Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

News:

Pages: [1] 2 3 4 5 ... 58   Go Down

Author Topic: Prijava kvarova+sitni kvarovi  (Read 58676 times)

krle

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 2974
  • Age: 45
  • Auto: Logan Laureate Pack 1.4 MPI 09.2005
  • Lokacija: Novi Beograd
Prijava kvarova+sitni kvarovi
« on: 18.11.2009. - 02:17 »

 
  Kopirano sa   http://daciafanclub.6.forumer.com   i odnosi se na period 18.04.2007.g. - 12.04.2009.g.  
 
Quote from: Munze
Na 2400 km je bilo potrebno ucvrstiti cilindar bravice na gepeku.
Problem resen u garantnom roku.
Quote from: kiconix
Kad sam podigao auto nisu radili zadnji podizaci stakla prijavio sam odmah i odmah su primili auto u servis.Popravljeno u roku od 5 minuta.Nije dobro udzekovan taster za zakljucavanje zadnjih podizaca
Quote from: Daniel
Na 15k km zamenjen "kostur" vozacevog sedista. Sediste podesivo po visini, dobilo je mali hod u naslonu kad je spusteno na min.
Kada se podigne to se gubi. Cudno....
Zamenom resen problem mada sva ta sedista podesiva po visini imaju mali hod u naslonu.
Quote from: Pall



 
kad je prijavljivanje u pitanju...posle nedelju dana mi je pocela brava od gepeka malo da koci pri otkljucavanju ali se to brzo izgubilo. Zatim je pocelo malo skriputanje iz prednjeg levog amortizera ali se i to izgubilo...negde na 2000km sam primetio da mi je motor na jednom mestu nauljen- negde oko alternatora- ali se i to, sta bi drugo, izgubilo...il se auto sam popravlja il sam ja lud
Quote from: icatenej
Ja sam za 40.000+ km za dve godine imao samo primedbu na skripanje rucice menjaca na niskim temperaturama pri prebacivanju iz 1-2 dok se kabina ne zagreje... To je reseno podmazivanjem rucice na prvom redovnom servisu - inace to je poznata primedba na prvim serijama Logana, kasnije su koliko znam to ispravili.

Mogu navesti iskustva nekih poznanika koji su presli do sada preko 100.000. Kod jednog je na nekih 80.000 otkazao termoregulator (ostao u otvorenom polozaju) pa mu se motor podhladjivao. Koliko znam to mu je reseno u garanciji ali i inace je taj deo jeftin i intervencija traje pola sata...

Kod drugog se na nekih 50.000 razlabavila neka buksna koja drzi neki senzor (ubite me ako znam koji) pa se auto tesko palio kada je motor zagrejan... Znaci kad je hladan upali na pola kljuca, u voznji sve savrseno, ali kada posle nekog vremena stane pa hoce opet da upali, vergla i nista... To je isto poznat "kvar" a resava se stezanjem te buksne - 2 min ako se zna... Bas cu ga pitati koji je to senzor i gde se tacno nalazi da znamo ako neko bude imao slicne simptome...

Na trecem Loganu za koji znam je bio slucaj otkazivanja katalizatora i lambda sonde i to posle nekih 2000 km (to boliiii), ali ne greskom proizvodjaca vec greskom vlasnika :D :D... Nepaznjom je sipao obicni benzin umesto bezolovnog i ubio ga ko' zeca... Inace, ni tada auto nije ostao na putu, prebacio se u servisni mod, upalio check engine lampicu, vukao se i dimio ali je ipak dovezao vlasnika kuci :) ...

Eto, to je ono sto znam... Ni jedan od pomenutih Logana za sada nije imao mehanickih problema na sistemu vesanja, kocenja ili upravljackom sistemu, sto mislim da je jako dobro...
Quote from: panco
Kod mene rikverc svetlo posle ukrstanja sijalica,ne radi,nisam reklamirao.
Quote from: Miroslav
Mesto kvara:prekidac na rucici brisaca od menija board compjutera.
Opis kvara:zaglavio,mada se  dalje moze koristiti samo je jako osetljiv i ne vraca se u pocetni polozaj.

Videcemo na redovnom servisu sta ce majsrori da kazu.
Quote from: Miroslav
Mesto kvara:fabricki cd player
Opis kvara:progutao compact disc i neće da ga izbaci napolje.


Posle 3 dana i jedno 100 pritisaka na dugme za eject cd-a uspeo je da izadje napolje. Otvorio sam prozor i bacio disc sto sam dalje mogao. Tacno me strah da ce mi opet progutati cd pa samo slusam radio ovih dana  :?  Shit.Probacu sutra ili prekosutra da ubacim cd pa cu da javim jel radi kako treba.
Quote from: icatenej
Da prijavim "kvar" :D

Juce sam prao auto i to oooobilnoooo :)... Elem, malo posle pranja krenem ja do benzinske pumpe i sledi "trip"... Preko svake vece rupe ili prilikom ostrijeg ubrzavanja ili usporenja upali se plafonjerka u kabini pa odmah zatim ugasi :)

Skontao sam da zeza senzor za otvorena/zatvorena prednja vrata (kad otvorite prednja vrata ili gepek, pali se svetlo u kabini, jelte)... Ne znam gde je tacno taj senzor/prekidac, ali ocigledno je da sam ga malo natopio :D

Naravno, posle sat-dva simptopmi su nestali...
Quote from: bane
I kod mene se na 15000 km culo skripanje rucice menjaca na niskim temperatirama pri prebacivanju iz prve u drugu brzinu. Servis nisam kontaktirao, posto se kasnije skripa izgubila. Od tada sam presao jos 15000 km, bez tog problema.
Quote from: milan
Posle 2 godine i 4 meseca crko rumunac (kumulator)!!! Samo me cudi sto nikakvih naznaka nije bilo(teze paljenje i sl.), samo jutros nisam mogao da upalim auto i tacka.
Quote from: Miroslav
Da ne otvaram novu temu,prijavicu zadnja dva kvara.
-Znaci prvi je bila lampica za zagadjivanje(vreme ce pokazati da li smo otklonili kvar).
-Drugi kvar je to da je tahometar prestao da radi,jednostavno zakucao dole na 20km/h i ni da mrdne gore ma koliko ja brzo vozio.Izgleda da je otisao "pinjon" koji kosta oko 30E. Zamenicu najverovatnije sledece nedelje pa cu javiti sta smo uradili. A da posledica je i da mi board com ne radi jer ne moze da vrsi kalkulacije jer nema podatke o brzini.
Quote from: icatenej
Na oko 46.000 otisla sijalica prednjeg desnog fara... (tacnije samo nit za kratka svetla...) sijalica prednjeg levog je otisla ranije, na oko 30.000 i nesto.

Napominjem da stalno vozim sa upaljenim svetlima. Prva ugradnja su neke Osram (ne znam tacan model), a ja sam sad stavio neke Narva od 180 din... Svetle kao i ovaj Osram, nema nekih razlika. Videcemo koliko se one trajati...

