisao, na suncobranu suvozača/ice nema ogledalca, ali sam stavio organizator u koji će da dođe ogledalce, ali i druge sitnice.



Jednostavno je rešena i potreba za još USB utičnica.



Genijalno, a jednostavno rešenje, je magnet na "nebu" na koji može da se pričvrsti pojas za sredinu drugog reda sedišta. Tako, ukoliko se ne koristi taj pojas, kopča pojasa ne smeta putnicima u trećem redu sedišta.



Nakon 7500 km , osim za davanje migavaca i ablendovanje, nisam niti jednom koristio ablender za uključivanje farova. Nije Bog zna kakav komentar, ali sa drugom generacijom MCV-a sam dvaput tokom garantnog roka bio u servisu zbog zamene ablendera, pa mi se sviđa ideja da isti koristim manje.



Levo od pedale kvačila, na mestu gde se "odmara" leva noga je sada neki gumeno-plastični deo preko tekstila, što mi se dopada.



Ipak, tekstil (fali mi adekvatna reč za taj materijal) desno od pedale gasa je i dalje bez zaštite. Na prvom Loganu sam tu uspeo da napravim oštećenje, pa od tada na to mesto uvek lepim samolepljivu tapetu. Na fotografiji, možda zbog blica, a možda zato što je realno tako, to ne izgleda naročito dobro, ali u praksi je sve u redu. Takva tapeta je u stanju da stoji nekoliko sezona, a najčešće je zamenim posle agresivnijeg usisavanja, jednom u dve godine, recimo.




Neki od ovih postova bi mogli da budu u temama poput "Jeftino, ali funkcioniše" ili "Šta vam se dopada, a šta ne na vašoj Dačiji?", ali sam se opredelio za ovu temu, jer nema još Joggera na forumu, pa bi neko ko planira da pazari takav auto ovde mogao da pronađe ono što ga interesuje, na jednom mestu. Predivan je to auto.  :ziveli:


Mare

Kako ti se čini zvučna izolacija i da li primećuješ neke šumove oko vrata?

Veterinar

To me je već neko pitao, ali nisam primetio ništa posebno.  :ne:

Capriolo

Hvala autoru štio je ovako iskreno preneo svoje impresije oko raznih detalja.

Što se tiče pomena pitanja buke od strae kolege, kada sam obavio testnu vožnju Sandera na auto putu, meni se nije dopao nivo buke već na oko 110-120. Ali, takva je to forma vozila (I jako slična onoj kod Jogger-a), plus oni masivni krovni nosači, plus sigurno malo lošija zvučna izolacija negokod Renault vozila. Ne kažem da je sve to "lose", ali, prosto, tako je. Ali, i istovremeno je sve to mnogo bolje nego na starijim dačijama, posebno na onim iole slične forme.
Ono što kod Joggera akustiku može dodatno da pokvari, jeste ogroman gepek ( zbog veće visine daleko veći nego kod klasičnog karavana ), uostalom, zapremima sve govori, pa još kada se nema rolo pokrivka gepeka ( kao što je kod sedmoseda nema ), pozadi imate kao zvučnu kutiju.

Ali, treba biti realan. Jer, svemu je moguće naći mane. Tako da mislim da je kao celina Jogger načelno dobro vozilo.

Sir Oliver

Čestitam sa zakašnjenjem, da te služe kao sve prethodne Dačije koje si vozio i kao ova što je ja vozim već 11 godina...  :ziveli:
I drink to make other people more interesting.

Trumpeter

Nije mi jasna ta politika da ne stavljaju ogledalce u suncobran suvozača. Taj komadić plastike i stakla ne košta više od pola evra, a to je stvar za koju se uhvati ama baš svako žensko čim sedne na mesto suvozača.