Zvanicno predstavljen Duster

prethodna tema - sledeća tema

dsit

Citat: Munze poslato 13.03.2010. - 11:06
Meni nije jasno na koju foru je kod nas Duster jeftiniji :conf:

Mislim da su samo zbog ove krize manje alavi...
Primera radi subaru impreza wrx sti izlozena na bg sajmu prosle godeine kostala je 47500e a danas su isteralu bukvalno isti auto i kosta 38600....sigurno su pojeftinili troskovi proizvodnje

Urosh85

Medjunarodni odnosi Srbija-Rumunija su na najvisem nivou, ali i to po stranu ...
jednostavno prodavci kod nas Dacia vozila uzimaju manji procenat, tj lupaju manju marzu u odnosu na zemlje u okolini, to je sasvim normalno i moze vrlo lako da se promeni.
Prodaja ide i vise nego dobro. Do pre dve godine Skola je imala najvecu prodaju u Srbiji, a onda je tu ulogu preuzela Dacia i sad polako Fiat, samim tim mogu da priuste sebi i da stave nesto manju cenu, sto ce jos vise privuci potencijalne kupce.
Dacia se dokazala za ovih nekoliko godina, postoje tu jos neke decije bolesti, ali svakim modelom oni ih izlece, i ljudi pocinju da im veruju sve vise, sto znacajno doprinosi kupovini ovih automobila.
Rumunska fabrika, vrlo verovatno prodaje sva vozila svim zemljama, bar na Balkanu po istoj ceni, a posle je odredjivanje prave cene do zvanicnog prodavca vozila ...

Tako da nemojte se cuditi zbog razlika.

:wave:

krle

#92
 Na sajmu je bio prikazan Duster Ambiance 4x4 1.6 16v sa paketom opreme.


Unutrašnjost je manje više poznata, primetan je blagi redizajn table sa instrumentima i vizira. Na prednjim sedištima su nasloni za glavu novog tipa, promenjene su ručice za podešavanje naslona. Volan se podešava, a sedište vozača i po visini. Preglednost sa vozačevog mesta je odlična. Konfor izuzetan.
Fabrički je ugrađen filter polena. Staklo u zadnjim vratima se mnogo više  može  spuštiti nego u Loganu ali ipak ne do kraja. Retrovizori su veći i novog oblika.



Prtljažnik je lepo osmišljen. Bokovi su obloženi plastičnim tapacirom dobrog kvaliteta, a dizalica sakrivena poklopcem.Oko rezervnog točka je penasta izolacija. U bokovima dno nije tapacirano kao ni deo prema zadnjom svetlosnom grupom. Multifunkcionalna zavesa-polica je praktična.  

 

Spolja, automobil deluje robusno. Kada sam video prve gotografije nekako mi je drugačije delovao. Treba ga videti, kako bi se stekao pravi utisak. Iznenadio me je u pozitivnom smislu i definitivno sam promenio mišljenje o ovom automobilu. Da sam ljubitelj SUV-a i da imam novac kupio bih ga bez razmišljanja.

Preciznost uklapanja delova je na zavidnom nivou. Sve što je od plastike deluje čvrsto i jako. Čelične felne su odlične, a izbor pneumatika veoma dobar. Lično, ne bih bacao novac na aluminijumske felne. "Vratanca" nalivnog grla za gorivo su ogromna.Zadnji koševi su kompletno zaštićeni.











Prednje i zadnje vešanje sam snimio onako kako sam najbolje znao. Moj uspeh u tome procenite sami.
Zadnji pogon je kompletno preuzet sa Nisana. Očekivao sam pozadi disk kočnice, ali su tu ipak doboši.





Fabrika je uradila i neke novine. Kao da su slušali Peju    :whistling:

Keder ispod haube ima zanimljiv završetak. Isto je urađeno i sa onim na krovu tako da vrata na početku A stuba bolje dihtuju.Delimično je popunjena    šupljina između prednjih krila i karoserije. Prednja vrata su  po  dnu dobila keder, a zadnja po dnu i skoro do polovine visine. Ugrađeni su čepovi na graničnicima vrata (podsećanja radi, ove čepove sam bezuspešno tražio po prodavnicama.





Ispod haube je sve poznato. Motor 1.6 16v. Postavljena je izolacija na protivpožarnom zidu, ali je izostala na haubi što smatram propustom.
Ako Peja nekada kupi Duster najveći problem će mu sigurno biti kako da začepi dve ogromne rupe u njoj  :Smiley: (  fotografije  dva i tri).




Proverio sam,  poluga brisača  može se podići bez opasnosti po haubu.










kiconix

Ovaj kao da je dosao na tockovima iz fabrike, sav isprskan i korodirao.

Daniel

NIsam slikao, ali je honda acord i jos nekoliko automobila koje sam zapazio, imala zesce rdjave diskove.
:nami:
The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

Urosh85

Krle prosvetlio si nas sve  :friends:
"iscrpan" tekst :D

na zalost i jako zalim sto nisam stigao da idem na sajam, ali sreca te postoje ovakvi kao krle :)

Daniel

The good thing about being a pessimist is that you are always either proven right or pleasantly surprised.

scepo


Veterinar

Krle  :aplause:!!!
Da li si video koje su dimenzije pneumatika? Ne uspevam da procitam sa fotografije.

scepo


krle

#100
Mislio je na keder na zadnjim vratima o kome sam pričao. Nova je i šarka brave na stubu. Boja automobila je takva da se svi detalji na prvi pogled ne mogu uočiti.