Pohvalio bih to sto je zamena sijalica vrlo jednostavna i ne zahteva nikakav alat, ima mesta da se pridje itd. Znaci, posao od  2-3 min...
Quote from: panco
Quote from: panco
Kod mene rikverc svetlo posle ukrstanja sijalica,ne radi,nisam reklamirao.

Popravljeno u kompresoru,zamenili automat za rikverc.
Quote from: Mikica
Posle ~6000km, menjac mi ponekad zakrci kada se ubacuje u rikverc a nekad nece da udje u opste pa moram ponovo pusti/stisni kvacilo.

Nesto ispod kola zaskripi svaki put kada pustim kocnicu ili kada spustam rucnu.

Kvarove jos nisam prijavio.
Quote from: Daniel


Ovo krcenje sam ja sad primetio na 29.000km.Uglavnom na hladno ok, a kasnije recimo posle 50-tak km iz  1-2 brzine u rikverc krci bas zestoko. Nakon gasenja auta i 15-tak minuta, isto saltanje brzine i krcanja nema. Nisam bio do servisa jos, ali me je zestoko iznerviralo kad sam cuo.

A ono skripanje kad se odpusti nozna ili rucna imam i ja. U servisu su mi rekli da ce stati posle prve kise. Evo treca kisa od tada i nije stalo. Ryuku na srce, kad je kisa ne pisti. :roll:
Quote from: gdejan
Posle 5300 km pokvario se prekidac za svetlo za rikverc.
Popravljeno u servisu (pokriveno garancijom).
Koliko sam procitao na netu a i cuo u servisu to je poznat problem Logana.
Quote from: Drinski67
Rucica migavca teze ulazi u polozaj za desni migavac.

U uputstvu pise da rucicu treba pridrzati kad je volan u odredjenom polozaju, ako nece da se prebaci laganim potezom.

To je inace polozaj u kojem, kad je vec dat migavac, rucica se okretanjem volana u suprotnu stranu, sama vraca u neutalan polozaj. E ja sam nenaviknut na robusnost rucice malo vise zapeo i sada se neznatno teze ubacuje...
Quote from: dejanche
SVE STO STE NAVELI DA SE KVARI SVE MI SE SKUPILO. NE RADI RIKVERC SVETLO,BRISACI GREBU DO LUDILA,GREBE DESNI TOCAK KAD SKRECEM U LEVO,CRKLO OSVETLJENJE NA SREDNJOJ KONZOLI(GREJANJE I PROVETRAVANJE),GREBE RUCICA MENJACA NA HLADNO ITD. A AUTO PRESAO 20.000 HILJADA I NIJE VISE U GARANCIJI.
Quote from: gdejan
Za utehu (nadam se)

- NE RADI RIKVERC SVETLO
Nije nikakav problem, posto je u pitanju verovatno taj prekidac koji su meni zamenili za 20 minuta i ne verujem da je skupo sve sa rukama, a mozda je i sijalica
- BRISACI GREBU DO LUDILA
Metlice brisaca ionako moraju da se menjaju na svakih godinu dana tako da je to normalno
- CRKLO OSVETLJENJE NA SREDNJOJ KONZOLI(GREJANJE I PROVETRAVANJE)
verovatno ni ovde nije problem zameniti sijalicu
Quote from: Daniel
Quote from: dejanche
 . NE RADI RIKVERC SVETLO  I NIJE VISE U GARANCIJI.

Ni moj nije bio a odradili mi bez naplacivanja zamenu onog cuda za rikverc svetlo na menjacu.
Quote from: dragonfly
Logan 1.4 laureate: Na 50 km upalila se lampica za loše sagorevanje. U servisu su mi rekli da je u pitanju kvalitet goriva, resetovali su komjuter i sve je bilo normalno. "Popravka" je trajala oko 10 min (Sekulić-Veternik).
Na 6.000 km ponovo se pali ista lampica, ali su sada primetni i trzaji u vožnji,naročito preko 3000 RPM dešava se nagli pad broja obrtaja (a sve mi se to događa u odlasku na odmor). Na servisu je kvar otklonjen zamenom indikatora GMT. Popravka oko 15 min (Sekulić-Veternik). Garancija je normalno važila za oba slučaja.
Quote from: brankovs1
Meni je u petak crkao akumulator-Rumunski posle pet meseci,u Sekuliću su mi ugradili Black Horse,a pre toga me besplatno došlepali do servisa,ovo je za svaku pohvalu. :)
Quote from: doravec
60000 je pregorela sijalica ispod prekidacha za grejanje zadnjeg stakla, a kako je to bio i veliki servis, zamenili su mi i vodenu pumpu. Sve ostalo ok. Logan 1.4 Ambience
Quote from: dsit
Quote from: brankovs1
Meni je u petak crkao akumulator-Rumunski posle pet meseci,u Sekuliću su mi ugradili Black Horse,a pre toga me besplatno došlepali do servisa,ovo je za svaku pohvalu. :)
I meni je riknuo taj rombat,mesec dana pre isteka garancije. Skinuo ga odneo u servis i uzeo nov,bez problema. Samo sam cekao par min.da provere u bazi dal sam pod garancijom...
Quote from: brankovs1
Juče su mi zamenili prekidač rikverc-svetla.
Quote from: Djolex
Quote from: Daniel
Quote from: Mikica
Posle ~6000km, menjac mi ponekad zakrci kada se ubacuje u rikverc a nekad nece da udje u opste pa moram ponovo pusti/stisni kvacilo.

Nesto ispod kola zaskripi svaki put kada pustim kocnicu ili kada spustam rucnu.

Kvarove jos nisam prijavio.

Ovo krcenje sam ja sad primetio na 29.000km.Uglavnom na hladno ok, a kasnije recimo posle 50-tak km iz  1-2 brzine u rikverc krci bas zestoko. Nakon gasenja auta i 15-tak minuta, isto saltanje brzine i krcanja nema. Nisam bio do servisa jos, ali me je zestoko iznerviralo kad sam cuo.

A ono skripanje kad se odpusti nozna ili rucna imam i ja. U servisu su mi rekli da ce stati posle prve kise. Evo treca kisa od tada i nije stalo. Ryuku na srce, kad je kisa ne pisti. :roll:
Cuo sam od nekih ljudi da je ovaj problem sa menjacem posledica odvrtanja nekog safa na menjacu.Kada se taj saf pritegne nece biti problema.Cekam prvi servis pa da reklamiram to.

