Erazmova "Bela ajkula" (No. 2) :D

prethodna tema - sledeća tema

Erazmo

Da i ja predstavim mog ljubimca... :lux:

Bela ajkula No.1 je bio jedan Citroen BX, tradiciju nastavlja beli Sandero 1.2 16V, 2016.g., 36.000 km, kupljen u "Autoland"-u, bivši rent-a-car.

Nadam se da ću i s njim preći dosta kilometara - samo sa mnogo manje poseta majstorima...  :lazy:

Evo i par slika "at night", dok ga malo ne operem za slikanje po dnevnom svetlu :P











Prešli smo prvih 1000 km, kad malo podrobnije utvrdim potrošnju, obogatiću neke teme, a biće i par pitanja...

MitarMrgulic

Simpa autić, sigurno će lijepo da služi :)

Nema veze što je rent a car, ova vozila uzimaju uglavnom realni i cestiti ljudi, za normalnu eksploataciju, a ne neki brzaneri i izivljavatori.

Mislim da si napravio dobru kupovinu :)

Sretno!

szs

Za 40 god vožnje: VW 1300,Zastava 750,Lada 1600,Fiat 650P,Trabant 601K, Trabant 601L,Fiat 650P,Audi 80 1.6D,Yugo 1.0,Mercedes 190D,Yugo 1.1,Corsa 1.7D,S Oktavia 1,9D,F Punto 1.3mjt, D Sandero 1.4,T Avanza 1.3,T Agya 1.0,D Sandero 1.5D, T Aygo X-Play, T Yaris 1.5 Stella

Erazmo

Servis na 43.859 km, AK Kompresor, BGD



U računu su i 1l antifriza i 1l ulja (za rezervu tj dolivanje) - tj račun bi bio manji za 1.250 din

Dao sam odobrenje za dolivanje antifriza, dolivanje tečnosti za šoferku nisam tražio (jer imam kantu iste u gepeku).  OK - nisam zakeralo - samo nek su uradili posao kako treba.

Šteta što ne znam koje su marke ugradjeni delovi, al  pretpostavljam da su Motrio - jer je i antifriz koji sam uzeo kao rezervu - Motrio (plavi, univerzalni). Voleo bih da sam dobio narandžasti (tj crveni) antifriz - jer je takav u autu - al pretpostavljam da su 100% kompatibilni po sastavu. Kako god - priupitaću ih i decidirano da li je bezbedno dolivati ovaj plavi - čisto da mi savest bude mirna. :/

Ulje je Shell-ovo, izgleda da je Shell ušao ozbiljno na srpsko tržište tj kod servisera, i kod Citroenovog zastupnika sad koriste Shell umesto Totala, a izgleda da su i kod Renoa/Dačije Shell-om zamenili tradicionalni Elf.






p.s. I oprao sam auto - prvi  put od kad sam ga kupio.... Beo jeb'te !?   :ha:

trajce


goxy


MitarMrgulic

Prilicno korektna cijena malog servisa :)

Samo naprijed...

dekiv68

Na kojoj kilometraži mu je predviđen mali servis :conf:

Erazmo

Mali servis = zamena ulja i filtera = na svakih 10-15.000 km ili jednom godišnje

Boka

Meni je bas lep beli sandero , mlad auto , malo presao , motor 1.2 bi i sve moje potrebe zadovoljio , nista vise od toga , i pretpostavljam da ima klimu jer ostala oprema mi manje-vise nije toliko bitna.  :to:

Erazmo

#10
Ima ručnu iliti manuelnu klimu, tokom avgusta meseca je hladila da ti se dlake na nogama naježe  :D

Zimi je nisam koristio za grejanje, nisam siguran ni dal sme da se koristi. U svakom slučaju, tradicionalno grejanje je bilo za medalju (kad se podesi da vrti vazduh u krug) 😊

A u sveopštoj poplavi sivih automobila - belo je postalo BOJA!  :lau:

Mada sam ja voleo da se dočepam nekog crvenog auta (kao što je Fiesta  :c:). A Sandera ima u baš lepim crvenim i plavim bojama. Al bože zdravlja, biće valjda još auta 🙂

Odokativna potrošnja mi je 7l leti, tj 8l zimi. Kad uvatim vremena, izračunaću prosek za ovih 7-8.000 km kolko sam prešao. 🙂

dekiv68

bela je mnogo zahvalnija za održavanje od tvoje željenje crvena i po pitanju pranja,a ali pri farbanju nakon korektivnog održavanja.

Dobro bi bilo da zimi uključuješ klimu zbog nje same. ja to obavezno radim radi odvlažnjavanja kabine, naročito sušenja stakala

Erazmo

Nisam smeo da je palim pošto ništa o klimama ne znam, nemam je ni kući ni na poslu, a znam da ove kućne ne mogu da rade kad temperatura padne na nulu.  :c:

Al ako ove automobilske smeju da se pale (makar kad se motor malo zagreje) - koristiću je i ja da odleđujem stakla i sušim ih  :to:

Raja

Erazmo, da nam iskreno renkeš, sad posle izvesnog vremena korišćenja tvoje "bele akule" od milošete nazvane Vinčansko šaranče, da li si i koliko si zadovoljan?

Erazmo

Prešao 8.000km, pali, radi, ide - sve što sam oduvek želeo od auta  :lux:

Jedina zona sumraka je bila zimus, kada su u vožnji prestali da rade (ž)migavci. Tada sam konstatovao da šema osigurača u Uputstvu - nema blage veze sa osiguračkom pločom u autu.  :ha: Gledao vizuelno po mraku i snegu da li je neki crkao - džabe. Upalio sva 4 - rade.  :ha:  Konstatovao da mi je crkao prekidač na volanu (jer polugica prekidača nije kliktala kako treba) - i otišao psujući kući...  :ljut:
Kad sam posle nekoliko sati seo u auto i upalio ga - migavci rade normalno.   :hm: Poluga prekidača više nije pravila probleme, tj kao da je problem bio mehaničke prirode.  :ces:

I nadam se da će još duuugo vremena gremlini da zaobilaze moj auto  :lazy: