Dacia Jogger Essential 7 sedišta 1.0 ECO-G 2022. god.

prethodna tema - sledeća tema

sokoll

Sa srećom i da ti ne ode brzo map senzor za plin, kao i turbina dugo ne počne da se čuje(što i sebi želim jer u utorak idem po eco-g Logana)  :cul:

Mare

@veterinar, čestitke na kupovini.  :respect:

Bićeš zadovoljan, odličan je to auto - po razumnoj ceni.  :ziveli:

Trumpeter

Jutros video jednog taksistu sa belim. Baš lep auto, skoro ko moj Stepvej.
:D

saša61beograd

Da,video sam ih na taksuju već nekoliko.Idealan za tu namenu.Idealan i za ljude sa velikom porodicom kao što je kolega Veterinar.Nema u Evropi trenutno ništa što bi mu bila konkurencija (osim nečega što košta duplo više).Mada nisam oduševljen novom generacijom Dačija,moram priznati da je Jogger klasa za sebe i da na ulici baš dobro izgleda.

Mare

Citat: sokoll poslato 28.05.2022. - 22:02
Sa srećom i da ti ne ode brzo map senzor za plin, kao i turbina dugo ne počne da se čuje(što i sebi želim jer u utorak idem po eco-g Logana)  :cul:

Neće, ne brini. Samo pun gas i sve će biti ok. Kidalica je to. :to:

kiconix

Sadasnja generacija Dacia je opet bolja nego prethodna generacija.
Nema tu nikakve dileme.
Problem jeste cena, ali kao i svi ostali i Dacia prati taj trend.
Kume, brate, prijatelju zelim ti sve najbolje sa novim automobilom.  :ziveli:

Veterinar

 :friends:

  Danas je Jogger bio u različitim uslovima vožnje, ali zaključak je da mu je potrosnja plina na 130km/h oko 9.4 l/100km. Ne iznenađuje me to, mada bi čovek pomislio da će u VI  stepenu prenosa, na oko 2800 o/min ta potrošnja da bude nešto manja.
U odnosu na Lodgija 1.6 MPI to je bolje svakako. U odnosu na isti auto prostora definitivno ima mnogo manje. Prostora za decije noge na zadnjoj klupi ima dovoljno, ali subjektivni osecaj je da je, kada postavljam decija sedista, sirina druge klupe petaestak cm manja.
Nema udubljenja na komandnoj tabli u kakvoj bih ranije smestao papire. Nema ogledala na "suncobranu" suvozača.
Osećaj u voznji je odličan. Prvi put u životu sam koristio tempomat, motor je tih, neravnine upija lepo.
Ako je brzina veća od 100km/h, a duva jak bocni vetar, krovni nosači opako zvižde. To sam smatrao minusom, ali nisam na volanu osetio udare vetra, nego sam video da su jablanovi pored autoputa savijeni kao kifle. Lodgy bi se bacao vec, ali i MCV.
  Kad sam počeo prijatelju da pričam o manama auta, jer želi da kupi taj model, on je ustuknuo malo. Rekoh:"Ne brini, auto je odličan! Ja sam samo" iz klimatizovane hale  prešao u za mene luksuzan trosoban stan"."   :wave:

kiconix

Ta potrosnja mora da padne, sacekaj prvih par hiljada pa da pricamo o potrosnji.
Ostatak je realan i ocekivan.
Jogger i Lodgy su dva razlicita tipa automobila.  :ne:

Capriolo

Jogger je visok 163, pri čemu nema ni baš neku aerodinamiku ( ako neko ima podatak za Cw - bio bih mu zaista veoma zahvalan da ovde postavi link do izvora tog podatka ).
Praktično, to je čeona površina i oblik bilo kog krosovera C segmenta.
I šanse nema da taj pri 130 km/h troši manje od 8 litara - benzina. Kola te visine ne mogu da troše manje.
Za plin ne znam. Ali, za benzin sam siguran.

kiconix

Ne znam za visinu ali moj Captur pri 130 trosi oko 6.5l.
Isti motor, isti menjac.
Bez plina.

saša61beograd

Nije sve u motoru i menjaču,u visini i poprečnom preseku.Reno je u aerodinamiku Captura uložio više nego u aerodinamiku Joggera (u svaki detalj karoserije).To košta milione.Zato Captur i Jogger imaju različite cene.Reno i Dačija nikad neće biti isto,mada na prvi pogled liče.Svako igra u svojoj ligi,svaki za svoju publiku.

kiconix

Videcemo kad se motor malo razradi i napravi prosek na vecoj km.
Bas me interesuje ishod.

Ayrton

Znaćeš ko si ako vodu nosiš!

Mare

Logan/Jogger nigde veze sa aerodinamikom. Moja potrošnja, za poslednjih 20k km u potpunosti ista kao fabrika što je propisala.

Evo jednog detaljnog testa Joggera Eco G i verzije sa 110 ks.

Damir Oravec

#44
Da ga vozis u zdravlju i veselju. Da ces preci mngo km, znam, a za to vreme sem redovnih servisa, neka ti nista ne bude dodatni trosak za njega.

Mnogo je lep auto.