Inace, kada idem po losem putu ili kocki instrument tabla mi se pomera i cuje se lupkanje.Da li neko zna gde se nalaze safovi kako bi je pritegnuo?
Quote from: Nik
U menjacu na zupcaniku stepena prenasa u nazad nema sinhron-spojnice i prakticno se "češu" zupčanici što izaziva to krčanje. Zbog toga je neophodno da prilikom ubacivanja u rikverc vozilo stoji, ali i da se vratilo menjaca koje dobija pogon od spojnice zaustavi ilibarem dovoljno uspori. Koliko je meni poznato, a rspitivao sam se kod poznanika i ustanovio da su povremeno probleme iste vrste imali i Renoovi automobili sa kojih potiču menjači na loganu (Klio, Tvingo i td.) i ostalih proizvodjaca, o Fiatovim automobilima da i ne govorim, koji nemaju sinhron na rikvercu. To je sasvim normalno, ali se moze pojaviti i usled nekog kvara:
1. Neispravnost ručice menjača (rešenje odlazak u servis),
2. Neispravnost prenosnika u menjacu ili uredjaja za izbor stepena prenosa (u menjaču) (rešenje najkraćim putem u servis i bez zaustavljanja na mestima gde morate da idete u nazad),
3. Labav spoj šipke birača brzina između ručice menjača (u kabini)(plavo) i uređaja za izbor stepena prenosa (crveno) ili na nosaču iste (zeleno).

visitors can't see pics , please register or login


Potrebno je dotegnuti obeležene šrafove i ako nije to, onda u servis, mada je to pojava koja je normalna za ovaj tip menjača, ali ne bi smela često da se pojavljuje.

Po pitanju instrument table nisam shvatio da li se radi o instrument tabli ili o kompletnom bordu pa šaljem kompletno uputstvo za skidanje borda sa svim elementima (šrafovi su obelezeni crveno). Predlog: pre stezanja između plastike borda i karoserije i ispod podloški šrafa postaviti po parče tanke gume (izbegavanje pojave cvrčka u tabli (ne insekta).

visitors can't see pics , please register or login
  visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
Quote from: kiconix
doravec mozes li da nam napises cenu za veliki servis i za vodenu pumpu?
Quote from: doravec
Kasnim sa odgovorom, ali ajd.. Veliki servis me je izashao 25000 din. Vodena pumpa je oko 2500din. Sve radim u Shapcu, jer od kad sam imao nekoliko iskustava sa Integrom, draze mi je otici kod pravih servisera, koji te poshtuju pre svaga kao mushteriju, pa choveka i td.
Quote from: Pall
Pa ajd da se i ja prijavim ... neko negde napisa, ali nemam pojma gde, da mu se brzinomer cudno ponasa...E pa pre neki dan se i meni slicno desilo...Na auto-putu sam isao 120 i u jednom trenutku je kazaljka pala na 100 ( sekund-dva ) pa se povratila. Nije se promenio ni zvuk motora ni brzina i palo mi je u oci jer je bio mrak i bas tad sam pogledao u cajger...Odonda sam stalno piljio al se nije ponovilo. Skoro sam siguran da je bilo blago dzombasto pa sam posle jurio i rupe ko idiot i nista...
Quote from: Mikica
Meni se par puta desilo, da kada naglo ubrzavam iz mesta, kazaljka za obrtaje ostane fiksirana negde izmedju 3000-4000 obrtaja....Cudni kvarovi a tek sam presao 22000km... :?
Quote from: Graditelj
Na oko 18000km pochele da mi se pale 5 i 6-ta crtica. Reshen kvar (objashnjen u temi ,,Pokazivach temperature".
   Na oko 22000km mi se upalila lampica za zagadjivanje, zamenili su mi OBE lambda-sonde (prednju + zadnju), ali nishta. Nastavljam sa preganjanjem, jer je auto pod garancijom. Chim neshto saznam - pishem u odgovarajucoj temi.

1,4 MPI
Quote from: rasko65
Posle dve godine i 21.000 predjenih km tesko pali kad je hladan. Mora da se vergla nekoliko puta po desetak sekundi.
U AK Kompresor rekose da je u pitanju senzor zamajca, kosta sa zamenom oko5.000,00 din.
 Ima li neko slicna iskustva?
Poz
Quote from: Pall
prvi put cujem za 'senzor zamajca'...i sta taj tacno radi vol'o bi da znam...u svakom slucaju kvar mi se cini ozbiljniji ( nego bravice, krckanje, kazaljke, crtice i sl. ) pa nam javi ako resis situaciju sta je tacno bilo...
Quote from: kiconix
Ma nije to nista ima jedan citac-senzor kojii cita kad je paljenje pa po tome i baca varnicu (posto nema razvodnik),Sve u svemu nista strasno desava se.
PS i sekvent uzima podatak sa tog senzora da bi mogao da radi.
Quote from: rasko65
Zavrseno. U servisu kazu da je senzor bio zaprljan i da su ga samo ocistili i nisu nista naplatili. Ne znam kako se zaprljao, i zasto mu to smeta, mislim da nije opticki, ali stvar sada funkcionise. Uz put obavili su i onu besplatnu zastitu, o kojoj je bilo vec reci (pismo itd.)
Pozz
Quote from: bane
24.07.08 radjen servis na 36000 km u Kompresoru, u servisnom izvestaju konstatovano vlazenje na servo pumi upravljaca.Zamena cele pumpe (posto se zaptivke ne menjaju) oko 20000 din.Za sad cu kontrolisati ulje u posudi serva,a ako se pokaze vece cure - mora zamena.
Quote from: krle
Za ove tri godine i predjenih 42000 km  samo dva puta nije hteo da upali iz prve. Prvi put nisam znao šta je u pitanju pa sam sačekao nekih 20-ak minuta i onda normalno upalio. Pitao sam majstora i saznao šta je u pitanju. Konektor na davaču GMT, koji je ujedno i davač br.obrtaja motora ima loš kontakt (davač ili senzor je na spoju zvona menjača i motora, tačno iznad zamajca) Sledeći put kada mi se to desilo samo sam malo pritisnuo konektor i motor je upalio  bez problema. Inače pre toga i meni se dešavalo da obrtomer podrhtava.
Quote from: doravec
"Kvarovi": lampica ispod prekidacha za spushtanje stakla, sijalice od levog i desnog fara, prekidach rikverc svetla. Hm..to je to.. :)

Logan 1.4 mpi, 12.2004, 74 000km, servisni interval 8k km.
Quote from: icatenej
Na oko 72.000 km otišao motor ler gasa... Kvar se ogledao u tome da su  prilikom otpuštanja gasa, obrtaji počeli da padaju ispod 750 o/min, što je u nekoliko navrata dovelo i do gašenja automobila. Sam motor ler gasa košta nešto preko 4.000 dinara a sa zamenom to se izađe oko 6.000 dinara.


krle

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 2974
  • Age: 45
  • Auto: Logan Laureate Pack 1.4 MPI 09.2005
  • Lokacija: Novi Beograd
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #1 on: 18.11.2009. - 14:15 »

  Kopirano sa   http://daciafanclub.6.forumer.com   i odnosi se na period 18.04.2007.g. - 12.04.2009.g.