Citat: veterinar poslato 14.03.2010. - 22:39

Da li si video koje su dimenzije pneumatika?  
Video i uslikao  :hihi1:


Izvinjavam se što sve fotogragije nisam postavio. Radio sam na  postu oko tri sata i onda me je komp izdao tako da sam ostao bez boljeg teksta i svih fotografija. Sve u svemu, morao sam da radim sve ponovo tako da tekst nije opširan i bez svih fotografija. Ako neko ima dodatna pitanja, spreman sam da narednih dana dam odgovore i postavim još fotografija.

Veterinar

Osim pocetne cene i cene guma, sve ostalo vezano za odrzavanje trebalo bi da bude priblizno Logiju. Nadam se...

Loganovac

Krle, ideš 5 bambija. Izbor fotografija je znalački urađen (što, normalno, od tebe i očekujemo). Nisam bio na sajmu, ako ovako nastaviš - neću morati ni ubuduće.  :Smiley:
Što se tiče izloženog Duster-a - sramota. Jel Dacia dotle došla da izlaže polovna vozila? Slike donjeg postroja su me zgrozile. Primera radi, rđave izduvne cevi i  oba lonca su nešto što još nisam video ni na svom (sada već) polovnom autu, a kamoli na sajmu automobila! Dalje, auto je odozdo ušljepan (što reče Kića) da stvarno izgleda kao da je dovezen po ovoj zimi i soli iz Rumunije... Nisu se ni potrudili da ga pošteno spreme za izložbu - neka perca ili dlačice po tepihu, ne bi me čudilo ni da su pepljre pune opušaka...
Šta mi se posebno ne sviđa:
1. Iako stvarno izgledaju robusno, inače odlično uklopljene "zavesice" prednjih točkova zajedno sa uzdignutim završetkom praga formiraju posudu koja će se puniti blatom, na slici sam označio crvenim krugom sporno mesto
.
Sigurno da postoje otvori za oticanje vode, ali će se opet prljavština taložiti i zapušavati ih. Mišljenja sam da bi bilo idealno da se prednji koševi i blatobrani odvoje od blatnjavih i slanih točkova apsolutno neprobojnom barijerom i da bi sa nje sve trebalo da se spolja sliva a ne da puni nekakve šupljine...
Na zadnjim točkovima je situacija još gora... Nekako mi je bolje što Logan tu nema ništa, nego da postavim takvu zagradu iza koje će se svašta taložiti. Ista priča kao sa lajsnama na rubovima - služe jedino da ne ne primetiš odmah koroziju, a i da je ubrzaju jer se između nje i lima zadržava sve što ne treba...
2. Na slici na kojoj se vidi čep rezervoara - tragedija - znam da je blic dosta kumovao tome, ali (pored toga što opet nije ič očišćeno) ceo prostor ispod poklopca izgleda strašno, kao i nespretno isavijan lim oko šarki. Moram jednom da škljocnem to na mom autu, možda isto tako zinem... Tu se vidi i ono što sam gore napisao o zadnjim blatobranima. BTW, šta je sa onom zrnastom strukturom farbe na zadnjem krilu tik iza poklopca čepa za gorivo - jel to slika laže ili je stvarno takvo, ne mogu da verujem...
Nemoj da bude da smo otkrili razlog niže cene Dustera u Srbiji  :Smiley:
Ajde sad dosta pljuvanja, generalno verujem Krletovoj oceni da je sve unapređeno u odnosu na ranije modele (sa navedenim rezervama). Na kraju krajeva, dovoljno mi je to što bi ga on kupio bez razmišljanja...  :jea:
Okolnost: kipuća voda - krompir omekša ali jaje otvrdne.
Dakle, ne žalite se na okolnosti već razmislite od čega ste napravljeni.

Vihor

Prvo sto sam primetio je prljavstina i zardjali auspuh, mogli su da srede pre nega su ga izlozili, a sto se tice poklopca gde je cep rezervoara, stvarno je skarabudzen, ko da sam ga ja pravio   :doh:
Sve što radi na struju ima beli dim u sebi. Kada taj beli dim jednom izađe, to više nikada neće ponovo da radi.

jasho

ja recimo i nisam nešto oduševljen sa Duterom, ne kažem da nije pomak, ali možda sam previše očekivao od Dacia SUV-a,

Ajd konkretno, gepek, pre mali, uzak faktički ako ga napuniš sa nečim pogled od pozadi i kroz retrovizor zaboravi, zatim unutrašnjost, kao da sam u svom Sanderu, isto, novina koju sam ja primetio jeste menjač ima šet brzina i rikverc mu ne ide dole desno nego gore levo, već sam ranio u nekoj prilici naveo da mi se čini da u sanderu takođe fali šesta brzina kad stigne na 120 km.

Paralelno sam pogledao i nissan quašai (ako se tako piše :ne:) i faktički isto auto dok ovaj košta od 19000 špa naviše i ima kvalitetniju izradu i enterijer ovaj u sličnoj verziji kod dacie je oko 13600 evra, tako da sve u svemu niti nešto posebno oduševljen, niti razočaran, neka bude mali pomak za Daciau!!!