Quote from: Mikica
Zar ti to nije pokrila garancija?
Quote from: icatenej
Istekla je garancija...
Quote from: koan
Pa ne moze on bas da ode tako, sto nisi probao da ga ocistis? Da ti nije slucajno ostao stari zanima me sta pise na njemu. I ako nije tajna gde si radio popravku ondosno kako si ga nabavio, da li je orginal simens ili zamenski?
Quote from: icatenej
Bacio sam stari. Čišćenje ne bi pomoglo jer se od naslaga prašine i čađi izjelo ležište osovine, tako da je tu dobio lufta i počeo da zapinje i koči. A i iskreno, nije to sad neka grozomorna cifra da bih razmišljao da li će za koju hiljadu kilometara ponovo početi da me zeza...
Novi deo je potpuno isti kao i stari, piše na njemu VDO Siemens i neke oznake kojh se sad ne sećam (pretpostavljam da se potpuno isti step motor koristi za gomilu drugih Renoovih i ko zna još čijih sve modela...). Servis je urađen kod Žive u Pančevu, deo je originalan (znači dolazi u hermetički zatvorenoj kesici brendiranoj Dacia logotipom i oznakama) i košta 4.430,00 din. "Dijagnostika i ruke" su koštali još 1.800,00 dinara što sve ukupno iznosi 6.230,00 din.
Quote from: Goran
Meni curi ulje iz motora od kako sam kupio auto dva puta je bio u sekulicu i dva puta u feritu u Bacu i nista mi nisu resili jedino sto znam da je u pitanju fabricka greska koja je ucestala na 1.4 motorima probacu jos u masteru u Novom sadu
Quote from: Mikica
Curi ti ulje!?!?Sta nije u redu, dihtung kartera???
Quote from: Goran
Nije karter nego na mestu gde se nalazi zupcasti kais ispod dekle je i nevidi se dok se ne skine neki dan sam zvao master u Novom sadu i rekli su mi da se radi o fabrickoj gresci i da se tu mora menjati i zupcasti kais i spaneri i semerinzi i zupcanik uljne pumpe i kako je taj problem ucestao na 1.4 motrima a ja nemogu nikog da nadjem sa takvim problemom pa da mi kaze gde je to resio. U feritu u Bacu su mi to navodno sve uradili ali opet nista problem je i dalje prisutan. Tako da ako je nekom mali nivo ulja na meracu bolje da pregleda detaljno motor iz kanala tesko se primeti i radi se o jako maloj kolicini ja sam u pocetku mislio da zbog toga sto u motor ide 3.3 litre motor treba malo da potrosi ulja ali sam onda video da je drugi problem u pitanju
Quote from: Pall
ako ti je za utehu...mani je na 1.4 od pocetka navedeno mesto masno. Ne curi, na meracu nisam video za godinu dana da je smanjio nivo nit mu nesto smeta. Na redovnom servisu  ( AKKompresor ) su rekli da im je poznato sta je i da treba naknadno da zakazem da to sve rasture i srede..Nije da im ne verujem ali sam odlucio da ignorisem problem i ne dam da prckaju po motoru. Videcu kad bude drugi servis. neki hemofilican motor..
Quote from: Goran
Mene samo brine sto je to mesto kod zupcastog kaisa nedaj boze da ga zamasti pa da preskoci sto se tice nivoa na meracu opao je za 2 milimetra na 4500 km sto nije uopste strasno ali me ipak nervira i to sto sam cetiri puta bio u servisu i sto mi je jednom auto ostao 7 dana i na kraju opet isti problem
Quote from: Goran
Nista mi nisu rekli kad sam ponovo dosao ponovo su nesto cackali i sad je kao dobro medjutim nije ja vise neznam gde da idem i kome da se obratim. Objasnili su mi da metalna dekla ispod nosaca motora koja pokriva zupcasti kais je pricvrscena sa tri sarafa za blok motora i navodno da je izasla manja serija motora sa fabrickom greskom da su rupe za te sarafe izbusene previse duboko pretpostavljam skroz kroz blok pa onda kroz navoj sarafa izlazi ulje i oni mi sad to malo zamazu zaptivnom masom (naravno nekom losom) i ope sve isto. Ko ima motor 1.4 neka malo obrati paznju na to
Quote from: krle
Ja nisam ništa primetio (2005.g.). Malo sam gledao crtež i mislim da se to jedino može rešiti brezonima uz korišćenje kvalitetnog zaptivača (neki iz palete loctite). Sada se postavlja pitanje, ako je to fabrička greška, zašto nema reakcije same fabrike. Mislim da bi svi kojima su vozila još uvek u garanciji,trebali ovo da reklamiraju i da od servisa  traže da se to reši pri čemu uvek treba insistirati da se napravi  bilo kakav pisani  trag. Goranu predlažem da angažuje udruženje za zaštitu potrošača ako ima sve papire pri intervenciji servisa,a oni će naći krivca (fabrika ili servis - primer mog prijatelja koji je tako zamenio  mobilni telefon).
Quote from: Goran
Ima reakcije fabrike reno je poslao tehnicku dokumentaciju sta da se uradi to sam vec naveo meni je to i uradjeno (barem su mi tako rekli) ali i dalje je problem prisutan, zadnji put u servisu izgleda da im je malo kanulo te mase po kucistu filtera pa su ga izgleda brisali nekim razredjivacem i obrisu mi delimicno slova renault. Ja uopste neznam zasto se ti servisi zovu ovlasteni servisi i ko je njih uopste ovlastio
Quote from: koan
Sinoc sam bas imao epizodu sa daciaom.

Naime krenem je u grad kljuc u bravu, poce da vergla ali nece da upali  :x , ja probao jedno desetak puta  :evil: , ma kakvi nece ni da cuje, noc vec pala sve i da hocu nesto da uradim nista se ne vidi. A sto je najjace treba mi auto za ujutro.

Nista krenem ja do Kumodraza sela gore, neki moji drugari drze radionicu  :idea: , onako na divlje rade sve sta im padne pod ruku osim promenu kocine tecnosti :D. Dodjem gore oni kazu, OK ce da vidimo to, ali moramo da ga povucemo gore, jer mrak je nista se ne vidi, nema problema ajde.

Sednemo u lagunu dodjemo, izvadim kuku. zasaravim, okacimo dva uzeta i teraj, pravac radiona  8) . Jos mi se burazer od to lika ponudi da on sedne u logana jer je iskusniji slepadzija, nema problema, dovukusmo se nekako da radione sa samo dva manja trzaj sajle  :roll: .

Ajde sa redom, pitaju sta bi moglo da bude :?: . Ja kazem ili ne baca varnicu ili ne daje bezin, ajde da pogledamo, izvuku momci kabal zabodu jednu test svecicu, ja zaverglam, par puta kratko, kad ono q, ne daje varnicu, super nije benzinska pumpa  :) . Idemo dalje,  :idea: , kazu oni ajd da skinemo senzor radilice, ajde. Ali ne lezi vraze, ne moze mu se prici od one sume creva od rashladne tecnosti. Nista, prikljucimo mi aku da se dopuni dok vidimo sta cemo i kako cemo.

Autodatu ukljucujemo, ali oces sine, posto je bila matora nema podataka za logan, ajde nadjemo za motor clio II, cisto da izmerimo neki otpor sa senzora da vidimo dali je u redu velicine. Pozovemo ortaka da dodje sa laptopom da se prikacimo na obd, da iscitamo greske, OK javlja se on, dolazi za pola sata.

Dok on ne dodje daj da vidimo taj senzor, ali kao sto kazem ne mozes mi prici. Namnozila se creva od rashaldne tecnosti posle ugradnje plina, mozes samo da kukas. Krenemo mi polako jedan drzi creva dvojica odvrcu, te gedorom te obicnim kljucem. Radili su tu i nastavci i lepljiva traka i pajser mali, krug po krug odvrnusmo jedan sraf, osta jos jedan.
Sad polako drugi onaj blize kabini, i sto je najjace toliko prostora je bilo da gedorica pravi po samo jedan klik.

I sad pada meni na pamet da sam procitao na forumu ovde, da on zna da se isprlja to jest da mnogo tesko riknjava jer je jednostavan, naime radi na principu magnetne indukcije i zna da bude prljav on sam ili konektori. Nista strcim se ja do kuce uzmem da carb cleaner za svaki slucaj. Vracam se  za 15 min. kad oni uspeli da nadju nacin da ga izvade, super. Ocistimo mi njega i konektore takodje ispitamo otpor mu je u redu. Sva sreca kazem nadjose nacin da proture dugacku gedoru uz manju demotazu sistema i vratise ga nekao. Pogledaju bobinu i njoj otpor OK, medjutim sad sumlja, ako nije nist od ovoga otisao je ecu. Doduse ovo je bilo preliminarno isptivanje jer za detaljno treba osciloskop. Ispitaju oni tu jos instalaciju senzora i bobine i ona ok.

I sad kljuc u bravu, konktakt brrrrrrr, upali dacko, sto bi pirotcanci rekli jebaga.

Rezime, resili bez dijagnostike, zajebavali se skoro cetiri sata, ja ih castio soma dinara zato sto su ostali do deset uvece da se zezaju sa mojim kolima i vec su mi namestali svecice i ostale zajebancije za dz i hteli da me slepuju i do zastave ako treba, ja video neke ljude koje nisam deset godina, popili po pivo uz obecanje da ce mo se opet videti makar iz zajebancije.

A ja planiro da idem ovih dan za Sjenicu, da sam tamo stao samo Bog bi mogao da mi pomogne.

Rezime dva, DACIA CONECTING PEOPLE.
Quote from: krle
Nemoj mi reći da je  čitava zaj..... bila zbog onog senzora :shock:  
A ja sam samo malo prodrmao konektor kada mi se to desilo. I još da te pitam da li je tačno ako rikne svećica ne vredi prosta zamena već mora u servis da se resetuje komp, pa onda zamena.
Quote from: Mikica
Sto da ides u servis kada sam mozes to sve uraditi?

Naravno, bolje u servisu ako je pod garancijom...
Quote from: krle
Čuo sam priču da ako ode svećica to registruje kompjuter i onda se motor neće upaliti (zato što postoji kvar),već mora da se resetuje komjuter posle zamene svećice da bi motor upalio. E, sad možda ovo i nije tačno (ja nebih proveravao) zato i pitam. Možda je najbolje da kupim labtop zbavim negde dijagnostiku i sve to nosim sa sobom i normalno brdo rez. delova za svaki slučaj (  sve u cilju da bih izbegao servis ili nekog majstora ako se uopšte nešto desi).
Quote from: Mikica
Komp se resetuje tako sto skines - klemu sa akumulatora na 5min. :)
Quote from: krle
Hvala, nisam to znao.
Quote from: koan
Mozes da skines klemu i das kontakt malo drkas kocnicu da oslobodis struju koja se  zadrzala u reaktivnim komponentama kola da, ne bi cekao pet munuta.

Sa obzirom da nije auto u garanciji uzeli bi mi sigurno nekoliko hiljada din i morao bi da cekam nekoliko dana da prime auto i da ga slepujem do tamo.


Da ali nasli smo i opiljak gvozdeni ispred platine na vrhu senzora tako da ne verujem da je bilo do konektora.
Quote from: koan
Ma jok nemoj da ga diras ako ne pravi probleme, nema sta da se poremeti, on je kao jedan valjak koji na vrhu ima platinu kao kremen i ima dve zice koje idu u ecu, nalazi se u sredini kao neke nazovi potkovice koja se sa dva srafa vezuje za blok motora sa desne strane kod onih creva od rashladnog sistema pa jos malo dole.
On daje informaciju o polozaju radilice to jest registruje trenutak prolaza i broj obrtaja radilice.
Quote from: Pall
evo opet starog problema...ponovo mi se papucice nesto svadjaju...kada ne pritisnem kvacilo i pocnem da kocim, kao da pritiskam i kvacilo, tesko ide a pod levom nogom osecam da krece i papucica kvacila iako ne pritiskam. kao da je kaci negde. Problem je sto ide tesko i onda otpusti... i onda naravno pobodem auto jer naglo oslabi otpor pa nagazim kocnicu vise nego sto treba. to mi se desevalao, jednom na ledu, htedoh da izginem... deluje bezveze ali je sr*nje nevidjeno.. na redovnom servisu su to kao otklonili ali evo ga opet...ako ko ima slicno iskustvo nek mi kaze, ne tera mi se u servis zbog toga ali moracu, nije za igru
Quote from: koan
Ovo je moguce samo ako imaju kontakt ove dve papucice a to ako postoji je na mestu gde je poluga papucice u osovini oko koje se krece. Mislim da se tu dodiruju ove dve papucice, pricam napamet, proveri.
Quote from: krle
A ako nije ovo, onda je mogući uzrok servo na glavnom kočionom cilindru pa treba prvo proveriti spojeve creva koje ide sa motora do servo uredjaja.
Quote from: Daniel
Evo da prijavim jedan "kvar".
Primetio sam da mi je nivo ulja za servo volan dosta ispod minimuma.
Obratio sam se servisu za preporuku koje ulje da dospem, ali su mi rekli da svratim i da se to pogleda jer bi tu nivo ulja morao da bude konstantan.
I bio danas...i dobro da sam bio. Mali nazovimo ga kvar.
Crevo od posude sa uljem na ulazu u servo pumpu je ili popustilo ili je zavrsilo svoje. Skinuto, pritegnuto, ulje doliveno, treba da pratim stanje jer kazu da se desava to sa tim crevom.
Fora je sto ja nisam primetio da kapljucka i to direktno u alternator.
Pa izvolite, proverite i kod vasih ljubimaca.
Quote from: jerotije
Hvala, provericu iako sam ga proveravao samo kada sam kupio auto
Quote from: Mikica
Quote from: Daniel
Primetio sam da mi je nivo ulja za servo volan dosta ispod minimuma.

Jel ti se upalila lampica na tabli?

Da li si primetio da se volan teze okrece?
Quote from: Daniel
Quote from: Mikica
Quote from: Daniel
Primetio sam da mi je nivo ulja za servo volan dosta ispod minimuma.

Jel ti se upalila lampica na tabli?

Da li si primetio da se volan teze okrece?

Lampica jok, volan mislim da je ipak isao malo teze. Nivo je bio dobar santimetar ispod minimuma. Sto je za onu malu bocicu dosta.
Quote from: krle
A koja lampica treba da se upali kada u uputstvu piše da nije u funkciji (simbol volana). Na šemama je prikazana veza davača pritiska u servo instalaciji i UCH, prema lampici na instrument tabli nema nikakve električne veze.

Ako nisam u pravu vi recite.
Quote from: Daniel


Ja lampicu nisam ni pominjao, samo sam odgovorio coveku da se nije upalila nikakva indikacija.
A ne secam se uputstva sta pise za lampicu u uputstvu.
Quote from: krle
Nemoj da se ljutiš, video sam ko je šta napisao i tako postavio pitanje.

Možda ima neka lampica za koju ja posle tri godine ne znam, pa bih voleo da saznam.
Quote from: Daniel

Ma ne ljutim se ja, indikacija ne bi bila losa stvar.
Ali na onoj posudici nema ni "k" od nekog kabla...tako da od merenja nema nista.
Quote from: Mikica
Ja sam mislio da ako nesto nije u redu sa servom, da bih trebala da se upali lampica u obliku volana na tabli...ako uopste posoji takva lampica...
Quote from: krle
Postoji na instrument tabli samo nije u funkciji. Mislim da je 2004.g. Reno to isljučio iz klia iz nekog razloga. Mislim da je sada kod Sandera i novog Logana na ovom mestu postavljena lampica sa natpisom check engine.

@daniel
Mislim da neće biti problema, evo i karakteristike ulja.  

http://www.elfoil.com.au/admin/Products/ProdPDF/elf_Renaultmatic_D2.pdf
Quote from: Daniel


Da, to je to ulje...uvalili mi litar  :roll:
Quote from: Keka
Koliko djengi taj elf?

Ja uzeo da dolijem pre neki dan Total ATX, 500 din/l, i to jedva nasao, a o manjem pakovanju nema ni govora. Sad imam da dolivam dok se auto ne raspadne  :lol:
Quote from: Daniel


Vala i ja  :lol:  650RSD Elf-ov

krle

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 2974
  • Age: 45
  • Auto: Logan Laureate Pack 1.4 MPI 09.2005
  • Lokacija: Novi Beograd
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #2 on: 18.11.2009. - 15:06 »

  Kopirano sa   http://daciafanclub.6.forumer.com   i odnosi se na period 18.04.2007.g. - 12.04.2009.g.

Quote from: krle
Pukla sajla kvačila posle 44600km.( tri god. i jedan mesec).Nema tragova habanja. Preventivno proverio masu. Cena sajle 2864.din. Hit Auto. Možda ima i za manje para, ali nisam imao vremena da tražim. Zamenu sam  uradio ja.
Quote from: Cmiro
nije strasno !
Quote from: krle

Pa i nije strašno kada mi se to desilo na 500m od parkinga. Strašno bi bilo da je to bilo negde na autoputu. Dodao bih   da je do prekida došlo na mestu gde sajla ulazi u zavrtanj za podešavanje i ponavljam nema nikakvih tragova habanja ,bukvalno sve deluje novo. Primetio sam samo  da se gumeni amortizer  u vidu pečurke (nalazi se do metalnog odstojnika u vidu  valjka) skupio za približno 3mm u odnosu na novi. Kvar se inače desio na semaforu , stajao sam, kada sam pritisnuo papučicu kvačila čuo se prasak i udarac metal o metal (deo   za podešavanje zajedno sa onim valjkom udario je negde i pao na limenu zažtitu motora).  Pošto je papučica ostala prikovana za pod u prvi mah sam pomislio da je ona pukla pošto je izrađena od plastike,  što i sami znate. Ovo mi se   nije nikada ranije desilo  uvek sam menjao sajlu preventivno čim primetim da je došlo do habanja.
Quote from: alanfordzt
Logan benzinac 1.4
Na 18000 km pukla remenica sa kvacilom na alternatoru.
Na 20200 km menjan prekidac na menjacu za rikverc svetlo, cena sa ugrdnjom 3.150 dinara.
Kvarovi se desili posle isteka garancije.
Quote from: dejanche
Otisla leva kugla na 53000km. a ide u kompletu sa viljuskom.jel menjao neko i gde samo kuglu.Inace cela viljuska kosta 5000din plus 2000 za ruke. Sto je mnogo mnogo je!
Quote from: dsit
Primetio sam iz kanala da mi se raspala  gumica na palici menjaca. Jel nako to menjao do sad?
Evo slika:
visitors can't see pics , please register or login
 visitors can't see pics , please register or login
Quote from: dsit
ode leva spona, 71000 km
Quote from: mladja73
Korpa je sigurno stradala a u kakvom su stanju lamela i druk lager videcemo kada budem skinuo menjac.

30000km
Quote from: Mikica
To nije kvar.Pre ce biti ljudcki faktor. 8)

Ja sam presao oko 40000, nije mu nista. :D
Quote from: Ralet
Ја колико знам, код француских аута квачило гура најмање 80-100 хиљада, све зависи како се вози.
Quote from: koan
Da li je korpa ili lamela nije bitno kad mora sve u kompletu da se promeni.

Mogao bi Boss da kaze koje on komplete stavlja posto je spominjo nesto. Npr, jel postoji Valeo set? A kolko sam video nije cak ni isti set za 1.4 i 1.6.
Quote from: krle
Quote from: koan
A kolko sam video nije cak ni isti set za 1.4 i 1.6.

U uputstvu je dato da je prečnik lamele manji za 20mm kod 1.4MPI.
Međutim pitanje je koja godišta i oprema su u pitanju. Tako je i za prečnik kočionih diskova i doboša . Najsigurnije je da se deo  nađe u ovlašćenoj radnji na osnovu broja šasije, onda nema greške.
Quote from: Ralet
По снази мотора и годишту производње налази се одговарајући сет квачила. Дијаметар ламеле се разликује према снази мотора. Валео је прва лига, ако има, а морало би.
Quote from: krle
ОК, може и тако, ја сам рекао шта је најсигурније.
Quote from: Anonymous
Zdravo ljudi,

Neznam da li je ovo neki kvar, ali dogodilo se sinoc.

Posle voznje od 10km po gradu, napravim polukruzno, stanem, povucem rucnu i izbacim iz bzine. Posle 1-2min krenem dalje. Kad ono pocinje "tap, tap, tap.." i ubrzava kako kola ubrzavaju. Dodajem gas (kud puklo nek puklo!) Zvuk polako nestaje. Inace imao sam utisak da je na nekoj gumi nastao neki klobuk, jer se i osecalo tako u tih 300-400m voznje?

da li me to zeza rucna kocnica?
Od kada vozim auto, imam naviku da ruvnu povlacim na parkingu redovno, pa mi se po nekada omakne i kada tako zastanem. Napollju je bilo +1*C, klima ukljucena ad malo izvlaci vlagu.

Inace a prijavim, i kod mene ima masnih mrlja na poklopcu zupcastog, ali bas malo.
Quote from: gdejan
Slicno lupanje se i meni desilo. Prvo sam pomislio da je guma, medjutim nista se nije videlo (gume i dalje naduvane).  Krenem ja dalje 10-tak metara i dalje lupa. Onda sam izasao i pomerio auto par puta i video da se zabio ekser sa nekom metalnom plocicom u gumu.
Sa rezervnom gumom vise nije lupalo nista :)
Quote from: Keka
Najverovatnije se zaglavio kamencic ili nesto slicno u saru na gumi, posle ispao........
Quote from: ppejic
Quote from: markonikolic83
I ja sam sad bio u garazi,gledao kuciste filtera.Moguce je da se cuje na spoju crevo usisa vazduha i kucista,samo je navuceno pa se klima po malo.
:lol:
Ali kad navucem na 4 do 5000 o/min,ne cuje se nista,motoric lepo reze.Nije to nista opasno,nego uzivaj u voznji,pustis muziku,a tek ako zvuci postanu jaci od muzike,tek onda gledaj sta je.:lol:

Danas sam bio da reklamiram pojavljivanje fleke na poklopcu zupcastog, pa sam ih i pitao za taj zvuk na 1500rpm..

"A, to nije nista, samo se malo jace cuje VENTIL LER GASA" .." Kod nekih se cuje glasnije, ali tako je to"

Takav sam odgovor dobio.

Peja
Quote from: Keka
Od kada je ler na 1500 obrtaja?  8)
Quote from: ppejic
Naravno da nije, mislili su na regulator protoka vazduha. I ja sam ispravio majstora, "pa to tako zovemo" - slegnuo je ramenima :)

Peja
Quote from: koan
u stvari zove se Idle Air Control Valve,  sumljam da tako mali motorcic moze da prozvodi zvuk koji je jaci od motora i cuje se ukabini.
Quote from: dacia2004
Dačija je XII 2004. prešla 65000km. Od popravki:
sijalica pozicije/kočnice-1komad, sijalica oborenog svetla-1komad, pozicija-1komad. Zanimljivo je da su sve sijalice crkle sa desne strane vozila.
To su ukupni troškovi (ne računajući redovne servise).
Quote from: ppejic
Quote from: koan
u stvari zove se Idle Air Control Valve,  sumljam da tako mali motorcic moze da prozvodi zvuk koji je jaci od motora i cuje se ukabini.

Pa on ima puz prenos na leptir. Ako  je neprecisno uradjen, sve se to lepo prenozi na kuciste plasticnog filtera.... Nije zvuk jaci od buke motora, vec je drugaciji. Otprilike zazvuci kao Diana ili Spacek

Peja
Quote from: koan
On nema nikakv prenos na leptir, on regulise protok vazduha kroz nezavisan kanal na usisnom grlu i kad je gas pusten leptir u potunosti zatvara protok vazduha kroz grlo, i jedini vazduh koji prolazi je taj kroz nezavisni kanal koji otpusava i zapusava klip step motora  :).
Quote from: ppejic
Apsolutno si u pravu. Danas sam detaljnim osluskivanjem utvrdio da "krklja" iz pravca zupcastog kaisa.


Peja
Quote from: ppejic
bio sam u cetvrtak do drugog servisa. Zainteresovali se, locirali izvor zvuka iz podrucja zupcastog kaisa, taman da se late kljuca da skinu poklopac, eto dodje glavni majstor i kaze: "Pa predji ti 10.000km, pa ako se i tada cuje podesicemo zategnutost, ovo su fabricka podesavanja i ne terba ih dirati. Taj zvuk se cuje kod svih, kod nekih jace, a kod nekih slabije"

Znaci s...em im se u poslovnost!

Peja
Quote from: Mikica
Ja imam problem sa stop svetlima...Pedala kocnice treba da se pritisne bar vise od cm od prilike, da bih se upalila svetla pozadi. :? Znaci svaki put kada kocim(ovlaz) na brzini od ~60km/h, stopovi se upale tek na zadnjih nekoliko metara pre nego sto potpuno stanem/vise pritisnem kocnicu...Slicna stvar i na auto-putu kada zelim da prikocim, spustim brzinu, stopaljke se ne pale po nekada uopste jer ne pritisnem kocnicu "dovoljno"...Samo gledam na retrovizor kako ce neko da me udari u bu*lju. :lol:  :lol:
Jel ima neko slican problem?
Quote from: ppejic
Kod mene je isto, ali to ne bih nazvao "problemom". Po uputstvu
visitors can't see pics , please register or login

pise 13-14mm prazan hod, ili sam pogresno razumeo

Peja
Quote from: Ralet
Није да баш иде у кварове, али нашао сам мало рђице испод фабричког кедера у моторном простору (спој маске и лима код брисача). Ту остаје влажно, мада не бих искључио ни фабричу грешку у фарбању.

Пејо, нема слике, слика ми је у глави, не верујем да ћу је икада избацити из ње, а на место где је било рђе, метио сам антирост, па обрисао нитро-разређивачем (код мене се фарба не скида ни нитро-ом ;) , па префарбао бојом коју сам направио.

Уједно сам поправио и оштећења која сам нашао на рубу хаубе, од каменчића и тако то.
Quote from: cagivamito Peca
logan 1.4 MPI, 2007.god -

-27000km, od tad ne radi rikverc svetlo, sigrurno je onaj automat. jos ga nismo zamenili

33000 km, logan 1.4 MPI, 2007.god - crkla desna sijalica za kratko svetlo - stavljena nova - 190 din

a sad ce cuje lupkanje u donjem desnom delu kod tocka, prilikom vibriranja auta na veoma niskim obratija, uglasnom kad se polazi. ovih dana treba da ide u servis da vidimo sta mu je, inace se auto ponasa normalno u voznji,ide super.
Quote from: Pall
EVO OVAKO:

(i pored toga sto je trebalo samo prijavljivati kratko kvarove a ne polemisati )

MALO STATISTIKE

-MOTOR                  38%
-LIMARIJA                 4%
-TRAP/KOCNICE        8%
-ELEKTRIKA             38%
-MEHANIKA              10%
-DODATNA OPREMA   2%

UKUPNO JE PRIJAVLJENO OKO 50 KVAROVA


eto toliko za sada
Quote from: krle
U prekidu prva  nit odozdo ( u dužini 5-6mm)na grejaču stakla, na mestu gde lepe nalepnicu Elf (Valvoline).

Zna li neko gde ima ovo da se kupi ?
http://www.frostfighter.com/prt2100.htm
Quote from: aleksandar lazic
Zamenjen ležaj u prednjem desnom točku na 48000 km.
Quote from: midizoran

Kod mene na sjedištu vozača (ima podešavanje po visini + podešavanje naslona u razini kičme) promjenjen kostur naslona zbog puknute sajle koja spaja regulator (kotač) nagiba kičme i napinjač. Nakon vračanja sjedišta u vozilo ogrebena je plastika na pragu i nisu vratili zaštitne (ukrasne) plastike ... Culak u Vrbovcu... budite oprezni jer su skloni fušanju.
Quote from: Ralet
Оба моја наслона имају луфт од 1 цм. Мало ми је то било чудно, а сад ми није чудно само ме нервира.

Munze

  • Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 1508
  • Lokacija: Novi Beograd
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #3 on: 26.11.2009. - 10:37 »

Na 35000 km zamenjen termostat. Cena 900 din.
Logged

dzaga

  • Guest
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #4 on: 05.10.2010. - 14:26 »

Do sada 27.000km:

- zamenjena jedna lambda sonda (garancija)
- curilo ulje kod poklopca razvodnika (otklonjeno u garantnom roku))
- levi far usmerava svetlo na 5-6m ispred auta (otklonjeno u garantnom roku))
- ubacivanje u rikverc neki put mora sa ponovnim pritiskom na kvačilo (čekam redovan servis da prijavim)
Logged

Veterinar

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 4916
  • Age: 33
  • Auto: Logan 1.5 dci (2006-2012. god.), Sandero Stepway 1.6
  • Lokacija: Beograd
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #5 on: 05.10.2010. - 15:09 »

Ovo sa rikvercom se dešava i kod mene od nabavke auta. Pošto mi se dešavalo i na prethodnom autu, ne smatram problemom. Subjektivan utisak je da češće "upadne" ako malo sačekam nakon stiskanja pedale kvačila.

Bilans nakon 121.000 km - leva spona, čišćenje ventilatora kabine
« Last Edit: 05.10.2010. - 16:19 by Veterinar »
Logged

dzaga

  • Guest
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #6 on: 05.10.2010. - 15:32 »

Nije fer da zamenu guma "ubaciš" tj. pripišeš Daciji u kvarove, to je pre za rubriku "održavanje" kao i alu felne ili GPS ili . . .
Logged

nik

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 1189
  • Auto: Logan 1.4+BRC
  • Lokacija: Beograd
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #7 on: 05.10.2010. - 16:18 »

- ubacivanje u rikverc neki put mora sa ponovnim pritiskom na kvačilo (čekam redovan servis da prijavim)

Imaš u ovom postu na vrhu (prebačeno sa starog foruma) objašnjenje zašto se najverovatnije dešava, ali u svakom slučaju valja proveriti ostale moguće razloge.
Logged

Veterinar

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 4916
  • Age: 33
  • Auto: Logan 1.5 dci (2006-2012. god.), Sandero Stepway 1.6
  • Lokacija: Beograd
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #8 on: 05.10.2010. - 16:24 »

Nije fer da zamenu guma "ubaciš" tj. pripišeš Daciji u kvarove, to je pre za rubriku "održavanje" kao i alu felne ili GPS ili . . .

Apsolutno se slazem. Hocu reci da zescih kvarova nije bilo. Mozda cak i zamenu spone ne mogu nazvati kvarom, ali neka stoji tu. Gume i sijalice obrisane, definitivno su potrosni materijal.
Logged

stevan87

  • Guest
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #9 on: 10.10.2010. - 00:04 »

Postovani forumaši interesuju me vaša iskustva sa nosačima motora, pošto ja imam neke nelogičnosti sa istim, prvenstveno me zanimaju iskustava vozača modela logan sa motorom K9K 790 (1.5.DCI)

Ukratko šta se desilo: Na redovnom servisu na 20.000 Km ustanovljen je kvar na gornjem nosaču motora, naime nosač nije pukao već je stradala guma koja služi kao amortizer izmeđju motora i karoserije. Prva nelogičost mi je ta da to nije neka kilometraža na kojoj bi se mogao desiti takav kvar, jer automobil je krajnje umereno vožen, bez naglih ubrzavanja i kočenja motorom, dalje auto je vožen uglavnom po Beogradu i nije ulatao u tzv ,,udarne rupe,, koje bi doprinele bržem stradanju nosača. Dalje automobil je od samog početka garažiran i nije preterano vožen po zimi kada naši putevi obiluju sa solju, koja bi oštetila gumu.
Doduše jeste da je  auto star pet godina ali smatram da to nije razlog za propadanje pomenute gume na nosaču, jer kakva je to guma kad taj pomenuti deo danas košta 9000 RSD (rec je o originalu, zamenu za neznam koja je cena i gde bi se nabavila)

Majstori iz servisa su upravo pokušali da mi serviraju tu priču kako je guma zapravo propala od stajanja u šta ja čisto sumnjam.
Inače šta je još interesantno reći motor nimalo ne podrhtava niti se trese kad radi, tako da se ništa ni neprimećuje ni u kabini niti prilikom ubrzavanja i kočenja sa motorom-naravno umerenog uz upotrebu radne kočnice.
Logged

Veterinar

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 4916
  • Age: 33
  • Auto: Logan 1.5 dci (2006-2012. god.), Sandero Stepway 1.6
  • Lokacija: Beograd
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #10 on: 10.10.2010. - 08:42 »

Kocim motorom, parkiram u prvoj brzini bez rucne kocnice, vozim zimi, ne garaziram auto... Nakon drugog velikog servisa svi nosaci su fabricki. 121.000 km
 :offtopic: Ako je auto garaziran, za pet godina presao 20000 i vozen tako kako kazes..., javi mi se za 5-6 godina kad ga budes prodavao.  :wave:
Logged

abc123

  • Jr. Member
  • **
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 93
  • Lokacija: Kraljevo
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #11 on: 04.11.2010. - 18:21 »

Ne mogu da se otmem utisku da kada dodjete u servis i "izrazite sumnju" da taj i taj deo stvara probleme , majstori oberucke prihvate "sugestiju" i sa posebnim zadovoljstvom obave zamenu "pokvarenog" dela ili sklopa. Bolje je ne sugerisati nista. Cesto se problemi jave zbog loseg goriva ili nekih ekstrema zbog temperature i vlage a zatim masina nastavlja da radi regularno.
Logged

Jeca

  • Jr. Member
  • **
  • Offline Offline
  • Gender: Female
  • Posts: 72
  • Lokacija: Beograd
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #12 on: 19.12.2010. - 20:25 »

sada kada se spustila temperatura napolju kad upalim auto pojavi mi se pola brojeva na kilometrazi i satu,ne razaznaje se sta pise,sta je to?<posle pola sata voznje se unormali>
« Last Edit: 19.12.2010. - 21:29 by Jeca »
Logged

Mandrak

  • Full Member
  • ***
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 184
  • Auto: Logan Laureate 1,6 + TNG
  • Zanimanje: nezaposlen
  • Lokacija: Beograd
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #13 on: 19.12.2010. - 22:43 »

@jeca: Zbog niske temperature se zamrzne displej.
Logged

Keka

  • Global Moderator
  • *****
  • Offline Offline
  • Gender: Male
  • Posts: 7573
  • Auto: Dacia Logan 1.6 MPI Laureate Pack 2004 LPG by Dora; Opel Kadett 1.6 D 1983.
  • Zanimanje: Seoski vrac i travar
  • Lokacija: Novi Sad
Re: Prijava kvarova+sitni kvarovi
« Reply #14 on: 19.12.2010. - 23:10 »

Meni se ne zamrzava, ali zezaju dizne zbog gasa, sto je drugo tema.
Logged
Valjda mogu i ja jednom u zivotu da budem svaki dan pijan!

visitors can't see pics , please register or login
 visitors can't see pics , please register or login
visitors can't see pics , please register or login
Pages: [1] 2 3 4 5 ... 58   Go Up
 

Page created in 0.737 seconds with 26 queries.